Auteur Topic: [WINNAAR] Tim Hofman  (gelezen 119117 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #120 Gepost op: 9-02-2016, 12:43:18 »
Ondanks dat Klaas de mol is.....

Het lijkt verdacht veel op molbiechten wat Tim doet, wat een kop en wat een teksten  ::rofl::
En hoezo kent hij alle Spaanse woorden zoooo goed? Hij lepelt ze gewoon op.... ::jaja::
Gewoon een lefgozertje dit met heel veel humor en frivoliteit, die ziet het als 1 groot spel. Zou toch een fantastische mol zijn in mijn ogen  :-X

Wat heeft hij trouwens om zijn nek hangen bij de WIDM foto?
En geboren in 1988 -> 8+8= 16  ::rofl::

Sorry ik ben echt aan het struisvogelen....
« Laatst bewerkt op: 9-02-2016, 13:02:57 door Juuls247 »
Meer L

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #121 Gepost op: 9-02-2016, 13:24:41 »
Sorry ik ben echt aan het struisvogelen....
Je bent niet de enige  ::rofl::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #122 Gepost op: 9-02-2016, 13:47:17 »
Het lijkt verdacht veel op molbiechten wat Tim doet, wat een kop en wat een teksten  ::rofl::
"On it."
"Ze had me."

Inderdaad. Het lijkt me echter ook wel iemand die dit bewust doet.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #123 Gepost op: 9-02-2016, 14:51:36 »
"On it."
"Ze had me."

Inderdaad. Het lijkt me echter ook wel iemand die dit bewust doet.

Misschien juist daarom neemt men dit niet zo serieus??

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #124 Gepost op: 9-02-2016, 16:42:54 »
Tim is voor mij een typische Tygo! Echt precies hetzelfde qua biechten, van die dubbelzinnige uitspraken etc.

En ik vind hem nog steeds niet leuk.

Offline Ehvmolletje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #125 Gepost op: 9-02-2016, 19:51:14 »
Als Tim de Mol zou zijn, had hij de jokers kunnen pakken in de eerste opdracht en het zo kunnen laten. De opdracht was dan ook mislukt, maar hij bleef benadrukken dat Taeke hetzelfde moest doen om de opdracht niet te verpesten. Hij checkt het later ook nog een keer: heb je er twee?
Ik snap jouw denkwijze maar als Tim de mol is weet hij waarschijnlijk dat Annemieke en Klaas hem beiden meenemen in de test. Door hier zelf de jokers te pakken en Taeke te helpen kan hij zijn maatje mogelijk  langer in het spel houden om dat te gebruiken in het spel.
Al heeft Taeke nog geen gebruik gemaakt van zijn jokers bedenk ik mij nu.

Offline merpie13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #126 Gepost op: 9-02-2016, 20:22:54 »
+ bovenstaande, Daarnaast leek het inderdaad of Tim volantim zei ipv volantil maar dat kan een mama appelsap zijn.

Volgens mij zei hij geen 'volantim', maar 'volantin'.

Offline Ehvmolletje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #127 Gepost op: 10-02-2016, 19:39:29 »
In mollen met oud mollen zegt Margriet op camera tegen Tim misschien moet je niet op zoek gaan naar de mol maar naar de kandidaten. Een mol hoeft natuurlijk niet op zoek naar zichzelf.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #128 Gepost op: 10-02-2016, 21:31:30 »
*Ultieme -ietwat matige- poging om uit de klaas tunnel te blijven*

In de opnames van witte-kamer-opdracht wordt een tijdje het beeld heel snel afgespeeld. Als je daar wat langzamer doorheen stapt zie je dat Tim eventjes uit beeld verdwijnt. Even sigaretje doen? Of toch een molactie? Bij de zoutopdracht was hij ook ineens zoek...
« Laatst bewerkt op: 10-02-2016, 21:33:19 door annebeestje »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #129 Gepost op: 11-02-2016, 12:41:01 »
Misschien moest hij even iets slikken?   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #130 Gepost op: 11-02-2016, 16:50:34 »
Of inspuiten

Offline Ehvmolletje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #131 Gepost op: 11-02-2016, 21:26:34 »
*Ultieme -ietwat matige- poging om uit de klaas tunnel te blijven*

In de opnames van witte-kamer-opdracht wordt een tijdje het beeld heel snel afgespeeld. Als je daar wat langzamer doorheen stapt zie je dat Tim eventjes uit beeld verdwijnt. Even sigaretje doen? Of toch een molactie? Bij de zoutopdracht was hij ook ineens zoek...

Mij lijkt het meer dat hij achter Klaas staat en zo verdwenen lijkt maar het niet is.

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #132 Gepost op: 13-02-2016, 03:30:12 »
Mij lijkt het meer dat hij achter Klaas staat en zo verdwenen lijkt maar het niet is.
Achter zijn rug dus. ;)

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #133 Gepost op: 14-02-2016, 00:53:29 »
Even iets inbrengen tegen al het klaasgeweld op het forum ;D

Waarom zien we deze ineens vol in beeld?
Tim heeft sterrenbeeld kreeft...

