Poll

Wie is de Mol?

Sofie van den Enk
18 (14.8%)
Susan Visser
89 (73%)
Freek Bartels
15 (12.3%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: [POLL] Wie is de Mol?  (gelezen 183770 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #620 Gepost op: 7-03-2014, 22:46:26 »
Wat een geweldige poll-stand :D

Sofie - 0 (0%)
Tygo - 0 (0%)
Freek - 16 (50%)
Susan - 16 (50%)

Mooier kan bijna niet.
...óf niet!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #621 Gepost op: 7-03-2014, 23:13:03 »
Nu 16-18 Freek  ::rofl::

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #622 Gepost op: 7-03-2014, 23:22:12 »
Want Susan Visser is natuurlijk gewoon de Mol van 2014. Heeft nog geen stuiver verdiend en voert al 8 afleveringen een soort van act op. Het naieve en goedgelovige vrouwtje dat goed in de groep ligt. ...

 ::ohno::

Ik ben het in zoverre wel met je eens dat Susan meer is dan het 'naieve en goedgelovige vrouwtje' dat ze op het eerste gezicht lijkt te zijn. Ze speelt het spel ondertussen namelijk zeer slim en strategisch, met als enige doel; winnen!
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #623 Gepost op: 8-03-2014, 10:09:37 »
Freek zou een geweldige mol zijn a la George. Niemand verwacht het en ik denk dat mensen het ook vooral hopen ipv dat ze het ook echt denken.

Want Susan Visser is natuurlijk gewoon de Mol van 2014. Heeft nog geen stuiver verdiend en voert al 8 afleveringen een soort van act op. Het naieve en goedgelovige vrouwtje dat goed in de groep ligt. Ik twijfel niet eens meer.

Oftewel.. in Suus zien we Milouska, in Freek zien we George.

Molbattle: wie van de twee is de leukere mol: Milouska (Susan) of George (Freek)  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #624 Gepost op: 8-03-2014, 10:21:46 »
Oftewel.. in Suus zien we Milouska, in Freek zien we George.

Molbattle: wie van de twee is de leukere mol: Milouska (Susan) of George (Freek)  ::vergroot::

Milouska. Niet te harden die ouwe seizoenen zonder BN'ers.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #625 Gepost op: 8-03-2014, 10:40:49 »
Oftewel.. in Suus zien we Milouska, in Freek zien we George.


Het spijt me, maar ik zie beide overeenkomsten totaal niet. Susan ligt erg goed in de groep terwijl Milouska er totaal buiten stond. Susan heeft ook iets moederlijks en onweerstaanbaars.
George gedroeg zich als een zenuwpees die voortdurend bang was om af te vallen en alleen maar wilde winnen, maar in molacties was hij heel brutaal eigenlijk. Freek gedraagt zich als een kandidaat die een masker op wil houden; heel erg op zichzelf.

Voor beiden geldt: als ze de mol zijn, zijn ze dicht bij zchzelf gebleven en weer uniek in hun soort.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #626 Gepost op: 8-03-2014, 10:42:20 »
Mocht Freek het inderdaad zijn, krijgen we een interessante ontknoping. Aangezien niemand van de kandidaten Freek verdenkt, wordt de winnaar gewoon iemand die momenteel fout zit.

Maargoed, zo ver komt het niet, want het is Susan.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #627 Gepost op: 8-03-2014, 11:04:33 »
Mocht Freek het inderdaad zijn, krijgen we een interessante ontknoping. Aangezien niemand van de kandidaten Freek verdenkt, wordt de winnaar gewoon iemand die momenteel fout zit.

Susan heeft afgelopen aflevering juist aangegeven ook Freek niet uit te sluiten en dat hij wel eens de verrassing van het seizoen kan zijn (met daarbij de cursor die richting Freek gaat). Ik denk dat ze gedeeltelijk (of helemaal) op Freek zit, vandaar ook die envelop met geld naar Freek.

