Poll

Wie is de Mol?

Sofie van den Enk
18 (14.8%)
Susan Visser
89 (73%)
Freek Bartels
15 (12.3%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: [POLL] Wie is de Mol?  (gelezen 183805 keer)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #180 Gepost op: 11-01-2014, 23:13:55 »

Tja...  wie weet is Aaf (kandidaats maar nog net beheerst en vaag genoeg) nog de Mol? Of joker Tygo (indicatoren te licht of juist over the top)? Of Freek (de hele aflevering lang wel erg actief, druk, nerveus, verbaasd, of in de war)?   :-\\

Blijft er maar één over...  :-X
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #181 Gepost op: 11-01-2014, 23:43:34 »
Tja...  wie weet is Aaf (kandidaats maar nog net beheerst en vaag genoeg) nog de Mol? Of joker Tygo (indicatoren te licht of juist over the top)? Of Freek (de hele aflevering lang wel erg actief, druk, nerveus, verbaasd, of in de war)?   :-\\

Blijft er maar één over...  :-X
Jij bent veel beter in de gezichtsuitdrukkingen (microexpressies) dan ik, maar afgaand op reacties en gedrag blijft bij mij ook alleen JW over. Maar ik wil zo graag dat het niet zo is. Het ligt er zo dik boven op. :-\\

Heb jij al eerder na 2 afleveringen door iedereen, op één na, op zijn minst een stippellijn getrokken?

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #182 Gepost op: 12-01-2014, 00:04:27 »
Ik twijfel tussen Aaf, Daphne en Jan-Willem. Jennifer en Suzan verdenk ik het minst (brachten in de eerste opdracht geld binnen), Freek en Sofie (geld binnengebracht in de verlaten TV-studio) verwacht ik ook niet als mol maar sluit ik niet uit, Tygo plaatst zich teveel in de kijker voor een mol (en afvaller Owen heeft waarschijnlijk op hem gestemd).
je bedoeld Jennifer?? Sofie heeft vrij weinig gedaan. Jennifer deed al het werk.

Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #183 Gepost op: 12-01-2014, 00:40:55 »
je bedoeld Jennifer?? Sofie heeft vrij weinig gedaan. Jennifer deed al het werk.

Sofie heeft er zelfs voor gezorgd dat Jennifer in plaats van rechtsaf nog een keer rechtdoor ging, waardoor Jennifer de kans had later eruit te gaan.

Wat mij opvalt, is dat Sofie niet op doorgegaan is om een plattegrond of iets dergelijks te vinden. Wellicht als ze de mol is, had ze als deelnemer kunnen doorvragen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #184 Gepost op: 12-01-2014, 10:01:45 »
wie weet is Aaf (kandidaats maar nog net beheerst en vaag genoeg)
Maar Aaf IS vaag :P. Ik ken haar misschien nog wel het beste van de hele groep en ik zie niks veranderd in haar gedrag. Blijkt dus dat Paulien haar vertrouwenspersoon is, hoe streepte je die vorig jaar dan? Want ik denk dat je op dezelfde wijze Aaf kunt strepen, zelfde types... 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #185 Gepost op: 12-01-2014, 10:39:44 »
Sofie heeft er zelfs voor gezorgd dat Jennifer in plaats van rechtsaf nog een keer rechtdoor ging, waardoor Jennifer de kans had later eruit te gaan.

Wat mij opvalt, is dat Sofie niet op doorgegaan is om een plattegrond of iets dergelijks te vinden. Wellicht als ze de mol is, had ze als deelnemer kunnen doorvragen.
inderdaad..daarom zit ik er over na te denken om haar het meest te gaan verdenken...dat gedoe met die porto...ik denk dat deze aflevering we voor het eerst de mol in actie hebben gezien...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #186 Gepost op: 12-01-2014, 10:48:40 »
Ik heb op 1 Aaf 2 Sofie en op 3 Freek

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #187 Gepost op: 12-01-2014, 12:58:20 »
Heb jij al eerder na 2 afleveringen door iedereen, op één na, op zijn minst een stippellijn getrokken?

Aaf heeft slechts een stippellijntje en nee, nog niet eerder zo snel. Aflevering 1, met een dubbele test en executie, was enorm waardevol dit jaar. Wel aanleiding voor mij om de drie van mijn twijfel-lijstje extra scherp in de gaten te houden.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #188 Gepost op: 12-01-2014, 14:03:25 »
Jan-Willem. Veel te duidelijk maar bij de rest zie ik gewoon echt niks raars.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #189 Gepost op: 12-01-2014, 14:22:50 »
Jan-Willem. Veel te duidelijk maar bij de rest zie ik gewoon echt niks raars.
nee? sofie was niet aan het klooien met die porto??

