Auteur Topic: [De Winnaar] Rik van de Westelaken  (gelezen 277827 keer)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #800 Gepost op: 4-03-2015, 21:53:10 »
Volgens mij is Rik de mol. Waarom?

  • Tijdens het geld plukken zei Rik op een gegeven moment: "We moeten meer naar boven toe". Hij wist natuurlijk dat "onderaan" (de titel vd aflevering) die 1851 euro makkelijk te pakken was.
  • In zijn verhaaltje na deze opdracht zei hij: "Het gras hier is groener dan bij ons. MOLgroen" (!)
  • Na de opdracht zei Art iets als: "Het geld lag hier voor het oprapen.. nul euro verdiend". Je zag dat Rik een kleine smile niet kon onderdrukken.
  • En dan hadden nog alle andere dingen: envelop bij de steiger voorbijgelopen, hij zat in pakketboot waar vanalles uit viel en hij was snel klaar in die fabriek met die fotoflitsers en zag geen geld liggen...
  • Als journaallezer is hij natuurlijk ook goed in 'erge' dingen vertellen met een stalen gezicht, dus een per ongeluk-je of leugentje hier en daar? Piece of cake...
  • Maar misschien wel de belangrijkste: Probeer Rik maar eens niet aardig te vinden. Dat lukt je gewoon niet :) => de perfecte mol
« Laatst bewerkt op: 4-03-2015, 22:27:09 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline MollyMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molgoed!
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #801 Gepost op: 4-03-2015, 22:47:36 »
Art nu op RTL Late night. Zal wel geen hints gaan geven  ::rofl::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #802 Gepost op: 5-03-2015, 00:11:11 »
Ik geloof pas dat dit een hint is als Rik donderdag die jurk draagt  ::jaja::
Ik doneer persoonlijk 200 euro aan een goed doel van zij keuze als hij dat doet. Dat wordt dan zonder twijfel het tv-moment van het jaar.  ;D
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #803 Gepost op: 5-03-2015, 09:55:08 »
Ik doneer persoonlijk 200 euro aan een goed doel van zij keuze als hij dat doet. Dat wordt dan zonder twijfel het tv-moment van het jaar.  ;D

Waar de tv-recensenten dan weer fijne stukjes over kunnen tikken.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #804 Gepost op: 5-03-2015, 10:23:14 »
Bij de Letters opdracht aflvering 8

Rik vind de cruciale eerste twee letters.
En Margriet vind ook een aantal letters.

Al snel stelde Rik voor toen de eerste drie letters bekend waren om nu al naar de winkel te zoeken.
Hierdoor was de opdracht geslaagd.

Zowel Rik als Margriet gaan samen het kantoor binnen om maar liefst 1500 euro te pakken.


Daarna verdiend Margriet ook nog eens 500 euro tijdens de foto-opdracht.


Vreemd toch??

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #805 Gepost op: 5-03-2015, 10:27:45 »
Bij de Letters opdracht aflvering 8

Rik vind de cruciale eerste twee letters.
En Margriet vind ook een aantal letters.

Al snel stelde Rik voor toen de eerste drie letters bekend waren om nu al naar de winkel te zoeken.
Hierdoor was de opdracht geslaagd.

Zowel Rik als Margriet gaan samen het kantoor binnen om maar liefst 1500 euro te pakken.


Daarna verdiend Margriet ook nog eens 500 euro tijdens de foto-opdracht.


Vreemd toch??

Naja vreemd, Margriet ziet het pas als Martine blijk geeft dat ze het ziet. Tevens is Rik degene die de envelop daadwerkelijk ziet en pakt. Hierbij kan je zeker niet zeggen dat Margriet niet verdacht is...
Het liefst zou ik Rik door bijvoorbeeld deze actie afstrepen, maar blijf in mijn achterhoofd houden dat het nog kan...

En die 500 van Margriet zou ik ook niet begrijpen als ze de mol is. Oke, om te zorgen voor verwarring, maar toch. Ik zou het leuker vinden als Margriet als mol niet op de foto kon, of de foto van haar niet zou tellen.

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #806 Gepost op: 5-03-2015, 15:05:22 »
Hierdoor ben ik inmiddels wel overtuigd dat dit boek bij Rik moet horen. En dan zou het ook meteen een leuke hit kunnen zijn, I.M (I Am the Mole).

