Auteur Topic: Aflevering 7 - .... moet je zien  (gelezen 50693 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Aflevering 7 - .... moet je zien
« Gepost op: 23-02-2014, 13:44:57 »
Vanaf 27 februari gaan we weer verder met Wie Is De Mol. Nog 4 afleveringen en dan weten we wie de enige echte mol is: Is het Susan? Of toch Sofie? Tygo krijgt de minste stemmen, en Jan Willem lijkt een goede nepmol te zijn.
Freek zou het ook nog kunnen zijn, al wordt die kans zeer klein geacht :)






« Laatst bewerkt op: 27-02-2014, 20:37:17 door Dolfie »
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #1 Gepost op: 27-02-2014, 21:30:00 »
Ik vind dat er echt teveel afleveringen inzitten waarin er niemand uitgaat.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #2 Gepost op: 27-02-2014, 21:30:20 »
Hah! Ik dacht al op het strand ergens een stuk muziek te horen van the rock, dat ook gebruikt wordt bij expeditie Robinson.... nu stap ik ook waarom. Leuk vooruitzicht naar de volgende aflevering :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #3 Gepost op: 27-02-2014, 21:32:58 »
Mooie aflevering, maar wat jammer dat er niemand weg moest :(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #4 Gepost op: 27-02-2014, 21:33:59 »
Moet je zien? Wat moet je zien? Ik weet het niet meer na deze aflevering. Mijn tunnel JW is ingestort...hij gaat opeens geld verdienen. Susan is echt megaverdacht nu.

Offline Michieliosios

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #5 Gepost op: 27-02-2014, 21:34:32 »
Volgens mij hoorde ik Susan de woorden "...moet je zien" zeggen wanneer ze haar topito's laat zien tijdens de opdracht.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #6 Gepost op: 27-02-2014, 21:35:10 »
Nou, het wordt ons wel makkelijk gemaakt:
JW vindt 2000 euro op eigen houtje - JW niet de mol.
Freek doet alle drie inschattingsopdrachten goed bij de windmolens - Freek is niet de mol.
die twee kunnen we dus zomaar wegstrepen.

Even dacht ik dat ook Susan 't niet kon zijn vanwege de oranje topo, maar helaas.
Tygo? Die doet eigenlijk nog steeds niks goed.
Ik denk nog steeds dat het Sofie is, maar ik vrees dat Tygo het ook nog steeds kan zijn.

Trouwens we gaan met aantal kandidaten volgens mij niet uitkomen met drie in de finale. Hmm, doet 2014 een gevalletje Paul Rabbering?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Ste*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #7 Gepost op: 27-02-2014, 21:36:09 »
Wauw, ik baal hier wel erg van. Gewoon 4 weken waarin je niks wijzer wordt. Ze mogen nu weleens ophouden met al die randzaken telkens. Nu volgende week wéér een nieuw soort vrijstelling.  ::niet-ok::

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #8 Gepost op: 27-02-2014, 21:37:53 »

Freek doet alle drie inschattingsopdrachten goed bij de windmolens - Freek is niet de mol.


Volgens mij (wat ik me zo nog herinner) had Freek de 70 meter afleggen niet goed. Ook had hij een zak zand gevuld van net boven de 16 kilo. Dus ook niet goed. Alleen de 70 sec. tellen had hij wel goed.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2014, 21:41:52 door Molletjuh »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #9 Gepost op: 27-02-2014, 21:38:02 »
Freek doet alle drie inschattingsopdrachten goed bij de windmolens - Freek is niet de mol.

Freek had er maar eentje goed, alleen de laatste.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #10 Gepost op: 27-02-2014, 21:38:15 »
Freek doet alle drie inschattingsopdrachten goed bij de windmolens - Freek is niet de mol.

Freek is niet mijn nummer 1 verdachte, maar je kan Freek hier niet op afstrepen. Freek kan namelijk heel makkelijk in een verkeerde windmolen stappen en zo geen geld verdienen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #11 Gepost op: 27-02-2014, 21:38:25 »
Freek doet alle drie inschattingsopdrachten goed bij de windmolens - Freek is niet de mol.

