Poll

Sigrid keert terug in aflevering 5?

Ja, als kandidaat
3 (2.9%)
Ja, als Mol
1 (1%)
Nee
53 (51.5%)
Zou leuk zijn, maar verwacht het niet.
46 (44.7%)

Totaal aantal stemmen: 103

Auteur Topic: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer  (gelezen 18389 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #20 Gepost op: 29-01-2017, 22:41:32 »
Ik zou het leuk vinden en het is niet iets nieuws gelet op meerdere seizoenen waarbij mensen terug kwamen. Maar ik zie het niet gebeuren. Al laat ik mij graag verrassen door de volgende aflevering met haar rentree  ::love::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #21 Gepost op: 29-01-2017, 23:18:41 »
Is boor het laatst gebeurd met Tim Haars in 13, maaf die had geen rood scherm. De keer daarvoor is volgens mij lang geleden...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline djerdjo

  • Forumlid
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #22 Gepost op: 29-01-2017, 23:37:03 »
Is boor het laatst gebeurd met Tim Haars in 13, maaf die had geen rood scherm. De keer daarvoor is volgens mij lang geleden...

Volgens mij Barbara in 10 en Richard Groenendijk in 11(?). Dus helemaal onmogelijk is het niet...  :-X Niets is wat het lijkt  ;D
« Laatst bewerkt op: 29-01-2017, 23:48:45 door djerdjo »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #23 Gepost op: 29-01-2017, 23:50:20 »
Is boor het laatst gebeurd met Tim Haars in 13, maaf die had geen rood scherm. De keer daarvoor is volgens mij lang geleden...

Overzicht van 'Zombiekandidaten':

2001: Dan kreeg een rood scherm in aflevering 3, maar lukte het zijn executie ongedaan te maken. Een andere kandidaat (Björn) viel in zijn plaats af. Dan viel in aflevering 6 definitief af.

2002: In aflevering 4 kreeg niemand een rood scherm, maar de afvaller kreeg de mogelijkheid middels een mollenstreek te blijven. Dit is klaarblijkelijk gelukt, want er viel niemand af.

2003: In aflevering 3 kon de executie worden uitgesteld indien (ook) de kandidaat die de test het slechtst had gemaakt een bungeejump zou doen. Dit is gelukt, want er viel niemand af. Ook in aflevering 6 was er geen executie, aangezien alle nog aanwezige kandidaten zich hadden gehouden aan het verbod op het openen van een kokertje dat zij sinds het begin moesten meedragen.

2005: Gijs moest vertrekken in aflevering 2, maar keerde via een spel terug in aflevering 3. De uitkomst van dit spel stond van tevoren vast: de Mol moest hem terughalen, aangezien Roeland die aflevering wegens ziekte was uitgevallen. Hij viel definitief af in aflevering 6, samen met Jim (vanwege een lager percentage goede antwoorden moesten 2 kandidaten naar huis).

2006: Richard viel af in aflevering 3, maar werd teruggehaald (bevrijd uit een kooi in een fabrieksopdracht) in aflevering 4. Hij vertrok definitief in aflevering 6.

2007: Paul viel af in aflevering 3 (in een executie waarin alleen de kandidaten hun eigen scherm te zien kregen), kreeg een opdracht om te kunnen blijven (het stelen van 4 molboekjes in de trein) en werd inclusief zijn buit teruggekocht in aflevering 4. Hij won uiteindelijk het spel.

2008: Joris kreeg in aflevering 5 een vrijstelling en maakte zijn test bewust zo slecht mogelijk om iedereen te sparen. Niemand hoefde dus naar huis. In aflevering 6 viel hij alsnog af.

2009: Anniek kreeg een rood scherm in aflevering 2, maar had een vrijstelling ingezet zodat zij niet naar huis hoefde. Ze bleef uiteindelijk tot de finale.

2010: In aflevering 3 kreeg Barbara Barend een rood scherm, maar om de afwezigheid van de ziek geworden Manuel te compenseren mocht zij blijven na het winnen van een topitospel. In aflevering 4 kreeg ze haar tweede rode scherm en moest naar huis.

2011: In aflevering 1 mocht Pepijn zijn vrijstelling omzetten in een supervrijstelling voor iedereen, hetgeen hij deed, zodat niemand een rood scherm kreeg. In aflevering 6 mochten de kandidaten onderling uitmaken welke 3 kandidaten hun scherm zouden moeten zien. Deze 3 kregen allemaal een groen scherm, zodat niemand (ook niet degene die de test het slechtst had gemaakt) naar huis hoefde.

