Auteur Topic: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen  (gelezen 62166 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #100 Gepost op: 24-01-2015, 17:55:55 »
Er werd voordat de uitzendingen begonnen, zoveel gehamerd op het feit dat er een "aanvallende" mol zijn, dat ik me niet kan voorstellen dat daar Carolina mee bedoeld wordt.
Dan zou ik toch wel graag die aanvalsacties eens op een rijtje willen zien.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #101 Gepost op: 24-01-2015, 18:06:37 »
Ook ik zit met Carolina in mijn maag. Ik bedoel dat overigens niet zo negatief, maar ik zou haar graag weg willen strepen, alleen dat kan absoluut niet. Geen onmolse actie te bespeuren, itt tot bijna alle andere kandidaten. Ik zou zelfs zeggen dat Carolina de minste onmolse acties heeft van iedereen. Kortom: ze kan nog heel goed de Mol zijn.

Alleen dat passieve, hè? Niet alleen als Mol, maar ook al als kandidaat. In het verleden hebben we ook al wel meegemaakt dat Mollen wat minder actief saboteerden dan we misschien zouden willen, maar die waren dan iig als kandidaat nog wel aanwezig. Carolina is zelfs als kandidaat al vrijwel onzichtbaar.

Aanvulling:
Ik houd er zelf trouwens wel rekening mee dat het Carolina was die niet op de 'New York'-foto hoorde. In dat geval is ze enorm geholpen door Viktor en is haar mollenactie totaal niemand opgevallen. In dit geval niet haar schuld.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2015, 18:11:52 door Jayne »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #102 Gepost op: 24-01-2015, 18:15:56 »
Alleen dat passieve, hè? Niet alleen als Mol, maar ook al als kandidaat. In het verleden hebben we ook al wel meegemaakt dat Mollen wat minder actief saboteerden dan we misschien zouden willen, maar die waren dan iig als kandidaat nog wel aanwezig. Carolina is zelfs als kandidaat al vrijwel onzichtbaar.

Daarom streep ik haar dus ook gerust weg. Het kan niet dat een Mol zo passief is op cruciale momenten als het kiezen van de penningmeester en de beslissing over het aantal juist onthouden namen. Een Mol is Mol voor zijn lol: die moet het leuk vinden om de boel te saboteren en op zijn minst te beïnvloeden. Ik herinner me alleen Nico die zijn rol helemaal niet leuk bleek te vinden maar ook hij liet duidelijk van zich horen op beslissende momenten. (Door willen spelen toen Yvonne seinde om te stoppen in de raadseltuin.) En dat was 14 jaar geleden.

Carolina is gewoon een rustige kandidaat die de kat uit de boom kijkt en goed observeert. Erg prettig voor de afwisseling, maar geen Mol.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #103 Gepost op: 24-01-2015, 18:37:02 »
Dat Carolina (opvallend veel) op de achtergrond blijft vind ik ook een minpunt maar van haar heb ik nog geen enkele onmolse actie kunnen vinden en zij zat bijna altijd op een cruciale plaats (te beginnen in het hotel). Al verdenk ik Martine steeds meer.
Maar met Inge hebben wij ook een passieve mol gehad.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2015, 18:39:17 door Luc »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #104 Gepost op: 24-01-2015, 18:41:26 »
Inge was echt VEEL aanweziger dan Carolina in de groep. Onvergelijkbaar. We hebben echt nog nooit een Mol gehad die zo onzichtbaar was in het programma.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #105 Gepost op: 24-01-2015, 20:30:04 »
Inge zat beter in de groep maar was erg afwachtend. Met het mislukken van de meeste opdrachten had ze niets te maken (Nadja deed het werk voor haar), slechts enkele keren had ze actief gemold (bij het abseilen bv.).

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #106 Gepost op: 24-01-2015, 21:20:19 »
We hebben echt nog nooit een Mol gehad die zo onzichtbaar was in het programma.

En daarom vind ik die hulpmolbriefjes bij uitstek passen bij iemand als Carolina die als geen ander zo onzichtbaar is in het programma. Lekker makkelijk ook: zelf geen klap doen, maar het laten doen. Waar zagen we dat eerder? Juist bij Inge.  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #107 Gepost op: 24-01-2015, 21:46:15 »
Daarom streep ik haar dus ook gerust weg. Het kan niet dat een Mol zo passief is op cruciale momenten als het kiezen van de penningmeester en de beslissing over het aantal juist onthouden namen. Een Mol is Mol voor zijn lol: die moet het leuk vinden om de boel te saboteren en op zijn minst te beïnvloeden. Ik herinner me alleen Nico die zijn rol helemaal niet leuk bleek te vinden maar ook hij liet duidelijk van zich horen op beslissende momenten. (Door willen spelen toen Yvonne seinde om te stoppen in de raadseltuin.) En dat was 14 jaar geleden.

Carolina is gewoon een rustige kandidaat die de kat uit de boom kijkt en goed observeert. Erg prettig voor de afwisseling, maar geen Mol.

Kan het niet zijn dat De aanvallende mol alleen op de briefjes slaat.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #108 Gepost op: 24-01-2015, 22:04:23 »
Kan het niet zijn dat De aanvallende mol alleen op de briefjes slaat.

