Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 338976 keer)

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #20 Gepost op: 8-01-2017, 14:49:14 »
Voor nu vind ik dit echt de meest kleurloze kandidaat ever. Maar wie weet (hopelijk) verandert dat nog

Precies wat ik ook dacht.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #21 Gepost op: 8-01-2017, 17:04:28 »
Van degenen in de helicopter het meest verdacht voor de dag gekomen, dat zeker, maar toch heb ik totaal geen mol-gevoel bij hem.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #22 Gepost op: 8-01-2017, 17:07:13 »
Je hebt onopvallend en iets te onopvallend.

Hij zou de 'mysterieus dus heel verdacht maar toch geen mol' rol kunnen hebben dit jaar.

No Milk today???

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #23 Gepost op: 8-01-2017, 17:50:21 »
Voordat thomas de test invult, krijgen we een blik in zijn molboek en daar staat testvragen en dan 4 vragen. Betekent dit dat dit shot na zijn tzst is opgenomen of dat hij al vragen wist op voorhand? of zou hij zich voorgenomen hebben om aan die vragen extra aandacht te besteden?
Ik vond het opmerkelijk en wist niet goed wat ermee aan te vangen.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #24 Gepost op: 8-01-2017, 17:54:18 »
Voordat thomas de test invult, krijgen we een blik in zijn molboek en daar staat testvragen en dan 4 vragen. Betekent dit dat dit shot na zijn tzst is opgenomen of dat hij al vragen wist op voorhand? of zou hij zich voorgenomen hebben om aan die vragen extra aandacht te besteden?
Ik vond het opmerkelijk en wist niet goed wat ermee aan te vangen.

Misschien herinnerde hij zich nog enkele vragen die hij zelf moest invullen op die lange vragenlijst die iedereen krijgt.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #25 Gepost op: 8-01-2017, 19:46:02 »
Hmm. Is een mysterieuze kandidaat (of mol). Ik weet niet goed wat ik van hem moet vinden, maar kan zomaar verassend uit de hoek komen.
Frankje Lapi

Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #26 Gepost op: 8-01-2017, 19:48:36 »
Ik zit ergens al een beetje in de Thomas tunnel..

Offline Moritz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Maurice' maar dan anders..
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #27 Gepost op: 8-01-2017, 19:53:02 »
Voordat thomas de test invult, krijgen we een blik in zijn molboek en daar staat testvragen en dan 4 vragen. Betekent dit dat dit shot na zijn tzst is opgenomen of dat hij al vragen wist op voorhand? of zou hij zich voorgenomen hebben om aan die vragen extra aandacht te besteden?
Ik vond het opmerkelijk en wist niet goed wat ermee aan te vangen.

De vragen in Thomas' Molboekje zijn:
1) Wat is het lievelingsgetal van de Mol?
2) Welk bijbaantje heeft de Mol gehad?
3) Met welk dier vergelijkt de Mol zichzelf
4) Waar woont de Mol?

Dit zijn allemaal vragen die in zo'n grote vragenlijst voor aanvang van het seizoen zouden kunnen staan. Misschien goed voorbereid op vragen die vaker terugkomen in de test van elke eerste aflevering van een seizoen?

Buiten dat vind ik Thomas zich in de eerste aflevering erg mols gedragen. Stil en zenuwachtig in de bioscoop en deed erg zijn best bij de eerste opdracht van het seizoen. Erg als kandidaat proberen over te komen, maar er toch zeker van zijn dat hij geen geld binnen zou halen.

Het oprapen van de envelop is overigens wel zo'n typische, onschuldige en subtiele hint die ze in aflevering 10 laten zien. Art: "Je had het in aflevering 1 al kunnen zien. De Mol blijft graag dicht aan de grond en is dan ook de enige die een envelop van de grond raapt."

Ik ga nu weer snel terug mijn tunnel in.  ::zwaai::
Mijn molletje: Rémy

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #28 Gepost op: 8-01-2017, 20:03:38 »
Voordat thomas de test invult, krijgen we een blik in zijn molboek".

