Poll

Wie is de verliezer?

Klaas
6 (7.7%)
Annemieke
20 (25.6%)
Tim
52 (66.7%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 108338 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #80 Gepost op: 15-01-2016, 11:48:49 »
Die is van mij ;D Al denk ik eigenlijk dat ze het ook nog wel een rondje volhoudt. Maar ach ik laat het lekker zo.
Zou ik wel doen ja ::jaja::. Weet je, met die 5 vragen die uit de test worden geschrapt is het een compleet andere game. Anybody can go. Goede spreiders. Zelfs als je focust op Klaas. De test kan zomaar compleet verkeerd uitvallen... een pechronde wordt het dus, dit keer. Beetje flauw wel. Zielig voor de afvaller die anders wellicht in de top van de testlijst was uitgekomen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #81 Gepost op: 15-01-2016, 12:03:39 »
Ehhh....




Of geen afvaller? ???

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #82 Gepost op: 15-01-2016, 12:15:22 »
Of geen afvaller?

Ik denk nu dus dat de pot onder de ::art:: komt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #83 Gepost op: 15-01-2016, 12:25:01 »
geen afvaller? ???
Art legt toch duidelijk uit dat er 5 vragen weggekocht kunnen worden? Dus wel gewoon een executie, lijkt me.
pot onder de ::art::

Pot onder de 0? Een nieuwigheid, maar zou wel erg triest zijn. We hebben hier trouwens ook een club molloten die een veiling sowieso niet zien zitten.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #84 Gepost op: 15-01-2016, 12:33:56 »
Pot onder de 0? Een nieuwigheid, maar zou wel erg triest zijn. We hebben hier trouwens ook een club molloten die een veiling sowieso niet zien zitten.

Niet geheel waar. In 2009 én 2012 begon de pot in de min.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #85 Gepost op: 15-01-2016, 12:37:07 »
Er is ook mingeld, dus het zou kunnen...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #86 Gepost op: 15-01-2016, 12:42:59 »
Oja, dat klopt. Moest de winnaar bijna geld gaan toeleggen inderdaad ::hypocriet:: ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #87 Gepost op: 15-01-2016, 19:41:00 »
Nee, Cécile mag nog niet afvallen hoor!
Zelf heb ik niet zo veel met Marjolein en Taeke.. ik stem op Marjolein.

+1

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #88 Gepost op: 16-01-2016, 11:51:06 »
Oja, dat klopt. Moest de winnaar bijna geld gaan toeleggen inderdaad ::hypocriet:: ::rofl::
Dan wil er echt niemand meer winnen...
Tell me what your telescope says

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #89 Gepost op: 16-01-2016, 12:12:30 »
Is er een reden waarom Cécile zo belachelijk veel stemmen heeft? :P

Persoonlijk heb ik op haar gestemd omdat ik hoop dat ze afvalt. Als ze elke biecht blijft aangrijpen om een soort modestatement te maken is ze mijns inziens hard op weg om één van de minst leuke kandidaten ooit te worden. Het is WIDM, geen modeprogramma.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #90 Gepost op: 16-01-2016, 13:10:41 »
Het zou best kunnen dat Ellie gaat afvallen. De meeste artikelen die op internet over haar deelname waren geschreven gingen over de etherdiscipline. Aangezien we dat vorige week al gehad hebben, kan het zijn dat ze nu al afvalt. Ook omdat ze bij de vorige test zei dat ze gaat wachten op een fout van de mol. Daarmee kwam het op mij een beetje over dat ze nog niet echt door had wie de mol is. 

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #91 Gepost op: 16-01-2016, 13:11:49 »
Persoonlijk heb ik op haar gestemd omdat ik hoop dat ze afvalt. Als ze elke biecht blijft aangrijpen om een soort modestatement te maken is ze mijns inziens hard op weg om één van de minst leuke kandidaten ooit te worden. Het is WIDM, geen modeprogramma.

Dat, maar los daarvan is ze itt een Tim, Taeke, Annemieke niet zo fanatiek of zoals Ellie/Marjolein op haar manier echt een aanwinst  :-X Lijkt wel alsof ze weinig plezier haalt uit het meedoen aan WIDM, terwijl bijv Airen dat meer toonde. Heb haar dan ook als afvaller staan, iets met wens en gedachte.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #92 Gepost op: 16-01-2016, 13:22:05 »
Lijkt wel alsof ze weinig plezier haalt uit het meedoen aan WIDM,

Dus dat. Heb haar ook als wensafvaller. Als je gaat beginnen over dat je tijdens een opdracht het belangrijk vindt dat je kleding niet kreukt (zoutopdracht) kan je wat mij betreft gewoon beter lekker naar huis gaan.  ::zwaai::

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #93 Gepost op: 16-01-2016, 14:17:06 »
Ach, die karaktertrekjes worden natuurlijk breed uitgemeten door de productie. Dat geldt voor alle kandidaten.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #94 Gepost op: 16-01-2016, 15:22:22 »
Persoonlijk heb ik op haar gestemd omdat ik hoop dat ze afvalt. Als ze elke biecht blijft aangrijpen om een soort modestatement te maken is ze mijns inziens hard op weg om één van de minst leuke kandidaten ooit te worden. Het is WIDM, geen modeprogramma.

Dat heb ik dus met Ellie, alsof ze reclame aan het maken is voor de politie. Vreselijk irritant  ::)
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #95 Gepost op: 16-01-2016, 16:41:11 »
Persoonlijk heb ik op haar gestemd omdat ik hoop dat ze afvalt. Als ze elke biecht blijft aangrijpen om een soort modestatement te maken is ze mijns inziens hard op weg om één van de minst leuke kandidaten ooit te worden. Het is WIDM, geen modeprogramma.
Dat vind ik juist leuk aan haar. Maar ik ben dan ook een modeliefhebber die het liefst de hele dag iedereen verveelt met praatjes over kleding, schoenen en sieraden.  :P
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #96 Gepost op: 16-01-2016, 16:47:38 »
Het meest tactische is denk ik om op Cécile in te zetten in de pool vandaag, want ik zag net dat meer dan 100 mensen haar al afvaller hebben dus als het fout blijkt te zijn maakt dat niet zo veel uit voor je positie ;)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #97 Gepost op: 16-01-2016, 17:52:24 »
Dus dat. Heb haar ook als wensafvaller. Als je gaat beginnen over dat je tijdens een opdracht het belangrijk vindt dat je kleding niet kreukt (zoutopdracht) kan je wat mij betreft gewoon beter lekker naar huis gaan.  ::zwaai::
Ik vind de modequotes van Cécile een verrijking ::ok:: Als iemand die niks met mode heeft, vind ik het toch leuk om in de belevingswereld van zo iemand te treden. En natuurlijk halen juist die quotes de aflevering, ze zijn leuk :D
...óf niet!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #98 Gepost op: 16-01-2016, 18:07:14 »
Ik vind Cecile erg geestig, in tegenstelling tot Ellie.

Volgens mij vind je OF Cecile irritant, OF Ellie

Offline kameel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #99 Gepost op: 16-01-2016, 18:39:57 »
Dat heb ik dus met Ellie, alsof ze reclame aan het maken is voor de politie. Vreselijk irritant  ::)

Precies dit heb ik ook. Liever Cecile dan Ellie.  ::rofl::