Auteur Topic: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg  (gelezen 170632 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #220 Gepost op: 20-02-2015, 03:24:30 »
"Rik en ik waren dit":
@14.49 u.


Zie foto...
En wederom wijzen 2 (gelakte) wijsvingers naar Marlijn.
Ik doe het haar niet na!
Ze had de vingers vast al in positie!

*probeer maar eens!*

Edit; typo
Omnia vincit amor

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #221 Gepost op: 20-02-2015, 09:29:02 »
Ik blijf haar toch zien als iemand die op bepaalde momenten als de mol probeert over te komen probeert op haar medekandidaten. En, met de finale in zicht, lijkt Rik die strategie lijkt gekopieerd te hebben bij de fotoflitsopdracht.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Alja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #222 Gepost op: 20-02-2015, 10:56:01 »
"Rik en ik waren dit":
@14.49 u.


Zie foto...
En wederom wijzen 2 (gelakte) wijsvingers naar Marlijn.
Ik doe het haar niet na!
Ze had de vingers vast al in positie!

*probeer maar eens!*

Edit; typo

Is niet moeilijk hoor, lukt mij ook.   ::trots::
Gewoon twee keer fingers crossed.

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #223 Gepost op: 20-02-2015, 15:04:45 »
In de opdracht waar ze zoeken naar de logo's, staat op het bord van het bedrijf waar ze naar op zoek zijn: Attorney at law
En wie speelt er een advocate in haar serie?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #224 Gepost op: 20-02-2015, 20:33:00 »
Ik irriteer me niet aan Marlijn of Margriet. Margriet vind ik iets grappiger maar ja dat is persoonlijk. Marlijn is van het type kinderlijk enthousiast.Ik hoop alleen dat Marlijn niet de mol blijkt te zijn want ik voorzie zo'n mooie aflevering 10 als de Chris de mol is.

Ik zie o.a. Chris al voor een derde keer die museumzaal inlopen (3x is scheepsrecht) maar ja Marlijn is er ook twee keer ingelopen :P. En ik heb Marlijn toch ook wel verdacht gevonden op bepaalde momenten. Ik denk zelf dat een mol niet afleveringen lang met dezelfde persoon in een hotelkamer gaat zitten dat lijkt mij geen slimme tactiek.

Miss Molly no molly?  ::)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #225 Gepost op: 20-02-2015, 20:54:39 »
Die verspreking van haar (over "in welke kamer zit de mol, 202, oftewel Rik/Marlijn) zit me toch nog steeds niet lekker. Zou ze dan toch Rik verdenken en de test op hem hebben ingevuld? Of nog erger ( ::rofl:: ) is ze zelf de mol?

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #226 Gepost op: 20-02-2015, 21:33:18 »
Even een overzichtje van marlijns molacties in aflevering 8.. aanvullingen zijn welkom!  ::vergroot::
Aflevering 8 th€€ plukken
Marlijn opperde om chris bij teltafel te zetten, ze liep erg op haar gemak, zat tijdens het tellen van Chris er getallen doorheen te roepen.. om hem in de war te maken?

Marlijn oppert na smoezen met chris om hem nieuwe penningmeester te maken.
In hotelkamer in de overhoring met rik zegt ze hun hotelkamernummer als kamer vd mol, verspreking is ze de mol of Verdenkt ze stiekem rik?
In biecht zei ze wegen moeten scheiden

Opdracht 2 stad
Marlijn heeft niet echt logo gevonden, deed erg overdreven bij winst. Het gebouw waar het lag was toevallig attorney.. hint naar danni?
Probeerde margriet verdacht te maken bij rik.. wil ze hem laten denken dat ze nog op margriet zit net als hij.. dwaalspoor?

Opdracht 3 foto's
Marlijn ging als 3de, had 3 enveloppen, totale waarde € 250 maar kreeg ze niet want is geflitst.

Bij de test kwam vraag hoeveelste persoon was de mol bij theepluktafel?
Zij koos 4de is martine of margriet ligt eraan of ze zichzelf heeft meegeteld.


