Auteur Topic: Aflevering 2 - Vindingrijk  (gelezen 284359 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #700 Gepost op: 13-01-2014, 17:07:53 »
Je ziet toch niet hoe ze daar met zijn allen aankomen. Ze staan er een soort van meteen. Anders dan in sommige seizoenen waarbij je ze al op schiphol zag. Dus de mol zou na aankomst al met de productie naar het theater kunnen gegaan zijn om deze 'molactie' op te zetten en de foto te nemen. Wie weet hoe lang de mol al in hong kong was.. Sluit niks uit dus. We zullen het pas aan het einde gaan zien..

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #701 Gepost op: 13-01-2014, 17:25:05 »
Je ziet toch niet hoe ze daar met zijn allen aankomen. Ze staan er een soort van meteen. Anders dan in sommige seizoenen waarbij je ze al op schiphol zag. Dus de mol zou na aankomst al met de productie naar het theater kunnen gegaan zijn om deze 'molactie' op te zetten en de foto te nemen. Wie weet hoe lang de mol al in hong kong was.. Sluit niks uit dus. We zullen het pas aan het einde gaan zien..

Dan zou elke kandidaat apart gevlogen moeten hebben. Aangezien je met z'n allen op het vliegveld aankomt is het wel raar dat er opeens iemand een paar uurtjes weg is. Het lijkt me ook niet mogelijk dat de mol alleen is aangekomen, want dan zou iedereen alleen zijn aangekomen, want anders zou het opvallen dat er één persoon in een ander vliegtuig zat. 10 aparte vluchten boeken is ook niet redelijk.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #702 Gepost op: 13-01-2014, 17:32:22 »
Zou heel goed kunnen dat ze met meerdere vluchten gekomen zijn. Hoeft niet eens meer te kosten. Er vliegen meerdere vluchten per dag die kant op dus raar vind ik dat niet. Misschien 3 per vlucht?  2?Geen idee, echt niet maar ik zeg alleen dat het kan. Ik ben nergens van overtuigd op het moment. Dat creeert alleen maar tunnelvisie..

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #703 Gepost op: 13-01-2014, 17:37:14 »
Dat kan. Maar hoe wil je het dan voor elkaar krijgen dat die twee andere kandidaten niets door hebben als je de mol een paar uurtjes weghaalt? Ik bedoel, die operagroep moet ook weten wanneer de foto gemaakt zal worden. En het lijkt me niet dat ze zichzelf gaan opmaken om 5 uur 's middags terwijl de voorstelling pas om 9 uur begint. Je kan moeilijk 4 uur in die kleren en helemaal opgemaakt blijven rondlopen. En misschien was er die dag helemaal geen voorstelling waardoor ze zichzelf voor niet zouden moeten verkleden. Zou ik ook te ver vinden gaan als toneelspeler xD

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #704 Gepost op: 13-01-2014, 17:43:21 »
Dat kan. Maar hoe wil je het dan voor elkaar krijgen dat die twee andere kandidaten niets door hebben als je de mol een paar uurtjes weghaalt? Ik bedoel, die operagroep moet ook weten wanneer de foto gemaakt zal worden. En het lijkt me niet dat ze zichzelf gaan opmaken om 5 uur 's middags terwijl de voorstelling pas om 9 uur begint. Je kan moeilijk 4 uur in die kleren en helemaal opgemaakt blijven rondlopen. En misschien was er die dag helemaal geen voorstelling waardoor ze zichzelf voor niet zouden moeten verkleden. Zou ik ook te ver vinden gaan als toneelspeler xD

Ik vind het nog steeds raar dat de groene mannetjes anders verdeeld zijn op de foto dan in de show. Het is altijd 2 aan beide kanten en in de foto 3 om 1. Eentje is verplaatst en op zijn plek staat de mol. Verstopt. Ongeschminkt. Dit kan binnen biechttijd. Een van de dames is zeker gevolgd tijdens de voorbereidingen om sfeerbeelden te maken. Maar uiteindelijk denk ik niet dat dat de mol is.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #705 Gepost op: 13-01-2014, 17:43:55 »
Oh ... jij gaat er vanuit dat het een eenmalige show was. Het lijkt mij, gezien hoe het opgebouwd was, dat dat theatertje er voor een bepaalde tijd staat. Weet je wel zoals heel veel reizende theatertjes. Dus de mol had daar echt anytime heen kunnen gaan voor een foto lijkt mij. Had gekund... Not sure

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #706 Gepost op: 13-01-2014, 17:57:42 »
Je ziet toch niet hoe ze daar met zijn allen aankomen. Ze staan er een soort van meteen. Anders dan in sommige seizoenen waarbij je ze al op schiphol zag. Dus de mol zou na aankomst al met de productie naar het theater kunnen gegaan zijn om deze 'molactie' op te zetten en de foto te nemen. Wie weet hoe lang de mol al in hong kong was.. Sluit niks uit dus. We zullen het pas aan het einde gaan zien..

