Poll

Sigrid keert terug in aflevering 5?

Ja, als kandidaat
3 (2.9%)
Ja, als Mol
1 (1%)
Nee
53 (51.5%)
Zou leuk zijn, maar verwacht het niet.
46 (44.7%)

Totaal aantal stemmen: 103

Auteur Topic: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer  (gelezen 18390 keer)

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #40 Gepost op: 1-02-2017, 12:09:40 »
De mol krijgt NOOIT een rood scherm. Dus als ze terugekeert, dan is het zeker als kandidaat.

Dit is een groffe misconceptie over Wie is de Mol waar ik me al heel erg lang aan erger!
Er wordt nergens, maar dan ook echt nergens gezegd in het programma zelf dat de Mol géén rood scherm kan krijgen.

Het enige wat er altijd wordt gezegd is "Behalve de Mol, die... hoeft nooit naar huis" of "... die verlaat het spel,... nooit".
De Mol kan dus 100% een rood scherm krijgen en er ''even'' uitliggen, mits die dan geen enkele opdracht mist, anders kan het niet.
Sterker nog, ik hoop al jaren dat dit eindelijk eens een keer gebeurt.

Ik geloof niet dat het ooit gaat gebeuren, maar hoop er nog wel op,
dat is pas inventief bezig zijn en tegen de verwachting in gaan ^^.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2017, 12:45:33 door presentatortje »
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #41 Gepost op: 1-02-2017, 12:42:11 »
Dit is een groffe misconceptie over Wie is de Mol waar ik me al heel erg lang aan irriteer!
Er wordt nergens, maar dan ook echt nergens gezegd in het programma zelf dat de Mol géén rood scherm kan krijgen.

Het enige wat er altijd wordt gezegd is "Behalve de Mol, die... hoeft nooit naar huis" of "... die verlaat het spel,... nooit".
De Mol kan dus 100% een rood scherm krijgen en er ''even'' uitliggen, mits die dan geen enkele opdracht mist, anders kan het niet.
Sterker nog, ik hoop al jaren dat dit eindelijk eens een keer gebeurt.

Ik geloof niet dat het ooit gaat gebeuren, maar hoop er nog wel op,
dat is pas inventief bezig zijn en tegen de verwachting in gaan ^^.

In theorie heb je gelijk: Pieter(rrrr) Jan schijnt het zelfs expliciet zo gezegd te hebben op de fandag in 2008. Bij het combineren van de wél gecanoniseerde regels: "De Mol gaat nooit naar huis" en "...Behalve de Mol, die blijft altijd in het spel" en "Wie een rood scherm krijgt, moet onmiddellijk naar huis" is er echter nauwelijks bewegingsruimte om de Mol tóch een rood scherm te laten krijgen. Tot nu toe is ook steeds volgens die regels gespeeld, zij het dat sommige rodeschermlijders toch niet onmiddellijk naar huis gingen en zelfs terugkeerden. Dergelijke Zombiekandidaten (Paul, Anniek) zijn daarentegen tot nu toe - gelukkig - nooit de Mol gebleken.  ::zweet::

Ik zou het ook een onbeschrijfelijke cop out vinden als de Mol daadwerkelijk bij een reguliere executie een rood scherm zou krijgen. Ik deel jouw hoop (en het gebruik van contaminaties als 'ik irriteer me' (brrr)) dus zeker niet.  ::)
Woosie down?

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #42 Gepost op: 1-02-2017, 12:45:22 »
Ik deel jouw hoop (en het gebruik van contaminaties als 'ik irriteer me' (brrr)) dus zeker niet.  ::)
aangepast

RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [THEORIE] Sigrid's Terugkeer
« Reactie #43 Gepost op: 1-02-2017, 12:47:58 »
Woosie down?