Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 102634 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #40 Gepost op: 10-01-2015, 12:30:06 »
Ja dat zijn dan weer de achtergrondverhalen die ik niet ken... hmmmm.... en iets stuit me ook wel tegen de borst om haar als mol te zien want dan is ze wel heel erg old school terwijl we toch wat vernieuwends zouden zien ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Spoilertopic
« Reactie #41 Gepost op: 10-01-2015, 14:08:27 »
Als er behoefte is aan het hele "interview" met de Mol uit het mollenboekje wil ik dat best hier plaatsen.

Graag!
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Spoilertopic
« Reactie #42 Gepost op: 10-01-2015, 14:23:05 »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Spoilertopic
« Reactie #43 Gepost op: 10-01-2015, 14:34:23 »
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #44 Gepost op: 10-01-2015, 20:30:32 »
Alsjeblieft: klik.

Wel opvallend dat de mol zegt om voor een aanvallende stijl te gaan. Dit zie ik momenteel sterk terug bij Margriet die tijdens veel spellen het voortouw neemt.

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: Spoilertopic
« Reactie #45 Gepost op: 10-01-2015, 23:56:33 »
Alsjeblieft: klik.
Wat me opvalt, beetje beroepsdeformatie, is een opvallende citeer/schrijf/spreekstijl. Veel korte zinnen. Dat vind ik opvallend. Dat doet vermoeden, dat we hier niet met een heel bedachtzame spreker te maken hebben. Je kent dat wel, mensen die al pratende nog hun zin moeten formuleren, en met veel interpunctie en nog meer bijzinnen er uiteindelijk toch altijd weer in slagen om, zoals onze oud-premier Dries van Agt, de initieel gekunsteld aandoende en tot ineenstorten gedoemde zinsopbouw uiteindelijk toch weer op zijn pootjes terecht te laten komen.
Mensen van deze groep die dat niet hebben : veruit op één Ajouad. Aan hemlink ik dit taalgebruik. Waarbij het altijd maar de vraag is, of het ook zo opgeschreven is als het in het interview gezegd is.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #46 Gepost op: 11-01-2015, 02:45:25 »
Waarbij het altijd maar de vraag is, of het ook zo opgeschreven is als het in het interview gezegd is.

Ga er maar van uit dat de antwoorden inhoudelijk een kern van waarheid bevatten, maar niet door de mol opgeschreven zijn.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #47 Gepost op: 11-01-2015, 13:05:35 »
Ga er maar van uit dat de antwoorden inhoudelijk een kern van waarheid bevatten, maar niet door de mol opgeschreven zijn.

Ja dat denk ik ook, net zoals de dagboeken van de mol, worden volgens mij al jaren door de eindredacteur/kandidatenbegeleider geschreven
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #48 Gepost op: 16-01-2015, 00:42:35 »
Ik voel nog een staartje Erik. Hij noemt 2 afvallers, naast alle 10 kandidaten. Dat hij ophoudt bij die 2 was klaarblijkelijk een teken dat er daarna ff geen afvaller was.

Vooral ook opvallend in spoilergate vond ik de super recente tweet van Marlijn. Dat doe je toch ook niet? Beetje twijfelachtig opereren ze allemaal hoor, onze helden. Geeft wel aan dat Marlijn in elk geval NIET de mol is.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #49 Gepost op: 16-01-2015, 01:14:47 »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #50 Gepost op: 19-01-2015, 17:07:50 »
Vooral ook opvallend in spoilergate vond ik de super recente tweet van Marlijn. Dat doe je toch ook niet?  Geeft wel aan dat Marlijn in elk geval NIET de mol is.

 ??? Welke tweet?

Offline MHMol

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #51 Gepost op: 19-01-2015, 23:09:38 »
Alsjeblieft: klik.

Opvallend is in mijn ogen het antwoord op vraag 5, lijkt te slaan op de opdracht op het strand met Rik en Chris in het vliegtuig. Wordt door de Mol duidelijk vanaf de grond beschreven, hij mocht het woord helikopter niet laten vallen van zichzelf. Dan zouden Rik en Chris dus niet se Mol kunnen zijn..

