Auteur Topic: [De Winnaar] Rik van de Westelaken  (gelezen 275429 keer)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #20 Gepost op: 1-01-2015, 12:42:05 »
juist wel, winnaar of mol, beide komen in de finale. dus je kunt gokken dat je iig tot de finale al je puntjes op Rik zet in de app.

by the way. op de twee groepfoto's die rondzwerven (die van bij het huis, en die in de leader) staat rik in het midden. of nouja, hij staat iig vooraan als of het hele spel om hen draait. ik blaat ook maar wat, wie weet is het wel helemaal niks:P
« Laatst bewerkt op: 1-01-2015, 12:45:32 door SomeOne_01 »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #21 Gepost op: 1-01-2015, 12:50:18 »
op de twee groepfoto's die rondzwerven (die van bij het huis, en die in de leader) staat rik in het midden. of nouja, hij staat iig vooraan als of het hele spel om hen draait. ik blaat ook maar wat, wie weet is het wel helemaal niks:P

Je hebt wel degelijk een punt, ook bij de voorstelling aan de pers werd de foto a.h.w. rondom Rik opgebouwd. Rik moest dus het eerst gaan staan en daar om heen kwamen 1 voor 1 de andere kandidaten.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #22 Gepost op: 1-01-2015, 12:57:35 »
komt dat niet omdat Rik de langste is ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #23 Gepost op: 1-01-2015, 13:02:11 »
Viktor is volgens mij de langste. Altans, als ik zo kijk naar de groepsfoto's...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #24 Gepost op: 1-01-2015, 14:38:07 »
juist wel, winnaar of mol, beide komen in de finale.

Of 1e afvaller of winnaar of mol of het zegt niks. Ik denk dat het gewoon een leuk geintje is van Rik via twitter -> brengt hij zo WIDM ook weer onder de aandacht. Maar zet gerust al je punten in op Rik hoor.  ::ok:: (Los hiervan denk ik wel dat hij de finale haalt.)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #25 Gepost op: 1-01-2015, 14:51:08 »
Of 1e afvaller of winnaar of mol of het zegt niks. Ik denk dat het gewoon een leuk geintje is van Rik via twitter -> brengt hij zo WIDM ook weer onder de aandacht. Maar zet gerust al je punten in op Rik hoor.  ::ok:: (Los hiervan denk ik wel dat hij de finale haalt.)
daar had ik nog niet aan gedacht idd :P. maar eerste afl zet ik sowieso al mijn punten evenwichtig verdeeld over alle kandidaten, maximaal verlies: 10 pt :P

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #26 Gepost op: 1-01-2015, 14:59:52 »
Haha ja maar dus ook minimaal 10 punten verlies. Ach, ik vind het toch een raar principe. Je kan gewoon altijd de mol fout hebben tot de laatste aflevering en alsnog de pool winnen.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #27 Gepost op: 1-01-2015, 18:04:32 »
ja, maar de gene die meteen op de mol zat vanaf het begin zit altijd goed en dus nooit punten verlies ;), maar we gaan weer terug naar Rik.

Het viel me op dat rik op (de tot nog toe bekende) groepfoto'd in het midden staat, als of het spel om hem draait.

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #28 Gepost op: 1-01-2015, 20:15:26 »
Rik is mijn schot-voor-de-boeg-mol. Verder zie ik Evelien, Margriet en Marlijn de finale halen. O nee, dat kan niet... :D

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #29 Gepost op: 1-01-2015, 21:51:32 »
1. Rik van de Westelaken
2. Marlijn Weerdenburg
3. Viktor Brand
4. Evelien Bosch
5. Pieter Derks
6. Carolina Dijkhuizen
7. Chris Zegers
8. Ajouad El Miloudi
9. Martine Sandifort
10. Margriet van der Linden

Als je goed kijkt, kun je eigenlijk "Rik is de mol" spellen. Met geen van de andere kandidaten kan dat.
...omdat geen enkele andere kandidaat een drieletterige naam heeft. ::dom::

