Auteur Topic: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg  (gelezen 170456 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2015, 14:54:04 »
Ik vind Marlijn eerder een soort Sofie.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #21 Gepost op: 3-01-2015, 15:40:53 »
Ik vind Marlijn eerder een soort Sofie.
#teamamaimiljaarde

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #22 Gepost op: 3-01-2015, 17:30:38 »
Momenteel verdenk ik Marlijn als mol:

niemand heeft geld binnengehaald, maar zij zit overal bovenop
In plaats van Ajouad te ondervragen, is zij de eerste die de pijlen naar Chris schiet.

Wanneer Margriet zonder namen te noemen spreekt over geen overleg, verdedigt zij zich direct.

Het jokerincident: ze zegt eerst als Viktor de mol is, had hij de jokers kunnen verstoppen, dat ik ze ook niet kreeg.
Later verdenkt ze Viktor ervan dat hij omwille van het niet vinden net wel de mol is.

Waarom zou ze als kandidaat delen met Viktor dat er jokers lagen, je zou ook kunnen doen alsof er niks was en dan had je 2 jokers.

Als de opdracht faalt bij aflevering 2 en er een test en executie wordt aangekondigd lacht ze nerveus.

Als ze de joker toont aan Rik laat ze 'De Mol' zien. Elk jaar zit er zo een tip in.

Dat zijn zaken die ik vreemd vind, maar dit kan zo weer veranderen. Hoewel dit hetzelfde gevoel is als dat ik had bij Jenny in de mol junior.
klaar voor de strijd

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #23 Gepost op: 3-01-2015, 18:21:32 »
Ook voor mij een mogelijke mol.

Viktor krijgt de jokers niet gevonden, Marlijn ziet ze liggen neemt ze mee.
Waarom deze informatie delen, sterker nog waarom deze jokers delen?
In je zak stoppen en er met niemand over praten lijkt mij het gedrag van een kandidaat.
Ook het delen van deze informatie met Rik is in mijn ogen een rare keuze.
Ik denk dat ik deze "fladderende kandidaat" maar eens in de gaten ga houden... ::vergroot::


Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #24 Gepost op: 3-01-2015, 22:58:12 »
Ik zat net de herhaling te kijken en kijk het fragment waar ik op doel straks nog een keer terug. Maar volgens mij zei Art tegen Marlijn toen ze een groen scherm kreeg: 'Je eerste groene scherm.' Zou het betekenen dat er voor Marlijn nog veel groene schermen zullen volgen, omdat ze de Mol is?

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #25 Gepost op: 3-01-2015, 23:02:13 »
Ik zat net de herhaling te kijken en kijk het fragment waar ik op doel straks nog een keer terug. Maar volgens mij zei Art tegen Marlijn toen ze een groen scherm kreeg: 'Je eerste groene scherm.' Zou het betekenen dat er voor Marlijn nog veel groene schermen zullen volgen, omdat ze de Mol is?
Dat hoorde ik er ook in, inderdaad. Vreemd.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #26 Gepost op: 3-01-2015, 23:33:42 »
Erg leuke, enthousiaste kandidate vind ik haar voorlopig. :D Ik hou haar wel in de gaten als mol, maar voorlopig denk ik niet dat ze de mol is.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #27 Gepost op: 4-01-2015, 14:34:25 »
Marlijn staat ook hoog op mijn lijstje.

In het topic over Chris heeft Juuls247 de volgende (voor ons allen inmiddels wel bekende) link gepost:
Citaat
http://www.npo.nl/3-op-reis/02-11-2014/BNN_101369694 Vanaf 0.52 even opletten.

