Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1029808 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #40 Gepost op: 16-04-2014, 14:43:04 »
enveloppenspel, kwartetten, jokerspel
Je noemt nu allemaal dezelfde soort... af en toe zo'n opdracht zoals nu dus het geval is en verder zoals in IJsland op een bergtrap gaan staan of zoals dit jaar op een roltrap, leuk was dat toch ???

Met een zaklantaarn schijnen, met een processie meelopen en een theatershow bijwonen zal ook allemaal niet duur zijn. Dan krijg je vanzelf een mooie goedkope mix! Dus als je bezuinigen moet, doe dan meer van dit soort, en ga niet bezuinigen op de mooie beelden. Zoals ramonmol zegt ziet het er dan toch schitterend uit.

Natuurlijk zijn er altijd spektakelkijkers dus moet er ook een studwam en een speedboot in. Goed, dat kost dan wat. Maar verder hoef je dus echt niet zoveel geld uit te geven, moet je Junior eens zien, gewoon op de plaatselijke toren gaan staan en 2 groepjes een weiland insturen om een getal op een bordje te zoeken, super!!! ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #41 Gepost op: 16-04-2014, 15:20:16 »
Spellen hoeven inderdaad niet duur te zijn.

Bij het jeugdwerk hebben we ook een heel klein budget en maken we vaak zelf de leukste en spannendste spellen zelf. Of een combi van twee spellen.

Ben wel benieuwd wanneer ze gaan starten met de opnames en waar ze heen gaan. 


Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #42 Gepost op: 18-04-2014, 06:28:40 »
Ik vind juist de eenvoudige denkspellen juist het leukst!

Ik hoop volgend jaar op meer biechten die minder met het spel te maken hebben.. Biechten over bijvoorbeeld hoe slecht de bedden wel niet zijn.. Denk aan de biechten uit 2009, dat als ze moeten overnachten dat je Anniek hoort over de bedkruimels in het bed van Jon  ::rofl::

Het geeft de uitzending even een rust momentje.. Nu dit seizoen waren de enveloppen steeds tussen de opdrachten door het hoogtepunt van discussie.. En dat vind ik best wel jammer..

En hoop ook weer eens op vliegtuig beelden van de reis zelf.. Zoals in 2010.. Maargoed misschien dat anderen dat juist weer vervelend vinden.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #43 Gepost op: 18-04-2014, 18:37:41 »
anderen dat juist weer vervelend vinden.
Nee hoor, helemaal niet, IK tenminste niet ::ok:: ::ok:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #44 Gepost op: 19-04-2014, 21:01:29 »
Eens dat opdrachten een wezenlijk onderdeel van het spel zijn, daar moet je de mol uit kunnen halen!

Maar waarom daar niet op bezuinigen? Een opdracht hoeft nauwelijks wat te kosten. Enveloppen spel, prachtig toch? Kost je wat enveloppen, ben je onder 1 euro klaar ::ok:: ::ok:: ::ok::

Je ziet aan WIDM Junior dit jaar hoe mooi een opdracht kan zijn zonder dat het wat kost. WIDM Senior kan dat ook. IJsland: op een trap gaan staan. Kosten: 0 euro. Super ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Bezuinigen bedoel ik niet per se financieel. Ik bedoel het meer in de betekenis "minder dan 100% je best doen om leuke opdrachten neer te zetten". Zo'n roltrapopdracht, trapopdracht IJsland, dergelijke, zijn prima opdrachten. De opdracht met de kwart vingerafdrukken dit jaar werkte niet, maar dat het niets met het budget (in tijd of geld of wat dan ook) te maken, maar er zat een probleem in het opdracht-ontwerp (het game-design, zo je wil).
« Laatst bewerkt op: 19-04-2014, 21:04:31 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Vrijstellingmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Trust nobody.......
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #45 Gepost op: 8-05-2014, 19:02:59 »
Brazilië lijkt me nou een geweldig en mooi land voor wie is de mol. ;D
Trust nobody.....

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #46 Gepost op: 8-05-2014, 19:15:55 »
Brazilië lijkt me nou een geweldig en mooi land voor wie is de mol. ;D
De meest geschikte opnameperiode is wat mij betreft 12 juni tot en met 13 juli ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #47 Gepost op: 14-05-2014, 23:44:07 »
Zouden ze deze week vertrekken? of al vertrokken zijn.

