Poll

Wie is de Mol?

Sofie van den Enk
18 (14.8%)
Susan Visser
89 (73%)
Freek Bartels
15 (12.3%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: [POLL] Wie is de Mol?  (gelezen 183830 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #640 Gepost op: 11-03-2014, 22:16:03 »
Hints zijn niet te vertrouwen. Zolang je geen zekerheid over een hint kunt verkrijgen, is hij in mijn ogen niets waard.
Hints zijn wat mij betreft ook over het algemeen vooral een trigger om eens goed op een kandidaat te gaan letten. Uitzondering daargelaten, zoals bijvoorbeeld de handgebaren hint van Inge en de priesterhint.

Maar het gebrek aan dergelijke hints richting Freek vind ik wel waarde hebben. Naast "San Kee/Na Kees" en een enkele afleveringstitel heb ik weinig eenvoudige hints gezien richting hem.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #641 Gepost op: 11-03-2014, 22:24:14 »
Maar het gebrek aan dergelijke hints richting Freek vind ik wel waarde hebben. Naast "San Kee/Na Kees" en een enkele afleveringstitel heb ik weinig eenvoudige hints gezien richting hem.

Dat ben ik met je eens. Toch weet je het nooit met de hints, ook qua hoeveelheid. In serie 12 had je eigenlijk alleen maar "jungens" en "I AM". Na alle ophef over de priesterhint is dit jaar wellicht weer voor weinig hints gekozen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #642 Gepost op: 11-03-2014, 22:26:25 »
Hints zijn wat mij betreft ook over het algemeen vooral een trigger om eens goed op een kandidaat te gaan letten. Uitzondering daargelaten, zoals bijvoorbeeld de handgebaren hint van Inge en de priesterhint.

De handgebaren en priesterhint waren voor mij juist triggers te gaan letten op Inge en Kees, zodat ik mijn twijfel (Inge of Nadja + Kees of Carolien) niet langer had en goed kon kijken naar de mogelijke mollenstreken en beste molpositie voor die ene kandidaat. Het is heel anders kijken naar WIDM en veel fijner ook wat mij betreft als je je al vrij snel met enige zekerheid dankzij zo'n hint kan focussen op 1 kandidaat ipv pas net voor de finale de knoop te moeten doorhakken :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #643 Gepost op: 11-03-2014, 22:37:59 »
Dat ben ik met je eens. Toch weet je het nooit met de hints, ook qua hoeveelheid. In serie 12 had je eigenlijk alleen maar "jungens" en "I AM". Na alle ophef over de priesterhint is dit jaar wellicht weer voor weinig hints gekozen.
Dat kan zeker. Al was ik net bezig met het voorbereiden van een lijstje met hints naar Susan die ik tijdens de ontknopingen verwacht (zoals ik afgelopen jaren heb ook heb gedaan) en daar zitten er wel een aantal tussen die ik erg kansrijk vind.

De handgebaren en priesterhint waren voor mij juist triggers te gaan letten op Inge en Kees, zodat ik mijn twijfel (Inge of Nadja + Kees of Carolien) niet langer had en goed kon kijken naar de mogelijke mollenstreken en beste molpositie voor die ene kandidaat. Het is heel anders kijken naar WIDM en veel fijner ook wat mij betreft als je je al vrij snel met enige zekerheid dankzij zo'n hint kan focussen op 1 kandidaat ipv pas net voor de finale de knoop te moeten doorhakken :)
Ik bedoelde ook niet te zeggen dat die hints geen triggers waren, maar dat ze vervolgens zo duidelijk waren dat je er amper nog omheen kon. (Al heb ik seizoen 7 niet af kunnen kijken vanwege een verhuizing, dus heb ik het bij die hint zelf niet ervaren.)

Ik vind zelf de eeuwige twijfel juist leuk aan Wie is de Mol.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #644 Gepost op: 12-03-2014, 00:18:52 »
Gevoelsmol: Suus
Verstandsmol: Freek
Wensmol: Tygo
ikhoopdatjehetnietbentmol: Sofie

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #645 Gepost op: 12-03-2014, 08:16:52 »
Gevoelsmol: Suus
Verstandsmol: Freek
Wensmol: Tygo
ikhoopdatjehetnietbentmol: Sofie


Mee eens.
I will follow my inner gold

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #646 Gepost op: 12-03-2014, 08:32:40 »
Tygo is niet zozeer mijn wensmol, maar wel mijn wenswinnaar. Eigenlijk ongeacht wie de Mol is. Ik vind dat hij het spel het beste/leukste gespeeld heeft. Sofie heeft een paar maniertjes die me een beetje zijn gaan irriteren. :-[

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #647 Gepost op: 13-03-2014, 19:49:09 »
Ik zet mijn verdenkingen toch nog steeds op Freek.
En ik ben zekerder dan vorige week! ::oink::
...óf niet!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #648 Gepost op: 13-03-2014, 19:53:53 »
Ik ben eigenlijk nog nooit zo zeker geweest van Freek als mol dan op dit moment.

