Auteur Topic: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi  (gelezen 62912 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Gepost op: 14-12-2014, 15:38:24 »


Naam: Ajouad el Miloudi
Geboortedatum: 3 juni 1987
Beroep: Presentator

Meer info over Ajouad kun je HIER vinden
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #1 Gepost op: 14-12-2014, 19:18:30 »
Mijn schot-voor-de-boeg-mol  ::jaja::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #2 Gepost op: 14-12-2014, 19:23:39 »
Hij deed volgens mij ooit mee aan de Pelgrimstocht, vond hem wel een spontaan, humorvol karakter hebben, hoop dat hij ver komt in het spel maar betwijfel het (beschouw hem niet als Mol).

Bedoel je Pelgrimscode? Nee, daar heeft hij volegsn mij nooit aan meegedaan...

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #3 Gepost op: 14-12-2014, 19:29:07 »
Nee, de mol is hij denk ik niet, maar denk wel dat hij ver kan komen!

 ::zwaai::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #4 Gepost op: 16-12-2014, 00:26:41 »
Pelgrimscode i.p.v pelgrimstocht inderdaad, je hebt gelijk, ben in de war met Mo Chaara. Die lijken echt sprekend op elkaar. Maar Ajouad heb ik ook ooit in een programma gezien, want van dat herkende ik hem, weet niet meer welk programma.

Keuringsdienst van Waarde soms? :)

Ik zie hem wel ver komen, hoop op een strategie ala Sofie, zij is toch collega bij KvW en heeft hem mooi opgejut hoop ik  >:D Maar ik zie hem niet zo snel als mol.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #5 Gepost op: 16-12-2014, 20:07:57 »
zie hem wel ver komen, hoop op een strategie ala Sofie, zij is toch collega bij KvW en heeft hem mooi opgejut hoop ik  >:D Maar ik zie hem niet zo snel als mol
Helemaal eens, lijkt wel de grote gemene deler: komt ver, maar de molloten schrijven hem al af als mol. Hij is ook zo open en puur... ik kan er echt niet aan ::ohno::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #6 Gepost op: 16-12-2014, 23:20:30 »
Ajouad gaat dus een grote rol spelen in de eerste aflevering (blijkt uit de special). In eerste instantie daalt ie daarom meteen op mijn mollijstje, maar laat ik niet te snelle conclusies trekken.. (Ik had Susan na de eerste paar afleveringen zo laag op mijn mollijstje gezet dat ze nooit meer helemaal naar boven heeft kunnen klimmen..)

Offline Incognito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #7 Gepost op: 17-12-2014, 08:46:41 »
Benieuwd wat Ajouad heeft gedaan! Hij zegt zelf dat er een puzzel lag, die hij in de war heeft gegooid. Ik denk dat hij misschien iets met de mollenboekjes heeft gedaan, zodat alle opgezochte informatie vooraf eigenlijk nutteloos is. Verder zie je ook Viktor met (?) zeggen dat ze het mollenboekje van Pieter hebben, als ik het goed heb gehoord. Misschien heeft dit verband met elkaar.
Incognito is the way to go..

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #8 Gepost op: 17-12-2014, 16:11:06 »
Net als vorig jaar waar Susan in de leader uit een steegje komt, loopt Ajouad als enige weg van de camera.
Dit in combinatie met het feit dat ze tijdens de special je er heel erg probeerde van te overtuigen dat je een tunnelvisie ingaat als je nu Ajouad verdenkt maakt hem voor mij, mijn schot voor de boeg mol.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #9 Gepost op: 17-12-2014, 21:43:58 »
allereerst eens goed oefenen op de uitspraak van zijn voornaam. Ik hoorde Margriet die voor het eerst uitspreken.



Eshwed, dus..........

En inderdaad: hij lijkt me bloed-fanatiek.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #10 Gepost op: 17-12-2014, 22:16:52 »
allereerst eens goed oefenen op de uitspraak van zijn voornaam. Ik hoorde Margriet die voor het eerst uitspreken.



Eshwed, dus..........

