Auteur Topic: Aflevering 9 - iets kan gebeuren  (gelezen 56081 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #100 Gepost op: 14-03-2014, 20:46:36 »
Iets kan gebeuren... Een ongeluk kan gebeuren...Art zijn tekst klopt niet... Freek is de mol ::zwaai:: ::trots::
#teamamaimiljaarde

Offline Mollootje99

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #101 Gepost op: 15-03-2014, 10:57:54 »
Iets kan gebeuren... Een ongeluk kan gebeuren...Art zijn tekst klopt niet... Freek is de mol ::zwaai:: ::trots::
zou het wel cool vinden, maar ik denk toch wel Suus

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #102 Gepost op: 15-03-2014, 14:21:27 »
Wat een mooie laatste 'normale' aflevering was dit! Met voor velen een verrassing dat Freek niet de mol was. Man, wat een mooie omgeving hebben ze gebruikt voor de opdrachten. Okay, misschien niet de meest spannende opdrachten, maar wel weer heel mooi in beeld gebracht, waardoor er toch een soort van spanning ontstond. Complimenten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #103 Gepost op: 15-03-2014, 16:05:07 »
Ik vond ook een hele mooie aflevering (en ik weet niet of iedereen het er mee eens is). Ten eerste prachtige beelden en een prachtige locatie. De boottocht was mooi. Vond het mooi dat de extra 'rode draad' in deze serie (de enveloppen) werden afgesloten. Leuk dat daar een opdracht van werd gemaakt. Ook de magische opdracht met de kaarsjes was leuk. Een rustige, afsluitende opdracht die een soort terugblik gaf op de serie. Kortom, een prachtige en een mooie afsluitende negende aflevering van een mooi widm seizoen.
En Susan is de mol, Sofie winnaar en Freek verliezer.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #104 Gepost op: 15-03-2014, 22:26:06 »
Susantunnelaars en de toch in aantal stijgende Sofie-verdenkers, doe maar even je ogen dicht want ik denk zeker te weten dat Freek alsnog de mol blijkt te zijn.
Art zegt aan het eind, wie WORDT de winnaar. Waarom wordt? Omdat de winnaar nog niet bepaald is! Susan en Sofie stemmen op elkaar -> geen winnaar!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #105 Gepost op: 15-03-2014, 22:29:37 »
Ik zou het ontzettend flauw vinden als Freek alsnog de Mol blijkt te zijn.  ::) En niet alleen omdat ik Susan verdenk, maar ook omdat ik het gewoon niet oké vind om de kijker zo te misleiden.

Is Susan dan alsnog de winnaar en Sophie alsnog de verliezer, of is dat ook onzin dan? Dat moet wel, als Freek alsnog de Mol is. Dan heb je niets gehad aan deze cliffhanger. Nee, ik geloof er echt niet in. Art zegt 'wordt' omdat de winnaar aan het begin van het spel nog niet zeker was, itt de Mol.

Freek is niet de Mol.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #106 Gepost op: 15-03-2014, 22:54:48 »
Susantunnelaars en de toch in aantal stijgende Sofie-verdenkers, doe maar even je ogen dicht want ik denk zeker te weten dat Freek alsnog de mol blijkt te zijn.
Art zegt aan het eind, wie WORDT de winnaar. Waarom wordt? Omdat de winnaar nog niet bepaald is! Susan en Sofie stemmen op elkaar -> geen winnaar!
heerlijk die tunnelvisie  ::rofl:: Dat zegt hij inderdaad maar dat is gewoon goed Nederlands dus niets vreemds in te zien. Daarbij zegt hij toch echt Freek jij bent niet de mol dus lijkt me sterk dat ze in de reünie gaan zeggen ooh wacht Freek jij bent toch de mol. Foutje bedankt.

Offline Musje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #107 Gepost op: 16-03-2014, 02:55:57 »
Ik zou het ontzettend flauw vinden als Freek alsnog de Mol blijkt te zijn.  ::) En niet alleen omdat ik Susan verdenk, maar ook omdat ik het gewoon niet oké vind om de kijker zo te misleiden.

Is Susan dan alsnog de winnaar en Sophie alsnog de verliezer, of is dat ook onzin dan? Dat moet wel, als Freek alsnog de Mol is. Dan heb je niets gehad aan deze cliffhanger. Nee, ik geloof er echt niet in. Art zegt 'wordt' omdat de winnaar aan het begin van het spel nog niet zeker was, itt de Mol.

Freek is niet de Mol.

Hoezo flauw? Wie is de Mol is toch 1 grote misleiding. Zou niets aan zijn als dit niet het geval is. Lijkt mij enorm cool als Freek wel de mol is...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #108 Gepost op: 16-03-2014, 08:48:02 »
Ik zou het ontzettend flauw vinden als Freek alsnog de Mol blijkt te zijn.  ::) En niet alleen omdat ik Susan verdenk, maar ook omdat ik het gewoon niet oké vind om de kijker zo te misleiden.

