Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 187996 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #400 Gepost op: 15-07-2016, 20:14:23 »
Wow jongens... Er is gewoon een week niets geplaatst hier :o Dat heb ik nog nooit meegemaakt hier ???
...óf niet!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #401 Gepost op: 15-07-2016, 20:53:33 »
wieisdemol.nl doet het weer
er was eens......

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #402 Gepost op: 16-07-2016, 11:50:36 »
Wow jongens... Er is gewoon een week niets geplaatst hier :o Dat heb ik nog nooit meegemaakt hier ???

Zegt misschien iets over hoe moeilijk de BN'ers te vinden zijn dit seizoen?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #403 Gepost op: 18-07-2016, 18:45:32 »
Ik ben op vakantie in Zuid-Afrika en ik kwam deze torens tegen vandaag tijdens een bezoek aan Soweto

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #404 Gepost op: 18-07-2016, 18:51:34 »
Leuk Tim! :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #405 Gepost op: 18-07-2016, 18:52:49 »
Ga je ook jumpen, of ga je nog op zoek naar aanwijzingen?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #406 Gepost op: 18-07-2016, 19:09:42 »
Heel veel pleziwr daar Tim! ::love::

Ikzelf vertrek morgen ook naar een niet te missen Molbestemming: de Filipijnen ::joehoe::
Helaas niet naar waar WIDM is geweest, maar volgens mij is er verder ook nog genoeg te beleven daar. :D
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #407 Gepost op: 18-07-2016, 20:53:00 »
Volgens dit bericht van een maand geleden wordt er toch aan een nieuwe serie van Qui est la Taupe? (met bekende Fransen) gewerkt. ::ok::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #408 Gepost op: 18-07-2016, 21:04:40 »
Ga je ook jumpen, of ga je nog op zoek naar aanwijzingen?

Gelukkig niet. Ik ben niet zo van het bungeejumpen. Had ook nog graag naar de Kerk gegaan. Maar daar gingen we niet naar toe met de tour helaas.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #409 Gepost op: 18-07-2016, 21:56:11 »
Volgens dit bericht van een maand geleden wordt er toch aan een nieuwe serie van Qui est la Taupe? (met bekende Fransen) gewerkt. ::ok::
::cheerleader:: ::boogie:: Goed voor mijn talenkennis. Ben benieuwd wanneer het wordt uitgezonden!
Tell me what your telescope says

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #410 Gepost op: 18-07-2016, 22:17:52 »
Volgens dit bericht van een maand geleden wordt er toch aan een nieuwe serie van Qui est la Taupe? (met bekende Fransen) gewerkt. ::ok::
::feest::
...óf niet!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #411 Gepost op: 19-07-2016, 08:41:15 »
Ik ben op vakantie in Zuid-Afrika en ik kwam deze torens tegen vandaag tijdens een bezoek aan Soweto

Ook echt reclame maken voor vodafone op de toren  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

anoniem 24971

  • Gast
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #412 Gepost op: 29-07-2016, 20:47:49 »
Een vraag over Wie is de Mol? in de Slimste Mens! Het ging over associaties bij WIDM. De juiste antwoorden waren Art Rooijakkers, Molloten, Televizierring en Vrijstelling. Enkel Art Rooijakkers werd door de kandidaten geraden  ::rofl::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #413 Gepost op: 30-07-2016, 03:00:25 »
Een vraag over Wie is de Mol? in de Slimste Mens! Het ging over associaties bij WIDM. De juiste antwoorden waren Art Rooijakkers, Molloten, Televizierring en Vrijstelling. Enkel Art Rooijakkers werd door de kandidaten geraden  ::rofl::

Ik vond Manon Meijers een beetje geschokt kijken toen die vraag kwam. Alsof ze alles ervanaf wist maar het gewoon niet zei. Ze kwam met antwoorden als Moltalk, Mollen, Art (had ze goed) en Bekende Nederlanders. Ze keek daarna ook weg zo van ik wil niet dat er iets van mijn gezicht af te lezen valt.