Lijkt me niet. Margriet van der Linden is uitgesproken feminist en het lijkt me héél sterk dat zij geen vrouwelijke schrijver zou kiezen. Bovendien is zij ook journalist, schrijver, etc.
De andere twee zijn ook beide duidelijke boeken over (opgroeiende) mannen en het lijkt me sterk dat Margriet daar wat mee zou hebben.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #807 Gepost op: 5-03-2015, 15:11:36 »
Lijkt me niet. Margriet van der Linden is uitgesproken feminist en het lijkt me héél sterk dat zij geen vrouwelijke schrijver zou kiezen. Bovendien is zij ook journalist, schrijver, etc.
De andere twee zijn ook beide duidelijke boeken over (opgroeiende) mannen en het lijkt me sterk dat Margriet daar wat mee zou hebben.

Ik dacht precies hetzelfde. Het boek is van Connie Palmen en dat is ook een echte feministische vrouw. Vandaar dat ik het ook aan Margriet linkte, maar aangezien ik op Margriet als mol zit. Dacht ik dat het wel tunnelvisie zou zijn. Maar gelukkig denk jij er ook zo over!  ;)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #808 Gepost op: 5-03-2015, 19:21:24 »
Tijdens het geld plukken zei Rik op een gegeven moment: "We moeten meer naar boven toe". Hij wist natuurlijk dat "onderaan" (de titel vd aflevering) die 1851 euro makkelijk te pakken was.
Je baseert deze verdenking op een aanname waar geen enkele grond voor is. Waar is die 1851 dan makkelijk te pakken, en waarom zou dat onderaan zijn? Als de afleveringtitel verwijst naar iets dat we helemaal niet terugzien in die aflevering, wat is daar dan het nut van?

Citaat
In zijn verhaaltje na deze opdracht zei hij: "Het gras hier is groener dan bij ons. MOLgroen" (!)
Kan een kandidaat ook zeggen :)

Citaat
Na de opdracht zei Art iets als: "Het geld lag hier voor het oprapen.. nul euro verdiend". Je zag dat Rik een kleine smile niet kon onderdrukken.
Zou ik waarschijnlijk ook niet kunnen als Art een suf grapje maakt, of als we als groep alwéér opdracht verprutsen.

Citaat
envelop bij de steiger voorbijgelopen
Het niet-molschap van Chris bewijst dat ook niet-mollen wel eens iets over het hoofd zien ;)

Citaat
hij zat in pakketboot waar vanalles uit viel
Bestuurde hij dan die boot?

Citaat
en hij was snel klaar in die fabriek met die fotoflitsers en zag geen geld liggen...
Volgens mij is Rik gewoon heel goed in dingen niet zien. Enveloppen in Bentota, donatiekoffertjes met jokers erin, in het fotoparcours weer enveloppen.

  • Als journaallezer is hij natuurlijk ook goed in 'erge' dingen vertellen met een stalen gezicht, dus een per ongeluk-je of leugentje hier en daar? Piece of cake...
Dat kan hij natuurlijk ook als hij de mol niet is :) (Daarnaast vind ik verslag doen van rampen iets heel anders dan liegen. De enige leugen van hem die ik me kan herinneren is de prijs voor de groepsvrijstelling, maar misschien zijn er meer).

Citaat
Maar misschien wel de belangrijkste: Probeer Rik maar eens niet aardig te vinden. Dat lukt je gewoon niet :) => de perfecte mol
Zouden ze weer een "lieve mol" kiezen na Susan?

Verder, probeer Chris eens onaardig te vinden. Lukt je ook niet. Hij is de mol ook niet :)



Bij sommige dingen heb je best een punt hoor. (Vooral het fotoparcours en Bentota) Ik wou gewoon even je hele lijstje tegenspreken, omdat het wat mij betreft allemaal dubbel is uit te leggen. :) (En omdat ik Rik niet verdenk ;))

Daarnaast vind ik tegen hem pleiten dat hij Marlijn telkens jokers geeft. Het hóeft niet zonder meer fout te zijn als een mol dat doet, maar er komt hoe dan ook discussie van.



Rik pakte aanvankelijk een envelop en toen pas de jokers van Chris. de enige aanvankelijk die mogelijk is als in ...eerst dit, en toen dat.
"Chris pakte aanvankelijk de jokers, maar moest toekijken hoe die worden weggegrist." is ook een mogelijke uitleg denk ik :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #809 Gepost op: 5-03-2015, 19:35:48 »
Ik geef het toe, Rik heb ik ooit verdacht. En het boezemt mij nog een heel klein beetje angst in dat hij het toch zou zijn. Hij lijkt soms wel getraind in het geven van die mysterieuze mollige blikken.

