Auteur Topic: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg  (gelezen 170558 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #60 Gepost op: 15-01-2015, 14:57:39 »
Ik wel.

Ik ook.

Toch geeft die tweet inderdaad weer hoop 8)

En vandaag deze:

Marlijnwburg 21 JANUARI!!! http://t.co/XtErx1OTPH

Ze linkt hier naar het "1 minuut aflevering 3"-filmpje van vandaag (15 januari) maar ze tweet 21 Januari...???

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #61 Gepost op: 15-01-2015, 15:27:44 »
Carolina gaat er ook uit, niet Marlijn  :D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #62 Gepost op: 16-01-2015, 00:12:31 »
Valt dus toch veel uit af te halen, zulke tweets. Als we nu eens alle kandi's triggeren om zulke tweets te zenden... ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #63 Gepost op: 16-01-2015, 00:29:41 »
@ 12.00u.

Marlijn als "Super Mol"?

Omnia vincit amor

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #64 Gepost op: 16-01-2015, 00:39:05 »
Er is iets dat mij triggert aan haar, in de drie afleveringen die geweest zijn, is zij rechtstreeks aan het woord 'de mol'te linken


Aflevering 1: ze toont haar joker aan eik met de mol zichtbaar.

Aflevering 2: het mollogo verschijnt aan de dames in het theater.

Aflevering 3: ze vindt de mol tuktuk.

Ik ga kijken of dit volgende week ook zo is.
klaar voor de strijd

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #65 Gepost op: 16-01-2015, 08:56:00 »
Ik kan (of wil, beetje gevaarlijk) haar ook nog niet helemaal afschrijven. Komt toch vaak in een goede molpositie terecht.

Laserguns: gaat vroeg af met twee enveloppen, dus dat geld in ieder geval niet in de pot.
Watervliegtuig: wordt direct aangewezen (door Carolina) als aandachtstrekker. Probeer dan nog maar eens in het vliegtuig te komen.


Wat dwars blijft zitten, is het penningmeesterschap. Poging tot een verklaring: Evelien wijst als eerste Rik aan, Marlijn gaat daar in mee. Misschien was ze bang dat het juist verdacht zou worden gevonden als ze haar maatje niet zou steunen? Verkiest ze hier vertrouwen in de groep boven geld uit de pot? Maar het blijft een raar verhaal.

Wat ik ook opvallend vind, is hoe vaak Marlijn in deze aflevering door haar medekandidaten als (3e, 4e) verdachte wordt genoemd. Wat zien zij dan dat wij blijkbaar niet meekrijgen?
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #66 Gepost op: 16-01-2015, 11:45:24 »
- Zeggen dat ze een prachtige sprong over de boobytrap maakte terwijl ze er gewoon doorheen liep.

De sprong is moeilijk te zien maar op het kaartje wat getoond wordt is te zien dat Marlijn over één draad gesprongen is en de tweede raakt. (Opnieuw los van je punt, maar een aanvulling van informatie. :D)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #67 Gepost op: 16-01-2015, 12:04:11 »
Ik zal wat zorgvuldiger proberen te zijn Heinz. :-[ Ik baseerde mij op de beelden uit mijn (obv wazige) geheugen.

Zo bedoelde ik het ook niet. Het is meer opvallend dat op beeld het maar om één draad lijkt te gaan en het kaartje er twee suggereert.

Overigens zie ik in Marlijn geen Mol. Het is nu meerdere keren voorgekomen dat ze verdacht wordt (gemaakt) in het spel om dingen die eigenlijk prima acties zijn. (Ze was dan wel chaotisch bij de "roadmovie" maar kwam met de beslissende aanduiding "witte eikel", ze wekte dan wel irritatie door op het strand met kinderen te gaan spelen, maar de paraplu's trokken wel goed de aandacht.)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #68 Gepost op: 16-01-2015, 21:06:24 »
Wauw , als Marlijn de Mol is ... ga ik staken . Én mn geliefde muts opeten.
de is te "huppelig"  om de mol te zijn . ( overdreven dommig klinkt zo naar )

Offt : hoi heinz
dennis for mole !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #69 Gepost op: 16-01-2015, 21:50:40 »
ga je nu iedereen begroeten ?

doe maar niet ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #70 Gepost op: 16-01-2015, 22:42:20 »
Dont you worry :) ! Ik zal me gedragen
dennis for mole !

