Auteur Topic: Wie verdenkt wie  (gelezen 69163 keer)

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #60 Gepost op: 5-02-2015, 22:35:20 »
Caroline zegt als verdachten Chris, Margriet en Martine te hebben. Deze namen zijn nu al wel vaak genoemd door afvallers!
Rik en Marlijn blijven over? :o

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #61 Gepost op: 5-02-2015, 22:36:54 »
Caroline zegt als verdachten Chris, Margriet en Martine te hebben. Deze namen zijn nu al wel vaak genoemd door afvallers!
Rik en Marlijn blijven over? :o

Aangezien iedereen Margriet verdenkt blijft Margriet ook over.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #62 Gepost op: 5-02-2015, 23:14:21 »
Aangezien iedereen Margriet verdenkt blijft Margriet ook over.

Dat zou idd ook nog een mogelijkheid zijn...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #63 Gepost op: 6-02-2015, 12:00:54 »
Carolina: Martine, Chris, Margriet (mol was niet de slechtste chauffeur)
Chris: Naast Margriet zou hij Carolina kunnen zien als mol (mol reed in cremekleurige vrachtwagen)
Margriet: Chris, Rik, Marlijn (wie is de mol? Chris)
Martine: Hoeveel kokers bracht de mol in: 1 (= Rik of Margriet)
Rik: -
Marlijn: -

Zo te zien zit iedereen (een beetje) op Margriet (in vorige afleveringen zaten Rik en Marlijn ook deels op Margriet, hoe dat nu is is natuurlijk onduidelijk). Apart.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2015, 12:06:02 door hoelahoep »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #64 Gepost op: 6-02-2015, 12:08:11 »
Zo te zien zit iedereen (een beetje) op Margriet (in vorige afleveringen zaten Rik en Marlijn ook deels op Margriet, hoe dat nu is is natuurlijk onduidelijk). Apart.

Dat is al heel lang zo. Ook Viktor, Ajouad en Evelien hebben Margriet als verdachte genoemd.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #65 Gepost op: 6-02-2015, 12:15:11 »
Dat is al heel lang zo. Ook Viktor, Ajouad en Evelien hebben Margriet als verdachte genoemd.

Dat klopt, maar in deze fase ga je toch minder spreiden (lijkt me) dan in het begin.

Als Margriet 3 verdachten blijft opnoemen, moet ze wel de mol zijn want over 3 spreiden is vanaf nu denk ik teveel.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #66 Gepost op: 6-02-2015, 12:34:43 »
Dit was ook de eerste keer dat Martine haar scherm zag. Dus ze heeft al die tijd niet zeker kunnen weten dat ze goed zat (of ze is de mol)
Maar zover te zien vult ze haar vragen grotendeels op Margriet in (ook andere afleveringen)

Als je terug kijkt naar vorig jaar lagen Mol en winnaar ook op 1 kamer. Dus nu weer??

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #67 Gepost op: 6-02-2015, 14:19:34 »
precies, en er lag weer een bloemetje naast de post van de mol. Een ander bloemetje dan een lotus, dus dan kan het inderdaad Margriet zijn.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #68 Gepost op: 6-02-2015, 16:34:43 »
ze heeft al die tijd niet zeker kunnen weten dat ze goed zat
Die begrijp ik niet. Als een ander rood krijgt, heb jij toch groen gehad ???

Het is geen Ajouad-kind-of-case ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #69 Gepost op: 6-02-2015, 16:51:32 »
Ik denk niet dat we te veel op Carolina haar testbiecht af moeten gaan.

Luister maar naar hoe ze zegt wie ze verdenkt.

"Martine, Chris en ... Margriet".

Lijkt mij wel alsof de woordjes 'en' en 'Margriet' woordjes uit een andere zin zijn en er hier achter geplakt worden.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2015, 10:48:47 door Mollenmania »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #70 Gepost op: 6-02-2015, 16:53:20 »
Die begrijp ik niet. Als een ander rood krijgt, heb jij toch groen gehad ???

Het is geen Ajouad-kind-of-case ::rofl::
Ik eigenlijk ook niet meer. Bedoelde er wel iets mee maar kan er even niet meer opkomen wat het nu was.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #71 Gepost op: 7-02-2015, 10:19:49 »
Carolina haar testbiecht af moeten gaan.

Luister maar naar hoe ze zegt wie ze verdenkt.

"Chris, Martine en ...
Maar dat zegt ze niet he: ze begint met Martine. Oh man, wat wordt dit nu een lastige logiquiz :(. Nu kan echt NIEMAND meer de mol zijn ::oink::

Ik kan het volgens mijn eigen regels eigenlijk niet meer verkopen dat Martine nog de mol is, hoezeer ze ook molse acties had donderdag. Maar ze heeft ook van die kandidaatse dingen zoals die ZV en waarom je nu zo in de kijker spelen als slechtste chauffeur?

Maar wie is het dan? Viktor zei Rik als 1e te verdenken, Ajouad/Evelien Margriet en Caro/Pieter Chris. Marlijn wil ik niet aan.

