Auteur Topic: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi  (gelezen 62904 keer)

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #20 Gepost op: 1-01-2015, 21:43:37 »
Hij komt me vrij fanatiek over en wordt vaak in beeld gebracht. Hierdoor denk ik, tot nu toe, niet dat hij de mol is.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #21 Gepost op: 1-01-2015, 21:45:21 »
Naïef om naar voren te stappen met de vrijstellingen. Verder ben ik het er mee eens dat hij fanatiek en te veel en te verdacht in beeld wordt gebracht. Op basis hiervan zou ik hem met een potlood zijn naam doorstrepen.

Maar toch.. de vrijstellingen laten zien is ook weer slim als Mol, je haalt wel de verdenking van je af.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #22 Gepost op: 1-01-2015, 21:47:50 »
Maar toch.. de vrijstellingen laten zien is ook weer slim als Mol, je haalt wel de verdenking van je af.
Inderdaad. En wat dacht je ervan dat hij graag zelf de vrijstellingen wilde behouden? Hierdoor komt hij over als een fanatieke kandidaat bij Chris, lijkt mij.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #23 Gepost op: 1-01-2015, 21:48:41 »
Naïef om naar voren te stappen met de vrijstellingen.
Er zit allicht een tweede laag achter. Zo naïef acht ik hem echt niet, gezien zijn verdere gedrag in het spel. Een beetje fucken met Chris met die vrijstellingen, ik zou het met Sofie willen vergelijken.

Hij heeft wel redelijk veel schermtijd, dat is niet verdacht inderdaad.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #24 Gepost op: 1-01-2015, 21:49:53 »
Zou het erg leuk vinden als Ajouad de mol was - dat zei ik vanmiddag nog - en hij doet gelukkig nogal verdachte dingen. Klooien met camera's, rondrennen als kip-zonder-kop, en natuurlijk binnen 10 seconden de man met de vrijstellingen traceren.

Tegen hem zou echter pleiten dat hij er nogal sullige verhalen bij ophangt, die niet getuigen van een groot leugenaarstalent.

Wie weet is dat juist zijn moltactiek - overkomen als het jonge broekie dat superfanatiek is, maar het spel niet helemaal door heeft. Wordt hij door de andere kandidaten verdacht? Zo te horen niet. Ik houd Ajouad in de gaten!
Tell me what your telescope says

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #25 Gepost op: 1-01-2015, 21:53:13 »
Tegen hem zou echter pleiten dat hij er nogal sullige verhalen bij ophangt, die niet getuigen van een groot leugenaarstalent.

Ook dat ja! Was ik even vergeten. Maar dat verhaal van dat iemand hem heeft verteld dat die man de vrijstellingen had oid.. ik volgde het niet helemaal. Als Mol heb je toch wel een beter verhaal achter de hand? Of gewoon zeggen dat je de vrijstellingen liever allebei houdt, als fanatieke kandidaat.

Ik heb het idee dat ze Ajouad het liefst als Mol neerzetten, ik zie hem daardoor wel ver komen - maar niet als Mol.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Liefebeess

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #26 Gepost op: 1-01-2015, 22:04:22 »
Oef. Bijzondere kandidaat!

- Spel 1. Wie heeft hem getipt? Waarom laat hij de vrijstellingen in de groep zien?

- Spel 2. Schopt duidelijk in beeld tegen een camera, hmmz...
          Maakt aan het einde van dit spel wel een hele duidelijke hint: lange neus maken. Want
          inderdaad, geen geld gewonnen..
« Laatst bewerkt op: 1-01-2015, 22:31:38 door Lukie4, Reden: cursief weggehaald »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #27 Gepost op: 1-01-2015, 22:05:21 »
hij wordt te veel in beeld gebracht denk ik. Hij was wel heel verdacht, maar zouden ze die schop tegen de camera laten zien als hij de mol is ?

Toch hoog op mijn lijstje
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #28 Gepost op: 1-01-2015, 22:07:29 »
- Spel 1. Wie heeft hem getipt?
[/i]
Ik kreeg persoonlijk het idee dat niemand hem aan het tippen was, maar dat hij het enkel zei om Chris te 'fucken' zodat hij beide vrijstellingen kon behouden. Het kwam bij mij over alsof hij alles ter plekke aan het verzinnen was. Misschien expres, om zo verdacht over te komen bij Chris of juist over te komen als een fanatieke kandidaat.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #29 Gepost op: 1-01-2015, 22:27:00 »
Hoe hij de aandacht op zich vestigt doet mij mijn vermoeden bewaarheid worden. Aljouad is echt net zoals Sofie lekker fanatiek, improviseert door ad hoc Chris op een dwaalspoor te zetten en ala Toine de matennaaier uit te hangen. Daarbij krijgt ie veel aandacht qua montage. Dus ik blijf erbij dat ie ver gaat komen maar net als Sofie geen molverdachte voor mij. Toch hoop ik dat ie ver komt :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #30 Gepost op: 1-01-2015, 23:14:25 »
Ik stap maar eens in deze tunnel.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #31 Gepost op: 1-01-2015, 23:29:07 »
Tweet van IkBenDeMol: Ben je er klaar voor? Ik sla zometeen METEEN toe! NPO 1, 20:30 uur.#widm

Wie sloeg er METEEN toe bij de eerste opdracht... Juist, Ajouad op de man met de vrijstellingen.

