Auteur Topic: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen  (gelezen 61968 keer)

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #160 Gepost op: 5-02-2015, 21:37:04 »
DAG mol en favoriet  >:( >:( >:( ::bravo::

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #161 Gepost op: 5-02-2015, 21:43:13 »
Jammer. Lang mijn hoofdverdachte. En ze kwam inderdaad net los. Had nog wel even mogen blijven. ::jaja::
If I was a haircut would you wear a hat?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #162 Gepost op: 5-02-2015, 21:50:04 »
Inderdaad. Het lijkt erop dat Carolina door de productie nou zo in beeld is gebracht, omdat ze er deze aflevering uit zou gaan. Maar dat kan natuurlijk niet, dat wisten ze niet van tevoren.


Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #163 Gepost op: 5-02-2015, 23:56:31 »
 ::zwaai::

Helaas Carolina. Ik vond je wel een fijne kandidaat. Wat rust en rationaliteit tussen alle aandachtstrekkers.
Voor de eerste aflevering dacht ik dat je de eerste afvaller zou zijn, maar ik heb mijn beeld vrij snel aangepast en had je in de finale verwacht. Helaas.

::bravo::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #164 Gepost op: 6-02-2015, 11:58:23 »
Jammer dat ze er uit ligt! Ze begon inderdaad net los te komen en heeft denk ik enorm genoten van het avontuur...

Hoe dan ook: er gaat nu wel voor het eerst een verdachte uit voor mij. Margriet is de Mol, en anders Martine...

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #165 Gepost op: 6-02-2015, 19:50:23 »
Ik denk dat ik ook een andere mol moet zoeken naar aflevering 5, maar dan kijk ik met name naar de opdrachten:

- Viktor en Carolina brengen 2 pakketten in Geldrop (al heeft 1 een verkeerde code, de ander levert geld op)
- De rondleiding is geen goede molpositie. Als je voor jokers gaat, hebben de andere 5 in handen of er wel of geen geld verdiend wordt.
- Haar reactie op de executie leek me oprecht


Zo stap je nou een tunnel uit voordat die instort :)

Maar inderdaad jammer dat ze eruit ligt, ze begon als kandidaat ook een stuk losser en leuker te worden...
En het is weer een executie waar ik niks aan heb, er gaan alleen maar mensen uit die ik niet verdenk