Auteur Topic: Aflevering 10 - Finale  (gelezen 131737 keer)

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #100 Gepost op: 8-03-2012, 22:56:47 »
Een mol die meer geld opbrengt dan kost is geen mol!

Iedereen die dit seizoen goed vond is geen echte fan en moet kritischer worden.
Je kunt toch ook gewoon genieten van de kandidaten, opdracht en landschap?  ???
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #101 Gepost op: 8-03-2012, 22:58:28 »
Whiskers, als jij een hint ziet ( zoals Gulpje) hoeft dat toch geen hint te zijn ?  Het was gewoon niks, net zoals er heel veel mooie dingen zijn gevonden voor andere kandidaten die ook niks waren. De hint daar was gewoon het bord " I AM "
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #102 Gepost op: 8-03-2012, 22:58:58 »
Iedereen die dit seizoen goed vond is geen echte fan en moet kritischer worden.

Pff  ::) Iedereen die dit seizoen afkraakt, terwijl de makers zolang bezig zijn voor zo'n mooi seizoen te maken.. Diegene! Is geen echte fan!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #103 Gepost op: 8-03-2012, 22:59:03 »
Iedereen die hier zijn/haar lievelingsserie loopt af te kraken is geen echte fan  ::niet-ok::

Mee eens!

Zoals ik al zei; Anne-Marie is geen top mol, maar ze heeft het zeker niet slecht gedaan. Ik vind het toch jammer dat mensen die tot het einde Liesbeth en Hadewych verdachten, niet eerlijk kunnen zeggen dat Anne-Marie het goed gedaan heeft... ;D

Offline Toke2012

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #104 Gepost op: 8-03-2012, 22:59:19 »
Een mol die meer geld opbrengt dan kost is geen mol!

Iedereen die dit seizoen goed vond is geen echte fan en moet kritischer worden.

Nou zeg, wat een veroordeling. Misschien kun je volgend jaar beter naar een ander net kijken? ::zwaai::

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #105 Gepost op: 8-03-2012, 23:00:00 »
Ja, ik zou ook het liefst na tien molafleveringen nog tien analyseafleveringen willen. En opnames van de opnames etc. Ach, het liefst zou ik deelnemer willen zijn. Met mn neus er bovenop (en het dan toch niet  doorhebben natuurlijk)  8)

Eens, alle opdrachten in beeld bij nabeschouwing, speciale mol-camera om AM in de smiezen te houden en...wie weet seizoen 13 meer de Mol in beeld (en dan idd een aflevering of 13....17...?  ;D)?

 ::jaja::
Omnia vincit amor

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #106 Gepost op: 8-03-2012, 23:02:01 »
Iedereen die hier zijn/haar lievelingsserie loopt af te kraken is geen echte fan  ::niet-ok::

Dus als echte fan moet je alles maar slikken, ook als je het er niet mee eens bent? :P

Het is geen religie. ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #107 Gepost op: 8-03-2012, 23:02:49 »
Ben ik het met je eens, maar de actie bijv met het krijtje. Subliem! Iemand hoeft het maar gezien te hebben in zn ooghoek en je bent gesnapt. En ik vind het wel een van de betere mollen omdat je gewoon dit jaar niemand kon uitsluiten. En stel Anne-Marie stak er met kop en schouders boven uit, en ze had wel flink gemold? Dan was het ook niet een juiste mol geweest. Maar dan heeft de montage dit seizoen ZOOO moeilijk gemaakt.

Vind het altijd toch wel weer jammer dat niet elke opdracht behandeld werd.. Zoals de duikopdracht, ze zou zeker geweten hebben dat Marit kon meeluisteren.. Of de opdracht in Spanje met de kruizen op het dak? Wat heeft ze daar geprobeerd te mollen? Jammer.. :(

Dáár ben ik het volledig en hartgrondig mee eens!!  ::jaja:: Het was een TOPseizoen  ::bravo:: ::joehoe:: Spanning zat er tot het einde in, omdat voor elke "mol" wel iets (net niet) overtuigends te zeggen bleef, en het allemaal meerdere acties waren waar dat op gebaseerd was  ::ok::

Helaas vind ik de mol zelf, en zéker nog eens extra na de uitleg, NIET top.. Sorry, maar TE veel geld verdiend (ook veel laten verdwijnen, maar wel met ultieme voorkennis)en te vaak onnodig "kandidaats" gedrag. Daarnaast lag het feit dat het spannend bleef tot het eind niet aan de mol, maar voornamelijk aan de andere kandidaten (wel enigszins logisch, maar toch)  ::ohno:: :\'(

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #108 Gepost op: 8-03-2012, 23:03:21 »
Mee eens!

Zoals ik al zei; Anne-Marie is geen top mol, maar ze heeft het zeker niet slecht gedaan. Ik vind het toch jammer dat mensen die tot het einde Liesbeth en Hadewych verdachten, niet eerlijk kunnen zeggen dat Anne-Marie het goed gedaan heeft... ;D

Ik zat niet op Liesbeth en Anne-Marie en ik vind gewoon dat Anne-Marie het veel beter had kunnen doen

Offline Mollo

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #109 Gepost op: 8-03-2012, 23:03:41 »
Dus om het ooit goed in elkaar zat met  goede mollen met goede actie, slimmere kandidaten die het spel wel snapte en ook meer om de €€ gaven, en betere opdrachten die uberhaupt beter molbaar waren blijft het programma nu voor eeuwig onfeilbaar en mag je geen kritiek lever als fan van het programma? ::bravo::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #110 Gepost op: 8-03-2012, 23:03:55 »
Dus als echte fan moet je alles maar slikken, ook als je het er niet mee eens bent? :P

Het is geen religie. ;)
afkraken is iets anders dan het ergens niet mee eens zijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #111 Gepost op: 8-03-2012, 23:04:59 »
Een mol die meer geld opbrengt dan kost is geen mol!

