Auteur Topic: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom  (gelezen 33474 keer)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #80 Gepost op: 10-01-2013, 22:44:32 »
Jammer, erg leuke kandidaat met zijn eigen theorien! Ik had gehoopt dat de productie hem aan zou wijzen als mol, maar na de eerste aflevering had ik hem al voorzichtig doorgestreept.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #81 Gepost op: 11-01-2013, 11:30:43 »
Heel jammer inderdaad, ik vond hem een topkandidaat! ::ok:: Maar wel goed voor m'n pool!  :D

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #82 Gepost op: 11-01-2013, 16:06:41 »
Joep benoemde het profiel van de mol als "underachiever". En hij heeft gelijk, want vrouwen zijn vaker de mol...
;)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #83 Gepost op: 12-01-2013, 15:05:11 »
Ik geloof eigenlijk zijn stem op Janine niet echt. Hij zei dat hij de meeste klik met de 'ine's' had, en ze hadden nog steeds een verbond.
Sws denk ik dat er ineens verdacht veel verdenking richting Janine was gedurende de test, lijkt niet onwaarschijnlijk dat daar flink mee geplakt is om ons niks wijzer te maken, aangezien bijna iedereen weet dat Janine er volgende week uitgaat.

Wat weten we er verder over?
Hij ging voor de underachievers.
Hij heeft zeker níet gestemd op Carolien, Kees, Tim en Daniël omdat alle vier geld hadden binnengehaald (volgens Joep). Bovendien zegt hij duidelijk Paulien niet te verdenken..

Dus op welke underachiever heeft hij dan precies wel gestemd??
Kan het zijn dat hij op Tania gestemd heeft die immers in het veld achter hem aanhobbelde en tot nu toe ook niet veel heeft opgeleverd voor de pot?? Of Zarayda?

Is speculatie natuurlijk maar ik geloof gewoon eigenlijk niet dat hij op Janine heeft gestemd omdat uit niks van wat hij gezegd heeft bleek dat hij haar erg verdacht..  ::)
« Laatst bewerkt op: 12-01-2013, 15:07:30 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #84 Gepost op: 12-01-2013, 15:28:16 »
Ik geloof eigenlijk zijn stem op Janine niet echt.

Ik snap je twijfels maar bij de Roodshow bevestigde Joep uitgebreid dat hij op Janine gestemd had. Daar zou ie niet over liegen lijkt me. :)

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #85 Gepost op: 12-01-2013, 18:35:05 »
Mijn vrouw had net onbewust nog een leuke opmerking toen we het hadden over het geld dat volgens Joep verdwenen is uit de pot.
Ze zei "dat geld is weggejoept". Pas achteraf merkten we de woordspeling op :-)
Jammer dat Joep er al uit is, had zomaar het woord van het jaar kunnen worden ;-)
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #86 Gepost op: 12-01-2013, 18:37:07 »
Ik snap je twijfels maar bij de Roodshow bevestigde Joep uitgebreid dat hij op Janine gestemd had. Daar zou ie niet over liegen lijkt me. :)
Ah ok dat heb ik niet gehoord.
Bedankt!  ::ok::

Beschouw de speculatie dan maar als niet van toepassing.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Polargust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Chinese dierenriem mist de mol die ik zoek!
Re: [KANDIDAAT] Joep van Deudekom
« Reactie #87 Gepost op: 13-01-2013, 17:56:03 »
Joep heeft ons in ieder geval laten zien hoe je in stijl bij een kerk aan komt...