Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 102630 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2015, 12:02:13 »
Het enige wat me irriteert aan dat artikel is dat ze dus zo'n tooltje hebben om te kijken wanneer iemand iemand is gaan volgen, MAAR daar hangt een marge aan van twee weken. Dus hoe kunnen ze zeggen "Evelien volgt op 4 juni ...", dat kon dan ook ergens in de twee weken ervoor, of erna, zijn geweest.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2015, 12:52:37 »
Het enige wat me irriteert aan dat artikel is dat ze dus zo'n tooltje hebben om te kijken wanneer iemand iemand is gaan volgen, MAAR daar hangt een marge aan van twee weken. Dus hoe kunnen ze zeggen "Evelien volgt op 4 juni ...", dat kon dan ook ergens in de twee weken ervoor, of erna, zijn geweest.

Volgens mij scrapet die tool gewoon ongeveer om de twee weken alle grote Twitter profielen, dus de 4 juni is wss de uiterste datum en dus max. twee weken ervoor. Niet erna.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #22 Gepost op: 4-01-2015, 20:08:24 »
Volgens mij scrapet die tool gewoon ongeveer om de twee weken alle grote Twitter profielen, dus de 4 juni is wss de uiterste datum en dus max. twee weken ervoor. Niet erna.

Aha! Dus in Eveliens geval zou het kunnen betekenen dat ze ook heel snel weer terug kan zijn.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #23 Gepost op: 8-01-2015, 21:32:26 »
Wow, deze Jan had dus toch gelijk.

Offline Sarai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #24 Gepost op: 8-01-2015, 21:37:20 »
Wow, deze Jan had dus toch gelijk.

Ja dat is ook het eerste dat ik dacht. Nou gelukkig is er verder niets verteld want dat zou het wel echt verpest hebben,

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Spoilertopic
« Reactie #25 Gepost op: 8-01-2015, 21:42:05 »
Gelukkig had ik haar in de pool al ingevuld voor ik van de spoiler af wist. :P
The British are not impressed.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #26 Gepost op: 8-01-2015, 21:45:00 »
Wow, deze Jan had dus toch gelijk.

Was het eerste dat ik dacht idd..

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #27 Gepost op: 8-01-2015, 21:46:17 »
Dan denk ik dat er iemand even flink op zijn kop gaat krijgen voor het rond strooien van de afvaller.

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #28 Gepost op: 8-01-2015, 21:57:16 »
Dan denk ik dat er iemand even flink op zijn kop gaat krijgen voor het rond strooien van de afvaller.
Ik denk dat jan gewoon goed heeft gegokt  ::jaja::
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Spoilertopic
« Reactie #29 Gepost op: 8-01-2015, 22:10:42 »
Ik denk dat jan gewoon goed heeft gegokt  ::jaja::
Lijkt me stug.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #30 Gepost op: 8-01-2015, 22:22:55 »
ALLE kandidaten goed gokken én de 1ste én 2e afvaller goed gokken, lijkt me sterk. Duidelijk iemand met inside-information. Misschien een productie-lid wat ontslagen is of afvaller wat vroeg afviel en rancune voelt? Alleen dat hij beweert dat hij het te weten kwam door Erik moet niet zomaar worden aangenomen, voor hetzelfde geldt schuilt hij gewoon onder een naam/contactpersoon zodat z'n echte identiteit niet bekend word want mensen die die informatie hebben weten heel goed dat ze er met discretie ermee moeten omgaan en in problemen komen als bekend word dat ze het verklapt hebben. Hoe dan ook: niet netjes dat hij dit zomaar naar buiten heeft gebracht.

Hij kreeg ook ineens last van koude voeten want ineens beweerde hij dat Pieter en Evelien weliswaar af zouden vallen, maar de door hem gegeven volgorde helemaal niet zou kloppen (which turned out to be a lie).

