Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Iemand haar dagboek al gelezen?
Is Avogadro veilig uit z'n ingestorte tunnel gekomen?
Hadden we het direct ten tijde van de uitzending kunnen bevroeden?Als Tania biecht (voice over) over piloot-ervaring zegt zij :" In mijn verhaaltje...";En we zien gelijktijdig het bord: EXIT heel duidelijk in beeld. @ 11.41-r o o d s c h e r m o o k n o g e e n s -Maar dat is achteraf Loebas!
Wat zal ik Tania gaan missen donderdag
Ik ook! Echt zo jammer dat ze eruit ligt!
Inderdaad. En ze was ook nog eens een fantastische nepmol! Pas na aflevering 4 durfde ik met zekerheid te zeggen dat zij het niet was. (ter vergelijking: met uitzondering van Kees en Paulien had ik toen verder iedereen al afgeschreven)
Ik had nog steeds hoop dat Tania toch de Mol was, het leek me erg leuk (en dan bleef ze tot het einde erin )
Dat ze de finale zou halen was ik wel zeker van, want de afvallerstheorie moest na de eerste 4 wel kloppen. Niet dus.
Gelukkig was ik na aflevering 5 van tunnel verhuisd... Ik heb altijd bij de executie, dan wordt er een naam getypt, en dan denk ik: "Oh god, die valt af." had ik nu dus ook bij Tania
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1122 gasten en 2 vaste bezoekers