Auteur Topic: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen  (gelezen 62165 keer)

Offline damveen

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #140 Gepost op: 1-02-2015, 17:39:36 »
Ik heb volgensmij een enorme tunnelvisie, zo groot als de Laerdal tunnel.1 Het is een donkere tunnel...
Ik neig vanaf het begin van het seizoen al naar Carolina als mol :). Ik heb een theorie die ik vandaag toen ik aan het winkelen in de Lidl was bedacht, met dank aan achtergrond als chemiedocent.

Zoals misschien bekend is een basiseenheid uit het SI. 2 Een mol bevat evenveel deeltjes als er atomen zijn in 12 gram koolstof (C-12). Koolstof is in het Engels Carbon. Dit doet me toch verdacht veel denken aan Carolina.

Help, kan iemand mij uit deze donkere tunnelvisie halen?  ???




Bronvermelding:
1 Autoblog Top 10 langste tunnels ter wereld
http://www.autoblog.nl/top-10-langste-tunnels-ter-wereld
2 Wikipedia. Mol (eenheid)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mol_%28eenheid%29

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #141 Gepost op: 1-02-2015, 17:44:16 »
Help, kan iemand mij uit deze donkere tunnelvisie halen?  ???

Had je ook een tunnelvisie op Carolien Borgers twee jaar geleden? ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #142 Gepost op: 1-02-2015, 18:33:49 »
Had leuk geweest als Carolina ook daadwerkelijk iets met chemie te maken had  :D

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #143 Gepost op: 1-02-2015, 18:52:05 »
Ik vind haar zoooooo verdacht, op de achtergrond, weinig emoties tonen, komt in de afleveringen heel anders over dan de biechten achteraf, heb haar op weinig kandidaten acties kunnen betrappen. En toch.....ik kan haar niet in de top 3 plaatsen. Met name door het aanvallende mol verhaal, dat staat er zo haaks op. Of word mij hier zand in de ogen gestrooid....Zij is eigenlijk de enige waar ik nog geen greintje fanatisme heb bespeurd bij geld verdienen of opdracht....
Meer L

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #144 Gepost op: 1-02-2015, 18:57:16 »
Ook zonder het aanvallende mol verhaal kan ik haar niet in de top 3 plaatsen.

Zou me echt niet kunnen vinden met haar als mol. Of er moeten naderhand mega vette molacties naar voren komen maar daar geloof ik eerlijk gezegd ook niet in.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #145 Gepost op: 1-02-2015, 19:03:19 »
Ook zonder het aanvallende mol verhaal kan ik haar niet in de top 3 plaatsen.

Zou me echt niet kunnen vinden met haar als mol. Of er moeten naderhand mega vette molacties naar voren komen maar daar geloof ik eerlijk gezegd ook niet in.
Nee ik ook niet....we zien gewoon niks van haar.....dus zou eigenlijk heel teleurgesteld zijn wanneer zij wel mol blijkt. Kan het mij gewoon niet voorstellen.
Meer L

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #146 Gepost op: 1-02-2015, 21:58:55 »
Ik vind Carolina ook verdachte dingen doen, maar als zo vele brengt haar passieve houding me aan het twijfelen. Het kan zijn dat ze ons in het molboekje op een ander spoor willen zetten, maar dan vraag ik mij wel af  wat zo'n boekje dan voor toegevoegde waarde heeft. Ook het feit dat Carolina zei dat ze widm nog nooit gezien had en de mol zei dat hij graag ooit mee wilde doen vindt ik ook tegenstrijdig.

Edit: Daarnaast denk vind ik dat een mol toch wel zijn stem moet laten horen tijdens het nemen van beslissingen bijvoorbeeld kiezen voor 30-50 of 50-75. Tijdens al die momenten mis ik Carolina. Als mol of je nu aanvallend bent of niet denk ik dat je toch wel wat moet zeggen om invloed uit te kunnen oefenen
« Laatst bewerkt op: 1-02-2015, 22:02:11 door Koembie »

Offline molfan86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #147 Gepost op: 2-02-2015, 00:15:34 »
Bekijk de afgelopen aflevering 5 op ongeveer 4.25-4.35 eens. Dat vind ik een kandidatenblik!

Offline jayah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 🤭🤭
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #148 Gepost op: 2-02-2015, 01:40:42 »
Ik vind haar zoooooo verdacht, op de achtergrond, weinig emoties tonen, komt in de afleveringen heel anders over dan de biechten achteraf, heb haar op weinig kandidaten acties kunnen betrappen. En toch.....ik kan haar niet in de top 3 plaatsen. Met name door het aanvallende mol verhaal, dat staat er zo haaks op. Of word mij hier zand in de ogen gestrooid....Zij is eigenlijk de enige waar ik nog geen greintje fanatisme heb bespeurd bij geld verdienen of opdracht....