Offline mol24

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #227 Gepost op: 20-02-2015, 21:35:49 »
Ik vind Marlijn toch een aparte 'deelnemer'. Ze is soms zo fanatiek, maar naar mijn idee baalt ze niet echt als er  ::art:: euro in de pot komt.
Vandaag bedacht ik me ineens dat Marlijn best wel eens een Milouska-achtige mol kan zijn.
Alleen twijfel ik nog over die €500 bij de tempel en het penningmeesterschap van Margriet.
Is er iemand die hier een verklaring voor heeft?
Persoonlijk blijft Rik voor mij op 1 staan  ::)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #228 Gepost op: 20-02-2015, 22:35:45 »
Ik vind Marlijn toch een aparte 'deelnemer'. Ze is soms zo fanatiek, maar naar mijn idee baalt ze niet echt als er  ::art:: euro in de pot komt.
Vandaag bedacht ik me ineens dat Marlijn best wel eens een Milouska-achtige mol kan zijn.
Alleen twijfel ik nog over die €500 bij de tempel en het penningmeesterschap van Margriet.
Is er iemand die hier een verklaring voor heeft?
Persoonlijk blijft Rik voor mij op 1 staan  ::)

Ik wil wel een poging wagen
Zij was de voorlaatste en pakt uit bakje 9 iets.
Vervolgens legt zij aan Chris de uit dat 12 tot 9 leeg is, en dat er iets in bakje 8 steekt.

De vorige aflevering werd zij vaak genoemd als mogelijke mol, en Chris leek haar toen te verdenken (biecht)
Het is best mogelijk dat ze dat geld pakte om de verdenkingen te luwen.
Mogelijk had ze ook met bakje 8 geknoeid (niemand was daar geweest, dus niemand kon dat controleren; titel was ook m acht)
Als Chris naar bakje 8 gegaan was, had hij enkel de bom kunnen pakken of verder doorgaan dat hij bij bakje 1 of 2 uitkwam waar een vrijstelling en jokers zaten.
Dan was zij als enige 'de held' geweest

Over het penningmeesterschap van Margriet: mogelijk stemt ze niet op haar omdat dit wel verwacht werd als mol en wou ze zo geen aandacht trekken.
Een andere penningmeester had dit aanbod ook wel gekregen. (zie Rik).

Natuurlijk speculatie, maar je weet nooit
klaar voor de strijd

Offline MakJaad

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #229 Gepost op: 21-02-2015, 00:04:47 »
Gisteren gehoord: ''Jade, jij lijkt echt heel veel op Marlijn Weerdenburg van wie is de mol! Daarom denk ik dat zij de mol is, want jij bent ook niet te vertrouwen!''  ;D

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #230 Gepost op: 21-02-2015, 00:36:45 »

Opdracht 3 foto's
Marlijn ging als 3de, had 3 enveloppen, totale waarde € 250 maar kreeg ze niet want is geflitst.



Volgens mij geef jij hier onbewust zo maar even de hint naar volgorde afvaller weg :D

De afvallersmuziek duurt 3:33

- opdracht 3
- marlijn ging als 3de
- had 3 enveloppe

Dat in combinatie van de albumnaam "paranoide" vind ik dit wel een sterke hint :)
« Laatst bewerkt op: 21-02-2015, 00:48:57 door Hellevuur »

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #231 Gepost op: 21-02-2015, 01:17:06 »
Volgens mij geef jij hier onbewust zo maar even de hint naar volgorde afvaller weg :D

De afvallersmuziek duurt 3:33

- opdracht 3
- marlijn ging als 3de
- had 3 enveloppe

Dat in combinatie van de albumnaam "paranoide" vind ik dit wel een sterke hint :)

Inderdaad! Omg! Marlijn zei ook in de biecht dat ze paranoïde werd van de flitsen..
Is wel heeeeel toevallig allemaal  ::vergroot::

Offline Patjée

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #232 Gepost op: 21-02-2015, 03:27:49 »
"Rik en ik waren dit":
@14.49 u.


Zie foto...
En wederom wijzen 2 (gelakte) wijsvingers naar Marlijn.
Ik doe het haar niet na!
Ze had de vingers vast al in positie!