Is Susan dan alsnog de winnaar en Sophie alsnog de verliezer, of is dat ook onzin dan? Dat moet wel, als Freek alsnog de Mol is. Dan heb je niets gehad aan deze cliffhanger. Nee, ik geloof er echt niet in. Art zegt 'wordt' omdat de winnaar aan het begin van het spel nog niet zeker was, itt de Mol.

Freek is niet de Mol.

ben het hier volledig mee eens!! Ik zou het ongekend belachelijk vinden als straks blijkt dat de cliffhanger onzin was. Je hebt misleiding en misleiding. Deze vorm van misleiding zou echt niet oke zijn.
Zou hetzelfde zijn als ze opeens JW weer tevoorschijn toveren en zeggen dat hij de mol is.

Ben er van overtuigd dat Suus of Soof de mol is. (en het is natuurlijk suus)
« Laatst bewerkt op: 16-03-2014, 08:52:24 door FS »

Offline mol24

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #109 Gepost op: 16-03-2014, 09:24:32 »
Ik vind dit plot het beste plot tot nu toe! Suus niet de winnaar, Soof niet de verliezer en Freek niet de Mol. Als Freek nu toch wel de Mol blijkt te zijn zou het voor mij een iets te hoog "Niets is wat het Lijkt" gehalte hebben.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #110 Gepost op: 16-03-2014, 11:40:47 »
Ik vind dit plot het beste plot tot nu toe! Suus niet de winnaar, Soof niet de verliezer en Freek niet de Mol. Als Freek nu toch wel de Mol blijkt te zijn zou het voor mij een iets te hoog "Niets is wat het Lijkt" gehalte hebben.
Als Freek alsnog de mol blijkt te zijn zou ik het een van de beste mollen ooit vinden

Offline reinier3

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #111 Gepost op: 16-03-2014, 13:10:34 »
Ik zit nog steeds in mijn Maurice tunnel hoor. Ik weet zeker dat hij een envelop heeft kwijt gemaakt.  ::tandpastasmiley::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #112 Gepost op: 16-03-2014, 13:18:16 »
Ik zit nog steeds in mijn Maurice tunnel hoor. Ik weet zeker dat hij een envelop heeft kwijt gemaakt.  ::tandpastasmiley::
::rofl:: ::rofl::
Ik denk ook nog steeds dat Aaf ergens op een paard verdwaald is en nog tussen wat windmolens door komt aan rijden en roept dat ze de mol is

Online RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #113 Gepost op: 16-03-2014, 13:20:49 »
Ik zit nog steeds in mijn Maurice tunnel hoor. Ik weet zeker dat hij een envelop heeft kwijt gemaakt.  ::tandpastasmiley::

Hij weet nog niets van die enveloppen af, toen was ie al weg  ::rofl::

Offline WIDMolloot

  • Forumlid
  • 'Trust Nobody'
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #114 Gepost op: 16-03-2014, 13:24:22 »
Had Freek niet al moeten worden 'weggevaagd' op het eind omdat hij niet de mol is?...

... (N)iets is wat het lijkt.

#Tunnelvisie  ::)

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #115 Gepost op: 16-03-2014, 13:27:37 »
Maar omdat hij nog winnaar kan zijn, is hij nog niet afgevallen.  ::ok::
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #116 Gepost op: 16-03-2014, 13:28:08 »
Had Freek niet al moeten worden 'weggevaagd' op het eind omdat hij niet de mol is?...

... (N)iets is wat het lijkt.

#Tunnelvisie  ::)

helaas niet. hij wordt alleen weggevaagd als hij afvalt en dat weten wij niet. Misschien is hij de winnaar of hij is verliezer. als ze hem weggevaagd dan weten we nu al dat Suzan de mol is.  

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #117 Gepost op: 16-03-2014, 13:28:27 »
Iemand wordt toch pas weggevaagd als zeker is dat hij afvalt/niet de winnaar of de mol is? In het geval van Freek kan hij nog verliezer (eigenlijk laatste afvaller) of de winnaar zijn. Dus snap wel dat ze m nog niet hebben weggehaald aan het einde van deze aflevering.

Offline WIDMolloot

  • Forumlid
  • 'Trust Nobody'
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #118 Gepost op: 16-03-2014, 13:32:38 »
Aha! Daar had ik even niet aan gedacht  ;)

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: Aflevering 9 - iets kan gebeuren
« Reactie #119 Gepost op: 17-03-2014, 12:43:10 »
Iets valt me op. ;D  Voordat Art begint met: "Susan, jij bent niet de winnaar...", zie je wolkenlucht versnelt voorbij drijven. Op een gegeven moment stopt het bewegende beeld en wordt het beeld daarna terug gespoeld. gaan we terug in de tijd? :-\\
« Laatst bewerkt op: 19-03-2014, 12:44:53 door Jannes »
Dat dan weer wel