Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 95238 keer)

Offline needemeu

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #280 Gepost op: 17-01-2013, 10:15:17 »
Kan het niet altijd helemaal volgen, maar zijn er al mooie doorbraken?
Of ben ik met de Vodcast wel mooi op de hoogte?

Offline Steven184

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #281 Gepost op: 17-01-2013, 11:03:20 »
Die indruk kreeg ik niet.
Hij liep m.i. vrij direct naar Tania.

Hij vroeg volgens mij 'wie was ook alweer de tweede penningmeester' of iets van gelijke strekking. Kwam inmiddels zelf op Tania en er waren meerdere die dat op verschillende manieren aanduidden. Dus naar alle waarschijnlijk hadden ze daar van te voren al afspraken over gemaakt, wellicht inderdaad degene met de meeste stemmen na Joep in de verkiezing.

Offline leroymijns

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ik voel het in m'n k.. ohnee dat kan niet
Re: Aflevering 2
« Reactie #282 Gepost op: 17-01-2013, 15:35:31 »
ik lees dat mensen denken dat Carolien niet de mol is omdat ze 1.000 euro heeft gepakt bij de laseropdracht.. hoezo niet?? misschien komt er weer zo'n opdracht aan waarmee de pot naar 0 kan gaan. dan kan de mol natuurlijk zoveel geld ophalen als hij of zij wilt, terwijl hij/zij weet dat het toch weer uit de pot gaat!
Tunnelvisie.....

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 2
« Reactie #283 Gepost op: 17-01-2013, 16:02:32 »
Daar ga ik niet van uit.
Ik vond dat zeer vervelend in de voorgaande series, het is namelijk niet eerlijk tegenover de eerste afvallers. De Mol die 3 afleveringen lang niet molt, dan vallen er 3 mensen af die geen schijn van kans hebben gehad. Vind ik een slechte zaak. Ik hoop dus ook dat ze dat soort dingen niet meer doen, en daarom ga ik er niet van uit.
The British are not impressed.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #284 Gepost op: 17-01-2013, 16:04:55 »
Alsnog staat Carolien 2e op mijn lijstje. €1000 is niet erg veel (voor een widm-opdracht dan) en om je af te laten gaan voor de rest van de groep, tsja, beetje te opvallend.

Offline leroymijns

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ik voel het in m'n k.. ohnee dat kan niet
Re: Aflevering 2
« Reactie #285 Gepost op: 17-01-2013, 16:05:06 »
Daar ga ik niet van uit.
Ik vond dat zeer vervelend in de voorgaande series, het is namelijk niet eerlijk tegenover de eerste afvallers. De Mol die 3 afleveringen lang niet molt, dan vallen er 3 mensen af die geen schijn van kans hebben gehad. Vind ik een slechte zaak. Ik hoop dus ook dat ze dat soort dingen niet meer doen, en daarom ga ik er niet van uit.

dat hoop ik natuurlijk ook, ik vind het ook oneerlijk.. maar misschien gaat niet heel de pot leeg maar een deel ofzo.. we zullen het zien
Tunnelvisie.....

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #286 Gepost op: 17-01-2013, 16:06:42 »
Ja, zo'n opdracht waarbij geld gewonnen kan worden, maar ook verloren. Dat zijn wel leuke opdrachten, dan zijn ze lekker fanatiek. En die teleurstelling als ze geld verliezen...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #287 Gepost op: 17-01-2013, 16:08:39 »
Ik vind dat zo'n opdracht op zich wel kan waarbij alles verloren gaat. Maar omdat dit niet gegarandeerd is (ook niet als de opdracht er is) moet de mol gewoon altijd mollen. Ik zou het heel triest en helemaal tegen het idee van het spel in gaan als de mol de eerste paar afleveringen niets doen omdat het geld er toch wel uit gaat.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #288 Gepost op: 17-01-2013, 16:10:30 »
Inderdaad, wat eerder al gezegd werd, anders kan de mol in de eerste afleveringen gewoon achterover leunen, en dat is wat oneerlijk voor de afvallers. Die herkennen de mol niet, als de mol niet molt.

Offline leroymijns

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ik voel het in m'n k.. ohnee dat kan niet
Re: Aflevering 2
« Reactie #289 Gepost op: 17-01-2013, 16:12:54 »
ben benieuwd hoe ze de aflevering van vanavond hebben gemonteerd, en hoe Art, de kandidaten en de Crew erop heeft gereageerd.. ik denk wel dat het een spannende aflevering word.
Tunnelvisie.....

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #290 Gepost op: 17-01-2013, 16:14:06 »
ben benieuwd hoe ze de aflevering van vanavond hebben gemonteerd, en hoe Art, de kandidaten en de Crew erop heeft gereageerd.. ik denk wel dat het een spannende aflevering word.
Janine heeft geholpen met de montage van de opdracht waarin zij een ongeluk kreeg. Ik denk dat het niet al te schokkend op tv gebracht zal worden.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 2
« Reactie #291 Gepost op: 17-01-2013, 16:16:07 »
Alsnog staat Carolien 2e op mijn lijstje. €1000 is niet erg veel (voor een widm-opdracht dan) en om je af te laten gaan voor de rest van de groep, tsja, beetje te opvallend.

