Auteur Topic: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg  (gelezen 170637 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #260 Gepost op: 26-02-2015, 22:02:36 »
Mag ik die ook beantwoorden? :D

Vond ik wel mols. Als kandidaat wacht je af wat er nog meer komt (deden ze bij de jokers ook). Door snel het geld weg te grissen, weet je zeker dat er niet meer dan 500 euro in de pot komt. ;)

Ik vind het nog steeds zo tegendraads dat de Mol zelf geld zit te pakken. Bakje 9 bij de dagoba, nu weer. Het is echt geen kleingeld meer. Als ze de Mol is, heeft ze mooi 90% van dit forum zand in de ogen gestrooid. ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #261 Gepost op: 26-02-2015, 22:03:04 »
Mag ik die ook beantwoorden? :D

Vond ik wel mols. Als kandidaat wacht je af wat er nog meer komt (deden ze bij de jokers ook). Door snel het geld weg te grissen, weet je zeker dat er niet meer dan 500 euro in de pot komt. ;)

Maar als mol weet je vast de volgorde. Dus dan had ze ook voor jokers of die kaart kunnen gaan

Offline WIDMtips

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #262 Gepost op: 26-02-2015, 22:04:31 »
Die Marlijn toch! Is zij de aanvallende MOL van Art?
Het gaat er op lijken. Alleen Chris en Margriet waren zenuwachtig. Rik een sfinx en Marlijn een goede actrice.
Chris zat vol op Margriet, zij is dus de MOL niet als je daar van uit gaat.
Rik en Marlijn een mooi duo, weer lekker aan het mollen geweest allebei.
Mijn stem gaat naar Marlijn, waarschijnlijk Rik de winnaar vanwege het verbondje, tenzij Margriet zich bedenkt.

Als zowel Chris, Marlijn en Rik op de mol zitten, wat vaak gebeurt met de laatste drie kandidaten, kan het zijn dat Chris de test het langzaamste maakte en er door de tijd uitvloog.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #263 Gepost op: 26-02-2015, 22:11:23 »
Maar als mol weet je vast de volgorde. Dus dan had ze ook voor jokers of die kaart kunnen gaan

Maar daarmee geef je de kandidaten dus de kans om te blijven wachten tot Art meer geld op tafel legt.

Denk ook niet dat Marlijn de mol is. Maar in deze opdracht zou de mol het wel zo gespeeld kunnen hebben. :)

Ik vind het nog steeds zo tegendraads dat de Mol zelf geld zit te pakken. Bakje 9 bij de dagoba, nu weer. Het is echt geen kleingeld meer.

Ik vind eigenlijk niet dat je deze mee mag rekenen. Het geld was sowieso op tafel gekomen, en had meer kunnen zijn. Dagoba klopt, maar in ieder geval Margriet pakt ook geld waar dat niet had gehoeven (foto-opdracht vorige aflevering). Alleen Rik geeft het vooral uit. :P
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #264 Gepost op: 26-02-2015, 22:20:18 »

Ik vind eigenlijk niet dat je deze mee mag rekenen. Het geld was sowieso op tafel gekomen, en had meer kunnen zijn. Dagoba klopt, maar in ieder geval Margriet pakt ook geld waar dat niet had gehoeven (foto-opdracht vorige aflevering). Alleen Rik geeft het vooral uit. :P

Ondanks dat er ook wel wat bewijslast wijst op Marlijn kan ze het bijna niet meer zijn. Ze heeft toch behoorlijk wat geld in de pot laten vloeien.

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #265 Gepost op: 26-02-2015, 22:38:36 »
Voor wat het waard is: Marlijn zou wel echt een geweldige mol zijn. En iets zegt mij dat ze dat ook echt in zich heeft. Hoe cool zou dat zijn: niemand verdenkt de mol tot en met de finale.
C'est le Fruit!

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #266 Gepost op: 26-02-2015, 22:41:47 »
Marlijn op 05:09:

"Ik ben Wie Is De Mol gaan doen met als enige doel om te winnen"

Marlijn dus geen Mol?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #267 Gepost op: 26-02-2015, 22:42:06 »
Ik denk ook dat de mol het op zich wel zo gespeeld kan hebben. Maar een mol die in de finale nog steeds niet verdacht wordt, gaat er bij mij niet in. Juist omdat ze op dit forum totaal niet werd verdacht ben ik een beetje eigenwijs aan haar blijven vasthouden, omdat ik haar zelf nog helemaal niet kon afstrepen. Maar ja, ik geloofde er al steeds minder in en nu helemaal niet meer. Jammer, want ze had me een leuke mol geleken (en daarom hoop ik stiekem een beetje dat ze het toch nog is, een finale waarin niemand de mol verdenkt zou ook wel een keer leuk zijn ;D).
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #268 Gepost op: 26-02-2015, 23:06:37 »
Ik hou nog een klein beetje hoop op een verbluffende finale :) Marlijn heeft ook meer dan genoeg geld gekost en lopen mollen. En natuurlijk die eerste aflevering waarin de kandidaten een rode LIJN op de monitor moesten maken. Maar goed: heel veel andere hints wijzen naar Rik (Anchor butter) en Margriet (m acht, bloemen bij de kaarten, etc).
C'est le Fruit!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #269 Gepost op: 27-02-2015, 00:45:58 »
Wat dacht je toen Marlijn die 500 euro nam? (oprechte vraag)
Ik moest er om lachen. ::rofl:: ::rofl:: Als zij de MOL is, is het een mooie instinker.
Geniaal,(bijna)iedereen wordt op het verkeerde been gezet hierdoor.
Als je er van uit gaat dat haar maatje Rik de winnaar zal worden, spekt ze hem nog even.
Het is natuurlijk wel zo dat een MOL op een gegeven moment het spel iets anders gaat spelen dan voorgaande jaren. Althans dat zouden we nu wel eens kunnen verwachten.
Als zij de MOL is heeft zij sowieso geen jokers nodig.
Het is de bedoeling dat een kandidaat de jokers van een ander afpakt. De MOL weet dat van te voren, immers de MOL schrijft de briefjes zelf. Uitgaande van de hebzucht van de kandidaten kan men er van uit gaan dat er jokers worden gepakt ipv geld. Van de inhoud van een briefje is niemand zeker. Rik zag nog jokers in het kistje liggen en hoopte dat die nog op tafel zouden komen. De Mol kon inschatten wat Rik zou doen als hij als laatste aan de beurt was en het briefje kreeg. Natuurlijk speelt hij Chris er uit. ::rofl:: ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #270 Gepost op: 27-02-2015, 00:58:57 »
Over dat niemand haar verdenkt: maak je geen illusies. Dat was een van de grootste redenen dat ik op Freek zat vorig jaar. Marlijn is de mol niet, hoe graag je het ook wilt zien