Ik heb denk ik wat namen. gebaseerd op twitter dan. Zo heb ik het andere jaren ook steeds gedaan en je kunt best veel halen uit wie wie volgt. Het is bijvoorbeeld TE toevallig als mensen elkaar gaan volgen maar ook echt dezelfde mensen achter elkaar. Dat moet vaak wel iets betekenen. Zoals vorig jaar Jennifer hoffman, in de opname periode, JP en Eva achter elkaar begon te volgen, daarna Freek, Jp en Maurice alle 3 achter elkaar. Toen ging ik naar Freeks profiel, en zag ik dat hij Jennifer, Sofie, Jp en Muarice ging volgen. En SOfie ging hun ook allemaal volgen. Dan kan je gewoon in link leggen, als je zo midden mei/begin juni zit.

Dit jaar is dat dus weer het geval en wel met dit groepje:

Pieter Derks (cabaratier) volgt sinds kort WIDM, JP, maar ook Rik van de westelaken, Marlijn Weerdenburg en Evelien Bosch.
Evelien Bosch volgt sinds kort ook JP, maar ook Rik, Pieter, Marlijn en Martine Sadifort.
Marlijn volgt achter elkaar JP, dan KLM en dan Evelien, Pieter, Rik, En Victor Brand.
Victor Brand begint vandaag met Marlijn, Martine en Pieter te volgen en volgt Rik en Evelien al langer.
Verder volgt Roos Schlikker sinds kort Eva keune en JP achter elkaar, wat ook opvallend is. Dat MOET iets met widm te maken hebben als je hun 2 achter elkaar gaat volgen. JP volgt haar terug, net als Victor, Martine,Marlijn, Rik, Evelien en Pieter. Allemaal vrij recent ook
JP, RIk en Marlijn volgen recent ook allemaal Ajoud al Ahmali (van het KRO programma Puberruil oa)
Eva en JP volgen allebei recent Birgit Schuurman, maar ze zit volgens mij nu nog met Ali B een programma te maken, maar ik weet de opname periode van WIDM niet, er kwam vandaag een filmpje van de NOS vrij over stress op de WIDM redactie, zag dat het in een ander forum hier geplaatst was, misschien vertrekken ze pas in Juni. Dus daar kunnen we nog vrij weinig over zeggen, vorig jaar was het rond deze week maar het kan ook ieder jaar anders zijn. er waren volgens mij ook jaren dat ze pas midden Juni vertrokken ofzo?

Sommige van deze mensen tweeten sinds 10 mei niet meer (Rik, Martine, Ajoud, en Victor)
Pieter derks vanaf 11 mei, Marlijn en Evelien tweeten wel nog door..
Ik weet niet, misschien vertrekken ze volgende week. Mss interessenat om in de gaten te houden of Pieter derks zijn wekelijkse samenvatting bij DWDD doet. en of Anniko van Santen bij OV is te zien aankomende weken.... Geldt ook voor de rest, (Victor bij Showniuews) (Rik bij het NOS nieuws), Marlijn tweete wel dat ze met een voorstelling bezig is dus ook ff in de gaten houden tot hoelang. Kn nergens een schema vinden van haar.

Als iemand aanvullingen heeft graag:)
« Laatst bewerkt op: 14-05-2014, 23:47:22 door ramonmol »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #48 Gepost op: 15-05-2014, 07:35:39 »

Pieter Derks.... Victor Brand....

Niet echt spannende namen..  :-\\
Dus ik hoop van niet..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #49 Gepost op: 15-05-2014, 08:13:49 »
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat Victor Brand meedoet, ik vind dat echt geen kandidaat voor Widm
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #50 Gepost op: 15-05-2014, 08:51:41 »
Zaterdag is er nog een aflevering van PopCafé met Art. Omdat dit altijd dezelfde week wordt opgenomen en de hitparade van deze week behandelt, zal Art nog in Nederland zijn. Volgens mij is zaterdag wel de laatste aflevering dus lijkt het me logisch dat ze snel daarna vertrekken.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #51 Gepost op: 15-05-2014, 09:21:44 »
Popcafé werd altijd op de vrijdag vóór de uitzending opgenomen. De aflevering van aanstaande zaterdag wordt vandaag opgenomen.

De kans is dus aanwezig dat Art morgen naar Land X vertrekt ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #52 Gepost op: 15-05-2014, 09:49:15 »
Popcafé werd altijd op de vrijdag vóór de uitzending opgenomen. De aflevering van aanstaande zaterdag wordt vandaag opgenomen.

De kans is dus aanwezig dat Art morgen naar Land X vertrekt ;)

Goed uitzoekwerk!

Ga jij op Schiphol staan? :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #53 Gepost op: 15-05-2014, 10:04:11 »
Ik ben woensdag 4 en maandag 9 juni op Schiphol, zal nog wel even een rondje lopen dan. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #54 Gepost op: 15-05-2014, 12:45:09 »
Niet echt spannende namen..  :-\\
Dus ik hoop van niet..

