Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 341552 keer)

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #420 Gepost op: 30-01-2017, 22:07:18 »
De grootste aanwijzing dat hij de Mol is, is dat de verdenking hier heel groot is, maar op de officiele website heel laag. Dat was vorig jaar ook heel lang zo bij Klaas...

Baal. Ook Moltalk probeert hints van Thomas altijd te ontkrachten. Ik krijg er bijna geen Molkickje meer van.... ???

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #421 Gepost op: 31-01-2017, 06:30:47 »
Op een ander forum zag ik het volgende:

Bij de veiling zit recht onder Thomas een man met een pet met de initialen T C. Dat is volgens mij echt een hint die de programmamakers zouden gebruiken.

Verder zegt Thomas tijdens de test dat hij een paar mollen "bedenkt". Meer dan normaal?

Art heeft het ook nog over een rode lap op een stier....
« Laatst bewerkt op: 31-01-2017, 08:02:33 door Nicv »

Offline Mollestant

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #422 Gepost op: 31-01-2017, 10:46:36 »
De grootste aanwijzing dat hij de Mol is, is dat de verdenking hier heel groot is, maar op de officiele website heel laag. Dat was vorig jaar ook heel lang zo bij Klaas...

Baal. Ook Moltalk probeert hints van Thomas altijd te ontkrachten. Ik krijg er bijna geen Molkickje meer van.... ???


Als ik nu op de site kijk wordt Thomas het meeste verdacht hoor,  28% jochem staat op 2 met 27%. Nummer 3 is jeroen met 14%, nummer 4 sanne met 14% nummer 5 Imanuelle met 10%. Diederik staat op 9%

Dus jullie theorie gaat niet echt op hierzo dat jullie mol het minst verdacht wordt op de site.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #423 Gepost op: 31-01-2017, 10:49:24 »

Als ik nu op de site kijk wordt Thomas het meeste verdacht hoor,  28% jochem staat op 2 met 27%. Nummer 3 is jeroen met 14%, nummer 4 sanne met 14% nummer 5 Imanuelle met 10%. Diederik staat op 9%

Dus jullie theorie gaat niet echt op hierzo dat jullie mol het minst verdacht wordt op de site.

Jij hebt het over de fansite widm.nl, niet over de officiële site wieisdemol.nl.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #424 Gepost op: 31-01-2017, 11:19:24 »
Ook Moltalk probeert hints van Thomas altijd te ontkrachten.

Dit zegt niks, deden ze ook bij Freek

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #425 Gepost op: 31-01-2017, 11:26:05 »
Dit zegt niks, deden ze ook bij Freek

Ja idd. Jelsir was daar toen toch in een van de laatste afleveringen en betichtte moltalk daarvan in hun programma zelf? ::rofl:: Het bleek allemaal niet zo te zijn.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #426 Gepost op: 31-01-2017, 11:26:56 »
Ja idd. Jelsir was daar toen toch in een van de laatste afleveringen en betichtte moltalk daarvan in hun programma zelf? ::rofl:: Het bleek allemaal niet zo te zijn.


Ja, en ik kwam daardoor nog dieper in mijn Freek tunnel  ;D

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #427 Gepost op: 31-01-2017, 12:08:21 »
Ja, en ik kwam daardoor nog dieper in mijn Freek tunnel  ;D

En wat wás het gezellig in die tunnel  :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #428 Gepost op: 31-01-2017, 12:36:56 »
Ik vond het leuk destijds, toen had je echt nog dat kamp vs kamp gevoel  ;D Menigeen dook bij Freek de tunnel in, ik en anderen bleven volharden in Susan maar de Susanverdenkers werden weggehoond door de meeste Freekverdenkers. Beetje zoals nu gebeurt met Thomas versus Jeroen heb ik het idee  :-X Toch zie ik vanaf het begin Thomas in meer molposities terecht komen dan Jeroen, tot de veiling in elk geval. De hints vind ik zelf nooit zo interessant want voor diverse kandidaten uit te leggen. (laat dat maar aan dit forum over!)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollestant

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #429 Gepost op: 31-01-2017, 12:37:44 »
Jij hebt het over de fansite widm.nl, niet over de officiële site wieisdemol.nl.