En inderdaad: hij lijkt me bloed-fanatiek.
Ik dacht de eerste keer toen ze de naam zo zei van over wie heeft ze het  ::rofl::
Ik had het eerder uitgesproken als Ajoet  :-X

Offline Luke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #11 Gepost op: 19-12-2014, 12:30:20 »
Mijn schot-voor-de-boeg-mol van dit jaar! :P

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #12 Gepost op: 28-12-2014, 14:38:45 »
Poll: Hij of Victor Winnen de eerste vrijstelling en de ander een joker.
Ik gok op victor de joker wint en Pieter de dube word. Een week of twee later kan Ajouad nog inpakken.
Waarom: Victor Brand is mijn 2de mol keuze wat betreft de mannen, ook al vind ik dat geen leuk idee.

Offline MHMol

  • Forumlid
Ontmaskering Mol 2015 reeds voor de 1e aflevering
« Reactie #13 Gepost op: 30-12-2014, 12:32:07 »
Uiteraard weet ik ook dat de Mol pas ontmaskerd kan worden als zijn acties bekend zijn oftewel gedurende de verschillende afleveringen. Echter is de Mol dit seizoen vooraf erg actief geweest en denk ik de Mol (of laat ik zeggen mijn Mol) gevonden te hebben. Ik begrijp dat mensen zonder vooroordeel de serie willen kunnen bekijken, daarom bij deze de aankondiging dat onderstaand pas mijn theorie begint en dat jullie dus nog kunnen wegklikken.

Beginnend bij de aanleiding; de Mol tweet op 16-12 om 21:50 uur het volgende: "Zometeen: Niets is wat het lijkt II" Nergens wordt gesproken over die "II", zelfs op de AVRO site niet. Verderop in de tweet: "je hebt nog 2 getallen van me te goed: 8 is het eerste, het laatste zie je rond 22:37" Later vinden wij uit dat het nog een 8 is, want dat maakt het telefoonnummer compleet. Wat mij opvalt is dat er niet staat; het eerste en de tweede, maar  er staat de eerste en de laatste. Alsof het met zijn 2-en compleet is, helemaal af, van begin tot eind.
Die twee 8-en zijn samen compleet of zijn samen 1 zeg maar.

Dan een kleine overstap naar het telefoonnummer, die in de leader zit maar belangrijker nog die in de serie zit. Want de deelnemers gaan dit telefoonnummer in een opdracht tegenkomen en zullen dan kunnen bellen. Dat betekende voor mij zoiets als: "Het is niet zomaar een telefoonnummer". Wat opvalt is dus die twee 8-en op het eind maar nog iets anders valt ook op. De Mol plaatst een tweet op 16-12 om 03:00 uur met het cijfer 2 en om 11:00 met het cijfer 3. Om 11:59 uur krijgen we de opdracht om de laatste twee cijfers om te draaien met een afbeelding van een joker met "DE MOL" erbij. Het is te simpel om te denken, de Mol heeft de tweet verkeerd geplaatst. Die zijn weken vooraf al bedacht, het is niet voor niets Wie is de Mol. Hier zit iets achter.

Sri Lanka, het land waar we de serie in ieder geval beginnen heeft als grootste religie het Boeddhisme. Uiteraard zal er geen Mol worden gekozen op basis van religie etc. maar wat opvalt is de terugkeer van het getal 8. De leer van Boeddhisme bestaat voornamelijk op basis van het 8-voudige pad. Dit in combinatie met bovenstaande opvallende bekendmaking van de twee 8-en is dit getal er 1 om te onthouden.
Art gaf bij de perspresentatie terecht aan dat de volgorde van bekendmaking van de deelnemers en het opkomen bij de presentatie (dezelfde volgorde) misschien wel een hint is. Nummer 8 daarbij was Ajouad el Miloudi, voor mij dus iemand om me in te verdiepen. Geboren op 03-06-1987 met dus het sterrenbeeld Tweeling (als enige deelnemer!). Toevallig met die twee 8-en die samen 1 waren en met die toegevoegde "II" in de tweet.

