Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 102631 keer)

Offline Frank32

  • Forumlid
Spoilertopic
« Gepost op: 2-01-2015, 12:56:04 »
Spoilers! In de links kan informatie staan over het eventuele verloop van het spel. Wie is deze Jan? Hij heeft het tot nu toe elke keer bij het rechte eind gehad. (Zie reacties onder het artikel)

http://www.mediacourant.nl/2014/11/ook-martine-sandifort-in-wie-is-de-mol/
http://www.mediacourant.nl/2014/10/danni-lowinski-doet-mee-aan-wie-is-de-mol/
http://www.mediacourant.nl/2014/10/ook-evelien-bosch-in-wie-is-de-mol/
 
« Laatst bewerkt op: 30-01-2015, 20:44:36 door Lukie4 »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1 Gepost op: 2-01-2015, 13:06:55 »
Dank voor de links Frank17. Wel opvallend de voorkennis van die Jan, de enige voorspelling die nog over is is dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
nu als eerste afvalt. Dat zou me overigens wel verbazen.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #2 Gepost op: 2-01-2015, 14:40:25 »
Mij ook, aangezien ik haar na afl. 1 als één van mijn verdachten heb, maar moet er denk ik wel rekening mee houden dat Jan idd inside info heeft.
Best ernstig trouwens, als het klopt hoe hij zegt er aan te komen.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #3 Gepost op: 2-01-2015, 15:12:12 »
Best ernstig trouwens, als het klopt hoe hij zegt er aan te komen.

Ja idd, zal Erik binnenkort wel op het matje worden geroepen door IDTV
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #4 Gepost op: 2-01-2015, 16:01:06 »
Als het klopt is het inderdaad diep triest van Erik.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #5 Gepost op: 2-01-2015, 16:03:17 »
Van wie is Erik de vertrouwenspersoon dan of wat heeft die met het programma van doen?

Dan moet wellicht nog iemand zich versproken hebben als die reacties kloppen

Offline Molhunter2015

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #6 Gepost op: 2-01-2015, 17:31:50 »
Nou, accurate info van die Jan, gelet op Pieter Derks.
Gisteren de twitterfeed van Evelien Bosch doorgeworsteld en zij is er maar kort tussenuit, berichten kun je faken natuurlijk- of van elders in de wereld plaatsen, maar foto's op live-events wordt toch wat lastiger...  :)


Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Spoilertopic
« Reactie #7 Gepost op: 2-01-2015, 18:10:07 »
Deze miste ik nog...

Alle spoilers hebben hier geen spoilertag nodig, wil je geen spoilers moet je gewoon dit topic vermijden!!
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoilertopic
« Reactie #8 Gepost op: 2-01-2015, 19:55:49 »
Wat een grote onzin, ik kan me hier heel erg over opwinden.

Dat er mensen hier zijn, die denken, dat een van de grootste molloten uit de series zelf, dit aan ene Jan zou verkondingen.

Geloof mij, ik kijk soms op mediacourant en de mensen die daarop reageren zijn levenloos, heb GEEN hersencellen en zijn vooral uit op heel veel aandacht. Te triest voor woorden.
Hij heeft gewoon het forum gelezen, en gezien dat Pieter Derks maar een korte twitter stilte had. Iets wat allang rond die periode op het forum stond.

Dus heeft hij iets geroepen. Dat klopt nu en nu wordt deze idioot serieus genomen door molloten MET hersencellen??

Alsjeblieft zeg.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Spoilertopic
« Reactie #9 Gepost op: 2-01-2015, 20:07:44 »
Hmmmmmm, goed genuanceerd gebracht Rämon
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoilertopic
« Reactie #10 Gepost op: 2-01-2015, 20:11:41 »
Hmmmmmm, goed genuanceerd gebracht Rämon

Dankje  ::)  ::tandpastasmiley::

Offline Frank32

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #11 Gepost op: 2-01-2015, 20:20:53 »
Wat een grote onzin, ik kan me hier heel erg over opwinden.

Dat er mensen hier zijn, die denken, dat een van de grootste molloten uit de series zelf, dit aan ene Jan zou verkondingen.

Geloof mij, ik kijk soms op mediacourant en de mensen die daarop reageren zijn levenloos, heb GEEN hersencellen en zijn vooral uit op heel veel aandacht. Te triest voor woorden.
Hij heeft gewoon het forum gelezen, en gezien dat Pieter Derks maar een korte twitter stilte had. Iets wat allang rond die periode op het forum stond.

Dus heeft hij iets geroepen. Dat klopt nu en nu wordt deze idioot serieus genomen door molloten MET hersencellen??

Alsjeblieft zeg.

