Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 142613 keer)

Re: Spoiler topic
« Reactie #340 Gepost op: 23-02-2016, 08:33:17 »
Geen idee hoe ik mn foto s hierin kan krijgen maar ben een puzzel gaan maken van de vormen die de bij opdracht 1 bij de fabriek de plattegrond moest wormen. Beetje puzzelen met die vormen 1-9 en je hebt de letter ..K


Interessant, misschien goed om in het Klaas-topic te zetten. Een echte spoiler is het niet, maar wellicht een extra hint naar Klaas.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #341 Gepost op: 27-02-2016, 13:05:17 »
Het is in letterlijke zin geen echte spoiler gelukkig, maar de teaser voor de aflevering van volgende week is op dit moment al te zien.

Ik heb de webredactie gevraagd contact met de NPO op te nemen, dus je hebt kans dat de teaser straks geblokkeerd is.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #342 Gepost op: 27-02-2016, 13:31:14 »
Het is in letterlijke zin geen echte spoiler gelukkig, maar de teaser voor de aflevering van volgende week is op dit moment al te zien.

Ik heb de webredactie gevraagd contact met de NPO op te nemen, dus je hebt kans dat de teaser straks geblokkeerd is.

Het spoilert alleen wat we allemaal wisten: Straks is er een 'dat zie je volgende week'-momentje. ;)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #343 Gepost op: 27-02-2016, 14:09:30 »
En dat we vanavond geen verliezer of winnaar krijgen. Toch?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #344 Gepost op: 27-02-2016, 14:50:06 »
Het is geen spoiler. Dezelfde beelden staan nu ook al op Facebook als promo voor vanavond (alleen die 'live' montage bij Vondel CS is erbij gekomen.)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #345 Gepost op: 27-02-2016, 15:15:34 »
En dat we vanavond geen verliezer of winnaar krijgen. Toch?

Nee, dat haal je er niet noodzakelijk uit. Je kan nog altijd een winnaar of verliezer aanduiden en in het voorstukje monteren dat die iets zegt over zijn/haar Mol.

Maar het lijkt me waarschijnlijker dat er gewoon geen bekendmaking komt net als vorig jaar.

Offline Little Cow

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • NIWHL
Re: Spoiler topic
« Reactie #346 Gepost op: 28-02-2016, 09:40:50 »
Op nu.nl staat dat 2 miljoen mensen Annemieke Wie us de mol hebben zie verlaten?????? Foutje van de redactie????
Fotootje ervan kon ik niet uploaden (sorry te groot)

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #347 Gepost op: 28-02-2016, 09:46:00 »
je bedoelt hier?
http://www.nu.nl/media/4221880/mol-trekt-bijna-2-miljoen-kijkers.html

Toch denk ik dat dit gewoon een foutje is, en dat nu.nl geen voorkennis heeft ofso. Niet écht een spoiler dus, maar wie weet.
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline Little Cow

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • NIWHL
Re: Spoiler topic
« Reactie #348 Gepost op: 28-02-2016, 10:01:20 »
Dat hoop ik dan naar, inmiddels is het trouwens wel aangepast  ::oink::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #349 Gepost op: 6-03-2016, 09:17:25 »
We kunnen wel concluderen dat Buzzcapture het weer goed gedaan heeft. Hij zat wel mis met Annemieke (ligt er snel uit want heeft niet iedereen op Twitter toegevoegd)... maar het antwoord daarop was wat hij al bij Tim gaf: die jongelui zijn tegenwoordig zo handig met de social media dat ze er superbewust mee omgaan en wel uitkijken daar hints uit te laten komen (zoals wel gebeurde bij bijv. Marjolein en Cécile).

Ik dacht eerst dat Annemieke een hekel had aan Tim ofzo. Maar daar bleek gisteravond niks van en ik denk nu dat ze gewoon heel slim Tim heeft ontweken om toe te voegen om iedereen op een dwaalspoor te brengen, of althans, om helemaal niets te laten blijken. Daar was zij in elk geval ster in. Tim bleef maar doortwitteren en daaruit was toch iets af te leiden, zoals die strandfoto, en de twitterpieken, die spraken niet helemaal boekdelen maar waren toch kleine hints dat hij zo ver kwam als hij deed.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Spoiler topic
« Reactie #350 Gepost op: 8-11-2016, 19:23:38 »
Het topic voor de spoilers...

Spoiler: leeswaarschuwing (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #351 Gepost op: 8-11-2016, 23:32:40 »
Denk je niet dat ze dat in Amerika gewijzigd kan hebben?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoiler topic
« Reactie #352 Gepost op: 8-11-2016, 23:53:35 »
Het topic voor de spoilers...

Spoiler: leeswaarschuwing (klik om te tonen/verbergen)


Ze zei dat ze een laptop mee had omdat ze als journalist nooit een column miste en vanuit daar braaf haar columns verstuurd heeft elke week. Dat elke week moet je natuurlijk niet letterlijk nemen maar bij wijze van. Haar laptop was dus mee, dus een aanpassing is super simpel om te maken vanuit locatie. Ze moest die mails toch sturen, een aanpassing is zo gemaakt. Ze is immers columniste for a living... Ik vind dit geen duidelijke aanwijzing naar een eventuele vroege exit.

En nu ga ik uit het spoilertopic en kom ik er niet meer. ik wil dit seizoen blanco bekijken. Is een tijdje geleden dat ik dat heb gedaan, maar dat is het spannendst!!
Veel plezier met speuren!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #353 Gepost op: 6-12-2016, 11:15:44 »
Ja maar dan ga je je TOCH afvragen.... WAAROM gaan al die percentages nu opeens zo sterk die kant op... en wat BEDOELT die ene daarmee en HOEZO DAN ::rofl:: ::) ??? ??? ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #354 Gepost op: 6-12-2016, 14:54:01 »
Moet dit niet HIER ::jaja::

Hier de Twitterstiltes van de kandidaten (geen tweets én geen antwoorden).

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ze zijn zo te zien dus een stuk vroeger gegaan dan normaal. Al 15 mei of daaromtrent. En dan afspraak dat iedereen 7 juni weer mocht twitteren, want dan is de finale dus allang geweest.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)