In de leader en op de groepsfoto staat hij echter als 7e dus helaas... of toch niet. Het andere opvallende was namelijk dat we het 7e en het 8e getal moesten omwisselen van de Mol. We moesten niet alleen de 2 en de 3 omwisselen maar we moeten meer de positie van de getallen omwisselen. De Mol (het plaatje was erbij gezet) staat dus niet meer op plaats 8 maar op plaats 7. En die plaats wijst bij zowel de leader als bij de groepsfoto naar Ajouad. Het getal 7 heeft ook een speciale plaats in het Boeddhisme, maar ik geloof niet dat we zover hoeven in te zoomen op de betekenis van de getallen. Waar we wel bij stil kunnen staan is een ander Boeddhistisch gebruik namelijk het geboortegetal. Men telt alle cijfers op van de geboortedatum en krijgt het geboortecijfer met bijbehorende karaktereigenschappen etc. Bij Ajouad is het geboortecijfer uiteraard nummer 7 (dit is bij meer deelnemers dus wijst niet specifiek naar hem).

Verder met de verschillende tweets van de Mol. De eerste was op 10-12 om 21:20 uur, de tweede op 11-12 om 21:21 uur etc. Bij de dag komt er 1 bij, bij het tijdstip komt er 1 bij, alsof het een tweeling is.
Dan op de dag van de special: om 03:00 uur krijgen we tweet 7 met de 2 of nee eigenlijk dus de 3, om 11:00 uur krijgen we tweet 8 met de 3 wat dus eigenlijk de 2 is. Er zit 8 uur tussen, het "geboortecijfer" van 03:00 uur is ook de uitkomst (3) en het "geboortecijfer" van 11:00 uur is de uitkomst (2).
Dan tweet 9 en 10 (is 1 tweet, samen 1): Om 21:50 uur krijgen we dus de 1e 8 en om 22:37 uur de laatste 8.
Niet voor niets natuurlijk ook weer die tijdstippen: 50 minuten en 37 minuten maken SAMEN 87 (het geboortejaar).

Offline MHMol

  • Forumlid
Ontmaskering Mol 2015 reeds voor de 1e aflevering
« Reactie #14 Gepost op: 30-12-2014, 12:32:30 »
Tenslotte nog het telefoonnummer zelf, want ik geloof niet dat het zomaar een telefoonnummer is:
06-27303288. Opvallend is nog de 0 halverwege met aan beide zijden een 3 (alsof het beide hetzelfde is net als een tweeling). 627 is heel toevallig ook het aantal letters van Ajouad El Miloudi. De 3 is reeds verklapt in de tweet van de Mol zelf met het plaatje en betekent Mol. De 8-en heb ik reeds bovenstaand uitgelegd en wijzen naar het sterrenbeeld Tweelingen. Compleet staat er dus:

Ajouad El Miloudi Mol - Mol is "Tweeling".

Nogmaals het is waarschijnlijk niet mogelijk om vooraf een Mol te ontmaskeren maar met zoveel voeding die door de Mol zelf, door Art en de redactie is gegeven is voor mij Ajouad in ieder geval iemand om rekening mee te houden (evenals 9 anderen).

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #15 Gepost op: 30-12-2014, 16:53:15 »
Mooie theorie! Ik had Ajouad niet hoog op mijn verdenkingen maar ik ga hem hierdoor wel meer in de gaten houden.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #16 Gepost op: 30-12-2014, 17:18:09 »
Wellicht als aanvulling nog dat Art steeds heeft gezegd dat het spel in duo's wordt gespeeld dit jaar.


Offline MHMol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #17 Gepost op: 30-12-2014, 17:29:29 »
Misschien overbodig maar als toevoeging: Die 8 en 7 zijn natuurlijk zijn geboortejaar (87), opgeteld nog eens 15 (15e seizoen in 2015) en het aantal letters van zijn naam Ajouad El Miloudi. Pff ik begin bijna een tunnelvisie te ontwikkelen al voordat we beginnen..

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #18 Gepost op: 31-12-2014, 12:11:53 »
In het "gelukkig nieuwjaar" filmpje die net is geupload heeft Rik echter 2 sterretjes in zijn handen (als enige een "duo")  ;) Dat ontkracht alweer een beetje deze theorie in mijn ogen haha.

Offline Tessan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Ajouad el Miloudi
« Reactie #19 Gepost op: 1-01-2015, 21:42:28 »
Het moment dat in beeld kwam dat hij de camera 'wegschopte', zorgt voor mij voor een grote afstreper.