Als die 1000 euro niet verdiend was, was het eruit gegaan hé! Dus dan had de pot op -200 gestaan, en waar wordt de Mol nou blijer van dan een negatieve pot?
Als Mol moet je die opdracht zéker proberen te verzieken.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline leroymijns

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ik voel het in m'n k.. ohnee dat kan niet
Re: Aflevering 2
« Reactie #292 Gepost op: 17-01-2013, 16:18:00 »
Janine heeft geholpen met de montage van de opdracht waarin zij een ongeluk kreeg. Ik denk dat het niet al te schokkend op tv gebracht zal worden.
ze was gisteren in Pauw en Witteman en daar vertelde ze het ook, maar ik denk niet dat de aflevering gewoon doorgaat zonder er aandacht aan te besteden
Tunnelvisie.....

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 2
« Reactie #293 Gepost op: 17-01-2013, 16:24:35 »
Ik vind dat zo'n opdracht op zich wel kan waarbij alles verloren gaat. Maar omdat dit niet gegarandeerd is (ook niet als de opdracht er is) moet de mol gewoon altijd mollen.
Mja, als het niet gegarandeerd is, of als de kans erop niet meer dan 50% is. De afgelopen keren dat het gebeurde was die kans echter wel zeer groot, en vooral met de veiling stond het eigenlijk al vast. Dat is gewoon niet leuk. Beter als ze gewoon meer opdrachten doen waarbij bij winst bijv. 1000 euro in de pot komt, maar bij verlies er 1000 euro uit gaat. Worden de kandidaten -hopelijk- wat fanatieker van en moet de Mol toch meer zijn best doen om te mollen. En dan kan alsnog ineens de pot weer leeg zijn, maar dan heeft de Mol daar niet voor achterover geleund.

Janine heeft geholpen met de montage van de opdracht waarin zij een ongeluk kreeg. Ik denk dat het niet al te schokkend op tv gebracht zal worden.
Ze zei dat het er heel keurig uitziet en dat haar sprong eigenlijk wel de beste van het hele stel was. En dat toen bleek dat het goed mis was, iedereen zijn spul heeft neergegooid om te helpen, dus ze hebben niet als een stel gewetenloze Privé-fotografen de hele reddingsoperatie gefilmd. Dus denk wel dat het niet al te erg in beeld komt, gewoon omdat het er niet al te erg uitziet, en omdat er daarna niet meer gefilmd is.
The British are not impressed.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #294 Gepost op: 17-01-2013, 16:27:49 »
@daedalus, dat wist ik, ik doelde op heftige emoties enzo

Offline leroymijns

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ik voel het in m'n k.. ohnee dat kan niet
Re: Aflevering 2
« Reactie #295 Gepost op: 17-01-2013, 17:19:56 »
zou de ontbrekende I in Boissevain een hint zijn of een domme fout?? ik ga vanavond in elk geval goed opletten!
Tunnelvisie.....

Offline WIDMtips

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #296 Gepost op: 17-01-2013, 17:27:39 »
zou de ontbrekende I in Boissevain een hint zijn of een domme fout?? ik ga vanavond in elk geval goed opletten!

Spuit 11 ::rofl::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #297 Gepost op: 17-01-2013, 18:52:32 »
Alsnog staat Carolien 2e op mijn lijstje. €1000 is niet erg veel (voor een widm-opdracht dan) en om je af te laten gaan voor de rest van de groep, tsja, beetje te opvallend.

1000 is al redelijk veel, maar aangezien er ook 1000 uit de pot ging als het mislukte, heeft carolien door de opdracht te halen er dus voor gezorgt dat er 2000 euro meer in de pot zit.
Ik zou Carolien wegstrepen, een mol verdiend geen 2000 euro voor de pot.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #298 Gepost op: 17-01-2013, 19:15:15 »
Kom je nu mee  ::rofl::

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Aflevering 2
« Reactie #299 Gepost op: 17-01-2013, 19:27:52 »
Tot nu toe deden mollen alleen hun best geld te verdienen als in dezelfde aflevering de pot op 0 zou gaan. Inge deed dat volgens mij met die buggy's en Anne-Marie in het munitiedepot. Ondanks dat ze allebei waarschijnlijk al wisten dat de pot 'gereset' zou worden, deden ze daarvoor niet hun best om geld te verdienen. Een mol zou dat ook niet moeten doen, het is inderdaad oneerlijk voor de eerste afvallers.

Carolien die €1000,- verdient zie ik dan ook niet als een actie van een mol die weet dat de pot later weer op €0,- komt.