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #52 Gepost op: 20-01-2015, 01:39:02 »
Ik voel nog een staartje Erik. Hij noemt 2 afvallers, naast alle 10 kandidaten. Dat hij ophoudt bij die 2 was klaarblijkelijk een teken dat er daarna ff geen afvaller was.

Vooral ook opvallend in spoilergate vond ik de super recente tweet van Marlijn. Dat doe je toch ook niet? Beetje twijfelachtig opereren ze allemaal hoor, onze helden. Geeft wel aan dat Marlijn in elk geval NIET de mol is.
Euhm, ik mis denk ik iets? wat was de tweet en wat was dan de spoiler?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #53 Gepost op: 20-01-2015, 12:01:59 »
Check ff haar tweets. Ze 'lacht' bijkans de mensen uit die zeiden dat zij zou afvallen volgens de Afvallerstheorie. Beetje flauw van haar. Deed mij besluiten een heel stel van haar aandelen te verkopen op de Molbeurs, en terecht bleek achteraf... had ik alles maar verkocht ::ohno::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #54 Gepost op: 20-01-2015, 12:56:10 »
Opvallend is in mijn ogen het antwoord op vraag 5, lijkt te slaan op de opdracht op het strand met Rik en Chris in het vliegtuig. Wordt door de Mol duidelijk vanaf de grond beschreven, hij mocht het woord helikopter niet laten vallen van zichzelf. Dan zouden Rik en Chris dus niet se Mol kunnen zijn..

Ik snap echt totaal niet hoe je dit uit het antwoord op vraag 5 haalt  ???

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #55 Gepost op: 20-01-2015, 16:23:47 »
Check ff haar tweets. Ze 'lacht' bijkans de mensen uit die zeiden dat zij zou afvallen volgens de Afvallerstheorie. Beetje flauw van haar. Deed mij besluiten een heel stel van haar aandelen te verkopen op de Molbeurs, en terecht bleek achteraf... had ik alles maar verkocht ::ohno::
Het enige wat ik zie is een retweet over de afvallerstheorie... op welke manier is dat "uitlachen"? Volgens mij zegt dat helemaal niets over of ze wel of niet de mol kan zijn.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #56 Gepost op: 20-01-2015, 16:49:32 »
retweet over de afvallerstheorie... op welke manier is dat "uitlachen"?
Dat is toch verklappen dat ze er niet uit zou gaan... vind ik uitlachen hoor... heeft me wel veel dukaten opgeleverd maar toch vind ik dit soort spoilers van de kandi's zelf niet leuk. Eerst Erik (die heueueueul erg) en nu Marlijn ook >:(
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Spoilertopic
« Reactie #57 Gepost op: 20-01-2015, 17:09:12 »
Ik snap echt totaal niet hoe je dit uit het antwoord op vraag 5 haalt  ???
Lijkt mij toch duidelijk, alleen was het geen helikopter maar een watervliegtuig. Dus waarom hij/zij het woord "helikopter" niet zou mogen gebruiken is mij ook een raadsel.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #58 Gepost op: 20-01-2015, 17:51:44 »
Lijkt mij toch duidelijk, alleen was het geen helikopter maar een watervliegtuig. Dus waarom hij/zij het woord "helikopter" niet zou mogen gebruiken is mij ook een raadsel.
Dat zal meer als beeldspraak zijn om uit te leggen waarom het lastig is om voorkennis te hebben en je niet te verpraten. Daar had ook trein, tuktuk, jumbojet of iets anders kunnen staan.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #59 Gepost op: 20-01-2015, 19:18:35 »
Dat zal meer als beeldspraak zijn om uit te leggen waarom het lastig is om voorkennis te hebben en je niet te verpraten. Daar had ook trein, tuktuk, jumbojet of iets anders kunnen staan.


Precies, en het heeft helemaal niks te maken met of de mol wel of niet op het strand stond  ??? want dat kun je daar verder helemaal niet uit halen.