Ah juist verkeerd gekeken!  Excuses :)

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #430 Gepost op: 31-01-2017, 12:41:36 »
Ook Moltalk probeert hints van Thomas altijd te ontkrachten. Ik krijg er bijna geen Molkickje meer van.... ???
Misschien denken de presentatoren dat Thomas absoluut de mol niet kan zijn. Dan ga je dat automatisch sneller ontkrachten (zie hier ook hoe diverse tunnelaars hints naar anderen proberen te ontkrachten). Of schurkt dit te veel naar Trumps idee van "biased media"?

Ik vind moltalk persoonlijk vrij objectief. Of, in ieder geval objectief genoeg; op z'n NOS zeg maar.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #431 Gepost op: 31-01-2017, 14:53:17 »
Misschien denken de presentatoren dat Thomas absoluut de mol niet kan zijn.
De kans dat Margriet als oud-mol in ieder geval vooraf met de mol heeft gesproken is enorm idd. Wat ze daar vervolgens mee doet is de vraag.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #432 Gepost op: 31-01-2017, 14:56:02 »
Chris heeft in een interview gezegd dat hij en Margriet niet weten wie de mol is. Ik geloof dat ook ::jaja::

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #433 Gepost op: 31-01-2017, 15:41:27 »
De kans dat Margriet als oud-mol in ieder geval vooraf met de mol heeft gesproken is enorm idd. Wat ze daar vervolgens mee doet is de vraag.
Dat is precies waar ik niet op doelde  ::rofl::
Sorry, ik bedoelde dat Margriet en Chris onafhankelijk (horen te) zijn, maar dat ze door de afleveringen te kijken wel zelf denken te weten wie de mol is. Als journalist moet je dan natuurlijk onafhankelijk blijven, maar toch sijpelt er hier en daar wat eigen mening doorheen, zoals je ook vaak ziet bij media (zowel links als rechts). Zo zal een presentator die Thomas niet verdenkt, eerder een hint naar Thomas afwijzen dan andersom.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #434 Gepost op: 31-01-2017, 15:44:03 »
Mijn nummer 1 op mijn lijstje is eruit.
Ik ga nu voor mijn nummer 2: Thomas
klaar voor de strijd

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #435 Gepost op: 31-01-2017, 20:58:37 »
Thomas over de mol in zijn voorstelfilmpje in aflevering 1:

“Ik denk dat de mol in uitersten werkt. Volgens mij is de mol erg negatief of juist heel positief, hij probeert de boel op te vrolijken of zo, daar zou ik op letten”.

En dan vervolgens zijn tekening op het strand. Het symbool voor theater een lachend (positief) en een huilend (negatief) masker.

« Laatst bewerkt op: 31-01-2017, 21:01:43 door Moedermol »

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #436 Gepost op: 1-02-2017, 00:05:39 »
 ::ok::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #437 Gepost op: 1-02-2017, 08:21:25 »
Goeie zeg.

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #438 Gepost op: 1-02-2017, 10:44:34 »
Gisteren weer even aflevering 4 terug gekeken.

En inderdaad...bij de veiling zit 2 rijen voor Thomas bij de eerste veiling van een joker
een man voor hem met een bruin petje op waar opstaat TC
Echt wat een toeval zeg...

Na de 1e veiling is hij opeens weer verdwenen...


Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #439 Gepost op: 1-02-2017, 15:14:06 »
Ik zit volop ingegraven in de Thomas tunnel. Net als bijna iedereen geloof ik.  ;D

Al heb ik ook mijn twijfels bij Jochem.
En zou ik het super vinden als het Jochem zou zijn (of Jeroen/Diederik), maar ik denk van niet.

Als je kijkt naar degene met de meeste sleutelposities, is dat Thomas. Van de groep krijgt hij al het vertrouwen. O, als ik de mol zou zijn zou ik mezelf ook af laten gaan bij de lasso-opdracht. Vergeet niet dat hij De kans had om dat geld te verdubbelen. Ook met de wetenschap van de volgende opdracht (dat mede-kandidaten de pot leeg bieden), is het natuurlijk fijn als je een opdracht kunt laten mislukken. Dat is wat de mol hoort te doen, lijkt mij. :-)

Ik zou het als mol zijnde lafjes vinden van mezelf als ik het leeg gaan van zo'n pot zou moeten afhangen van de veiling. Dan leg je dat teveel bij de mede-kandidaten. Thomas bood lekker mee, zonder dat hij de schuld kreeg. Lijkt mij een voorbeeld van een geslaagde mollen-actie.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)