2012: In aflevering 4 werd middels onderhandelingen bereikt dat niemand naar huis hoefde (dit kostte wel de hele pot).

2013: Tim kreeg viel (kennelijk) af in aflevering 3 (hij bleef als laatste over maar kreeg zijn scherm niet te zien (althans, de kijker niet)), maar keerde terug in aflevering 4. Hij kreeg zijn (tweede?) rode scherm in aflevering 5. In aflevering 4 werd er geloot wie zijn scherm te zien zou krijgen. Er werd uiteindelijk maar 1 scherm getoond (dat van de Mol), en dat was (allicht) groen, zodat niemand naar huis hoefde.

2014: In aflevering 7 werd er maar 1 (groen) scherm getoond, waarna Susan een groepsvrijstelling inzette en de executie werd afgebroken.

2015: In aflevering 7 werd er een groepsvrijstelling getrokken, zodat niemand zijn scherm te zien kreeg.


Tot uw dienst. ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 30-01-2017, 00:11:39 door Michmol »
Woosie down?

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #24 Gepost op: 29-01-2017, 23:52:07 »
Zombiekandidaten  ::rofl:: ::rofl::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #25 Gepost op: 29-01-2017, 23:59:51 »
Bij 2013 kreeg Daniël zijn scherm tochook te zien in aflevering 4?
En Sigrid MOET terugkomen!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #26 Gepost op: 30-01-2017, 00:02:41 »
Overzicht van 'Zombiekandidaten':


2008: Joris kreeg een vrijstelling en heeft de test bewust slecht gemaakt. Niemand hoefde naar huis. 1 aflevering later viel Joris alsnog af.

2010: Barbera kreeg een rood scherm, maar omdat Manuel ziek naar huis was gegaan mocht ze een topitospel doen. ze moest vier groene schijven bemachtigen en mocht dan blijven. Het was haar gelukt, maar viel volgens mij een aflevering later wederom af.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #27 Gepost op: 30-01-2017, 00:04:26 »
@ marvin: Ik heb het aangepast, dank!
@ black_and_white: Ik heb het nog eens nagekeken, en Daniël kreeg zijn scherm echt niet te zien.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2017, 00:21:22 door Michmol »
Woosie down?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #28 Gepost op: 30-01-2017, 00:43:48 »
Het is prima als Sigrid terugkeert hoor. Zolang ze die ene lelijke broek maar thuis laat.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #29 Gepost op: 30-01-2017, 19:33:34 »
Neeeeeee  ::ohno:: ik zeg: EN DOOR
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #30 Gepost op: 30-01-2017, 19:40:13 »
Uhm  Heel hard NEEEEEEEEEEEEEE

 ::zwaai::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #31 Gepost op: 30-01-2017, 22:34:01 »
Zou leuk zijn voor t beeld maar niet voor t spel . Dus met pijn in t hart née gestemd ::love::

Offline Mollestant

  • Forumlid
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #32 Gepost op: 30-01-2017, 23:13:15 »
Graag.  Vooral met die broek aan.  Beste billen van het hele gezelschap ;)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #33 Gepost op: 30-01-2017, 23:19:42 »
Graag.  Vooral met die broek aan.  Beste billen van het hele gezelschap ;)

 ::) ::) :D ;) ;) ;)


Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #34 Gepost op: 30-01-2017, 23:26:14 »
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #35 Gepost op: 30-01-2017, 23:48:41 »
Nou vooruit dan... alleen haar billen mogen terugkomen.  ::)

Vooral omdat ik de prik in de cola mis in deze groep.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #36 Gepost op: 30-01-2017, 23:55:13 »
Huh? Imanuelle geen prik
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #37 Gepost op: 30-01-2017, 23:58:39 »
Nou vooruit dan... alleen haar billen mogen terugkomen.  ::)

Hopelijk moeten er bij de volgende opdracht dan geen jokers gegrepen worden.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #38 Gepost op: 31-01-2017, 00:01:04 »
Hopelijk moeten er bij de volgende opdracht dan geen jokers gegrepen worden.

 ::rofl:: ::rofl:: Het vergt wat oefening, maar het lijkt me niet onmogelijk.  ::fluit::
Woosie down?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #39 Gepost op: 31-01-2017, 18:52:57 »
mag het weer serieus aub
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.