Misschien een beetje voor de hand liggend, maar zeker even het noteren waard :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #32 Gepost op: 1-01-2015, 23:30:07 »
kan ook slaan op de eerste minuten hè ? Dat de mol post laat bezorgen in het hotel.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #33 Gepost op: 1-01-2015, 23:31:31 »
Bovendien lijkt het erop dat het Chris is die ervoor zorgt dat zij op de plek gaan zoeken waar de vrijstellingen zijn.

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #34 Gepost op: 2-01-2015, 02:40:14 »
Ajouad die METEEN na 2 stappen de man met de vrijstellingen spot, doet me erg denken aan Molouska die bij de allereerste opdracht (het memory-spel) METEEN 2x -1000 omdraait.
Kondigt Ajouad daarmee aan dat hij in haar voetsporen wil treden als obvious domme naïeve mol, door vervolgens ook nog eens die vrijstellingen te laten zien ? Of zet Nic ons toch weer op het verkeerde been ?
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #35 Gepost op: 2-01-2015, 03:30:31 »
Dan een kleine overstap naar het telefoonnummer, die in de leader zit maar belangrijker nog die in de serie zit. Want de deelnemers gaan dit telefoonnummer in een opdracht tegenkomen en zullen dan kunnen bellen. Dat betekende voor mij zoiets als: "Het is niet zomaar een telefoonnummer". Wat opvalt is dus die twee 8-en op het eind maar nog iets anders valt ook op. De Mol plaatst een tweet op 16-12 om 03:00 uur met het cijfer 2 en om 11:00 met het cijfer 3. Om 11:59 uur krijgen we de opdracht om de laatste twee cijfers om te draaien met een afbeelding van een joker met "DE MOL" erbij. Het is te simpel om te denken, de Mol heeft de tweet verkeerd geplaatst. Die zijn weken vooraf al bedacht, het is niet voor niets Wie is de Mol. Hier zit iets achter.

Waar kom jij ineens met dingen over een telefoonnummer en over uren van 11.59 van 'Om 11:59 uur krijgen we de opdracht om de laatste twee cijfers om te draaien met een afbeelding van een joker met "DE MOL" erbij'?
Ben je naar de persvoorstelling of iets anders of wat dan ook geweest? Je uitleg valt namelijk zeer lastig te volgen. Jij leidt het namelijk niet in en begint meteen over telefoonnummers en opdrachten en uren etcetera ;P
Kan je duidelijkheid scheppen MHMOL? :) (ik citeer nu maar een klein stukje, anders was het een gigantische post)
Lomperik..

Offline MHMol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #36 Gepost op: 2-01-2015, 10:38:17 »
Excuses, dat heeft allemaal te maken met tweets die @Ikbendemol heeft geplaatst de laatste weken.

Waar kom jij ineens met dingen over een telefoonnummer en over uren van 11.59 van 'Om 11:59 uur krijgen we de opdracht om de laatste twee cijfers om te draaien met een afbeelding van een joker met "DE MOL" erbij'?
Ben je naar de persvoorstelling of iets anders of wat dan ook geweest? Je uitleg valt namelijk zeer lastig te volgen. Jij leidt het namelijk niet in en begint meteen over telefoonnummers en opdrachten en uren etcetera ;P
Kan je duidelijkheid scheppen MHMOL? :) (ik citeer nu maar een klein stukje, anders was het een gigantische post)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #37 Gepost op: 3-01-2015, 10:16:05 »
Voor mij is Ajouad mijn top ;D verdachte. Hij doet zich voor als naiëf en onbezonnen. Hij verzint ter plekke een nonsense verhaal aan Chris. En zijn lichaamstaal verraad hem. Overdreven teleurgesteld met zijn hand voor de ogen.

Of het ligt er allemaal te dik boven op (camera omgooien)?
Niets is wat het lijkt of toch wel? ??? ??? ??? ::ok:: :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #38 Gepost op: 3-01-2015, 10:16:36 »
Let eens goed op Ajouad tijdens de executie. ipv dat hij, net als de rest verbaast richting Pieter kijkt, draait hij de andere kant op. alsof het hem NIETS kan schelen dat Pieter het spel moet verlaten..

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #39 Gepost op: 3-01-2015, 11:09:17 »
Let eens goed op Ajouad tijdens de executie. ipv dat hij, net als de rest verbaast richting Pieter kijkt, draait hij de andere kant op. alsof het hem NIETS kan schelen dat Pieter het spel moet verlaten..

Klopt, dit was mij ook opgevallen. Alsof hij ergens een dinosaurus ziet lopen ofzo, heel vreemd.