Geen aanwijzing. Ze kiezen de mensen (en de mol) niet uit op welke hints ze er dan in kunnen stoppen, dus als dat, zoals hier, kan is dat altijd toeval en zegt dat dus niets over wie de mol is.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #30 Gepost op: 1-01-2015, 21:52:35 »
Bij deze ben ik verliefd op Rik  ::love::.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #31 Gepost op: 1-01-2015, 23:08:43 »
Rik draagt een tshirt met erop 'Lucky Three'. Hoort Rik bij de laatste drie kandidaten die overblijven?  ::vergroot::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #32 Gepost op: 2-01-2015, 00:01:52 »
Erik, Chris de mol. AEL is de mol. Car is de mol, Mar is de mol, pieterDmol....beetje imaginair mag wel he ;)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #33 Gepost op: 2-01-2015, 06:28:32 »
Al eerder genoemd elders, maar Rik stijgt op mijn lijst:
- Is degene die aanzet tot dingen, laat eerst anderen aan het woord, en stuurt dan bij
- Bij rode draad opdracht is hij zowel betrokken bij camera's als controle room, heeft bij beide sturing, geeft ook richting aan door te zeggen dat ze moeten wisselen in de controle kamer
- Hij vraagt dames voor hulp met camera en stekkers?
- Op de achtergrond en aanwezig tegelijk, blijkbaar als snel vertrouwen gewonnen van anderen (Marlijn)
- Laat bij sommige momenten, zoals sleutels kiezen voor appartement, dingen over zich heen komen, want maakt voor hem niet uit wie jokers krijgt

Ga het allemaal nog eens bekijken  ::vergroot::
Meer L

Offline Bibike

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #34 Gepost op: 2-01-2015, 09:16:08 »
Mij viel op dat op Oudjaarsavond er op NPO 1 geschakeld werd tussen het NOS journaal (gepresenteerd door Rik) en Amsterdam waar afgeteld zou worden net voor middernacht (gepresenteerd door Art). Eerst maakte Rik een grapje dat hij over ging schakelen naar Amsterdam waar iemand stond die hem bekend voorkwam, vervolgens vertelt Art het een en ander en zegt dan iets in de trant van: 'en morgen op 1 januari begint dan eindelijk 'Wie is de Mol 2015.. Rik! Terug naar jou'.

Offline Toob020

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #35 Gepost op: 2-01-2015, 09:18:26 »
De aflevering heet Lezen en Schrijven.
Rik leest het nieuws.
En heeft als Mol de brieven geschreven...

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #36 Gepost op: 2-01-2015, 12:49:10 »
Ok nog een opvallende hint naar rik als de mol ( of winnaar, of dwaalspoor  ;) )


Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #37 Gepost op: 2-01-2015, 12:49:42 »
Ik snap de hint hier niet?
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #38 Gepost op: 2-01-2015, 12:51:44 »
Het nos jaaroverzicht met rik is in de zelfde loods geschoten als de opname van de pre aflevering van widm 2015 niets is wat het lijkt!

Hoeft niets te betekenen, maar wel opvallend!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #39 Gepost op: 2-01-2015, 14:02:26 »
Mij viel op dat op Oudjaarsavond er op NPO 1 geschakeld werd tussen het NOS journaal (gepresenteerd door Rik) en Amsterdam waar afgeteld zou worden net voor middernacht (gepresenteerd door Art). Eerst maakte Rik een grapje dat hij over ging schakelen naar Amsterdam waar iemand stond die hem bekend voorkwam, vervolgens vertelt Art het een en ander en zegt dan iets in de trant van: 'en morgen op 1 januari begint dan eindelijk 'Wie is de Mol 2015.. Rik! Terug naar jou'.

Ja, dat was m.i. nogal een dieptepunt; een gebbetje annex promo van WIDM in het NOS-journaal. Al dat hysterische en onnodige gehype rond WIDM is tegenwoordig kennelijk vast onderdeel van de aanloop naar de eerste aflevering, maar dat zelfs de NOS zich hiervoor laat lenen is ronduit tragisch.
Woosie down?