*probeer maar eens!*

Edit; typo


Ik zag dit juist alsof ze wilde zeggen dat haar verbondje met Rik al die tijd nep is geweest: "Rik en ik waren dit", in combinatie met twee gekruiste vingers. Wat over het algemeen betekent dat je, wat je zegt, niet oprecht bedoelt.  ::vergroot::
Ciao he said

Offline ikbentochniet..

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #233 Gepost op: 21-02-2015, 11:19:20 »
Ik zat vast in mijn Rik tunnel maar begin nu toch een beetje los te komen. De hints voor Marlijn zijn heel erg subtiel. Wat al opgemerkt is over de logo zoektochtdat het punt waar het geld lag iets met acvocatuur te maken had. En nu dacht ik met het touwen en nummers opdracht kon je met de nummers die niet genoemd waren het woord onschuld maken. In het nl recht ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Zou Marlijn dan in afl: 10 dan toch schuldig bevonden worden???

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #234 Gepost op: 21-02-2015, 11:44:39 »
Op 6 februari heb ik een hint gedeeld, deze is tot nu toe genegeerd. What ever.
Als deze hint in aflevering 10 voorbij komt dan heb ik jullie gewaarschuwd   :-X

Marlijn is niet mijn mol, maaer ik denk toch dat het een belangrijke hint is

Er zit een overeenkomst in de beelden van de zee bij opdracht 3 de test
en de video van Marlijn (Miss Molly)op 2'10
de Hint is zo sterk dat ik bang ben dat Marlijn de mol is...

http://www.marlijnweerdenburg.nl/category/video/
het zit helemaal aan het einde van de clip
2'10 ongeveer

En vergelijk dan eens aflevering drie, opdracht de test 43'29

En oordeel zelf
« Laatst bewerkt op: 22-02-2015, 16:52:34 door Dolfie, Reden: 2 berichten samengevoegd »
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline mol24

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #235 Gepost op: 21-02-2015, 11:53:55 »
Ik vraag me alleen af of Art dit in aflevering 10 kan uitleggen, omdat er relatief weinig molkijkers ook de clip van Marlijn hebben gezien. Waardoor het voor de 'algemene' molkijker niet zo'n leuke hint is.
Met alle respect hoor   ::ok::
Maar het is wel heel vreemd....goed speurwerk!

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #236 Gepost op: 21-02-2015, 12:04:22 »
Er zit een overeenkomst in de beelden van de zee bij opdracht 3 de test
en de video van Marlijn (Miss Molly)op 2'10
Er zit inderdaad een overeenkomst tussen aflevering 3 minuut 43 en "Gotta see it all" van Miss Molly & Me vanaf 2:05. Het wordt echter in de beelden niet direct in verband met Marlijn gebracht, maar opvallend is het zeker.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2015, 12:07:17 door molton »
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #237 Gepost op: 21-02-2015, 23:50:50 »
Marlijn heeft denk ik toch Chris in het vizier als mol.  Eerst bedeelt ze hem de rol als penningmeester toe en vervolgens de rol als teller. Ze noemde twee keer expliciet zijn naam. Vond ik opvallend. Zou ze hem willen betrappen op een molactie? Ik zie haar de finale dan wel halen al is dat wat minder goed voor mijn pool.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #238 Gepost op: 22-02-2015, 12:35:10 »
Ik zag dit juist alsof ze wilde zeggen dat haar verbondje met Rik al die tijd nep is geweest: "Rik en ik waren dit", in combinatie met twee gekruiste vingers. Wat over het algemeen betekent dat je, wat je zegt, niet oprecht bedoelt.  ::vergroot::

Vingers gekruist bij een leugen betekent dat je hoopt dat het niet uitkomt of ervoor gestraft zult worden.
Is een internationaal gebaar.

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #239 Gepost op: 22-02-2015, 15:57:12 »
Maar ze heeft dat zweetbandje niet voor niets de hele tijd om, toch?

Nou, ze heeft het af en toe om, echt niet de hele tijd.