Geen zorgen, als hij het niet is verwijder ik dit bericht meteen weer  ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #649 Gepost op: 13-03-2014, 19:55:54 »
verwijder dan maar vast  :-X

Snap die hele hype niet omtrent Freek als Mol.

Ik heb altijd getwijfeld tussen JW en Susan. JW als afvaller had ik goed dus ja dan is Susan automatisch de Mol!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #650 Gepost op: 13-03-2014, 20:05:37 »
Freek ook, ben ik toch nog in een tunnel geraakt ;D

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #651 Gepost op: 13-03-2014, 20:08:14 »
Ik ben eigenlijk nog nooit zo zeker geweest van Freek als mol dan op dit moment.

Geen zorgen, als hij het niet is verwijder ik dit bericht meteen weer  ;D
Dan zet ik het alvast in een quote zodat het voor eeuwig zichtbaar blijft  ::trots:: ::jaja::
#teamamaimiljaarde

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #652 Gepost op: 13-03-2014, 20:09:16 »
Snap die hele hype niet omtrent Freek als Mol.

Tip: kijk eens in het topic van Freek. Staan best zinnige dingen in. :P

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #653 Gepost op: 13-03-2014, 20:10:39 »
Dan zet ik het alvast in een quote zodat het voor eeuwig zichtbaar blijft  ::trots:: ::jaja::
Prima :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #654 Gepost op: 13-03-2014, 21:25:32 »
Susan, de onwaarschijnlijke Mol. In het begin achtte ik het bijna niet mogelijk maar vrij snel zag je haar heimelijke trekjes die haar konden ontmaskeren als Mol. Het moment dat bij mij helemaal de doorslag gaf was toen ze door Sofie apart werd genomen. Toen is voor mij haar masker denk ik helemaal afgevallen. Het leek toen wel alsof ik haar persoonlijkheid van in het begin, de lieve zachte Susan niet meer herkende.

Zou het wel helemaal geweldig vinden als Sofie straks haar hand omhoog steekt. Haar heb ik ook van in het begin in het oog gehouden, en het zou deze reeks een extra dimensie geven. Gegarandeerd kijk ik dan dit seizoen onmiddelijk terug. Om een beetje te muggenziften, ik blijf wel hopen op een spectaculairder slot dan alleen 'handje omhoog steken'. Moet altijd denken aan de Vlaamse ontknopingen, die werden keer op keer mooier in beeld gebracht. De lat mag wel wat hoger bij WIDM qua ontknoping.

Sofie blijft wel een tikkeltje verdacht. ::trots:: Zo spannend ... ::zweet::

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #655 Gepost op: 13-03-2014, 21:30:11 »
Zojuist een gigantische aardbeving in de tunnel van Freek, veroorzaakt door klikspaan Art Rooijakkers.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #656 Gepost op: 13-03-2014, 21:34:22 »
Ik claim de tunnel van Sofie... Ja, ik twijfelde de hele tijd tussen Susan en Freek, maar na de uitslag van Art kan ik niets anders concluderen dat Sofie de mol moet zijn...

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #657 Gepost op: 13-03-2014, 21:35:56 »
Ik claim de tunnel van Sofie... Ja, ik twijfelde de hele tijd tussen Susan en Freek, maar na de uitslag van Art kan ik niets anders concluderen dat Sofie de mol moet zijn...

Ahaha....pure ontkenning van de harde feiten. Waarom zou je als mol Jan-Willem herkennen tijdens de optocht?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #658 Gepost op: 13-03-2014, 21:38:16 »
Jullie zullen me wel voor gek verklaren. Maar de allergrootste verrassing nu zou zijn dat Freek alsnog de mol is. Ik blijf lekker op Freek  ;)

Je zag maar 1 (stomme) vraag bij zijn test, Art noemde hem in die praatjes steeds als mol (en de andere 2 als kandidaat), bij die 2e opdracht zag je hem amper... Tja ik weet niet.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #659 Gepost op: 13-03-2014, 21:38:43 »
Ik kan er niets anders van maken na het praatje van Art. Of Susan is de mol, Freek wint, terwijl die op Sofie zat, en Sofie, die op Susan zat, verliest. Dat kan ik gewoon niet geloven...