Art zegt aan het begin van aflevering 1 .......

Ook dit jaar opereert de mol weer ondergronds, maar kiest deze keer ook de aanval waar het kan. De mol laat van zich horen, zet dwaalsporen uit en lokt kandidaten in de val.....

Dat is heel iets anders dan dat er dit seizoen een puur aanvallende mol is.

Caroline zet anderen aan tot verkeerde acties. Zo souffleerde ze bijvoorbeeld Marlijn in Afl.1 op het perron mbt de vrouw op het perron van Margriet en Viktor(dwaalspoor) en hield ze Viktor tegen toen hij meerdere pakketjes mee wilde nemen bij het postpakketten bezorgen.

Ook heeft ze Viktor geheel op het verkeerde been gezet toen zij hem wijs maakte dat er geen vakje met 8 was tijdens het graven.






Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #149 Gepost op: 2-02-2015, 20:39:27 »
Zoals misschien bekend is een basiseenheid uit het SI. 2 Een mol bevat evenveel deeltjes als er atomen zijn in 12 gram koolstof (C-12). Koolstof is in het Engels Carbon. Dit doet me toch verdacht veel denken aan Carolina.

Help, kan iemand mij uit deze donkere tunnelvisie halen?  ???

Fantastisch. Ik moest bijna hardop lachen toen ik hem las. Meteen gekeken of ik een naam kon vormen met een verbinding die op 15 kerndeeltjes (15e mol) komt, maar daar kwam niets uit. Als ze de mol is ga ik haar ouders eren voor hun vooruitziende blik en chemisch gevoel.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #150 Gepost op: 2-02-2015, 20:57:58 »
Art zegt aan het begin van aflevering 1 .......

Ook dit jaar opereert de mol weer ondergronds, maar kiest deze keer ook de aanval waar het kan. De mol laat van zich horen, zet dwaalsporen uit en lokt kandidaten in de val.....


Tja, het is al vaak genoemd, maar ik zeg t nog maar eens:

Het lijkt er sterk op dat dit verwijst naar de molbriefjes die op de hotelkamers liggen (zoals ook weer volgende week met Rik) en niet zozeer naar de strategie van de mol tijdens de opdrachten.
Laat van zich horen -> via de briefjes;
Dwaalsporen -> Hulpmollen;
kandidaten in de val -> kandidaten die op hulpmollen stemmen/ zelf moeten mollen.

Ik ga er in ieder geval niet mijn mol op baseren/uitsluiten.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #151 Gepost op: 3-02-2015, 03:11:52 »
In biecht zegt Carolina:
"Wil je dat je medekandidaten weten wie de mol is?":

en dan in beeld bij opdracht antwoordt zij (op Art's vraag):"Nee" @22.21u.

Edit: typo

Met 1 been in deze tunnel...

Iets anders (Edit 05-02):

Kunnen de witte streepjes in Caro's jurk (@07.01u.) toevallig het negatief zijn van de sporen van een mol? Of is het echt tijd dat we gewoon de volgende aflevering zien?


*Minder dan 24 uur, heerlijk!*

Nog een edit; zie nu dat het bloemetjes zijn..Margrietjes! dat dan weer wel ;)


« Laatst bewerkt op: 5-02-2015, 01:18:37 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #152 Gepost op: 5-02-2015, 21:29:26 »
Daar gaat mijn mol. Tijd voor n nieuwe tunnel.

Bye Carolina!  ::bravo::

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #153 Gepost op: 5-02-2015, 21:32:07 »
Zoals verwacht ze ligt eruit.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #154 Gepost op: 5-02-2015, 21:32:18 »
Ze werd net leuk. :(
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline loismol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #155 Gepost op: 5-02-2015, 21:33:28 »
Jammer dat ze eruit ligt, maar nu kan ik wel mijn hoofdverdachte wegstrepen. Nu maar op Martine gaan dan

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #156 Gepost op: 5-02-2015, 21:34:51 »
Dag Carolina.
Jammer dat ze nu pas wat los kwam want in deze aflevering kwam ze wel leuk over :D

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #157 Gepost op: 5-02-2015, 21:35:14 »
 ::schaam::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #158 Gepost op: 5-02-2015, 21:36:21 »
Jammer, kwam ze net goed los, mag ze alweer vertrekken.  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #159 Gepost op: 5-02-2015, 21:36:55 »
Gelukkig, iemand eruit die ik wel verdacht. Dat brengt tenminste verheldering.

En het brengt me in verwarring, dat ook. Wie is het nu wel? :) Nu wordt het (voor mij) weer interessant. ::tandpastasmiley::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas