Auteur Topic: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg  (gelezen 170701 keer)

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #80 Gepost op: 21-01-2015, 10:28:39 »
Leuk interview met Marlijn in 't AD vandaag : http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3833872/2015/01/21/Marlijn-Weerdenburg-Ik-ben-een-enorme-blufaap.dhtml

Citaat
Ook verklapt ze aan liefst twee filmscripts te werken, waarvan ze er één schrijft samen met Rik van de Westelaken. ,,Die man is zo grappig. We zijn zo'n leuke combinatie samen.''
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #81 Gepost op: 21-01-2015, 11:42:54 »
Leuk interview met Marlijn in 't AD vandaag : http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3833872/2015/01/21/Marlijn-Weerdenburg-Ik-ben-een-enorme-blufaap.dhtml

leuk mens, leuk einde van zo'n interview :), geen katje om zonder handschoenen aan te pakken :P dat herken ik wel gelijk van de eerste aflevering in widm.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #82 Gepost op: 22-01-2015, 10:11:21 »
-knip-
Ik zal haar zeker de volgende aflevering in de gaten blijven houden.

Het valt mij op dat ze in de polls erg laag staat als Mol. Maar waarom? Ik kan ook niet echt redenen vinden om haar af te schrijven.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #83 Gepost op: 22-01-2015, 13:26:41 »
Ja en in de Molbeurs staat ze al weken eerste als afvaller, duuuuuur dat aandeel, maar ach joh:
ik zie ineens wel de Viviënne van 2015 in haar. Volstrekt ongeloofwaardig als mol maar wel de finale bereiken. Ja, ik zie het weer zitten, dacht eerst dat ze eruit zou vliegen maar NOT ::ok:: ::love:: ::trots:: ::bravo::
Dus ik steek er geen cent in ::tandpastasmiley::.

Als je nu ook weer ziet wat voor tweets ze allemaal stuurt... echt iets voor een winnaar om te doen. Van het gros zie je geen verwijzingen naar de uitzendingen maar Rik en Marlijn zijn er maar druk mee.

De afvallers kletsen over hele andere dingen maar ook Martine&Margriet. Zullen ook gauw genoeg afvallen (maar nu eerst Ajouad).

Het zegt veel... genoeg: die meid haalt gewoon de finale ::bravo::. Mijn wensmol ::love::
« Laatst bewerkt op: 22-01-2015, 13:34:56 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #84 Gepost op: 22-01-2015, 13:39:59 »
@Lo, Carolina tweet gisteren en vandaag iets over de uitzending :P...ze doen af entoe wel iets hoor :P...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #85 Gepost op: 22-01-2015, 14:13:13 »
En buiten dat geeft het verder ook niet zoveel aan. Lobke van Expeditie Robinson insinueerde ook in een tweet dat ze in de finale zat, maar dat was niet het geval.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #86 Gepost op: 22-01-2015, 15:03:17 »
Maar ik denk het wel ::trots:: ::trots:: ::trots::

Ik zal hard vallen als waar is wat de Molbeurs zegt en zij de afvaller is maar ik houd stug vol van niet... zou het een stuk erger vinden als dat Viktor vertrekt... we zullen het zien, ik log off ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 22-01-2015, 17:06:58 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #87 Gepost op: 22-01-2015, 18:07:29 »
Zag net bij de backstage foto's dat Marlijn op elke foto met 1 voet van de grond losstaat. Weet niet wat het betekent, is ook niet mijn mol...Maar viel mij al eerder op dat ze wel uitbundig erbij staat. Vorige aflevering vaak handen omhoog en in het haar. Viel me op....
Meer L

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #88 Gepost op: 22-01-2015, 21:21:28 »
en voor de vierde keer komt Marlijn in beeld samen met het mollogo.
klaar voor de strijd

Offline remonkrk009

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #89 Gepost op: 22-01-2015, 23:34:04 »
Toen Marlijn haar bakje had gekozen en geld voor in de pot meebracht, zei ze letterlijk 'Deze is voor jullie!' met het briefgeld in haar handen.

De mol heeft hier misschien de kandidaten wel een gunst gedaan, geen geld uit de pot, maar in de pot. Het was natuurlijk ook maar een klein bedrag.

Waarom zou ze 'jullie' zeggen in plaats van 'voor ons' of 'voor in de pot'...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #90 Gepost op: 22-01-2015, 23:56:55 »
Toen Marlijn haar bakje had gekozen en geld voor in de pot meebracht, zei ze letterlijk 'Deze is voor jullie!' met het briefgeld in haar handen.

De mol heeft hier misschien de kandidaten wel een gunst gedaan, geen geld uit de pot, maar in de pot. Het was natuurlijk ook maar een klein bedrag.

Waarom zou ze 'jullie' zeggen in plaats van 'voor ons' of 'voor in de pot'...
Maar 500 euro is wel erg veel geld voor een mol, zeker omdat er ook nog 250 euro lag (en de mol heeft voorkennis en weet dus wat er in welk bakje ligt).
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #91 Gepost op: 23-01-2015, 00:25:47 »
Maar wist de mol ook welke bakjes al leeg waren? Het is niet ondenkbaar dat de mol bijvoorbeeld de taak had de zwarte vrijstelling in het spel te brengen als die nog niet weg was, en daarom langs die bakjes moest.

Maar misschien hoop ik gewoon te veel dat Marlijn de mol is, aangezien ik haar nog steeds in de pool heb ingevuld :P Ik vind echter dat ze nog niet genoeg kandidaatacties heeft om haar compleet af te schrijven. Tot nu toe heeft iedereen wel dingen gedaan die vreemd zijn als ze de mol zijn.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #92 Gepost op: 23-01-2015, 00:56:04 »
Misschien flauw en vergezocht edoch:

"Niets is wat het lijkt":

BOY...? @ 03.29u.


Omnia vincit amor

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #93 Gepost op: 23-01-2015, 01:14:20 »
Misschien flauw en vergezocht edoch:

"Niets is wat het lijkt":

BOY...? @ 03.29u.
Lijkt me wel duidelijk. Ik vind haar ook niet bepaald op een boy lijken.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #94 Gepost op: 23-01-2015, 01:21:19 »
Lijkt me wel duidelijk. Ik vind haar ook niet bepaald op een boy lijken.
Het is absoluut niet flauw bedoeld...
Maar als we uit gaan van: Niets is wat het lijkt...

En Marlijn draagt "Boy" op haar shirt...sja, wie weet..

Kan wijzen (alleen al vanwege het motto; "niets is wat het lijkt", naar haar).
Girl: Boy: niet is wat het lijkt.
Te makkelijk wellicht, maar je weet het niet bij WIDM ...
« Laatst bewerkt op: 23-01-2015, 01:23:56 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #95 Gepost op: 23-01-2015, 02:29:43 »
Ik zal hard vallen als waar is wat de Molbeurs zegt en zij de afvaller is
Gelukkig, ik leef nog. En denk nog steeds dat zij de finale wel haalt ;D ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #96 Gepost op: 23-01-2015, 10:10:01 »
Ik word een beetje moe van de t-shirt analyses. Ze hebben vaker niks uitgewezen dan wel.  :-X

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #97 Gepost op: 24-01-2015, 23:47:18 »
Maar wist de mol ook welke bakjes al leeg waren? Het is niet ondenkbaar dat de mol bijvoorbeeld de taak had de zwarte vrijstelling in het spel te brengen als die nog niet weg was, en daarom langs die bakjes moest.
Ik hoor dit soort theorieën steeds vaker. Nou kan ik het me een enkele keer nog wel voorstellen, maar als de Mol echt zou worden ingezet voor wat meer sensatie en niet meer zijn eigen plan mag trekken zou ik het heel flauw vinden ::ohno::
...óf niet!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #98 Gepost op: 24-01-2015, 23:52:03 »
@Pac-Mol nouja, niet door productie, maar de mol kan idd wel weten in welke bakjes wat zat, de mol wist waarschijnlijk ook wel van nummer 7 voordat Viktor er mee aan kwam (of Viktor is de mol). hij hoeft het niet te weten, maar weten waar geld ligt kan handig zijn in het plan van de mol.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #99 Gepost op: 26-01-2015, 13:15:38 »
Ik hoor dit soort theorieën steeds vaker. Nou kan ik het me een enkele keer nog wel voorstellen, maar als de Mol echt zou worden ingezet voor wat meer sensatie en niet meer zijn eigen plan mag trekken zou ik het heel flauw vinden ::ohno::
Ik zou het ook flauw vinden hoor, maar ik zou er niet van opkijken als het in enkele (zeldzame) gevallen wel zo is. Vorig jaar bij de opdracht op de markt ging Susan ook als laatste, dus je hebt wel een kans dat het de bedoeling was dat ze toen de zwarte vrijstelling mee zou nemen als die nog niet weg was. En dat is van de productie uit gezien ook wel weer logisch, als je een nieuw item introduceert wil je natuurlijk wel dat het een beetje uit de verf komt.

Maar dit jaar is de zwarte vrijstelling natuurlijk geen nieuw item meer, dus lijkt het me nu ook niet heel waarschijnlijk.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"