Ik hoop eerlijk gezegd niet dat Victor Brand meedoet, ik vind dat echt geen kandidaat voor Widm

Dusdat. Maar ik baseeer het ook alleen op twitter. IS meestal dat een bepaald groepje elkaaar gaat volgen dan. En ik vind dit eerder namen voor WIDm dn voor Robinson. Pieter Derks is de slimste mens van NL dus hij is wel een type voor widm. Hij is ook best populair als ik z'n volgers zo bekijk. Hopelijk samen met Martine Sandifort. Verder vind ik Rik van de westaleken ook een leuke naam. Viktor Brand ook niet zo, maar je weet niet hoe iemand is in dat spel he

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #55 Gepost op: 15-05-2014, 19:56:22 »
Brigitte Heitzer is zwanger heeft ze zojuist bekend gemaakt. Zou de widm baby traditie in staande worden gehouden. Die naam is wel vaker genoemd? Ze is een musical-actrice dus wel leuk voor WIDM. Ze staat volgnes mij alleen nog tot juni op de planken met haar huidige musical..

En jacqueline govaert wordt coach bij het programma de beste sing-songwriter van nl en dat start op 19 mei dus haar hoeven we dit jaar niet te verwachten..
« Laatst bewerkt op: 15-05-2014, 19:59:36 door ramonmol »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #56 Gepost op: 15-05-2014, 20:38:36 »
Ik denk eerlijk gezegd dat ze nog niet vertrokken zijn, dat filmpje van NOS op de vloer van IDTV zien we zowel in het Engels als in Nederlands bellen. Het Engelse telefoontje is vast een laatste check met de autoriteiten van land of landen van seizoen 15. Misschien een stomme gedachte, maar worden jokers/vrijstellingen niet speciaal gemaakt voor widm? Of zouden ze hergebruiken wat niet geveild is? De zwarte is natuurlijk ook vorig jaar gemaakt ergens in een fabriek ofzo :P Dat telefoontje over vrijstellingen zou kunnen gaan over wanneer ze worden afgeleverd ofzo, zodat de crew ze mee kan nemen op reis (heel binnenkort, a.s maandag misschien...)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #57 Gepost op: 16-05-2014, 14:44:58 »
Of zouden ze hergebruiken wat niet geveild is?

Ik denk van wel. Misschien was 2014 een uitzondering met nieuwe platte vrijstellingen, maar jokers gaan denk ik wel een paar jaar mee..!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #58 Gepost op: 16-05-2014, 14:56:18 »
Dit jaar is dat dus weer het geval en wel met dit groepje:

Pieter Derks (cabaratier) volgt sinds kort WIDM, JP, maar ook Rik van de westelaken, Marlijn Weerdenburg en Evelien Bosch.
Evelien Bosch volgt sinds kort ook JP, maar ook Rik, Pieter, Marlijn en Martine Sadifort.
Marlijn volgt achter elkaar JP, dan KLM en dan Evelien, Pieter, Rik, En Victor Brand.
Victor Brand begint vandaag met Marlijn, Martine en Pieter te volgen en volgt Rik en Evelien al langer.
Verder volgt Roos Schlikker sinds kort Eva keune en JP achter elkaar, wat ook opvallend is. Dat MOET iets met widm te maken hebben als je hun 2 achter elkaar gaat volgen. JP volgt haar terug, net als Victor, Martine,Marlijn, Rik, Evelien en Pieter. Allemaal vrij recent ook
JP, RIk en Marlijn volgen recent ook allemaal Ajoud al Ahmali (van het KRO programma Puberruil oa)
Eva en JP volgen allebei recent Birgit Schuurman, maar ze zit volgens mij nu nog met Ali B een programma te maken, maar ik weet de opname periode van WIDM niet, er kwam vandaag een filmpje van de NOS vrij over stress op de WIDM redactie, zag dat het in een ander forum hier geplaatst was, misschien vertrekken ze pas in Juni. Dus daar kunnen we nog vrij weinig over zeggen, vorig jaar was het rond deze week maar het kan ook ieder jaar anders zijn. er waren volgens mij ook jaren dat ze pas midden Juni vertrokken ofzo?

Wauw wat een goede analyse! Het rijtje namen klinkt erg goed, allemaal kandidaten die ik echt perfect bij WIDM vind passen. Leuk, jong, enthousiast en slim! En een leuke mix van beroepen. Ik hoop echt dat je gelijk krijgt!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #59 Gepost op: 16-05-2014, 19:30:08 »
Pietertje is nu nog bij DWDD. ::vergroot::

...En hij is er voor het laatst ::)
« Laatst bewerkt op: 16-05-2014, 19:51:05 door Pac »
...óf niet!