Auteur Topic: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom  (gelezen 33472 keer)

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #40 Gepost op: 8-01-2013, 14:28:48 »
Dit doe ik overigens NOOIT meer haha  ::oink::

Wat een werk!

Opvallendste stukje:

Citaat
Ik snap ineens hoe Christus zich gevoeld moet hebben;

'Is hij écht de verlosser?', moeten de mensen allemaal om hem heen gedacht hebben, 'Is hij écht gezonden door God'.

Titelverklaring: "Het verlossende woord" ;) :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #41 Gepost op: 8-01-2013, 20:46:56 »
Hilarisch!  ::rofl:: :D

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #42 Gepost op: 8-01-2013, 22:14:06 »
Begrijp ik nou goed uit het bonusfilmpje van vanmiddag dat Joep nep reageerde op zijn groene scherm? In dat geval hebben ze dat uit de aflevering geknipt, verdacht  ::vergroot:: .

Of doelde Tim op een reactie op een scherm voor iemand anders?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #43 Gepost op: 8-01-2013, 22:32:09 »
Wekelijkse column van Joep bij Giel op 3fm over Wie is de Mol.

http://giel.vara.nl/media/202710
  ::bravo::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #44 Gepost op: 9-01-2013, 00:32:28 »
Briljante column. Hij neemt hiermee natuurlijk wel de molloten een beetje op de hak. Nou ja; een beetje.....
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #45 Gepost op: 9-01-2013, 11:00:48 »
Andere jaren van WIDM waren er weleens bestaande banden tussen kandidaten (voorbeeld: Patrick Martens en Georgina Verbaan kende elkaar). Voor zover ik weet (en correct me if I'm wrong want de hele theorie hangt hier vanaf) had de mol nooit van dit soort bestaande banden, dit kan immers een oneerlijk voordeel geven aan die persoon waar de mol al wel een band mee had.
In een extra filmpje hoorde je Daniel zeggen dat hij Joep kende. Hieruit concludeer ik dat Joep en Daniel allebei de mol niet zijn.

Iemand die het eerste deel van de theorie kan ontkrachten? Waren er mollen die al wel andere deelnemers kende?

Offline jovawi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de mol ontdek je door goed te kijken
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #46 Gepost op: 9-01-2013, 11:03:33 »
Iemand die het eerste deel van de theorie kan ontkrachten? Waren er mollen die al wel andere deelnemers kende?

Jon en Rick kende elkaar al als ik het goed heb (seizoen 9)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #47 Gepost op: 9-01-2013, 11:11:37 »

Iemand die het eerste deel van de theorie kan ontkrachten? Waren er mollen die al wel andere deelnemers kende?

Yvon Jaspers en Marc Marie waren al goede vrienden van elkaar voor ze aan het avontuur deelnamen. Yvon was de mol en Marc Marie won...

Edit: en wat dacht je van Patrick en Art? Weet niet of ze van te voren al bevriend waren, tijdens het avontuur waren ze dat zeker...
« Laatst bewerkt op: 9-01-2013, 11:13:21 door Niuno »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #48 Gepost op: 9-01-2013, 11:18:30 »
Yvon Jaspers en Marc Marie waren al goede vrienden van elkaar voor ze aan het avontuur deelnamen. Yvon was de mol en Marc Marie won...

Edit: en wat dacht je van Patrick en Art? Weet niet of ze van te voren al bevriend waren, tijdens het avontuur waren ze dat zeker...
Ohja, ik twijfelde al over Yvon en MM.

MAar het gaat vooral over contacten van voor het spel. Zo kun je zien of iemand zich anders gedraagd dan normaal.

*gooit theorie weg*

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #49 Gepost op: 9-01-2013, 12:04:32 »
Mooi stukje van Joep. Toch grappig dat deelname aan WIDM (tijdelijk) zo'n grote impact op je leven heeft. De knipoog naar de molloten is volkomen terecht  ;D Misschien kan hij er een aparte uitzending "tussen de oren" van maken.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #50 Gepost op: 9-01-2013, 12:31:22 »
Briljante column. Hij neemt hiermee natuurlijk wel de molloten een beetje op de hak. Nou ja; een beetje.....

Inderdaad, wij zouden eik allemaal met het schaamrood op de kaken moeten zitten, maar we zijn ons er gelukkig allemaal van bewust dat we een tikje vreemd zijn dus dat doen we lekker niet want we hebben er lol an!   ::cheerleader::

Leukste uitspraak :  "Mijn kapsel heeft inmiddels wel '500 Tinten Grijs'."   ::rofl::

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #51 Gepost op: 9-01-2013, 12:37:25 »
Wat een heerlijke collum!
Mijn dag is weer helemaal goed! Vooral nadat ik zag dat echt iemand het heeft uitgetypt  ::rofl::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #52 Gepost op: 9-01-2013, 12:44:24 »
Niet zo hè :p!!!

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #53 Gepost op: 9-01-2013, 12:56:48 »
Je weet maar nooit of er een hint in verborgen zit  ;)

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #54 Gepost op: 9-01-2013, 13:00:44 »
Precies :)! Thanx!

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #55 Gepost op: 9-01-2013, 13:09:29 »
Goed werk BurningHorizons.  ::ok::

"...En als je alle eerste letters van elke zin van deze column achter elkaar zet is er een aanwijzing! Ook op de webcam is er op de achtergrond een aanwijzing te zien en ondanks dat u dat allemaal wel begrijpt dat dit een grap is zullen d'r mensen zijn die dit tóch gaan uitzoeken, want je weet maar nooit!..."
 ;D

 ::rofl::
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #56 Gepost op: 9-01-2013, 14:43:02 »
Andere jaren van WIDM waren er weleens bestaande banden tussen kandidaten (voorbeeld: Patrick Martens en Georgina Verbaan kende elkaar). Voor zover ik weet (en correct me if I'm wrong want de hele theorie hangt hier vanaf) had de mol nooit van dit soort bestaande banden, dit kan immers een oneerlijk voordeel geven aan die persoon waar de mol al wel een band mee had.
In een extra filmpje hoorde je Daniel zeggen dat hij Joep kende. Hieruit concludeer ik dat Joep en Daniel allebei de mol niet zijn.

Iemand die het eerste deel van de theorie kan ontkrachten? Waren er mollen die al wel andere deelnemers kende?

Vorig seizoen waren er toch diverse kandidaten die Anne-Marie al kenden en haar snel doorhadden omdat ze zo anders deed dan normaal? I.i.g. Marit kende haar al geloof ik.

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #57 Gepost op: 9-01-2013, 15:26:30 »
Maar ik denk dat veel kandidaten zich in WIDM toch iets anders  opstellen dan op tv, radio of in het dagelijks leven. Ze proberen immers allemaal de perfecte strategie te bedenken. Als jij normaal een enorme flapuit bent, vind ik het niet extra verdacht als je in WIDM juist wat meer op je hoede bent. Behoedzaamheid is onderdeel van het spel.

Hoewel Joep dat niet helemaal leek te beseffen.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #58 Gepost op: 9-01-2013, 15:54:44 »
Ik  ;D ::vergroot::


Bedankt voor het uittypen!  ::ok::

Ik vond het erg leuk om te lezen.

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #59 Gepost op: 9-01-2013, 16:18:28 »
Most welcome :)!