Iedereen die dit seizoen goed vond is geen echte fan en moet kritischer worden.

Ik hoop dat je even kritisch bent over jezelf, en ook met dezelfde kritische blik terugkijkt naar je eigen reactie.

Dus als echte fan moet je alles maar slikken, ook als je het er niet mee eens bent? :P

Het is geen religie. ;)

Er zit een verschil tussen opbouwende kritiek en afkraken.. opbouwende kritiek kunnen mensen meenemen, afkraken dient geen enkel doel.

Offline Mollo

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #112 Gepost op: 8-03-2012, 23:05:21 »
Juist omdat ik het programma zo geniaal vond, ben ik nou zo telleurgesteld.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #113 Gepost op: 8-03-2012, 23:05:43 »
Ik hoop dat je even kritisch bent over jezelf, en ook met dezelfde kritische blik terugkijkt naar je eigen reactie.

Er zit een verschil tussen opbouwende kritiek en afkraken.. opbouwende kritiek kunnen mensen meenemen, afkraken dient geen enkel doel.

Ik zou het scharen onder 'heat of the moment'.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #114 Gepost op: 8-03-2012, 23:08:37 »

Iedereen die dit seizoen goed vond is geen echte fan en moet kritischer worden.

Ik vond dit seizoen waanzinnig!
Heerlijk!!
Superkandidaten, prachtige shoots/omgeving,
productie super (op een foutje na, ssssht).
Fantastisch en zó zalig!
Heb onwaarschijnlijk genoten en verheug me op het terugkijken van alle afleveringen.
Val in een diep gat zoals eerder geschreven en ga het mollenjagen missen.
'k Lijk wel een fan (jaar in, jaar uit).

I k    v o n d    d i t   s e i z o e n  dus  g o e d ....

Misschien moet ik kritischer worden.... :P
Omnia vincit amor

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #115 Gepost op: 8-03-2012, 23:09:30 »
Dáár ben ik het volledig en hartgrondig mee eens!!  ::jaja:: Het was een TOPseizoen  ::bravo:: ::joehoe:: Spanning zat er tot het einde in, omdat voor elke "mol" wel iets (net niet) overtuigends te zeggen bleef, en het allemaal meerdere acties waren waar dat op gebaseerd was  ::ok::

Helaas vind ik de mol zelf, en zéker nog eens extra na de uitleg, NIET top.. Sorry, maar TE veel geld verdiend (ook veel laten verdwijnen, maar wel met ultieme voorkennis)en te vaak onnodig "kandidaats" gedrag. Daarnaast lag het feit dat het spannend bleef tot het eind niet aan de mol, maar voornamelijk aan de andere kandidaten (wel enigszins logisch, maar toch)  ::ohno:: :\'(

Waar heeft Anne-Marie onnodig geld verdient dan? De pijl was in ieder geval niet van haar.. In mijn ogen heeft ze het gewoon goed gedaan. Dat sommige kandidaten dan nog meer mollen dan zijzelf kan zij niks aan doen. Ik ben dan ook niet bang om het uit te spreken, terwijl ik pas na het vertrek van Tim definitief goed zat: Anne-Marie, well done! ::ok::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #116 Gepost op: 8-03-2012, 23:10:06 »
Whiskers, als jij een hint ziet ( zoals Gulpje) hoeft dat toch geen hint te zijn ?  Het was gewoon niks, net zoals er heel veel mooie dingen zijn gevonden voor andere kandidaten die ook niks waren. De hint daar was gewoon het bord " I AM "

Dat weet ik wel  ::jaja::, ik zeg alleen dat er gegronde redenen waren om dat anders te zien  ::jaja::. En ik denk dat dat gulpje-bord expres boven dat Rames-bord is gehangen (ivm meerdere theorien mogelijk maken cq niet too obvious zijn met de I AM-aanwijzing). Ik had daar echter graag  wat meer over gehoord. OOK over het échte einde van de Ronda opdracht (€2500 dankzij de mol of dankzij de redactie?) en ook over de kruizenopdracht die ik niet kon/kan terugvinden op de officiele site..

IK vond het écht een geweldig seizoen ::joehoe:: ::bravo:: ::joehoe:: ::bravo::
Ben alleen teleurgesteld in de mol. En niet omdat het A-M is, maar omdat ik vind dat er (te) weinig écht gemold is en er (te) veel kandidaatsacties waren..

Dat is mijn mening, wat jou mening is, is aan jou..  ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #117 Gepost op: 8-03-2012, 23:10:55 »
Ik onderschrijf nog steeds bovenstaande quote van mijzelf.
Ik heb genoten van het seizoen, de kandidaten, de beelden maar ben helemaal niet enthousiast over de molsacties, zelfs nog minder na het zien van de molbiechten.

Ik ben ook in de kandidatenacties van AM getuind, wat dat betreft was haar intentie om een goede kandidaat te lijken wel een goede strategie maar die heeft mi. niet tot geweldige molsacties geleid. De crew en de montage was de mol!

Eens  ::jaja::

Offline Mollo

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #118 Gepost op: 8-03-2012, 23:11:39 »
Waar kraak ik het af? En geef ook gewoon een goed argument. Uiteindelijk gaat het om de mol... Tuurlijk is het landschap/de cultuur ook super leuk om te zien, maar daarvoor kan ik ook een reisprogramma kijken. :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #119 Gepost op: 8-03-2012, 23:15:43 »
Ik vond het mooi, ik heb genoten en ik heb me vermaakt. Super leuke kandidatengroep. Prima mol!  ::ok::