Echter viel mij op dat hier ook een mogelijke hint voor Marlijn in zit: op 0.43 Chris het heeft over "Grote namen uit de muziekwereld", waarna een milliseconde 'De Mol' in de wolken verschijnt. Deze had er niet per se in gemonteerd te hoeven worden (omdat op 0.52 naast Chris nog een keer duidelijk "De Mol" kwam te staan), maar het is wel gebeurd. En nu quote ik de kandidaatspagina van Marlijn:

"In 2010 richtte Marlijn samen met Helge Slikker het duo Miss Molly & Me op."
- Hint nummer één: Marlijn is de enige die in een band speelt (terugslaand op de woorden van Chris: "Grote namen uit de muziekwereld" + de montage "De Mol")
- Hint nummer twee: Marlijn doet dit in duo's met Helge Slikker.
- Hint nummer drie: De, misschien té voor de hand liggende maar goed in dit plaatje passende, naam van hun band: Miss Molly & Me (misschien gecombineerd met de term "Grote namen uit de muziekwereld", als in "Veelzeggende namen", als in "De-mijn-identiteit-als-mol-zijnde-weg-te-geven namen"?).
- Hint nummer vier (in mijn ogen iets minder sterk): Duo's, als in: Chris presenteert onbewust Marlijn als Mol.


Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #28 Gepost op: 4-01-2015, 17:00:59 »
Ik vind Marlijn ook best verdacht. Voor een mol is ze erg aanwezig meteen. Maar de mol heeft dit jaar- als we Art mogen geloven- een andere, ik denk wat brutalere tactiek. Ze trekt behoorlijk de aandacht en maakt hier en daar andere kandidaten verdacht wat typisch mols is, dat deed Susan ook bijv. En ze is actrice..altijd gevaarlijk. Ze zoekt echt contact met o.a. Rik en dat staat ook in het dagboek van de mol: Het persoonlijk contact helpt mij ook om in te schatten wat voor vlees ik in de kuip heb'.Marlijn is wel iemand van het één op één contact en de confrontaties. Ik sluit haar daarom zeker nog niet uit als  >:D...

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #29 Gepost op: 4-01-2015, 18:13:40 »
Marlijn staat ook hoog op mijn lijstje.

In het topic over Chris heeft Juuls247 de volgende (voor ons allen inmiddels wel bekende) link gepost:
Echter viel mij op dat hier ook een mogelijke hint voor Marlijn in zit: op 0.43 Chris het heeft over "Grote namen uit de muziekwereld", waarna een milliseconde 'De Mol' in de wolken verschijnt. Deze had er niet per se in gemonteerd te hoeven worden (omdat op 0.52 naast Chris nog een keer duidelijk "De Mol" kwam te staan), maar het is wel gebeurd. En nu quote ik de kandidaatspagina van Marlijn:

"In 2010 richtte Marlijn samen met Helge Slikker het duo Miss Molly & Me op."
- Hint nummer één: Marlijn is de enige die in een band speelt (terugslaand op de woorden van Chris: "Grote namen uit de muziekwereld"




Ik sluit haar ook zeker niet uit! Goeie punten worden weer genoemd!
Meer L

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #30 Gepost op: 4-01-2015, 19:26:30 »
Marlijn roept nadat viktor de jokers niet kon vinden:
Dit klopt niet, dit klopt niet, dit klopt niet.
Precies op dat moment zwaait ze met iets in haar linkerhand.
Iemand enig idee wat dit is? Molgeld misschien ::vergroot::

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #31 Gepost op: 4-01-2015, 19:38:00 »
Marlijn roept nadat viktor de jokers niet kon vinden:
Dit klopt niet, dit klopt niet, dit klopt niet.
Precies op dat moment zwaait ze met iets in haar linkerhand.
Iemand enig idee wat dit is? Molgeld misschien ::vergroot::

Volgens mij was dit het briefje van de Mol waar op stond waar de Jokers lagen.

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #32 Gepost op: 4-01-2015, 20:03:00 »
Volgens mij was dit het briefje van de Mol waar op stond waar de Jokers lagen.