Dus als Freek de mol blijkt, dan is Susan de winnares.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #628 Gepost op: 8-03-2014, 11:52:25 »
Wat dan wel weer grappig zou zijn is als ineens blijkt dat toch Sofie of Tygo de mol is  ::rofl:: ::rofl::

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #629 Gepost op: 8-03-2014, 12:34:02 »
Als tygo de mol is verdient hij een oscar  ::bravo::
#teamamaimiljaarde

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #630 Gepost op: 11-03-2014, 15:56:22 »
Freek!

Gaaf dat hij hier op #1 staat. Dat is in de polls van de andere WIDM-fansites wel anders. Van boven naar beneden: widm.nl, wieisdemol.net, wieisdemol2014.nl:

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #631 Gepost op: 11-03-2014, 17:52:35 »
En als hij het nou niet is Heinz? Dan is het iets minder gaaf...
Ik moet zeggen dat er ook wegen naar Freek leiden, maar dat ik het toch op Susan houd. De musicalacteur legt het af tegen de filmactrice denk ik. By the way mijn pool kan al lang niet meer gered worden ;).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #632 Gepost op: 11-03-2014, 17:59:00 »
En als hij het nou niet is Heinz? Dan is het iets minder gaaf...

Dan is het nog steeds leuk dat we er hier op .com best anders naar kijken dan gemiddeld. :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #633 Gepost op: 11-03-2014, 19:18:48 »
Aargh... Ik vergeet gewoon om Susan te verdenken ::oordoppen::
...óf niet!

Offline martijnolev

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #634 Gepost op: 11-03-2014, 21:34:02 »
Hmm nu staat Freek hier ineens boven Susan. Ik weet het niet meer, maar hou het denk ik toch maar bij Susan omdat er in mijn ogen meer hints naar haar zijn. Van Freek is me eigenlijk niet heel veel verdachts opgevallen behalve dat er waarschijnlijk geknoeid is met de doorzichtige vrijstelling verdedigen.
Als ik het fout hebt maakt het in principe ook niet heel veel meer uit want die top 10 is ver buiten  bereik. Ik lig namelijk nog ergens onder een berg grond van een ingestorte tunnel naar Jan Willem  :-\\

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #635 Gepost op: 11-03-2014, 21:41:04 »
Hmm nu staat Freek hier ineens boven Susan. Ik weet het niet meer, maar hou het denk ik toch maar bij Susan omdat er in mijn ogen meer hints naar haar zijn.
Hints zijn niet te vertrouwen. Zolang je geen zekerheid over een hint kunt verkrijgen, is hij in mijn ogen niets waard.
...óf niet!

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #636 Gepost op: 11-03-2014, 21:45:00 »
Ik sluit Susan uit omdat ze zeer fanatiek was bij de speedbootopdracht. Zij gaf de juiste code door. Dat doe je niet als je de mol bent.

Offline martijnolev

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #637 Gepost op: 11-03-2014, 21:54:02 »
Hints zijn niet te vertrouwen. Zolang je geen zekerheid over een hint kunt verkrijgen, is hij in mijn ogen niets waard.

Dat is waar en verder zijn er natuurlijk ook altijd aanwijzingen naar verschillende personen en hints om je op het verkeerde been te zetten zoals het schijnen van mol met een zaklamp  :o

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #638 Gepost op: 11-03-2014, 21:59:32 »
Een hint hoeft niet altijd door de persoon zelf gedaan te worden hè. neem nou die fluister en huiver hint van vorig jaar ;)
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #639 Gepost op: 11-03-2014, 22:08:14 »
Susan is de Mol.  ::jaja::

Aargh... Ik vergeet gewoon om Susan te verdenken ::oordoppen::

Dat heb ik nou met Freek. Soms vergeet ik zelfs dat 'ie nog meedoet!

Citaat
Ik sluit Susan uit omdat ze zeer fanatiek was bij de speedbootopdracht. Zij gaf de juiste code door. Dat doe je niet als je de mol bent.

Zelfs de beste Mollen saboteren niet alle opdrachten. Sloot je vorig jaar Kees ook uit omdat hij een luikje opende bij de laseropdracht? Ik wel, en die fout wil ik niet nog eens maken. ::schaam::
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn