Auteur Topic: Aflevering 7 - .... moet je zien  (gelezen 50689 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #20 Gepost op: 27-02-2014, 21:43:54 »
He jammer dat ze niet voor het geld koos.


Jan Willem veel geld verdiend deze aflevering. Grappig genoeg moest ik ook meteen denken of hij die envelop gaan gebruiken om geld te versturen volgende keer en waarschijnlijk ook na huis gaat. Hij pakt zijn tas van zijn stoel en dit word in slow motion gedaan.

2 Nieuwe theorie over de leader,waarvan rechts na links en wie staat er voor Daphne van rechts na links: Jan Willem.

Hier dacht ik aan toen ik in leader steeds 2 mensen achter elkaar zag en dan afvaller. Ook zijn er 2 vinger afdrukken.

Wie komt er als 1ste in de leader en dus als laatste van rechts na links, Tygo. Wie komt er dan als 2de! Susan en als 3de Sofie.
Van rechts na Links wie komt er voor Jan Willem en dus als 2de na Jan willem van rechts na links: Freek. Dan nog de 2 mensen achter elkaar theorie en dus volgende keer 2 afvallers of eerst Jan Willem en dan Freek. Dan even terug na wie nummer 2 is in de leader, als deze 2 weg zijn is Sofie 1 van rechts na links en nog steeds susan 2!.  De 2 van De MOL in Quote: De Winnaar, De Mol en De Verliezer. 2 van 2 viner afdrukken, 2 van 2 vrouwen en het is de 2de van links = Susan.

Susan De Mol
Tygo verliezer
Sofie de Winnaar

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #21 Gepost op: 27-02-2014, 21:44:11 »
Ik vond het juist een leuke aflevering, met afwisselende opdrachten en subopdrachten. Deze twist heeft niemand zien aankomen.. 11 afleveringen? Of een finale met 4?  ???
11afleveringen, zou kunnen.
Is het sowieso wellis eerder gebeurd dat er in een seizoen 2 afleveringen waren waar niemand eruit hoeft?, kan me dat niet herinneren.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #22 Gepost op: 27-02-2014, 21:45:14 »
11afleveringen, zou kunnen.
Is het sowieso wellis eerder gebeurd dat er in een seizoen 2 afleveringen waren waar niemand eruit hoeft?, kan me dat niet herinneren.

Seizoen 11 en seizoen 4 bij mijn weten
klaar voor de strijd

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #23 Gepost op: 27-02-2014, 21:45:27 »
11afleveringen, zou kunnen.
Is het sowieso wellis eerder gebeurd dat er in een seizoen 2 afleveringen waren waar niemand eruit hoeft?, kan me dat niet herinneren.
Seizoen 11 volgens mij :) aflevering 1 en rond aflevering 7 als ik me niet vergis

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #24 Gepost op: 27-02-2014, 21:45:34 »
Susan heeft wel veel macht over het spel gehad deze aflevering:
Kon een windmolen kiezen -> foute windmolen, geen geld.
Kon een vingerafdruk kiezen -> foute vingerafdruk, geen geld.
Had 2 oranje topito's en uiteindelijk een volle oranje topito -> koos voor de vrijstelling, geen geld.

Dan toch Freek of Susan? Jan-Willem had net zo goed voor een foute windmolen kunnen kiezen als mol. 2250 euro in één aflevering vind ik iets te veel voor een mol. We moeten nu toch echt uit de waan dat hij 'MOL' met zijn zaklamp heeft geschreven afstappen denk ik..

Offline Roosje11

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #25 Gepost op: 27-02-2014, 21:46:03 »
Ik vond de opmerking van Jan-Willem over Susan verdacht, nadat zij koos voor de teamvrijstelling.

Even uit mijn hoofd: "Of ze is onzeker over haar test... Of ze is de mol.... Of ze vindt het heel gezellig.... Ik denk het eerste..... Of het laatste...."

Suggereert hij hiermee dat Susan niet de mol is, maar hij??

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #26 Gepost op: 27-02-2014, 21:46:35 »
Seizoen 11 volgens mij :) aflevering 1 en rond aflevering 7 als ik me niet vergis
ok thanks ::zwaai::

Offline Rockfire

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #27 Gepost op: 27-02-2014, 21:46:51 »
Oneens. Hij werd de afgelopen twee afleveringen zeer verdacht gemaakt, getuige ook de statistieken van verdenkingen in de afgelopen weken. De montage en de Mol zelf kunnen dat bij een nieuwe aflevering makkelijk compenseren door wat meer te verdienen, en bovendien: je weet maar nooit wat voor geldrovende opdracht er wellicht langskomt volgende week!
Ja hoor, in de montage kunnen ze het ineens zo draaien dat JW maanden geleden geld heeft verdient, omdat hij anders te verdacht is :P

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #28 Gepost op: 27-02-2014, 21:48:02 »
Susan Visser is de mol.
Precies de verkeerde vingerafdruk aanwijzen, met oranje topito 2000 euro verspillen... Susan is de mol, yes, rust in mijn hoofd  ::rofl::
Leuke aflevering. Over de afleveringen: wss volgende aflevering iemand eruit, en dan na opdr. 2 iemand eruit. Dan finaleopdracht + ontknopingsdeel. Geen idee of dat gaat passen...., we zien wel.
Had wel liever, zeker na de olypische winterspelen, iemand zien vertrekken. Maar wederom een toffe aflevering  ::bravo::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #29 Gepost op: 27-02-2014, 21:48:44 »
Leuke afl., mooie beelden, maar no way dat JW de Mol nog kan zijn, hij had zo, zondere enige argwaan voor een andere windmolen kunnen kiezen, de hoofdrol vd mol is om zoveel mogelijk geld UIT de pot te houden, niet om er geld bij te doen dus dat zou echt een hele bijzondere actie zijn.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #30 Gepost op: 27-02-2014, 21:49:46 »
Busted Susan! Door Sofietje...

Dat zag ik in dat fragment.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #31 Gepost op: 27-02-2014, 21:50:06 »

Even uit mijn hoofd: "Of ze is onzeker over haar test... Of ze is de mol.... Of ze vindt het heel gezellig.... Ik denk het eerste..... Of het laatste...."

Suggereert hij hiermee dat Susan niet de mol is, maar hij??

Hij suggereert hiermee alleen maar dat hij Suus dus niet verdenkt. Klopt, hij zit op Sofie

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #32 Gepost op: 27-02-2014, 21:50:12 »
De afl was sowieso erg mooi weer.

Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #33 Gepost op: 27-02-2014, 21:52:50 »
Interessante uitspraken van Art. Ten eerste het zinspelen op de voorgaande afleveringstitels (heeft hij dat vaker gedaan?), ten tweede duidelijk aangeven hoe de verdenkingen binnen de groep liggen. De implicaties zie ik nog niet, maar kan me niet herinneren dat dat eerder zo duidelijk werd uitgesproken.
Vreemd dat Art al weet dat JW Sofie als mol heeft, nog voordat de test is gedaan. Vorig keer stemde JW nog op Aaf. Kwestie van montage?

Offline huntelaar110

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MolFreak
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #34 Gepost op: 27-02-2014, 21:56:22 »
JW verdient €2 250, kunnen we afstrepen
Susan maakt zich wel vies gek verdacht in deze aflevering, in alles, maar is ze het?

Freek blijft de mol, lang leve de tunnelvisie

Ps. Zagen jullie ook de priester uit de finale van seizoen 8 als één van de taxi chauffeurs?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #35 Gepost op: 27-02-2014, 21:58:06 »

Ps. Zagen jullie ook de priester uit de finale van seizoen 8 als één van de taxi chauffeurs?
::rofl:: ja ik was dus niet de enige die dat dacht  ;D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #36 Gepost op: 27-02-2014, 22:04:05 »
Vreemd dat Art al weet dat JW Sofie als mol heeft, nog voordat de test is gedaan. Vorig keer stemde JW nog op Aaf. Kwestie van montage?
Ja, de aflevering is niet per se chronologisch opgenomen. Kan best dat ze Arts presentatie pas later hebben gedaan. Zou ook wel zo handig zijn, want dan kan hij inspelen op wat er gaat gebeuren. Soms worden opdrachten aangepast of geheel geïmproviseerd, dan wordt het erg lastig als Art in zijn presentatie iets heel anders zegt.
The British are not impressed.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #37 Gepost op: 27-02-2014, 22:08:17 »
Nee hoor. Verkeerde paal, net iets meer dan 16 kilo (dus boven de marge) en de derde wel goed, zodat hij een (verkeerde) windmolen kon uitkiezen.
Dan heb ik het verkeerd onthouden, dacht dat hij bij de juiste paal stond op 70 meter.

Jouw verhaal past in ieder geval in het "de-mol-is-de-held" idee.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #38 Gepost op: 27-02-2014, 22:10:31 »
weer mijn mol eruit... ::ohno::

 :P

Offline huntelaar110

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MolFreak
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #39 Gepost op: 27-02-2014, 22:11:34 »
::rofl:: ja ik was dus niet de enige die dat dacht  ;D

Gelukkig  ;D