Tuurlijk, ik begin al te veel dingen te zien. ;)


Offline Astrid Pisces

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #33 Gepost op: 5-01-2015, 14:00:20 »
Ik las op een ander forum de naam van het hotel:
Tintagel
65 ROSMEAD PLACE
Colombo 7 Huh
SRI LANKA

Tintagel is het kasteel van de legendarische Koning Arthur... en laat er nu een Marlijn (=Merlijn?) meedoen...
Toeval?
:shock:

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #34 Gepost op: 5-01-2015, 18:20:32 »
Het wachten is op de equivalent van 'jungens', namelijk 'molijn'.   :D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline swieb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #35 Gepost op: 6-01-2015, 17:41:31 »
Het viel mij op dat wanneer Marlijn het briefje van de Mol van het bed pakt en openvouwt, ze direct daarna ook een mollenboekje van het bed pakt, en het briefje daar op legt.

Viktor pakt het boekje ook vast terwijl ze samen het briefje lezen. Dan doet Marlijn een paar stappen naar achteren en roept;  'Nee nee nee nee..', waarbij ze Viktor lachend aankijkt. Nu heeft Viktor het boekje vast!

We zien verder niet wat er met het boekje gebeurt, maar in een later shot zien we wel dat Marlijn zo'n zelfde boekje in haar handen heeft, dus we kunnen er redelijker wijs van uitgaan dat het haar eigen mollenboekje was. (een Moleskin boekje trouwens, wat op zich niets zegt, want die hebben meer kandidaten, Rik heeft een groene)

Waarom zou ze - in mijn ogen expres - haar boekje in Viktors handen drukken?

Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #36 Gepost op: 6-01-2015, 21:09:20 »
Marlijn staat ook hoog op mijn lijstje.

In het topic over Chris heeft Juuls247 de volgende (voor ons allen inmiddels wel bekende) link gepost:
Echter viel mij op dat hier ook een mogelijke hint voor Marlijn in zit: op 0.43 Chris het heeft over "Grote namen uit de muziekwereld", waarna een milliseconde 'De Mol' in de wolken verschijnt. Deze had er niet per se in gemonteerd te hoeven worden (omdat op 0.52 naast Chris nog een keer duidelijk "De Mol" kwam te staan), maar het is wel gebeurd. En nu quote ik de kandidaatspagina van Marlijn:

"In 2010 richtte Marlijn samen met Helge Slikker het duo Miss Molly & Me op."
- Hint nummer één: Marlijn is de enige die in een band speelt (terugslaand op de woorden van Chris: "Grote namen uit de muziekwereld" + de montage "De Mol")
- Hint nummer twee: Marlijn doet dit in duo's met Helge Slikker.
- Hint nummer drie: De, misschien té voor de hand liggende maar goed in dit plaatje passende, naam van hun band: Miss Molly & Me (misschien gecombineerd met de term "Grote namen uit de muziekwereld", als in "Veelzeggende namen", als in "De-mijn-identiteit-als-mol-zijnde-weg-te-geven namen"?).
- Hint nummer vier (in mijn ogen iets minder sterk): Duo's, als in: Chris presenteert onbewust Marlijn als Mol.



Dan doe je de aanname dat de montage en regie van 3 op reis weten wie de mol is. Dat zou kunnen maar ik vind dat wel wat twijfelachtig...

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #37 Gepost op: 6-01-2015, 21:46:31 »
Dan doe je de aanname dat de montage en regie van 3 op reis weten wie de mol is. Dat zou kunnen maar ik vind dat wel wat twijfelachtig...

Jaa, ik vind dat zelf ook wat vergezocht, maar heb dat er toch maar bij gezet. Want niets is wat het lijkt  ;D

Offline inspectormol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #38 Gepost op: 6-01-2015, 22:25:56 »
Waarom zegt Marlijn bij minuut 23.07 " daar zitten Evelien en Karola"...(waarom zou zij niet weten dat dat Carolina is?)...
...Karo...la? lade?....
wie denkt even mee?

Offline inspectormol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #39 Gepost op: 6-01-2015, 23:13:16 »
o ja tuurlijk...kureau..la (bureaula)en dan snel uitgesproken...:- )    net als in "ego is de mol"...
« Laatst bewerkt op: 6-01-2015, 23:26:43 door inspectormol »