Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 304110 keer)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #20 Gepost op: 1-01-2015, 21:36:46 »
Jaa zag het ook. Kan natuurlijk ook Carolina zijn

Chris had de eerste dag een shirt aan met 'First in charge '
« Laatst bewerkt op: 1-01-2015, 23:16:37 door evelienh1986 »

Offline Vage logica

  • Forumlid
  • ... is not equal to ...
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #21 Gepost op: 2-01-2015, 00:30:26 »
Niemand lijkt dit nog hier gemeld te hebben:

De mol laat een lotusbloem achter bij zijn/haar brief.
Chris speelde in de film "Lotus".

zie (IMDB): http://www.imdb.com/title/tt1723805/
« Laatst bewerkt op: 2-01-2015, 00:35:42 door Vage logica »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #22 Gepost op: 2-01-2015, 00:32:39 »
Niemand heeft dit nog hier gemeld te hebben:


De mol laat een lotusbloem achter bij zijn/haar brief.
Chris speelde in de film "Lotus".

zie (IMDB): http://www.imdb.com/title/tt1723805/

Ik wou het net gaan posten! Was even aan het checken of het wel een lotus was; had al zoiets geopperd in het afleveringstopic  :D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #23 Gepost op: 2-01-2015, 01:59:49 »
Tja het ligt er wel huizenhoog bovenop he. Chris gaat in zijn eentje verkennen en opeens liggen overal de camera's omver. Meestal is de regie niet zo obvious. Dat gedoe met die vrijstellingen was ook niet handig. Ik ga toch eens uitkijken naar een andere Aanvaller. Evelien!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SanderMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #24 Gepost op: 2-01-2015, 10:22:12 »
Chris doet een Ingetje:





Uhm ja... Dus hier de eerste aflevering lijkt het of die duidelijk een C in gebarentaal maakt. Over de afleveringen kan dan CHRIS IS M0L, of eventueel bij 11 afleveringen: CHRIS ZEGERS

Offline vlees

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #25 Gepost op: 2-01-2015, 11:31:05 »
Lijkt me persoonlijk sterk dat ze dit jaar weer de gebarentaal hint gaan recyclen. Deze werd zelfs in aflevering 0 nog een keer getoond.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #26 Gepost op: 2-01-2015, 12:26:09 »
Ik vond Chris nogal relaxed reageren toen bleek dat Ajouad de vrijstellingen zelf hield. Misschien omdat hij er toch geen baat bij heeft? ::)

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #27 Gepost op: 2-01-2015, 12:28:22 »
Ja, als kandidaat zou je toch die vrijstellingen willen.. en als Ajouad je eerst verteld dat je ze krijgt, en uiteindelijk houdt hij ze zelf. Dan zou ik persoonlijk heel boos worden..
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline annemaMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt....
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #28 Gepost op: 2-01-2015, 18:06:00 »
droeg Chris nou een t-shirt met '1st in charge'?
En wie is de ''man in charge'? Juistem!
« Laatst bewerkt op: 2-01-2015, 18:43:36 door annemarietje »

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #29 Gepost op: 2-01-2015, 18:42:14 »
Ik verdenk chris nu ook wat meer. Hij was met opzet niet veel in beeld door de montage.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #30 Gepost op: 2-01-2015, 20:50:41 »
Bij die pagina van een van de molboekjes staat dat Chris zijn molboekje was vergeten op een bepaald moment. Vind ik ook wel mols.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #31 Gepost op: 2-01-2015, 20:55:47 »
Ik was nooit zo'n fan, maar ik kom er achter dat hij toch wel tof is. Ga bijna hopen dat hij de mol is. :P

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #32 Gepost op: 2-01-2015, 21:11:09 »
Bij die pagina van een van de molboekjes staat dat Chris zijn molboekje was vergeten op een bepaald moment. Vind ik ook wel mols.
Bij moltalk vonden ze dat heel mols.
Zelf denk ik dat ie het echt vergeten is.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #33 Gepost op: 2-01-2015, 21:15:20 »
Bij moltalk vonden ze dat heel mols.
Zelf denk ik dat ie het echt vergeten is.

