Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 162514 keer)

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #480 Gepost op: 28-02-2016, 08:35:01 »
Behalve als het de opdracht van de Mol deze serie is geweest om voldoende geld in de pot te brengen om het portret te maken. Dan moest er immers minstens €13.000 in de pot zitten. Aangezien het de groep niet lukte moest de Mol op deze manier in grijpen door net voldoende (min)geld te pakken, tijdens opdrachten. Opmerkelijke opdracht en zeker anders dan alle andere Mollen.  >:D
600 was genoeg geweest voor de mozaik, als het allemaal briefjes van 10 waren.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #481 Gepost op: 28-02-2016, 10:33:28 »
Het ging alleen niet helemaal zoals gepland  :-\\

Je hebt het goed gedaan hoor ::ok:: ::bravo::
Het was ook wel lastig. Vivienne vroeg naar de hint van aflevering 1... Hoe lang was dat al geleden!

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #482 Gepost op: 28-02-2016, 10:40:48 »
Jammer dat ze niet vroegen naar de titel van aflevering 2, maar had ook niet anders verwacht...
Het moet natuurlijk ook leuk blijven voor de 'gewone' molkijker
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: MolTalk
« Reactie #483 Gepost op: 28-02-2016, 11:05:46 »
Het ging alleen niet helemaal zoals gepland  :-\\
Dat krijg je van zoveel camera's op je gericht en 1 miljoen kijkers die aan je lippen hangen  ;) Het zij je vergeven ::hug::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Takkemol

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #484 Gepost op: 28-02-2016, 12:30:09 »
Rik vat op het einde zijn programma nog even heel goed samen: "We zijn niets wijzer geworden"
En Rik is gewoon vertrouwenspersoon en weet allang wie de mol is. Waarom anders zo verschrikkelijk flauw doen iedere keer met zijn, ik zeg niks, ik zeg niks?!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #485 Gepost op: 28-02-2016, 13:08:04 »
Rik vat op het einde zijn programma nog even heel goed samen: "We zijn niets wijzer geworden"
En Rik is gewoon vertrouwenspersoon en weet allang wie de mol is. Waarom anders zo verschrikkelijk flauw doen iedere keer met zijn, ik zeg niks, ik zeg niks?!
Mee eens! Voorkennis waarschijnlijk.

Waarom wordt er eigenlijk geen Pool gemaakt met de gasten van Moltalk?

Offline Leek

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #486 Gepost op: 28-02-2016, 13:09:20 »
Rik vat op het einde zijn programma nog even heel goed samen: "We zijn niets wijzer geworden"
En Rik is gewoon vertrouwenspersoon en weet allang wie de mol is. Waarom anders zo verschrikkelijk flauw doen iedere keer met zijn, ik zeg niks, ik zeg niks?!
Als Rik vertrouwenspersoon is (zou eigenlijk niet weten van wie dan), dan zou hij op de eerste plaats daar niet eens moeten gaan zitten. Anders gewoon wat roepen, doen zijn ander gasten immers ook.
Maar misschien kan Rik niets anders dan van autocue aflezen en dan wordt improviseren lastig  >:D

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #487 Gepost op: 28-02-2016, 13:24:40 »
Ik denk dat Rik dit uit een journalistieke reflex zei. Waarschijnlijk ziet hij zichzelf als onafhankelijke gespreksleider en dan is het niet gebruikelijk je uit te spreken. Natuurlijk heeft hij zelf wel een mening (het zou raar zijn als hij die niet zou hebben). Zomaar iets roepen, zoals hier wordt gesuggereerd, zit waarschijnlijk gewoon niet in zijn karakter en past niet bij hem als serieuze journalist. Ik denk niet dat hij een vertrouwenspersoon is.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #488 Gepost op: 28-02-2016, 15:39:05 »
Ik denk dat Rik dit uit een journalistieke reflex zei. Waarschijnlijk ziet hij zichzelf als onafhankelijke gespreksleider en dan is het niet gebruikelijk je uit te spreken. Natuurlijk heeft hij zelf wel een mening (het zou raar zijn als hij die niet zou hebben). Zomaar iets roepen, zoals hier wordt gesuggereerd, zit waarschijnlijk gewoon niet in zijn karakter en past niet bij hem als serieuze journalist. Ik denk niet dat hij een vertrouwenspersoon is.

Kan ik mee eens zijn.

Re: MolTalk
« Reactie #489 Gepost op: 29-02-2016, 21:08:54 »
Ik denk dat Rik dit uit een journalistieke reflex zei. Waarschijnlijk ziet hij zichzelf als onafhankelijke gespreksleider en dan is het niet gebruikelijk je uit te spreken. Natuurlijk heeft hij zelf wel een mening (het zou raar zijn als hij die niet zou hebben). Zomaar iets roepen, zoals hier wordt gesuggereerd, zit waarschijnlijk gewoon niet in zijn karakter en past niet bij hem als serieuze journalist. Ik denk niet dat hij een vertrouwenspersoon is.

Zou best kunnen. Zit hij alleen wel op een rare plek, bij Moltalk.

Offline Leek

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #490 Gepost op: 1-03-2016, 05:32:40 »
Ik denk dat Rik dit uit een journalistieke reflex zei. Waarschijnlijk ziet hij zichzelf als onafhankelijke gespreksleider en dan is het niet gebruikelijk je uit te spreken. Natuurlijk heeft hij zelf wel een mening (het zou raar zijn als hij die niet zou hebben). Zomaar iets roepen, zoals hier wordt gesuggereerd, zit waarschijnlijk gewoon niet in zijn karakter en past niet bij hem als serieuze journalist. Ik denk niet dat hij een vertrouwenspersoon is.
Maar om dit dan elke aflevering "als reflex" te roepen, gaat mij toch iets te ver.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #491 Gepost op: 1-03-2016, 09:11:11 »
Maar om dit dan elke aflevering "als reflex" te roepen, gaat mij toch iets te ver.

Ik had het specifiek over de laatste aflevering. Bij eerdere afleveringen is het me niet zo opgevallen (en heeft Vivienne ook niet gezegd wie ze verdacht vond). En ja, ik vind inderdaad dat hij niet zo goed op zijn plek zit bij Moltalk (maar dat is persoonlijk).

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #492 Gepost op: 1-03-2016, 16:41:32 »
ik heb ook dit jaar weer erg genoten van de uitzendingen.

hopelijk volgend jaar een seizoen zonder hints gewoon ouderwets zoeken naar de mol door wat hij/zij doet.

maar knap werk van ieder hier op het forum die bijgedragen heeft aan het vinden van de veel te duidelijke hints (klooster, mozaik)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #493 Gepost op: 13-05-2016, 13:13:39 »
Vivienne wordt de nieuwe presentatrice van Goedemorgen Nederland (van omroep WNL). Gefeliciteerd Vivienne! Maar zou dit betekenen dat ze Moltalk niet meer gaat presenteren? Ze is dan immers niet meer verbonden aan de Avro (maar dat is Rik natuurlijk ook niet). Ik hoop echt niet dat Vivienne weggaat bij Moltalk.

https://www.villamedia.nl/artikel/vivienne-van-den-assem-naar-wnl

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: MolTalk
« Reactie #494 Gepost op: 22-05-2016, 15:49:19 »
Nee :( Ik hoop idd echt niet dat Viviënne weg gaat bij Moltalk, ze doet het fantastisch daar!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48