Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 339269 keer)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #80 Gepost op: 15-01-2017, 13:58:12 »
Thomas zit nu al twee keer vanuit Art gezien direct achter de afvaller. In afl 1. vond ik al dat er een gek gat in de opstelling zat tussen Yvonne en Vincent in zat. In afl 2. zag je Thomas ook in beeld toen Yvonne haar rode scherm kreeg. Het kan toeval zijn, maar ik ga er bij de volgende executie weer op letten.

Euh ... haal je nu niet Sigrid en Yvonne twee keer door elkaar? Er zit in aflevering 1 eerder een vreemd gat tussen Sigrid en Vincent, en in aflevering 2 zit Thomas eerder achter Sigrid dan achter Yvonne ... ??

Offline mns

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #81 Gepost op: 15-01-2017, 14:04:02 »
Ja, ik bedoelde een vreemd gat tussen Sigrid en Vincent inderdaad. En Sigrid is inderdaad ook al twee keer naast de afvaller gezet, dat was mij nog niet opgevallen. Allebei in de gaten houden dus de volgende keer!

Offline Agnes22

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #82 Gepost op: 15-01-2017, 14:07:36 »
Ja, ik bedoelde een vreemd gat tussen Sigrid en Vincent inderdaad. En Sigrid is inderdaad ook al twee keer naast de afvaller gezet, dat was mij nog niet opgevallen. Allebei in de gaten houden dus de volgende keer!



Door het gat wordt de heli-groep gescheiden van de busgroep.
Tweede foto : rechts de ontvoerde kandidaten ,links de Kermisgangers

Offline mns

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #83 Gepost op: 15-01-2017, 14:10:30 »
Door het gat wordt de heli-groep gescheiden van de busgroep.
Tweede foto : rechts de ontvoerde kandidaten ,links de Kermisgangers

Ahh, logisch!  ::ok::

Offline kameel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #84 Gepost op: 15-01-2017, 14:37:58 »
Ik sta voor de ingang van deze tunnel, maar zei Yvonne niet tijdens de Paper Mill opdracht dat ze bij haar tweede Mol, aka Thomas, in het groepje wilde? Heeft ze dan alsnog op Roos gestemd of toch op Thomas?

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #85 Gepost op: 15-01-2017, 14:51:36 »
Die paren (tweelingen) laten mij niet los. In de afleveringen veel Elvis. Elvis had bij zijn geboorte ook een tweelingbroer die na de geboorte overleed. De 2 Elvissen waar Roos mee op de foto ging een hint? Maar vooral bij Thomas (ik zit in die tunnel ::tandpastasmiley::) zie je iedere keer tweetallen  terugkomen.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2017, 14:54:37 door Nicv »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #86 Gepost op: 15-01-2017, 15:32:14 »
Wie maakt er een apart topic van?
het zijn wel opvallend veel tweetjes/duo's/paren.
Heb ik ook al elders geplaatst.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #87 Gepost op: 15-01-2017, 15:32:48 »
Thomas zit nu al twee keer vanuit Art gezien direct achter de afvaller. In afl 1. vond ik al dat er een gek gat in de opstelling zat tussen Sigrid en Vincent in zat. In afl 2. zag je Thomas ook in beeld toen Yvonne haar rode scherm kreeg. Het kan toeval zijn, maar ik ga er bij de volgende executie weer op letten.

Haha, het valt me in die foto's als eerste op dat Roos en Immanuelle precies hetzelfde zitten.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #88 Gepost op: 15-01-2017, 17:04:57 »
Thomas zit nu al twee keer vanuit Art gezien direct achter de afvaller. In afl 1. vond ik al dat er een gek gat in de opstelling zat tussen Sigrid en Vincent in zat. In afl 2. zag je Thomas ook in beeld toen Yvonne haar rode scherm kreeg. Het kan toeval zijn, maar ik ga er bij de volgende executie weer op letten.

Bij afl 2 zit Jochem achter Yvonne ???

Offline AnnaNiem

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #89 Gepost op: 15-01-2017, 23:46:58 »
Ik zit in de Thomas-tunnel. Maar ik zie ook vaak de 3 in beeld,soms alleen en soms als 33 (zijnde 2 drieën). Volgens Wiki is Thomas in Ekeren geboren, het kengetal van Ekeren is 03. En laat de C van zijn achternaam toevallig de 3e letter van het alfabet zijn. En dus heeft de 3 twee gezichten.

Verder vind ik hem rustig, onopvallend en nu de wat zachtere Yvonne (tov de anderen weg is) zal hij toch meer naar de voorgrond moeten, iets voor volgende week om op te letten.

En even over Meegaand. Misschien slaan de titels wel terug in de tijd. De vorige grote tv-optreden van Thomas was in Ramses de serie en ... zo gedaan (titel afl. 1) zou dus daarop kunnen slaan. Afl.2 heeft als titel meegaand en Thomas liet zich zo vanuit de grond de lucht in gaan, heel meegaand. Kijken wat titel 3 wordt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #90 Gepost op: 16-01-2017, 16:13:51 »
Hij zou het haast moeten zijn. Wat een gewauwel in zijn voorstelfilmpje. Pure mollenprietpraat. En weer eens een Belg na Eva. Heb hem op 1.
Het zou wel wat zijn hoor. Ik heb de mol als schotboegmol nog nooit goed gehad. Maar ik voel mij bijzonder prettig in deze tunnel  ::jaja::!! Wow, wat deed hij alles weer mols deze week... en precies altijd in de goede groepjes.

Luister ook vooral naar dat geluidje in de intro, ook al zo speciaal. Was mij 2 weken geleden al opgevallen maar had het nog niet gemeld.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #91 Gepost op: 16-01-2017, 17:49:13 »
Excuseer me als deze mogelijke hint al geplaatst is.