Om de Rik-believers nog een sprankel hoop te geven want ik heb het nog nergens teruggelezen of ik kan de discussie daarover niet terugvinden.

Maar het moet me wel nog snel even van het hart, was het helemaal vergeten, maar heb deze week aflevering 1 teruggekeken en ik denk er net weer aan. Mogelijks was Rik al te zien in de eerste scène van deze serie. Jullie moeten eens kijken naar het begin van dit seizoen. Daar komt die hotelklerk/postbode binnen wandelen met de kist van de Mol. Het moment wanneer hij de deur nadert wordt hij binnengelaten door een man, die bewust/toevallig heel wazig in beeld wordt gebracht, en die ook nog eens verdacht veel lijkt op Rik. Heb dat nooit gemeld maar had het wel meteen in de eerste seconden van de beginaflevering opgemerkt, en het is toch wel straf dat net nu Rik de enige man in de finale is. Dus om de Rik-clan nog een beetje hoop te geven, kijk het eens na. Ben ik dan de enige die deze schimmige figuur heeft gezien? Wie is deze mystery man? Een cameo van de Mol? ::vergroot::

Zie hier een paar screenshotjes, gewoon om jullie op stang te jagen. Is toch spannender zo. >:D

Cameo van de Mol?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #810 Gepost op: 5-03-2015, 19:39:54 »
Ik geef het toe, Rik heb ik ooit verdacht. En het boezemt mij nog een heel klein beetje angst in dat hij het toch zou zijn. Hij lijkt soms wel getraind in het geven van die mysterieuze mollige blikken.

Om de Rik-believers nog een sprankel hoop te geven want ik heb het nog nergens teruggelezen of ik kan de discussie daarover niet terugvinden.

Maar het moet me wel nog snel even van het hart, was het helemaal vergeten, maar heb deze week aflevering 1 teruggekeken en ik denk er net weer aan. Mogelijks was Rik al te zien in de eerste scène van deze serie. Jullie moeten eens kijken naar het begin van dit seizoen. Daar komt die hotelklerk/postbode binnen wandelen met de kist van de Mol. Het moment wanneer hij de deur nadert wordt hij binnengelaten door een man, die bewust/toevallig heel wazig in beeld wordt gebracht, en die ook nog eens verdacht veel lijkt op Rik. Heb dat nooit gemeld maar had het wel meteen in de eerste seconden van de beginaflevering opgemerkt, en het is toch wel straf dat net nu Rik de enige man in de finale is. Dus om de Rik-clan nog een beetje hoop te geven, kijk het eens na. Ben ik dan de enige die deze schimmige figuur heeft gezien? Wie is deze mystery man? Een cameo van de Mol? ::vergroot::

Zie hier een paar screenshotjes, gewoon om jullie op stang te jagen. Is toch spannender zo. >:D

Cameo van de Mol?

Zou een mooie manier zijn om de Mol bekend te maken. Beetje zoals in seizoen 11 bij Patrick Stoof: Het hele seizoen terugspoelen en eindigen met Rik die de deur open houdt en zegt 'Ik ben de Mol'.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #811 Gepost op: 5-03-2015, 19:41:48 »
Ja was mij ook opgevallen.
Maar het is zo onduidelijk te zien.

Het zou iig mogelijk kunnen zijn.

Offline Eline91

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #812 Gepost op: 5-03-2015, 19:43:04 »
Lijkt me niet. Margriet van der Linden is uitgesproken feminist en het lijkt me héél sterk dat zij geen vrouwelijke schrijver zou kiezen. Bovendien is zij ook journalist, schrijver, etc.
De andere twee zijn ook beide duidelijke boeken over (opgroeiende) mannen en het lijkt me sterk dat Margriet daar wat mee zou hebben.

Een feminist kiest het beste boek, ongeacht het geslacht van de schrijver. Dat is de basis van het feminisme.

Ik geef het toe, Rik heb ik ooit verdacht. En het boezemt mij nog een heel klein beetje angst in dat hij het toch zou zijn. Hij lijkt soms wel getraind in het geven van die mysterieuze mollige blikken.

Om de Rik-believers nog een sprankel hoop te geven want ik heb het nog nergens teruggelezen of ik kan de discussie daarover niet terugvinden.

