Auteur Topic: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen  (gelezen 30105 keer)

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #80 Gepost op: 3-03-2014, 17:03:14 »
Gespiegelde beelden? Was daar niet een of andere theorie achter?

Er zitten inderdaad veel gespiegelde beelden in dit seizoen. Ik weet niet meer of ik ergens op dit forum of op een ander forum heb gelezen. Met de spiegeling van Freek/Susan moest ik er wel weer aan denken. In aflevering 3 zit er namelijk ook 1 op minuut 13:50 daar staan Jan-Willem en Freek in beeld. Ik zag het toen als mogelijke aanwijzing voor Jan-Willem. Ook hier is het petje van Freek gespiegeld. Ik vraag me nu wel af of dit dan ook voor het mooie plaatje is gedaan, of dat er toch een hint in zit.

Offline jayah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 🤭🤭
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #81 Gepost op: 3-03-2014, 17:20:18 »
Ik bedoel dat op de niet gespiegelde beelden de streepjes van boven naar rechtsonder lopen.
Susan zegt echter dat ze naar links moest tekenen??!!

Ik vraag me ook af of het spiegelen een aanwijzing is (yin/yang) en of dat alleen bij beelden van  Freek  zo is.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #82 Gepost op: 3-03-2014, 23:52:53 »
In iedere vingerafdruk zitten twee foutjes ten opzichte van de 'juiste' vingerafdruk.

In het kwartstuk links boven van Freek: 1 fout plus een gedeelde fout (2 fouten)
In het kwartstuk rechts boven van Sofie: 2 fouten
In het kwartstuk links onder van Tygo: 2 gedeelde fouten
In het kwartstuk rechts onder van Jan-Willem: 1 fout plus een gedeelde fout (2 fouten)

Lijkt me dat de Mol kiest voor een stuk waar potentieel 2 fouten te maken zijn. Meer kans dat Susan het verkeerd tekent en uiteindelijk verkeerde vingerafdruk kiest.

Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #83 Gepost op: 4-03-2014, 01:30:28 »
In iedere vingerafdruk zitten twee foutjes ten opzichte van de 'juiste' vingerafdruk.

In het kwartstuk links boven van Freek: 1 fout plus een gedeelde fout (2 fouten)
In het kwartstuk links onder van Tygo: 2 gedeelde fouten

Lijkt me dat de Mol kiest voor een stuk waar potentieel 2 fouten te maken zijn. Meer kans dat Susan het verkeerd tekent en uiteindelijk verkeerde vingerafdruk kiest.
Mooie overzichtje. Volgens mij heb je op het overzicht één van de foutjes per ongelijk een klein stukje verkeerd geplaatst. Daardoor blijft Freek over met maar 1 fout en heeft Tygo 1,5 fouten op zijn blad.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #84 Gepost op: 4-03-2014, 10:10:49 »
Mooie overzichtje. Volgens mij heb je op het overzicht één van de foutjes per ongelijk een klein stukje verkeerd geplaatst. Daardoor blijft Freek over met maar 1 fout en heeft Tygo 1,5 fouten op zijn blad.

Oja, dat klopt.
Opmerkelijk dat Freek dan het stuk kiest waar feitelijk gezien de minste fouten gemaakt kunnen worden!  ::ohno::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #85 Gepost op: 4-03-2014, 10:43:05 »
Het is al een onmogelijke opdracht. Wat dat betreft maakt het volgens mij niet uit welk stuk de mol neemt... Of dat de mol mogelijk in het midden staat...

Offline thorinnl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #86 Gepost op: 4-03-2014, 10:48:13 »
Ben benieuwd of we Freeks hele uitleg van 11 minuten een keer te zien krijgen  ::tandpastasmiley::. Misschien wel bij de molacties  >:D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #87 Gepost op: 4-03-2014, 10:57:21 »
Die molacties jagen ze altijd zo snel doorheen - die 11 minuten zullen we nooit te zien krijgen. Misschien 2 seconden.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #88 Gepost op: 4-03-2014, 11:29:34 »
Oja, dat klopt.
Opmerkelijk dat Freek dan het stuk kiest waar feitelijk gezien de minste fouten gemaakt kunnen worden!  ::ohno::

Ja dus? Dat maakt toch helemaal niets uit? Al had hij een puzzelstuk zonder fouten dan nog zou het gedoemd zijn te mislukken door de hilarische manier waarop Freek begint en alle tijd neemt om een "perfecte" uitleg te geven van zijn "doolhof". 

Offline jayah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 🤭🤭
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #89 Gepost op: 4-03-2014, 12:19:39 »
Ben benieuwd of we Freeks hele uitleg van 11 minuten een keer te zien krijgen  ::tandpastasmiley::. Misschien wel bij de molacties  >:D

Ik denk het wel, maar dan omdat Susan hier heeft gemold, Freek was ws zo langdradig omdat Susan het zgn. niet begreep. Op de niet gespiegelde beelden zie je dat de lijntjes naar rechts lopen. Freek zegt ook naar rechts. Susan zegt in de biecht dat ze naar links moest tekenen.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #90 Gepost op: 4-03-2014, 15:33:54 »
heeft overigens al iemand na gegaan of alle kandidaten wel de goede kant op lopen / de goede kant op zijn gestuurd? Ik zou het een goede molactie vinden als door een actie van de mol Tygo een kant op loopt waar niks te vinden is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #91 Gepost op: 4-03-2014, 15:36:37 »
Ik zou het een goede molactie vinden als door een actie van de mol Tygo een kant op loopt waar niks te vinden is.

Weet alleen dat Tygo zei dat hij de afdruk zag liggen en dus in de buurt was. Werd dus wat leek de goede kant opgestuurd maar dat maakt niet zoveel uit als je als mol de verkeerde afdruk mag kiezen  ;)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #92 Gepost op: 4-03-2014, 16:04:34 »
Je ziet hem alleen maar rondlopen en de walkie talkie uitzetten maar heb het idee dat Tygo helemaal niets gevonden of gezien heeft en maar wat gezegd heeft tegen de rest.

Offline MaudeMol

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #93 Gepost op: 4-03-2014, 23:30:48 »
JW kan ook met opzet goed gewerkt hebben tijdens deze opdracht, omdat hij wist dat de rest het zou verbruien. Juist goed als mol. Daarnaast geld vinden op de windmolen en niemand die je verdenkt.

Offline MiekeG

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - vingerafdrukken tekenen
« Reactie #94 Gepost op: 5-03-2014, 08:25:08 »
Maar de windmolens kwamen vóór dit spel..