Poll

Sigrid keert terug in aflevering 5?

Ja, als kandidaat
3 (2.9%)
Ja, als Mol
1 (1%)
Nee
53 (51.5%)
Zou leuk zijn, maar verwacht het niet.
46 (44.7%)

Totaal aantal stemmen: 103

Auteur Topic: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer  (gelezen 18391 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
[THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Gepost op: 29-01-2017, 20:29:35 »
Sigrid viel af in aflevering 4 met als titel ‘meer dan normaal’! Alhoewel. Ligt ze wel echt uit het spel?

Het viel me op dat er veel tijd werd genomen om afscheid te nemen met Art. Het gesprek met Art duurde maarliefst 90 seconden. Is dat ‘meer dan normaal’? Het antwoord is ‘ja’. De gesprekken met Roos (40 seconden), Yvonne (65 seconde) en Vincent (85 seconde) duurden allemaal korter.

Sigrid geeft aan tijdens het gesprek met Art dat ‘ze nog niet klaar is om terug te keren in het normale leven’ en daarnaast geniet ze tijdens het spel ‘van dingen die in haar normale leven niet eens ter sprake zouden komen’. Klinkt alsof dit programma voor haar ‘meer dan normaal’ is?





Daarnaast staat Sigrid onder een groen ‘exit’ bord tijdens het gesprek met Art. Betekent dit een mogelijke terugkeer?



Zien we Sigrid terug in aflevering 5 tijdens de Oregon Trail? Wat staat er in de post?
 


Krijgen we een soortgelijk rentree als Tim Haars in 2013? De setting van de opdracht is in ieder geval identiek:
[youtube]dbQAyz2-XFw[/youtube]

Ik ben benieuwd! Maakt Sigrid een rentree (als Mol)?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #1 Gepost op: 29-01-2017, 20:31:38 »
Verwacht OF dit, OF dat er niemand afvalt, want anders houden we aan 't eind niet genoeg kandidaten over voor de afleveringen  :-X

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #2 Gepost op: 29-01-2017, 20:33:24 »
Ik stem hoe dan ook voor  ::love:: :)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #3 Gepost op: 29-01-2017, 20:35:47 »
Jaaaa. Alstublieft. Laat dit waar zijn.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #4 Gepost op: 29-01-2017, 20:35:51 »
Yes please  ::bravo::

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #5 Gepost op: 29-01-2017, 20:42:44 »
Citaat

Ik ben benieuwd! Maakt Sigrid een rentree (als Mol)?


De mol krijgt NOOIT een rood scherm. Dus als ze terugekeert, dan is het zeker als kandidaat.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #6 Gepost op: 29-01-2017, 20:53:08 »
Het zou me wel verbazen, want ze heeft idd een rood scherm gekregen en hoe gaan ze dat dan doen met de molapp?
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #7 Gepost op: 29-01-2017, 20:53:40 »
Jaaaa. Alstublieft. Laat dit waar zijn.
Ich bin ein Bärliner!

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #8 Gepost op: 29-01-2017, 20:55:43 »
Ik hoop het niet

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #9 Gepost op: 29-01-2017, 20:58:10 »
Ik stem nee. Ten eerste vind ik : eruit is eruit, ik heb het nooit geweldig gevonden die terugkerende kandidaten, de kijker weet dat die persoon echt de mol niet meer kan zijn en die persoon krijgt a.h.w. een beloning voor het niet weten wie de mol is. Je rode scherm antwoord was in ieder geval fout dus jij hebt een kandidaat minder om op te letten; niet eerlijk tegenover de anderen vind ik.

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #10 Gepost op: 29-01-2017, 20:58:19 »
Denk het niet, weet iemand misschien of de afvallerstune gespeeld werd? Daarnaast staat er in haar dagboek dat ze terug naar huis vloog, wat er wel degelijk op wijst dat ze niet meer terugkeert.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #11 Gepost op: 29-01-2017, 21:05:17 »
Nee, zeg. Doe mij een lol.
Woosie down?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #12 Gepost op: 29-01-2017, 21:06:29 »
Ik sluit me aan bij mijn 4 voorgangers. Ze komt niet terug en ik hoop ook niet dat ze terugkomt.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #13 Gepost op: 29-01-2017, 21:10:53 »
We kunnen in de app geen punten op haar inzetten, dus ehh nee!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #14 Gepost op: 29-01-2017, 21:12:15 »
Ik stem nee. Ten eerste vind ik : eruit is eruit, ik heb het nooit geweldig gevonden die terugkerende kandidaten, de kijker weet dat die persoon echt de mol niet meer kan zijn en die persoon krijgt a.h.w. een beloning voor het niet weten wie de mol is. Je rode scherm antwoord was in ieder geval fout dus jij hebt een kandidaat minder om op te letten; niet eerlijk tegenover de anderen vind ik.

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb terugkerende kandidaten altijd een beetje kunstmatig gevonden en geïnterpreteerd als een nogal amechtige poging het gebrek aan kandidaten voor de laatste aflevering op te vangen. En daarbij is het inderdaad oneerlijk. Weg is weg.

Onbekende Nederlanders werd nog wel eens aangeboden een executie 'af te kopen'. Misschien dat dat weer een optie is, al kleeft daar ook een ongewenst veilingluchtje aan.
Woosie down?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #15 Gepost op: 29-01-2017, 21:14:06 »
Ik snap best dat je haar terug wil maar het feit dat haar gesprekje het langst duurde tot nu toe en ze onder een groen bordje exit stond vind ik weinig hoopgevend. ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #16 Gepost op: 29-01-2017, 21:14:51 »
Ik zou haar, zoals gezegd heel graag terug zien, maar helaas schat ik de kans nagenoeg 0.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #17 Gepost op: 29-01-2017, 21:23:33 »
Het is een scenario dat uiteraard al eerder is toegepast, volgens mij is het ook gebeurd met Paul in seizoen 7.

Behalve Paul, ook met Richard en Tim, maar die laatsten hadden daar niet zo heel lang plezier van. Gijs heeft er nog wel iets aan gehad, en Paul won zijn seizoen. Ik tel eigenlijk het rode scherm van Daphne niet eens mee, want toen was het spel net pas begonnen.

Uitgesloten is het niet, maar ik denk dat - als het gebeurt - Sigrid toch de mol niet is. Niet omdat ze informatie mist, maar juist omdat het in de gaten loopt als ze ondanks de gemiste informatie toch door kan gaan.

Of het wenselijk is dat ze terugkomt? Wie zal het zeggen.

Overigens is er 10 jaar geleden door de makers in Huizen (bij de tuktuk-race) gezegd dat een rood scherm en de mol best samen kunnen gaan. Zelf was ik er niet bij, maar er zijn hier nog verschillende forummers actief die dit uit eerste hand hebben.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #18 Gepost op: 29-01-2017, 21:51:30 »
En terugkeerder Richard is zaterdag bij moltalk ::rofl::. Hoewel ik het geweldig zou vinden, denk ik niet dat het iets is.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #19 Gepost op: 29-01-2017, 22:36:05 »
Ik denk ook niet dat ze terugkeert. Ik vind haar echt heel leuk, maar ik zou het vreemd vinden als ze terugkeert.
Frankje Lapi