Ik vond haar altijd een beetje irritant in dat programma op RTL over mode, maar ze komt hier heel slim over. Gister was ze de slimste mens, en vandaag was ze ook lekker bezig. Zou best iemand kunnen zijn die dit jaar in WIDM zit. Cecile zat er vorig jaar in, misschien gaan ze door op de modefiets. Ze tweet niet/amper laatste tweet was in februari, en heb haar instgram account gecheckt en daar post ze gemiddeld 1 foto per week (en er staan vaak ook teksten of foto's van oude shoots) die makkelijk erop zouden gezet kunnen zijn als afleiding, denk aan Marjolein vorig jaar.


Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #414 Gepost op: 30-07-2016, 20:23:54 »
Als ze inderdaad verder fietsen met de modedames, dan mag Claudia Straatmans van mij ook verschijnen in WIDM! Ik hoorde haar een paar maanden terug op de radio, en dat was heel gezellig. ::jaja:: :D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #415 Gepost op: 30-07-2016, 23:06:40 »
Ik vond Manon Meijers een beetje geschokt kijken toen die vraag kwam. Alsof ze alles ervanaf wist maar het gewoon niet zei. Ze kwam met antwoorden als Moltalk, Mollen, Art (had ze goed) en Bekende Nederlanders. Ze keek daarna ook weg zo van ik wil niet dat er iets van mijn gezicht af te lezen valt.

Ik vond haar altijd een beetje irritant in dat programma op RTL over mode, maar ze komt hier heel slim over. Gister was ze de slimste mens, en vandaag was ze ook lekker bezig. Zou best iemand kunnen zijn die dit jaar in WIDM zit. Cecile zat er vorig jaar in, misschien gaan ze door op de modefiets. Ze tweet niet/amper laatste tweet was in februari, en heb haar instgram account gecheckt en daar post ze gemiddeld 1 foto per week (en er staan vaak ook teksten of foto's van oude shoots) die makkelijk erop zouden gezet kunnen zijn als afleiding, denk aan Marjolein vorig jaar.



Zij is wel grappig ja. Zie er geen mol in maar lijkt me een leuke kandidate.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #416 Gepost op: 11-08-2016, 19:10:34 »
De aflevering van Zapp-programma Bij Ron in het Pension van vandaag stond geheel in het teken van Wie is de Mol? :D

Zie hier:

Je moet er van houden, maar ik hou er van :D
« Laatst bewerkt op: 15-08-2016, 11:38:52 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #417 Gepost op: 12-08-2016, 12:56:03 »
Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

Op het youtube-kanaal van Quest en eigenlijk ook een stuk precies op hetzelfde gebaseerd in de afgelopen Quest Psychologie.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #418 Gepost op: 15-08-2016, 15:11:07 »
Art is bezig met het schrijven van het voorwoord van het nieuwe molboekje. En heeft meteen heimwee naar land X, zoals hij schrijft op twitter.....

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #419 Gepost op: 15-08-2016, 16:06:04 »
Een paar jaar geleden zijn pogingen ondernomen om 'molloot' in de Dikke Van Dale te krijgen. Tevergeefs vanwege de zojuist genoemde eeuwigheidswaarde. Ik vind er echter wel wat voor te zeggen om 'molloot' online op te nemen: bij een woord als 'idol' bijvoorbeeld wordt expliciet verwezen naar het tv-programma Idols, terwijl die show na 2008 niet meer op de Nederlandse tv is geweest (keert in 2016 wel weer terug trouwens):

idol
zelfstandig naamwoord • de m & het • idols
En­gels naar een tv-pro­gram­ma ge­naamd Idols
1 zan­ger of zan­ge­res die be­kend is ge­wor­den door deel­na­me aan een ta­len­ten­jacht
2 idool

De kwestie is vandaag bij Van Dale aangekaart.

Ben benieuwd of je het er doorheen krijgt :D

De hoofdredacteur van de Dikke Van Dale vindt het woord 'molloot' nog geen duurzame verrijking van het Nederlands. Het woord zal door Van Dale gevolgd blijven worden. De 'concurrent', het Genootschap Onze Taal, heeft de term echter sinds vandaag aan de database toegevoegd!  ::bravo::