Nee hoor. Verkeerde paal, net iets meer dan 16 kilo (dus boven de marge) en de derde wel goed, zodat hij een (verkeerde) windmolen kon uitkiezen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #12 Gepost op: 27-02-2014, 21:39:00 »
Wauw, ik baal hier wel erg van. Gewoon 4 weken waarin je niks wijzer wordt. Ze mogen nu weleens ophouden met al die randzaken telkens. Nu volgende week wéér een nieuw soort vrijstelling.  ::niet-ok::

Helemaal mee eens. Echt heel jammer dit  :-\\

Offline #WIDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #13 Gepost op: 27-02-2014, 21:39:34 »
Wauw wat een aflevering weer!  ::ok:: Wat ik wel jammer vind is dat je bijna het bos niet meer ziet door alle vrijstelling: de groene, de zwarte, de groeps- en ook nog eens de finale. Waar zijn de vertrouwde jokers? Een aantal dingen die opvielen:
-Tygo zegt: vanavond gaat jij, jij,..... of jij eruit. Waarom Tygo zelf niet?
-Het fotoklikgeluid. Wat is daar toch mee?
-Waar slaat de titel deze keer op?
-Zou Jan-Willem als Mol de juiste windmolen kiezen?
-Waarom weet Susan niet dat het om een vingerafdruk gaat, terwijl Sofie het haar net verteld heeft?
-Hoe kan het dat je meer dan 5 kilo naast de 14 kilo zit? 5 kilo meer kan volgens mij wel, maar om op 36!!!!!! kilo uit te komen?
-Toen Sofie ''zoek'' was tijdens de opdracht met paard + wagen en driewielers, zag je haar gezicht wel in het raampje van een bus o.i.d.

En volgende week Expeditie Robinson in Wie is de Mol? Leuk!
« Laatst bewerkt op: 27-02-2014, 21:57:11 door #WIDM »

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #14 Gepost op: 27-02-2014, 21:40:12 »
Moet je zien? Wat moet je zien? Ik weet het niet meer na deze aflevering. Mijn tunnel JW is ingestort...hij gaat opeens geld verdienen. Susan is echt megaverdacht nu.

Oneens. Hij werd de afgelopen twee afleveringen zeer verdacht gemaakt, getuige ook de statistieken van verdenkingen in de afgelopen weken. De montage en de Mol zelf kunnen dat bij een nieuwe aflevering makkelijk compenseren door wat meer te verdienen, en bovendien: je weet maar nooit wat voor geldrovende opdracht er wellicht langskomt volgende week!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #15 Gepost op: 27-02-2014, 21:40:19 »
Ik vond het juist een leuke aflevering, met afwisselende opdrachten en subopdrachten. Deze twist heeft niemand zien aankomen.. 11 afleveringen? Of een finale met 4?  ???

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #16 Gepost op: 27-02-2014, 21:40:56 »
Art zei toch dat door de tunnelvisie van de kandidaten de mol lekker hun gang konden gaan? Dus is het dan Freek of JW, omdat die niet verdacht werden?
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #17 Gepost op: 27-02-2014, 21:41:02 »
Ik baal dat niemand eruit is gegaan  ::ohno::
Sophie blijft mijn mol.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #18 Gepost op: 27-02-2014, 21:42:24 »
Oneens. Hij werd de afgelopen twee afleveringen zeer verdacht gemaakt, getuige ook de statistieken van verdenkingen in de afgelopen weken. De montage en de Mol zelf kunnen dat bij een nieuwe aflevering makkelijk compenseren door wat meer te verdienen, en bovendien: je weet maar nooit wat voor geldrovende opdracht er wellicht langskomt volgende week!

Argument 1 en 2 op m'n lijst van: Wegwezen, uit die tunnel!!
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #19 Gepost op: 27-02-2014, 21:43:36 »
Interessante uitspraken van Art. Ten eerste het zinspelen op de voorgaande afleveringstitels (heeft hij dat vaker gedaan?), ten tweede duidelijk aangeven hoe de verdenkingen binnen de groep liggen. De implicaties zie ik nog niet, maar kan me niet herinneren dat dat eerder zo duidelijk werd uitgesproken.
If I was a haircut would you wear a hat?