Maar het moet me wel nog snel even van het hart, was het helemaal vergeten, maar heb deze week aflevering 1 teruggekeken en ik denk er net weer aan. Mogelijks was Rik al te zien in de eerste scène van deze serie. Jullie moeten eens kijken naar het begin van dit seizoen. Daar komt die hotelklerk/postbode binnen wandelen met de kist van de Mol. Het moment wanneer hij de deur nadert wordt hij binnengelaten door een man, die bewust/toevallig heel wazig in beeld wordt gebracht, en die ook nog eens verdacht veel lijkt op Rik. Heb dat nooit gemeld maar had het wel meteen in de eerste seconden van de beginaflevering opgemerkt, en het is toch wel straf dat net nu Rik de enige man in de finale is. Dus om de Rik-clan nog een beetje hoop te geven, kijk het eens na. Ben ik dan de enige die deze schimmige figuur heeft gezien? Wie is deze mystery man? Een cameo van de Mol? ::vergroot::

Zie hier een paar screenshotjes, gewoon om jullie op stang te jagen. Is toch spannender zo. >:D

Cameo van de Mol?

Ik vind ´m erg leuk bedacht, maar vind het toch meer op een Sri Lankaan lijken eigenlijk. Maar het zou inderdaad wel een hele leuke manier van  bekendmaken zijn!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #813 Gepost op: 5-03-2015, 19:44:42 »
Hmmmm ik zie in beide helaas geen Rik ;D

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #814 Gepost op: 5-03-2015, 19:47:21 »
IHet moment wanneer hij de deur nadert wordt hij binnengelaten door een man, die bewust/toevallig heel wazig in beeld wordt gebracht, en die ook nog eens verdacht veel lijkt op Rik.

Ik zit duidelijk in de verkeerde tunnel om daar Rik in te zien. Maar het zou wel een stunt geweest zijn!
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #815 Gepost op: 5-03-2015, 20:04:01 »
Voor alle duidelijkheid, ik zit niet in de Rik-tunnel. Toen ik dit opmerkte was het spel niet eens begonnen. Ben het dus ook helemaal uit het oog verloren omdat het al zo lang geleden is, tot ik deze week de aflevering weer terugzag. Wou het toch maar even melden voor diegenen die nog wat twijfelen en er iets in zien/willen zien. Kreeg het beeld hier niet gepost tot een half uur geleden. Met een beetje verbeeldingskracht zie je daar toch een beetje Rik in. Maar het was sowieso al een beeld wat helemaal uit focus ligt, als het al niks met de Mol zelf te maken heeft is het waarschijnlijk gewoon zo gemaakt om een mooi verhaaltje in beeld te kunnen brengen.

Voor mij persoonlijk heeft Rik teveel jokers uit zitten delen (er is een grens! ::)), alhoewel dat kun je van de Mol zelf ook zeggen :P en hij wou vooral te veel zelf de Mol zijn. Ik ga all-in voor Margriet. Maar wat zou het machtig zijn dat opeens Rik daar al die tijd voor onze neus heeft gestaan. ;D

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #816 Gepost op: 5-03-2015, 20:11:51 »
Voor alle duidelijkheid, ik zit niet in de Rik-tunnel.

Dat was wel duidelijk hoor :) maar het zou inderdaad prachtig geweest zijn :P
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #817 Gepost op: 5-03-2015, 21:24:27 »
Een column van Rik op de NOS site:

Eindelijk weten jullie hoe het zit en mag ik er vrijuit over praten. Je hebt geen idee hoe lastig het is voor een journalist om dagelijks het laatste nieuws te vertellen en dan ineens een jaar lang een geheim te bewaren, een geheim waar vele honderden Mol-fans maandenlang achter proberen te komen, een geheim dat je het liefst wel zou willen uitschreeuwen.

Dat staaltje zelfbeheersing viel me best zwaar, want ik wilde maar wat graag aan iedereen vertellen wat een heerlijk avontuur 'Wie is de mol?' was. Hoe we figureerden in een levensechte thriller op de mooiste locaties van Sri Lanka, hoe ik me weer even kind voelde, omdat ik alleen maar bezig hoefde te zijn met het spelen van een spel met leuke nieuwe vrienden.

De weg naar de finale was niet alleen paradijselijk. We maakten lange dagen, hadden niet veel privacy en stonden regelmatig onder hoogspanning, vooral op de momenten dat we een test maakten en afscheid moesten nemen van een medekandidaat. Dat gaat echt zoals op tv: na de executie moet de afvaller direct naar huis.

Ook het voortdurend letten op je Mol-verdachten valt niet mee (welke kleren dragen ze, als hoeveelste stappen ze uit en in de bus, naast wie stonden ze op de foto, droegen ze nou wel of niet een zonnebril tijdens de uitleg van Art en hoe heet de moeder van de Mol ook alweer?).