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #190 Gepost op: 12-01-2014, 14:23:39 »
nee? sofie was niet aan het klooien met die porto??
Nee.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #191 Gepost op: 12-01-2014, 14:28:08 »
Nee.
beetje de opdracht van Aaf en Susan in de war schoppen...ruzieen met Tygo...

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #192 Gepost op: 12-01-2014, 14:38:20 »
Ja maar dat hele gedoe met de zwarte vrijstelling zou ik als mol niet doen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #193 Gepost op: 12-01-2014, 14:38:36 »
JW staat met stip op nummer 1. Daphne als goede 2e. En Tygo is een nepmol. >:D

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #194 Gepost op: 12-01-2014, 17:39:42 »
Blijkt dus dat Paulien haar vertrouwenspersoon is, hoe streepte je die vorig jaar dan? Want ik denk dat je op dezelfde wijze Aaf kunt strepen, zelfde types... 8)

Ik streep altijd op dezelfde wijze. Wanneer ik - in de juiste context - duidelijke en overtuigende spiertrekkingen en reflexen in het gezicht (de indicatoren) waarneem die duiden op een emotie die hoort bij een kandidaat. Surprise, angst, boosheid zijn de best bruikbare emoties. Type persoon maakt daarbij niet uit.

Ik heb het even nagekeken, maar ik had bij Paulien vorig jaar na afl. 2 ook pas één redelijk sterke waarneming gedaan. Zij ging vooral 'los' vanaf afl. 4. (camerapositie helpt ook niet altijd mee) Afwachten en de nieuwe afleveringen bestuderen...

« Laatst bewerkt op: 13-01-2014, 00:23:30 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #195 Gepost op: 15-01-2014, 09:38:30 »
Poeh, wat is het weer lastig! ::zweet:: ::bravo::
Aaf, Daphne, Freek, Jan-Willem of Tygo.
Ik blijf nog even bij Tygo omdat ik het onterecht vind hoe gemakkelijk hij weggestreept wordt door velen.

Mijn nieuwe Mol na aflevering 2 is Freek. Met dank aan Rat voor het laatste zetje.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #196 Gepost op: 15-01-2014, 09:59:07 »
Mijn nieuwe Mol na aflevering 2 is Freek.

Idem.  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #197 Gepost op: 15-01-2014, 10:58:52 »
nou heb ik gestemd op JW, maar dat wil ik helemaal niet...ik heb me vergist..ik dacht dat ik de poll open had staan van de afvaller...JW is mijn afvaller en Aaf is mijn mol op dit moment...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #198 Gepost op: 15-01-2014, 12:50:59 »
nieuwe Mol na aflevering 2 is Freek
Okay hier kan ik beter inkomen dan je 1e mol :P ::)

Als JW eruit vliegt morgen voeg ik me in het Freekkamp ::hug::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #199 Gepost op: 15-01-2014, 16:27:54 »
Ik streep altijd op dezelfde wijze. Wanneer ik - in de juiste context - duidelijke en overtuigende spiertrekkingen en reflexen in het gezicht (de indicatoren) waarneem die duiden op een emotie die hoort bij een kandidaat. Surprise, angst, boosheid zijn de best bruikbare emoties. Type persoon maakt daarbij niet uit.

Ik heb het even nagekeken, maar ik had bij Paulien vorig jaar na afl. 2 ook pas één redelijk sterke waarneming gedaan. Zij ging vooral 'los' vanaf afl. 4. (camerapositie helpt ook niet altijd mee) Afwachten en de nieuwe afleveringen bestuderen...



Ik zou (als jij dat goed vindt natuurlijk) graag een overzichtje zien van jouw bevindingen tot nu toe. Heb er her en der wel een paar gelezen, maar ik ben het overzicht volledig bijster..

Kan me voorstellen dat je dat niet op het forum wilt delen (al was het maar om anderen die op een andere manier speuren niet in de weg te zitten). Zou je me dan een privé-bericht willen sturen?

Nogmaals: als jij je bevindingen niet wil delen is dat ook prima natuurlijk, maar ik kan het altijd vragen toch? Nooit geschoten is altijd mis  :P