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #31 Gepost op: 9-01-2015, 16:22:01 »
Erik van het Hoff is een ongelooflijke je-weet-wel
>:( :-\\ ::niet-ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #32 Gepost op: 9-01-2015, 18:38:33 »
Ik denk dat we met Buzzcapture nu niet veel meer kunnen. Ze zeggen nog wel "Aangezien Carolina Dijkhuizen op 10 juni alweer met een nieuw kapsel op de set stond voor een nieuw project (kandidaten lijken niet voor 9 juni teruggekeerd in Nederland), lijkt de kans klein dat ze lang in het spel blijft klein. Want kun je meedoen aan een “nieuw project” als je niet x-aantal dagen van tevoren weet of je 10 juni terug bent?" Als je de mol bent dan weet je precies wanneer je een afspraak bij de kapper kunt maken en je een project kunt beginnen?!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #33 Gepost op: 9-01-2015, 18:40:12 »
Ik denk dat we met Buzzcapture nu niet veel meer kunnen. Ze zeggen nog wel "Aangezien Carolina Dijkhuizen op 10 juni alweer met een nieuw kapsel op de set stond voor een nieuw project (kandidaten lijken niet voor 9 juni teruggekeerd in Nederland), lijkt de kans klein dat ze lang in het spel blijft klein. Want kun je meedoen aan een “nieuw project” als je niet x-aantal dagen van tevoren weet of je 10 juni terug bent?" Als je de mol bent dan weet je precies wanneer je een afspraak bij de kapper kunt maken en je een project kunt beginnen?!
Ik denk dat ze wat alerter zijn geworden qua tweets door Buzzcapture en de onthullingen van vorig jaar. En daardoor kan Buzzcapture niks meer vinden. En dat is mooi :D
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #34 Gepost op: 9-01-2015, 18:59:10 »
Hoewel ik het zeer onwaarschijnlijk vind dat je op datum van terugkomst (of de ochtend erna) gelijk naar de kapper gaat, is het natuurlijk niet onmogelijk...

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoilertopic
« Reactie #35 Gepost op: 9-01-2015, 19:25:11 »
Wel heeft Marlijn 1 juni getweet vanuit New York...


Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #36 Gepost op: 9-01-2015, 20:07:11 »
op datum van terugkomst (of de ochtend erna) gelijk naar de kapper
Ja maar wie zegt dat? Zij hebben het dan over give or take 2 weken verschil........ die kapper was 10 juni, maar wanneer was WIDM??

Het enige wat we weten is dat Evelien 4 juni weer actief was. Kan ze best al een week terug zijn, maar zit dus sowieso al bijna een week tussen met Carolien.

Bovendien, als Marlijn 1 juni tweet vanuit New York...?!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #37 Gepost op: 10-01-2015, 02:33:32 »
Wel heeft Marlijn 1 juni getweet vanuit New York...

1. Geef een vriend/vriendin/manager/WIDM vertrouwenspersoon je Twitter wachtwoord/gebruik een van de velen computer programma's die tweets geautomatiseerd kunnen plaatsen.
2. Plaats iets om juist deze reactie op te wekken.
3. ...

die kapper was 10 juni, maar wanneer was WIDM??

's Ochtends bellen -> 's middags een afspraak bij de kapper kan gewoon.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #38 Gepost op: 10-01-2015, 10:07:20 »
's Ochtends bellen -> 's middags een afspraak bij de kapper
Ja voor gewone stervelingen maar dit ziet er zelfs als onderdeel van het project uit. Zij als BN-er is de musicalwereld hoeft niet eens de kapper te bellen. Haar manager heeft er een in vaste dienst die klaarzit alvorens het project van start gaat (ziet er een beetje zo uit op die foto).

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Spoilertopic
« Reactie #39 Gepost op: 10-01-2015, 11:58:55 »
Nu Carolina zo stijgt op de verdachtenlijstjes (tweede in de poll hier op het moment) heb ik het officiële molboekje er nog maar eens op nageslagen. Ik had onthouden dat daar een spoiler instond die weggaf dat Carolina niet de Mol zou zijn. En inderdaad.

Het gaat om de zes vragen aan de Mol. Niet alleen praat de Mol zelf over zijn "aanvallende stijl" (waar Carolina nog moeilijk in te herkennen is), het punt waar ik op doel is het antwoord op vraag 3: "Hoe heb je je voorbereid op je deelname?" Antwoord van de Mol: "Ik heb het programma de afgelopen jaren natuurlijk gevolgd. Toen mijn rol duidelijk werd, heb ik me voorgenomen het op me af te laten komen."

Dit terwijl Carolina in de Avrobode (en ik geloof ook bij Shownieuws of RTL Boulevard) zegt: "Ik vond juist dat het helemaal niets voor mij was en ik keek ook nooit."

Carolina is dus de Mol niet. (Of... Ze liegt glashard. ;D )

Als er behoefte is aan het hele "interview" met de Mol uit het mollenboekje wil ik dat best hier plaatsen.