Ik zie makkelijke molse momenten bij het kiezen van de penningmeester en bij 30-50 of 50-75... dan vallen Marlijn, Chris en Margriet ook nogmaals af.

Zou het dan toch Rik zijn? Hij strooit wel met jokers en speelt slecht toneel. Ik snap dan alleen niet waardoor Viktor slechter in de test kan scoren als Chris die Rik totaal niet in het vizier heeft ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #72 Gepost op: 7-02-2015, 11:04:39 »
Maar dat zegt ze niet he: ze begint met Martine.

Ok, veranderd. Maar het gaat mij meer om het woordje 'en' en 'Margriet'.


Zou het dan toch Rik zijn? Hij strooit wel met jokers en speelt slecht toneel. Ik snap dan alleen niet waardoor Viktor slechter in de test kan scoren als Chris die Rik totaal niet in het vizier heeft ???

Ik ben hier ook een beetje bang voor. Zijn reacties tijdens de test vind ik altijd zo fake :/ Maar idd als Rik de mol was, was Viktor er niet uit gegaan, hoop ik dan maar...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #73 Gepost op: 7-02-2015, 11:25:24 »
idd als Rik de mol was, was Viktor er niet uit gegaan, hoop ik dan maar...
We hebben nog een dubbeltest: Chris is altijd zeer consequent geweest in zijn verdenkingen naar Margriet en Marlijn. Hij kan vanaf nu nooit meer ver komen dan. Aangezien de rest Rik wel heeft als verdachte.

Ik zou het heel bijzonder vinden als Chris toch nog gaat schuiven met zijn molverdachten. Dus of hij is de mol, of hij haalt de finale niet. Maar het is dit jaar echt lastig met die wie-verdenkt-wie theorie :-[
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #74 Gepost op: 7-02-2015, 12:14:36 »
Ja, vind ik ook. Marlijn verdacht in aflevering 4 Rik. Bij aflevering 5 waren dat opeens Margriet en Chris ???
Vorige aflevering was onduidelijk

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #75 Gepost op: 7-02-2015, 12:27:00 »
Marlijn verdacht in aflevering 4 Rik
Dat was haar reactie op het naar haar verdenkingen uitspreken van Rik. Psychologisch een vaak terugkerend verschijnsel. Vind ik dus niet zo vreemd.

Wat mij in deze theorie wel erg opvalt is dat Chris de enige is die door elke afvaller is genoemd, behalve Ajouad die namelijk helemaal niets zei toen. En zelf laten de beelden zien dat hij steeds Caro schaduwde dus blijkbaar niet vertrouwde, maar in de biechts riep hij steeds dat het om de Mar's ging. En in het begin zette hij zelfs op 1 in als we dat moeten geloven... Ajouad zou hem daarvan vervolgens vanaf hebben gepraat.

We zouden hem gewoon allang moeten hebben zien gaan. Bizar: voor de kandi's jab dit dus een supermakkelijk seizoen zijn geweest... buiten Ajouad had iedereen hem als mol. Alleen wij molloten hebben het er moeilijk mee haha ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #76 Gepost op: 7-02-2015, 12:41:35 »
Lo, ik had daar in afl. 2 al moeite mee, Evelien vertrekt op Chris en Margriet, Chris blijft met een "focus op Carolina". Beiden zonder jokers, dus goed vergelijkbaar. Chris vult ook een vraag in die op Carolina slaat, nl. die van het team dat als hoeveelste in het theater aankomt. Dit team bestond uit Carolina, Evelien en Ajouad, waarvan we nu weten dat ze alle 3 niet de mol zijn, deze vraag was dus sowieso fout.


Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #77 Gepost op: 7-02-2015, 16:03:46 »
Geen idee of het een zinnige toevoeging is: Marlijn is door geen enkele afvaller genoemd in de test dat hij/zij eruit ging.

Daarnaast hebben alle andere kandidaten een redelijk consequent aantal verdenkingen per test. Bij Marlijn zijn er in aflevering 3 ineens vijf personen die haar als mol noemen, de andere afleveringen hooguit één. Dat doet vermoeden dat in de montage haar naam nogal eens eruit geknipt wordt...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #78 Gepost op: 12-02-2015, 09:45:14 »


Dit is mijn schema tot nog toe. Afvallers zitten vooral op Chris, Martine en Margriet.

Valt me nu pas op dat de afvaller weer Martine/Margriet/Chris opnoemde (ookal is die biecht van Carolina waarschijnlijk gemanipuleerd, maar toch, met wat voor reden?)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #79 Gepost op: 12-02-2015, 10:17:38 »
Ik heb mijn eigen lijstje eens bij zitten werken met ook de vragen die in beeld komen.

Dan zie je dat Chris en Margriet inderdaad door alle afvallende kandidaten genoemd worden maar de vraag die je erbij krijgt te zien duidt er op dat ze die allemaal op Chris invullen waardoor ze dus net de goede mol Margriet toch afvallen omdat ze Chris wellicht zwaarder mee laten wegen in hun lijst.