Eigenlijk stond mijn post los van het "aanvallende Mol"-verhaal, maar in het molboekje zegt de Mol zelf ook een aanvallende stijl gehanteerd te hebben. Ik weet niet hoe serieus we dat boekje moeten nemen, maar omdat je sommige informatie als spoiler zou kunnen zien heb ik die in het spoilertopic geplaatst. Zie dit bericht in dat topic.

Offline screen64

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #109 Gepost op: 24-01-2015, 23:00:55 »
Als het over de zwarte vrijstelling inzetten gaat zegt Carolina: Is het omdat ik zwart ben?
Een mol is zwart.

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #110 Gepost op: 25-01-2015, 08:34:09 »
Eigenlijk stond mijn post los van het "aanvallende Mol"-verhaal, maar in het molboekje zegt de Mol zelf ook een aanvallende stijl gehanteerd te hebben. Ik weet niet hoe serieus we dat boekje moeten nemen, maar omdat je sommige informatie als spoiler zou kunnen zien heb ik die in het spoilertopic geplaatst. Zie dit bericht in dat topic.

O ja dankje. Als ik het interview zo lees denk ik Margriet de mol is. ::ok::

Offline Tarara Boom DA

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #111 Gepost op: 26-01-2015, 16:42:39 »
Is het dan toch Carolina?

Twee dingen vielen mij deze aflevering op:

1) 44:54 Na de eilandopdracht kijken bijna alle kandidaten naar Carolina nadat Art ze verteld heeft dat de mol op een van de familiefoto's stond. Na tien dagen spel zullen een aantal kandidaten al in de juiste richting denken. Dat schijnt elk jaar zo te zijn. Bovendien stond ze handig opgesteld om te kunnen zien wie voor wat stemde. Dan kon ze met haar stem handig de doorslag geven voor de verkeerde keuzen.

2) Carolina wist wel heel snel te vertellen dat het Martine niet was die de zwarte vrijstelling had ingezet. Hoe was ze zo zeker van haar zaak en waarom zegt ze dit? De meeste kandidaten geloofden het verhaal van Martine.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #112 Gepost op: 27-01-2015, 01:58:47 »
Hele slechte foto; ik ga op zoek naar een betere...
maar ik heb ergens een goede foto gezien, helder, waarvan ik dacht; is dat Caro linksachter?
Zal zoeken...
Edit; iemand die kan helpen? Dank..:)
« Laatst bewerkt op: 27-01-2015, 02:02:17 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #113 Gepost op: 27-01-2015, 08:37:14 »
Ik kan me nauwlijks voorstellen dat Carolina de mol zou zijn, ze is nauwlijks in beeld.

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #114 Gepost op: 27-01-2015, 14:03:07 »
Carolina is echt een kandidaat die groeit in het programma. Wordt steeds aanweziger en leuker.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #115 Gepost op: 27-01-2015, 14:12:39 »
Carolina is echt een kandidaat die groeit in het programma. Wordt steeds aanweziger en leuker.

Dan kijken wij volgens mij naar een verschillend programma ???

Niet om vervelend te doen richting Carolina, maar ik kan echt totaal niet zeggen wat ik van haar vind puur omdat  er gewoon niks van haar in beeld wordt gebracht. Dat "omdat ik zwart ben?" was ongeveer het eerste wat ik haar heb horen zeggen buiten een opdracht om.

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #116 Gepost op: 27-01-2015, 15:22:26 »
Juist die opmerking "omdat ik zwart ben" bracht ze zo mooi dat ik er een grote glimlach van kreeg. Ze bracht de ander even flink uit balans terwijl ze het spottend bedoelde. Goed geacteerd!

Eigenlijk boeit het mij weinig wie de Mol is, wil vooral een leuk programma met grappige mensen en momenten zien, maar als ik dan toch een gokje moet wagen dan is Carolina mijn Mol.

Offline Batspaupers

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #117 Gepost op: 30-01-2015, 22:03:43 »
Als Carolina de mol is, kan ze bij de graafopdracht er 100% voor zorgen dat er niets verdiend wordt, door het papiertje van het schatvakje te pakken en de vraag fout te beantwoorden. Dat lijkt me zo oneerlijk, dat ze de mol eigenlijk niet kan zijn.

(Of niet ;)!)

Offline jeewee83

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #118 Gepost op: 30-01-2015, 22:10:00 »
Hier ook maar even:

carolina mag als eerste 2 nummers kiezen en trekt toevallig 11 en 10. Spiegel de eerste 1 van 11 en je krijgt een M, spiegel 10 ondersteboven en je krijgt OL. Toeval ?? Tevens, naast het shot van C15 in de 1e aflevering en het feit dat ik chris niet verdenk, doet mij weer eens in een tunnel belanden :P

Offline Mole Catcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #119 Gepost op: 30-01-2015, 22:16:35 »
Het houdt nog steeds stand:
Afl.3 groen (als enige overigens)..
Maar wel bijzonder toevallig want dat betekent dat ze moesten weten dat niemand een vrijstelling aan haar zou gunnen..Wat je van te voren natuurlijk nooit kunt weten en wat ze ook niet zo kunnen monteren...
En nog steeds:
Aflevering 4 geen scherm
Aflevering 5 groen
Grappig dat wel..Maar wat dit nou moet betekenen??