Als je de foto van zijn molboek vergroot, zie je dat de naam van Sigrid niet is genoemd/is doorgestreept bij "ontbijt/eten".
Was ze er niet bij? Dat zou vreemd zijn, want verder was iedereen er, kennelijk. Of ze heeft niks gegeten, dat kan natuurlijk ook.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #29 Gepost op: 8-01-2017, 20:37:56 »
Als je de foto van zijn molboek vergroot, zie je dat de naam van Sigrid niet is genoemd/is doorgestreept bij "ontbijt/eten".
Was ze er niet bij? Dat zou vreemd zijn, want verder was iedereen er, kennelijk. Of ze heeft niks gegeten, dat kan natuurlijk ook.

Marisa, de doorgestreepte naam is van Jochem, die had hij 2 keer in het lijstje gezet.


Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #30 Gepost op: 8-01-2017, 20:41:53 »
Marisa, de doorgestreepte naam is van Jochem, die had hij 2 keer in het lijstje gezet.

Ook dat, maar er staan maar acht namen in zijn lijstje en die van Sigrid is er volgens mij echt niet bij.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #31 Gepost op: 8-01-2017, 20:43:03 »
Ook dat, maar er staan maar acht namen in zijn lijstje en die van Sigrid is er volgens mij echt niet bij.

klopt, maar ik zou niet weten waarom. Misschien vergeten op te schrijven of had hij bij haar iets fout opgeschreven.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #32 Gepost op: 8-01-2017, 20:47:37 »
klopt, maar ik zou niet weten waarom. Misschien vergeten op te schrijven of had hij bij haar iets fout opgeschreven.

Of ze at hetzelfde als hij? Dan hoefde hij dat ook niet op te schrijven.

Even teruggekeken bij 34.17
Ze eet daar iets geels, lijkt op scrambled eggs en fruit. Thomas heeft dat ook gegeten.
Verder was het niet te zien.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2017, 20:57:55 door m0lmuis »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #33 Gepost op: 8-01-2017, 21:49:25 »
Art heeft in een interview gezegd dat de mol twee gezichten had en dit allebei goed kon spelen, de mol en de kandidaat. Toen Thomas bij Art aanschoof in de bar was volgens mij het perfecte voorbeeld van een goede kandidaat spelen; zenuwachtig en stil

Art zei ook dat de mol iemand was met een talent voor dubbelrollen, of iets in die trant.
Thomas heeft heel letterlijk een dubbelrol gespeeld in Soldaat van Oranje, hij was eerst de "slechterik" Anton en later speelde hij de hoofdrol van Erik.
 Dorian Bindels is Erik Hazelhoff Roelfzema en speelt deze rol alternerend met Thomas Cammaert, voorheen Anton in de voorstelling. (van de off. site van Soldaat van Oranje)

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #34 Gepost op: 8-01-2017, 22:58:59 »
Dat" watch me" zit mij dwars. Hij zegt het alsof hij het moest zeggen.
Kan iemand me zeggen wat de spreuk van dit jaar is? Iets van: je kunt het van meer kanten beijken of zoiets?
Watch me?
Maar dan dat "horen zien (watch?) zwijgen filmpje bij Jeroen hier in topic, houdt me ook bezig.

Is er nog iets met een horloge? Watch?  ;) Sorry, nu draaf ik door...

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #35 Gepost op: 9-01-2017, 06:54:54 »
Wel toevallig dat hij tijdens het ontbijt 'watch me' zegt en hij vervolgens op een groot bioscoopscherm te zien is. Zo gezegd, zo gedaan.
🜃

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #36 Gepost op: 9-01-2017, 07:09:56 »
Dank je Fabian!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #37 Gepost op: 9-01-2017, 20:14:39 »
Ik zag straks iets op facebook voorbij komen dat de meeste nummers tijdens de uitzending door een Thomas zijn gemaakt?

Heb nog niet terug gezocht waar het bij stond of dat het elders al keer vernoemd is op het forum?

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #38 Gepost op: 11-01-2017, 07:37:59 »
Er worden steeds tweetallen in beeld gebracht. Thomas betekent tweeling. Een van de apostelen was Judas Thomas de Tweeling. Opvallend genoeg brengen ze heel duidelijk in beeld dat Sanne "Judas" zegt. Ze zegt dat wel bij Jeoen, maar misschien is het toch een hint naar Thomas?
« Laatst bewerkt op: 11-01-2017, 07:41:04 door Nicv »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #39 Gepost op: 11-01-2017, 10:58:16 »
Kan me van vorig jaar herinneren dat we toen ook na afl 1. al dachten dat er een 'tweetallenhint' was. Sommige dingen komen nou eenmaal in paren / meervoud voor.