Hij heeft niet alleen voorspeld dat Pieter er als eerste uitging, maar ook dat Carolina en Chris, voordat dit bekend was, mee zouden doen, uitgerekend de twee namen die op dit forum niet veel genoemd werden. Ik hoop ook dat het niet klopt, maar het is wel vreemd dat het allemaal klopt.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #12 Gepost op: 2-01-2015, 20:25:36 »
Wat een grote onzin, ik kan me hier heel erg over opwinden.

Dat er mensen hier zijn, die denken, dat een van de grootste molloten uit de series zelf, dit aan ene Jan zou verkondingen.

Geloof mij, ik kijk soms op mediacourant en de mensen die daarop reageren zijn levenloos, heb GEEN hersencellen en zijn vooral uit op heel veel aandacht. Te triest voor woorden.
Hij heeft gewoon het forum gelezen, en gezien dat Pieter Derks maar een korte twitter stilte had. Iets wat allang rond die periode op het forum stond.

Dus heeft hij iets geroepen. Dat klopt nu en nu wordt deze idioot serieus genomen door molloten MET hersencellen??

Alsjeblieft zeg.

Er staat dat hij het gesprek heeft gehoord. Dus van Erik met iemand anders/andere mensen.

Maar goed, ik vind het ook heel sterk allemaal, maar toch raar dat wat Frank17 zegt. Chris heeft niet eens twitter, dus hoe kon hij dat in godsnaam weten?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #13 Gepost op: 2-01-2015, 20:41:28 »
Hmmmm. NIET leuk. Zij is mijn mol :(

Neem toch maar de voorzorgsmaatregelen en ik verkoop de aandelen deels.

In elk geval heeft hij het steeds over Pieter en maar 1x over Evelien. Misschien verkeerd begrepen en zei Erik dat Evelien de mol was ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #14 Gepost op: 2-01-2015, 22:53:18 »
Hmmmm. NIET leuk. Zij is mijn mol :(

Neem toch maar de voorzorgsmaatregelen en ik verkoop de aandelen deels.

In elk geval heeft hij het steeds over Pieter en maar 1x over Evelien. Misschien verkeerd begrepen en zei Erik dat Evelien de mol was ;)

OT: Aandelen? Is er wél weer een Molbeurs dit jaar dan? Heb geen link/topic gezien?

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Spoilertopic
« Reactie #15 Gepost op: 2-01-2015, 22:57:00 »
OT: Aandelen? Is er wél weer een Molbeurs dit jaar dan? Heb geen link/topic gezien?

Topic is al naar de vorige pagina teruggevallen ... De Molbeurs is hier: https://molbeurs.com/
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #16 Gepost op: 2-01-2015, 22:59:13 »
Wat een grote onzin, ik kan me hier heel erg over opwinden.

Dat er mensen hier zijn, die denken, dat een van de grootste molloten uit de series zelf, dit aan ene Jan zou verkondingen.

Geloof mij, ik kijk soms op mediacourant en de mensen die daarop reageren zijn levenloos, heb GEEN hersencellen en zijn vooral uit op heel veel aandacht. Te triest voor woorden.
Hij heeft gewoon het forum gelezen, en gezien dat Pieter Derks maar een korte twitter stilte had. Iets wat allang rond die periode op het forum stond.

Dus heeft hij iets geroepen. Dat klopt nu en nu wordt deze idioot serieus genomen door molloten MET hersencellen??

Alsjeblieft zeg.

Is er ook op het forum besproken dat Evelien een korte twitterstilte had?

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #17 Gepost op: 3-01-2015, 01:47:48 »
Topic is al naar de vorige pagina teruggevallen ... De Molbeurs is hier: https://molbeurs.com/

Dankjewel ... heb niet heel erg goed gezocht blijkbaar  ::bloos:: :-)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #18 Gepost op: 3-01-2015, 12:26:57 »
Is er ook op het forum besproken dat Evelien een korte twitterstilte had?

http://www.buzzcapture.com/2015/01/kan-social-media-ook-dit-jaar-afvaller-wie-de-mol-voorspellen/

Hieruit blijkt trouwens helemaal niet dat Pieter een kortere Twitterstilte had dan de rest.
Evelien inderdaad wel net iets korter.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #19 Gepost op: 4-01-2015, 11:09:05 »
Toch weer leuk, die Buzzcapture:

Evelien twittert weer op 8 juni! Dus da's de finale zo ongeveer. Carolina meldt al lang en breed terug te zijn dan. Nee daar kunnen we niks uit afleiden.

Wel opvallend dat Evelien iedereen op twitter volgt behalve Carolina. Dus inderdaad geen sterk bondje zoals ik elders al zei. Ik groei steeds meer naar Eef als mol!!! Nu nog even de donderdag doorkomen ::) ;D

Goed bewijs lijkt me dat ze nog lang in het spel blijft:
"Op 4 juni ging Evelien Bosch vier deelnemers volgen op Twitter die zij nog niet volgde voor die tijd. Opvallend is dat zij Viktor Brand niet is gaan volgen."

Dus Viktor vertrekt eerst.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)