Umh.. dat is geen kreeft, maar een krab :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #134 Gepost op: 14-02-2016, 00:54:37 »
Even iets inbrengen tegen al het klaasgeweld op het forum ;D

Waarom zien we deze ineens vol in beeld?
Tim heeft sterrenbeeld kreeft...

Maar dat is een krab ... :P

Deze tunnel is vanavond denk ingestort.. Rop ging eruit op Tim.. In ieder geval gedeeltelijk Tim..

Annemieke zit vol op Klaas. Klaas zit vol op Annemieke.

Dus als Tim de mol zou zijn zou Rop er nog inzitten.

Deze executie was joker/vrijstellingloos. Kunnen we redelijk veel uit halen.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #135 Gepost op: 14-02-2016, 01:02:09 »
Daar wordt bij de sterrenbeelden geen onderscheid in gemaakt
In ALLE andere talen heet dit sterrenbeeld krab, behalve in het Nederlands
"cancer" betekent zowel kreeft als krab in het Latijn. In het Nederlands lijkt dus de keus op kreeft te zijn gevallen en in andere talen op krab.

Maar aangezien dit een Nederlands programma is, is het sterrenbeeld gewoon kreeft en geen krab.

Ik denk eigenlijk dat het een hint naar de pot is. Ze zitten wel erg krab/p bij kas.  ;D
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #136 Gepost op: 14-02-2016, 01:05:07 »
Het maakt niet zoveel uit.. kreeft .. krab

Tim kan het niet meer zijn. Qua wie zit op wie kunnen Klaas, Annemieke en Taeke nog de mol zijn.

Tim valt af.

Nogmaals.. Rop is er op Tim uitgevlogen.

Edit: krab bij kas  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 14-02-2016, 01:07:39 door FS »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #137 Gepost op: 14-02-2016, 01:15:53 »
Ik denk eigenlijk dat het een hint naar de pot is. Ze zitten wel erg krab/p bij kas.  ;D

Ik zou deze graag buiten competitie nomineren voor het onderschriftenspel. ::rofl::

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #138 Gepost op: 14-02-2016, 01:20:24 »
Het maakt niet zoveel uit.. kreeft .. krab

Tim kan het niet meer zijn. Qua wie zit op wie kunnen Klaas, Annemieke en Taeke nog de mol zijn.

Tim valt af.

Nogmaals.. Rop is er op Tim uitgevlogen.

Edit: krab bij kas  ::rofl::
Toch denk ik dat je dit niet met zekerheid kan zeggen. Voornamelijk omdat er vorige week iets heel vreemds gebeurde met de testvraag van Rop. Hij vertelde dat hij Tim en Klaas verdacht, maar vulde een vraag op Annemieke in. Kan montage geweest zijn, maar dat is niet te zeggen. Zo zou je ook kunnen veronderstellen dat Klaas als Mol afvalt omdat Cécile op hem en Rop zat en een vraag op Klaas had ingevuld. Zo zou je veel meer dingen kunnen zeggen over elke kandidaat, maar dan kom je nog niet verder. Hoewel de kans groot is dat Klaas de Mol is, zullen we nog een paar weekjes moeten wachten op de ontknoping en dan weten we ook meteen wie er door wie is uitgeknikkerd  ;D
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #139 Gepost op: 14-02-2016, 01:26:24 »
Toch denk ik dat je dit niet met zekerheid kan zeggen. Voornamelijk omdat er vorige week iets heel vreemds gebeurde met de testvraag van Rop. Hij vertelde dat hij Tim en Klaas verdacht, maar vulde een vraag op Annemieke in. Kan montage geweest zijn, maar dat is niet te zeggen. Zo zou je ook kunnen veronderstellen dat Klaas als Mol afvalt omdat Cécile op hem en Rop zat en een vraag op Klaas had ingevuld. Zo zou je veel meer dingen kunnen zeggen over elke kandidaat, maar dan kom je nog niet verder. Hoewel de kans groot is dat Klaas de Mol is, zullen we nog een paar weekjes moeten wachten op de ontknoping en dan weten we ook meteen wie er door wie is uitgeknikkerd  ;D

Grappig want dat zou normaal gesproken een reactie zijn die ik zelf geschreven zou kunnen hebben. Ik heb het niet zo op de wie zit op wie hints.. Meestal kan je er niks mee. Vooral niet de eerste 6 afleveringen.. dan idd de montage die soms raar doet.
De jokers die ingezet worden etc

Nu was de zwarte ingezet en kreeg je toch redelijk helder te zien hoe het zit...
Die vraag van Rop hoorde denk echt bij Rop. En hij vulde Tim in (4e die ging bij de koffers)