Vanaf de eerste aflevering, het moment dat wij met tien kandidaten in een oud, verlaten politiebureau van Colombo een opdracht tot een goed einde probeerden te brengen en collega-journalist Margriet van der Linden als enige weigerde om uit de controlekamer te komen, stond zij bovenaan mijn verdachtenlijstje.

  
Ik besloot haar nauwlettend in de gaten te houden. Dus kroop ik tijdens andere opdrachten bij haar in een tuktuk, op een boot en sjouwde ik met haar een zware kar door de volkswijk Petta. Langzaam maar zeker werden haar voortdurende sabotagepogingen steeds duidelijker, al bracht Chris Zegers mij een paar keer flink aan het twijfelen.
Rookgordijn

Nadat kamergenoot Marlijn Weerdenburg en ik elkaars vertrouwen hadden gewonnen, bleek zij op hetzelfde spoor te zitten. We besloten elkaar te helpen en informatie te delen: twee weten immers meer dan een. Bovendien moesten we, als we samen de finale wilden halen, niemand laten merken wat wij al wisten.

Dus trokken we een rookgordijn op om de anderen op het verkeerde been te zetten. We bleven zoveel mogelijk bij onze Mol in de buurt, zodat haar streken ook op ons afstraalden. Soms gedroeg Marlijn zich verdacht. Ze haalde twee keer geld uit de pot in de National Gallery, speelde leuk met kinderen op het strand, terwijl de anderen druk bezig waren om de opdracht tot een goed einde te brengen. De ander keer deed ikzelf verdacht. Ik stond te prutsen met een camera en deed net of ik niet wist hoe die werkte en natuurlijk haalde ik geld uit de pot, want dat zou de echte Mol ook doen.

Hoe meer verwarring er heerste, hoe beter. Daardoor verdienden we als groep weinig geld. Maar ja, we speelden dit spel om de Mol te ontmaskeren, niet voor de pot.


De tactiek wekte. Daarom deelde ik met Marlijn mijn jokers: om haar in het spel te houden en onze samenwerking voort te zetten. We schakelden een voor een de andere kandidaten uit om uiteindelijk samen in de finale te belanden.

Waren wij dan zulke geweldig intelligente kandidaten? Nee natuurlijk niet. Er ging ook heel veel mis. We waren stuk voor stuk soms enorme sukkels. Waarom eerst overleggen en een strategie bepalen, als je gelijk kunt beginnen? Waarom eerst nadenken en dan pas doen?
Oelewapper

Vaak gingen we de fout in, de ene kandidaat een nog grotere oelewapper (dank, Viktor voor de herintroductie van dit geweldige woord) dan de andere. En dan hebben we het niet eens over de voortdurende spanning van het spel en de vermoeidheid waaraan je bloot staat. Die factoren helpen ook niet mee om een topprestatie te leveren.

De makers van het programma hebben dankbaar gebruik kunnen maken van ons gestuntel en ons rookgordijn. Elke opdracht die per ongeluk of expres misging, werd in de montage uitgevent. Maar man oh man, wat hebben wij een plezier gehad. Dat pakt niemand ons meer af.

    
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #818 Gepost op: 5-03-2015, 21:24:36 »

Het terugzien van de afleveringen, vaak samen met andere kandidaten, als zenuwachtige kinderen bij elkaar op de bank, was hilarisch en confronterend. Het commentaar op de sociale media mogelijk nog erger: wat zagen jullie veel aanwijzingen, ook hints die niet klopten, en wat waren jullie complottheorieën een feest om te lezen.

Een paar recensenten vonden dat een journalist niet thuishoort in Wie is de Mol, ook al zijn er mij al velen voorgegaan. Dat mogen ze zeker vinden, maar ik ben blij dat ik de kans heb gekregen om dit avontuur mee te maken. Want ik ben niet alleen journalist maar ook gewoon een mens, met zijn onschuldige eigenaardigheden en liefhebberijen, zoals Wie is de Mol?. Ik had juist veel aan mijn journalistieke ervaring om de Mol te ontmaskeren, door te observeren, vragen te stellen, informatie te winnen en feiten te checken.

Zoals ik zei, het avontuur is voorbij, het speelkwartier heeft lang genoeg geduurd. Dank voor alle leuke reacties: ik vond het fijn om voor de verandering niet alleen ellende te brengen, maar ook wat plezier.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #819 Gepost op: 5-03-2015, 21:38:41 »
 ::bravo:: Wat was Rik een genot om naar te kijken...ik heb me echt door hem in de luren laten leggen ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!