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #71 Gepost op: 17-01-2015, 09:14:45 »
Marlijn is denk ik niet de mol ::ohno::. Vorige week stuurde ze Ajouad naar zijn plek, een mol zal dit nooit gedaan hebben en voor de letters op het strand is ze degene die aan een schaar denkt, ook niet heel mols.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #72 Gepost op: 17-01-2015, 14:44:26 »
als Marlijn de Mol is ... ga ik staken . Én mn geliefde muts opeten.
de is te "huppelig"  om de mol te zijn
Dat ben ik helemaal eens maar ik zie ineens wel de Viviënne van 2015 in haar. Volstrekt ongeloofwaardig als mol maar wel de finale bereiken. Ja, ik zie het weer zitten, dacht eerst dat ze eruit zou vliegen maar NOT ::ok:: ::love:: ::trots:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #73 Gepost op: 17-01-2015, 18:47:45 »
- Als haar muur klaar is meteen weer willen gaan kijken (en dat ook doet).
- Haar onzin in de bioscoop (telefoonnummer proberen te verknallen bij de anderen, onsamenhangend telefoneren)
- Zeggen dat ze een prachtige sprong over de boobytrap maakte terwijl ze er gewoon doorheen liep.
- Haar idioterie op het strand.

Oh ja. :P

Bedoelde eigenlijk in tegenstelling tot de verdenkingen hier op het forum, maar dat komt dan dus omdat ze teveel goed doet, zoals Heinz als zegt. Die schaar is inderdaad ook een sterk tegenargument. Blijft eigenlijk alleen positie over, waar ze dan te vaak te weinig mee doet.

Misschien tijd de deur van dit tunneltje stevig achter mij dicht te trekken. Ik laat 'm op een kiertje staan. Gewoon, voor het geval dat. ;D
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #74 Gepost op: 18-01-2015, 00:01:18 »

de is te "huppelig"  om de mol te zijn . ( overdreven dommig klinkt zo naar )


Wie is... Milouska?



Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #75 Gepost op: 20-01-2015, 01:04:33 »
Ik kan mij nog best voorstellen dat Marlijn de mol is, hoewel ze af en toe bloedfanatiek lijkt.

- Bij een aantal opdrachten valt ze niet echt op, omdat iedereen zit te prutsen (bijv. afl.1 opdr.1) of omdat iedereen eigenlijk wel zijn best lijkt te doen (bijv. afl.2 opdr.3).

- Er zijn opdrachten waarin zij fanatiek lijkt. Bijvoorbeeld in het verlaten pand, de rode lijn opdracht. Hoewel ze de eerste lijn bijna voorbij loopt, weet ze vervolgens allerlei lijnen te ontdekken, maar... we moeten wel beseffen dat uiteindelijk niet alle lijnen gevonden worden. Als mol zou zij vroeg in het spel (als ze even gescheiden is van Ajouad) een lijn hebben kunnen verduisteren. Een ideaal scenario om daarna keihard te gaan werken en op die manier te veinzen dat je kandidaat bent.

- In het museum wil ze al vrij snel terug naar de zaal om te kijken. Hiermee verlaagd ze ook de drempel voor anderen om te gaan kijken.

- Het meenemen van de mol-envelop bij het lasergame brengt ook iets verdachts met zich mee.

- Bij de opdracht met het watervliegtuig valt ze op, door op het strand niet bepaald mee te werken. Verder zat ze in het groepje dat met het gele doek (hoewel uiteindelijk zeer geschikt, is het toch verdacht) en de gele verf aan komt zetten. Marlijn is zegt zelfs "Ja, dit is een goede kleur!" als Ajouad de gele doek in handen heeft. Ze zorgt echter ook dat er een schaar gekocht wordt, wat weer erg kandidatig is.

Wat misschien wel bijgedragen heeft om toch eens naar Marlijn te gaan kijken is een biechtuitspraak in aflevering 3 die na het onderonsje met Rik in een biecht te horen is: "Ik denk echt dat ik een beetje moet gaan oppassen met Rik... jammer genoeg." Er is volgens mij niet direct aanleiding om te denken dat zij als kandidaat Rik verdenkt, dus waarom moet je dan voor hem oppassen als je zelf ook kandidaat bent?

Ik zal haar zeker de volgende aflevering in de gaten blijven houden.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #76 Gepost op: 20-01-2015, 05:05:08 »
Een flauwe hint naar Marlijn die zomaar eens echt kan zijn.
Marlijn pakt twee enveloppen (MAW en MOL). Laten dit nou ook de enige twee groene tuktuks zijn op het terrein... De kleur van de Mol. Eén met haar afkorting (MAW) erin en één met MOL.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #77 Gepost op: 20-01-2015, 11:08:29 »
Een flauwe hint naar Marlijn die zomaar eens echt kan zijn.
Marlijn pakt twee enveloppen (MAW en MOL). Laten dit nou ook de enige twee groene tuktuks zijn op het terrein... De kleur van de Mol. Eén met haar afkorting (MAW) erin en één met MOL.

En laat zij die nou toevallig allebei gevonden hebben. Geen flauwe hint hoor Jelsir! ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #78 Gepost op: 20-01-2015, 11:20:47 »
Goed opgemerkt, heer Jelsir! Dit omndersteunt dan ook weer enigszins de plattengrond-theorie van @KingKong06

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #79 Gepost op: 20-01-2015, 11:48:44 »
In het interview van Marlijn in Live 4 You bleek uit Marlijns lichaamstaal voor mij ook duidelijk dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Kijk en oordeel zelf.

Hier terug te bekijken.