'Thomas is net als vorige week ietwat onopvallend. Op zich een prima uitgangspunt voor de Mol in het begin van de reeks. In de papierfabriek voert hij heel weinig uit, behalve opperen om Diederik alleen te laten (zodat die ontvoerd kan worden?). Maar op de kermis is de acteur dan juist weer minder verdacht omdat hij geld in de pot brengt.
Opvallend is trouwens dat aan de waslijnen met A4’tjes in de papierfabriek de woorden HALVERWEGE en MOL naast elkaar hangen. Wij hebben het even nagezocht: aflevering 2 duurde een uur en veertig seconden. Na een half uur en twintig seconden, dus precies halverwege, is er één deelnemer in beeld… Thomas!'

Afbeelding: https://www.televizier.nl/Uploads/2017/1/Halverwege-Mol-Thomas.1.jpg

Bron: https://www.televizier.nl/categorie/amusement/wie-is-de-mol-2017-02-geheime-hint-in-diederiks.2390222.lynkx
« Laatst bewerkt op: 16-01-2017, 17:50:53 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #92 Gepost op: 16-01-2017, 17:53:55 »
Ik blijf nog even in mijn Thomas-tunnel geloof ik. Bij die briefjes aan de waslijn komt in het begin 'halverwege de Mol' in beeld, en op 30:20 is Thomas in beeld.

Al geplaatst dus. ;)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #93 Gepost op: 16-01-2017, 21:23:23 »
Nog over die eentjestheorie .... wat ik nu ga opperen is een belachelijke theorie ...

maar ik wil 'm toch geopperd hebben want ik vind 'm te mooi

Toch twee Mollen? En wie? Thomas en Diederik

Terwijl het lijkt alsof de groep steeds gescheiden wordt en er dus ergens geen Mol is heeft de tweeling-Mol Thomas en Diederik samen alles meegemaakt.

Schijnt ook hun wat vage onderonsje 'We praten vanavond bij' in aflevering 2 wat meer te verklaren. En het heel erg op mij geënsceneerd overkomende 'Diederik, Diederik, waar ben je toch? waar ben je toch?'

Dan klopt het ook dat Diederik en hij die avond samen op de hotelkamer waren en konden bijpraten.

Is dat de extra laag dit seizoen?


Edit: omdat dit zowel over Diederik en Thomas gaat en er volgens mij nog geen topic was over de eentjes en tweetjes, heb ik er maar één aangemaakt:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=60163.0


Edit 2: ik realiseer me dat de volgorde van mijn gebeurtenissen niet klopt, maakt het al weer een stuk zwakker

Edit 3: sorry voor deze belachelijke theorie. Ik ben nu stukken aan het terugkijken en eigenijk zie ik het niet echt ;-)
« Laatst bewerkt op: 16-01-2017, 21:42:24 door tumtum »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #94 Gepost op: 16-01-2017, 21:45:32 »
Edit 3: sorry voor deze belachelijke theorie. Ik ben nu stukken aan het terugkijken en eigenijk zie ik het niet echt ;-)

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik heb me wel vermaakt  ;D

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #95 Gepost op: 16-01-2017, 21:46:46 »
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik heb me wel vermaakt  ;D

Ah, gelukkig, dan is 't nog ergens goed voor geweest :D

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #96 Gepost op: 16-01-2017, 21:48:38 »
Edit 3: sorry voor deze belachelijke theorie. Ik ben nu stukken aan het terugkijken en eigenijk zie ik het niet echt ;-)

Ik las dit voordat je had ge-edit en ik dacht meteen "oh nee niet weer deze theorie"
Gelukkig zag je zelf in dat het niet klopte haha

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #97 Gepost op: 16-01-2017, 22:10:36 »
Ik las dit voordat je had ge-edit en ik dacht meteen "oh nee niet weer deze theorie"
Gelukkig zag je zelf in dat het niet klopte haha

Volgens mij gaf ik dat in het begin al aan. Het spel 'klopt' niet als er twee mollen zijn en daarom vind ik tweemollentheorieën per definitie al belachelijk (helemaal als ze van het kaliber 'er is een tweelingzus die eigenlijk de Mol is' of 'Art is de tweede Mol' zijn. Maar gezien er wel meer in het spel niet 'klopt' de laatste tijd en er een groter publiek moet worden aangesproken, en er extra lagen beloofd waren, was ik stiekem bang dat er een nieuwe dwaling van de makers op komst was.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #98 Gepost op: 16-01-2017, 22:58:14 »
Zag nu pas hoe blij hij zijn vinger houdt bij het woord de Mol...
(Intro nav afl 1)


Inderdaad zo houdt je een envelop niet vast. Dit doet hij expres.

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #99 Gepost op: 17-01-2017, 00:24:58 »
Een week geleden had ik al vermeld dat de de naam Thomas "tweeling"betekent; het komt uit het Aramees.

Thomas heeft ook 2 verschillende rollen gespeeld in "Soldaat van Oranje".Eén keer de "goeierik"en een keer de "slechterik".

Thomas is al 2 keer in spiegelbeeld te zien geweest en de dubbele cijfers, voorwerpen etc.rijzen de pan uit...

Tot nu toe zijn de titels van de 2 afleveringen toe te passen op een televisieserie en een film waar Thomas in speelde, nl. "Ramses"(...zo gedaan)en "Ja, ik wil"(meegaand). Ik ben heel benieuwd naar de benaming van de volgende uitzending.

Thomas is misschien wel bij uitstek de geschikte persoon voor de dubbelrol waar Art op doelde; die van kandidaat èn Mol..