Ja dat denken ze bij Moltalk ook :P. Het punt is dat een Mol geen molboekje nodig heeft, dus je let er niet zo op. Daarom vonden ze het bij Moltalk mols.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #34 Gepost op: 3-01-2015, 13:19:11 »
Mijn derde verdachte. Opvallend weinig in beeld, en dan met name bij de tweede opdracht.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #35 Gepost op: 3-01-2015, 13:23:44 »
Ja dat denken ze bij Moltalk ook :P. Het punt is dat een Mol geen molboekje nodig heeft, dus je let er niet zo op. Daarom vonden ze het bij Moltalk mols.
Als je als enige nooit je molboekje bij je hebt, valt het bij de andere kandidaten natuurlijk ook op. Er hoeft niets zinnigs in te staan natuurlijk, als je het maar (bij je) hebt.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #36 Gepost op: 3-01-2015, 13:48:55 »
Als je als enige nooit je molboekje bij je hebt, valt het bij de andere kandidaten natuurlijk ook op. Er hoeft niets zinnigs in te staan natuurlijk, als je het maar (bij je) hebt.

Precies.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #37 Gepost op: 3-01-2015, 14:36:46 »
C15 in beeld samen met Chris; Chris, mol 2015?

Het kan ook Carolina zijn.
Ik denk niet dat Chris de mol is. Mollen zullen nooit naar een perron gaan met vrijstellingen. Zij kiezen altijd voor het perron met geld.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #38 Gepost op: 3-01-2015, 17:55:28 »
Ik denk niet dat Chris de mol is. Mollen zullen nooit naar een perron gaan met vrijstellingen. Zij kiezen altijd voor het perron met geld.
Hmmm, dat was ook mijn eerste reactie, maar inmiddels twijfel ik daar aan. Het was gewoon heel moeilijk om de juiste mensen te spotten, dat blijkt wel uit het feit dat er verder niemand ontdekt is, terwijl er toch op 3 perrons met geld sowieso geen mol rondliep.
Ik weet dat niet iedereen fan is van deze redenering, maar naast geld uit de pot halen en niet ontdekt worden, heeft de Mol vaak ook de taak om dingen te laten gebeuren waarvan de productie graag wil dat ze gebeuren in zo'n opdracht. En in dit geval kan het heel goed zijn dat de vrijstellingen 'per se' gevonden moesten worden. Zeker als  straks zou blijken dat voor die vrijstellingen ook een tegenprestatie geleverd moet worden.

Met een Chris-is-de-mol-bril op zeg ik dat Chris bewust (en op aanwijzing van de makers) naar dat laatste perron is gegaan, omdat daar de vrijstellingen waren. De bedoeling was denk ik dat hij en Ajouad dat perron een tijdje af zouden zoeken en dat hij dan op het laatste moment ineens toch die vent op het bankje zou zien zitten. Wat hem dan de held zou hebben gemaakt, want zoals hij zelf ook al aangaf, deze man leek eigenlijk totaal niet op zijn foto, aangezien hij ook nog een bril op had (héél vreemd!). Chris zou dan natuurlijk, toffe gast als hij is, Ajouad de andere vrijstelling hebben gegeven.

Het liep echter allemaal anders, aangezien Ajouad hier kennelijk een haviksoog voor heeft en de man gelijk spotte. En hij gooide het plan helemaal in de soep, toen hij vervolgens Chris de andere vrijstelling weigerde te geven. Ik gok dat dit ook precies is waar Ajouad op doelde toen hij zei dat hij de puzzel in elkaar gooide. Doordat Chris geen vrijstelling heeft, hoeft hij geen tegenprestatie te leveren, waardoor hij in een volgende opdracht niet openlijk kan lopen mollen.

Maar goed, dit is nog allemaal speculatie natuurlijk en geredeneerd vanuit het idee dat Chris de Mol zou zijn, maar zelf ben ik nog geenszins overtuigd. ;)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #39 Gepost op: 3-01-2015, 18:23:21 »


Chris tegen Ajouad, over de vrijstellingen: "Hou ze bij je. Doe er je voordeel mee, je zal het nodig hebben"

En waarom lijkt Chris zo extreem relaxed in dit spel.