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #271 Gepost op: 27-02-2015, 01:02:05 »
Als Marlijn de mol is, was het slim om 500 euro te pakken, omdat Art anders nog meer geld op tafel had gelegd.
Als Marlijn niet de mol is, was het dom om 500 euro te pakken, omdat Art daarna waarschijnlijk nog meer geld op tafel had gelegd.
Ik gok op het tweede.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #272 Gepost op: 27-02-2015, 01:08:18 »
Als Marlijn de mol is, was het slim om 500 euro te pakken, omdat Art anders nog meer geld op tafel had gelegd.
Als Marlijn niet de mol is, was het dom om 500 euro te pakken, omdat Art daarna waarschijnlijk nog meer geld op tafel had gelegd.
Ik gok op het tweede.

Mja, dat is natuurlijk ook maar een hypothese dat er nog meer geld was gekomen. Er waren ook nog meer jokers, maar die werden ook niet meer gebruikt. Voor hetzelfde geld neemt Art gewoon de 500 euro terug en is er helemaal geen geld.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #273 Gepost op: 27-02-2015, 08:11:45 »
Wie bedacht ook alweer die parasollen op het strand?

Offline joymol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #274 Gepost op: 27-02-2015, 09:21:20 »
Ik vond Marlijn zo oprecht zenuwachtig gisteren. Is er iemand anders die dat idee ook had?

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #275 Gepost op: 27-02-2015, 09:32:40 »
Ik vond Marlijn zo oprecht zenuwachtig gisteren. Is er iemand anders die dat idee ook had?

Jazeker ::tandpastasmiley::
Maar dat vond ik ook bij Margriet. De oprechte spanning tijdens de executie, de ontlading en opluchting na haar groene scherm maar zeker de reactie die Margriet gaf toen ze hoorde dat Rik €750,- uit de pot had gehaald voor jokers. Waarom zou Margriet daar zo van schrikken als ze de Mol is? Dan weet ze er toch van?

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #276 Gepost op: 27-02-2015, 09:45:46 »
Jazeker ::tandpastasmiley::
Maar dat vond ik ook bij Margriet. De oprechte spanning tijdens de executie, de ontlading en opluchting na haar groene scherm maar zeker de reactie die Margriet gaf toen ze hoorde dat Rik €750,- uit de pot had gehaald voor jokers. Waarom zou Margriet daar zo van schrikken als ze de Mol is? Dan weet ze er toch van?


Ik denk dat dat er gewoon zo in gemonteerd is (haar fysieke reactie die ze had op de markt tijdens het spel, wat ook nog in slowmotion werd afgespeeld).

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #277 Gepost op: 27-02-2015, 09:51:25 »
Marlijn kan de mol gewoon niet zijn anders had ze nooit zo lang zitten zeuren dat Ajouad op haar muur zat. Hierdoor was de gehele opdracht meteen verloren anders want had alles fout gehangen.

En als ze wel de mol is dan gaan mijn haren overeind staan en is ze de meest slechte mol ooit.
Dan wordt het tijd voor een flinke reorganisatie  ::rofl::

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #278 Gepost op: 27-02-2015, 09:54:55 »
Ik denk dat dat er gewoon zo in gemonteerd is (haar fysieke reactie die ze had op de markt tijdens het spel, wat ook nog in slowmotion werd afgespeeld).

Dat zou best kunnen.
Maar dan nog als ik zie hoe nerveus Margriet is tijdens de executie, en vervolgens de ontlading en opluchting na het groene scherm zegt mij genoeg.

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #279 Gepost op: 27-02-2015, 10:18:33 »
Jazeker ::tandpastasmiley::
Maar dat vond ik ook bij Margriet. De oprechte spanning tijdens de executie, de ontlading en opluchting na haar groene scherm maar zeker de reactie die Margriet gaf toen ze hoorde dat Rik €750,- uit de pot had gehaald voor jokers. Waarom zou Margriet daar zo van schrikken als ze de Mol is? Dan weet ze er toch van?


Ik snap trouwens niet hoe zij dit kon horen. Marlijn riep dat zinnetje naar Rik. Marlijn en Rik verstaan elkaar al nauwelijks door het lawaai van de markt en toch zou margriet die het verst staat van Marlijn dat horen? Nee dat maak je me niet wijs ::)