Scherp!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #707 Gepost op: 13-01-2014, 18:00:36 »
Dat kan. Maar hoe wil je het dan voor elkaar krijgen dat die twee andere kandidaten niets door hebben als je de mol een paar uurtjes weghaalt? Ik bedoel, die operagroep moet ook weten wanneer de foto gemaakt zal worden. En het lijkt me niet dat ze zichzelf gaan opmaken om 5 uur 's middags terwijl de voorstelling pas om 9 uur begint. Je kan moeilijk 4 uur in die kleren en helemaal opgemaakt blijven rondlopen. En misschien was er die dag helemaal geen voorstelling waardoor ze zichzelf voor niet zouden moeten verkleden. Zou ik ook te ver vinden gaan als toneelspeler xD

Simpel toch? Voordat het programma echt begint, verblijf je al in een hotel. Dan zeg je als Mol toch dat je moe bent van de reis en op je hotelkamer blijft.
Voor de productie een kwestie van hotelkamers op verschillende verdiepingen regelen of desnoods zelfs verschillende hotels en je kunt met gemak de Mol een paar uurtjes wegtoveren naar dat operagezelschap.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #708 Gepost op: 13-01-2014, 18:24:26 »
Ze reizen zowiezo niet met de hele club nadat dat ze een keer heeft verraden.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #709 Gepost op: 13-01-2014, 18:26:45 »
Simpel toch? Voordat het programma echt begint, verblijf je al in een hotel. Dan zeg je als Mol toch dat je moe bent van de reis en op je hotelkamer blijft.
Voor de productie een kwestie van hotelkamers op verschillende verdiepingen regelen of desnoods zelfs verschillende hotels en je kunt met gemak de Mol een paar uurtjes wegtoveren naar dat operagezelschap.
ehm... ik heb niet het idee dat dat het geval was. Ze waren er net. en ze checkten pas in NA de eerste executie...dus daar heb ik twijfels over.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #710 Gepost op: 13-01-2014, 18:37:18 »
Organisatorisch gezien is het allemaal mogelijk om de mol al eerder daar te laten komen om een foto te maken. En daarnaast is het ook geen low budget programma dus een toneelgezelschap wat geld geven om te poseren voor een foto is allemaal mogelijk natuurlijk en ook iedereen een losse vlucht geven maakt qua financiën ook niet veel uit.

Dus het zou kunnen dat de foto gemaakt is waarbij de mol daarin staat verstopt als medespeler of ergens achter een andere speler staat.

Maar als je er vanuit ga dat degene die in het begin er tussendoor komt tijdens het opmaken de mol is dan zou je inderdaad de lippen en ogen / haren moeten gaan bestuderen om te zien of het een van de deelnemers is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #711 Gepost op: 13-01-2014, 18:53:01 »
Dit zou Daphne echt kunnen zijn hoor. Met een laag schmink kan je alles omtoveren. Let op de neus..kaaklijn .. Zou kunnen toch? ::jaja:: ::jaja::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #712 Gepost op: 13-01-2014, 18:59:12 »
Oeps.. toch goed gelukt. Sorry..

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #713 Gepost op: 13-01-2014, 18:59:36 »
Char gaat ook altijd het hele alfabet langs tot ze goed zit  ::rofl::

Zoooo leuk  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 13-01-2014, 19:00:51 door Bakkertje, Reden: quote gefixed »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #714 Gepost op: 13-01-2014, 19:10:26 »

vergelijken met


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #715 Gepost op: 13-01-2014, 19:13:13 »
Niet dan??? Zal wel aan mijn ogen liggen dan ...

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #716 Gepost op: 13-01-2014, 19:14:51 »
Niet dan??? Zal wel aan mijn ogen liggen dan ...

Nee totaal niet.
Daphne heeft een neus die meer in een punt loopt.
De actrice van de opera heeft een meer ronde neus.

Ik gok: tunnelvisie...?  ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #717 Gepost op: 13-01-2014, 19:27:13 »
Tunnelvisie.. of een stukje klei.. wie weet

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #718 Gepost op: 13-01-2014, 19:30:15 »
Tunnelvisie.. of een stukje klei.. wie weet

"Ik dacht wel Liz, wat heb jij een GOK!" ::rofl::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #719 Gepost op: 13-01-2014, 19:40:11 »
Eerlijk gezegd, verwacht ik niet dat ze bij de backstage foto's een foto stoppen van een vermomde mol. Het aantal kijkers dat die foto's bekijkt is klein. Er zijn wel eens hints geweest buiten de uitzending om, maar dit zou 'oneerlijk' zijn richting de 'gewone' kijkers.