Auteur Topic: [DE MOL] Jan Versteegh  (gelezen 223411 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
[DE MOL] Jan Versteegh
« Gepost op: 12-12-2017, 21:05:53 »
In dit topic kun je al je verdenkingen kwijt over Jan Versteegh.

naam Jan Versteegh
beroep Presentator / zanger
geboorte datum   31 december 1985




Meer informatie over deze kandidaat
« Laatst bewerkt op: 10-03-2018, 20:55:02 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #1 Gepost op: 28-12-2017, 11:14:19 »
Eerste afvaller.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #2 Gepost op: 28-12-2017, 13:29:14 »
Ik zie hem eerder als finalist/mol...
Ich bin ein Bärliner!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #3 Gepost op: 28-12-2017, 13:51:40 »
Nu al een controversiële deelnemer. :P

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #4 Gepost op: 28-12-2017, 13:57:48 »
Gezien zijn antwoorden op vragen in het molboekje en het interview met de tunnelvisie, vind ik hem wel heel erg de nadruk leggen op dat hij geld wil verdienen en de mol wil ontmaskeren. Dat iemand geld in het spel het belangrijkste vindt, is niet meer gebeurt sinds ehh..  Dick Jol??.
Maargoed, een normale kandidaat zou zich hier vooraf niet zo zorgen maken om het geld. Als mol zou je het natuurlijk graag willen zeggen om niet verdacht te worden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #5 Gepost op: 30-12-2017, 13:07:19 »
We have a winner ::jaja::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #6 Gepost op: 3-01-2018, 14:24:26 »
Hij zou het kunnen... ::jaja::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #7 Gepost op: 3-01-2018, 14:29:48 »
We zijn al zoveel seizoenen verder. Lijkt mij juist dat de mol het er niet zo dik bovenop zou leggen. Als mol moet je juist niet meer zeggen dat je de mol wil ontmaskeren en geld wil verdienen want dan denken mensen juist dat je de mol bent. Wat hier dus nu gebeurt  ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #8 Gepost op: 3-01-2018, 14:43:10 »
Hij zou het kunnen, maar hij is het niet bedoelde ik ;).

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #9 Gepost op: 3-01-2018, 16:51:46 »
De combinatie van de Backstabber-hint en zijn antwoorden op vragen (zie hieronder) zorgen ervoor dat Jan mijn hoofdverdachte is. Niet bepaald een wensmol, maarja.. wensmollen zijn zelden echte mollen.


Afbeelding te zien in leader na Jan (of voor Loes).

vraag op de site en in molboekje:
Citaat
"Wat was jouw tactiek?"
“Tijdens de opdrachten vol gas om geld in de pot te brengen en door het minutieus bijhouden van mijn Molboekje voldoende feitenkennis opdoen. Die combinatie moet zorgen dat ik ver ga komen.”
Benadrukt te veel het geld verdienen.

Misschien nog iets opmerkelijks uit de leader. Jan zegt 'Belasting betalen, wie heeft er geen hekel aan?' Nou ja.. een Mol hè?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2018, 13:20:11 »
Toen Klaas De Mol was, was er ook al een hint, waarbij je steeds de eerste letter van een woord moest nemen. Zo kwam ik op deze mogelijke hint naar Jan Versteegh:

"Wil je nu al weten wie De Mol is?"

Pak de eerste letters van elk woord in de vraag:

W-J-N-A-W-W-D-M-I-?

Haal de letters van WIDM weg:
J-N-A? -> JAN?
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2018, 14:40:14 »
Toen Klaas De Mol was, was er ook al een hint, waarbij je steeds de eerste letter van een woord moest nemen. Zo kwam ik op deze mogelijke hint naar Jan Versteegh:

"Wil je nu al weten wie De Mol is?"

Pak de eerste letters van elk woord in de vraag:

W-J-N-A-W-W-D-M-I-?

Haal de letters van WIDM weg:
J-N-A? -> JAN?

Wow, Nigel. Veel beter dan deze gaan we ze ze niet krijgen. Ik hoop dat het een dwaalspoor is. Ik geloof hier niet in toeval...


Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #12 Gepost op: 5-01-2018, 15:06:17 »
Wow, Nigel. Veel beter dan deze gaan we ze ze niet krijgen. Ik hoop dat het een dwaalspoor is. Ik geloof hier niet in toeval...

Ik vind dit ook erg opvallend. Vooral omdat het de zin "Wil je nu al weten wie De Mol is?" is..
Ik probeerde iets en toevallig JNA -> JAN
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #13 Gepost op: 5-01-2018, 20:23:36 »
Oh mooi gevonden!  ::ok::
Ik had hem niet hoog op mijn lijstje staan maar hij stijgt hierdoor wel

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #14 Gepost op: 6-01-2018, 12:10:39 »
Ik vind dit ook erg opvallend. Vooral omdat het de zin "Wil je nu al weten wie De Mol is?" is..
Ik probeerde iets en toevallig JNA -> JAN

Leuke vondst! Je kan ook zo puzzelen:

"Wil je nu al weten wie De Mol is?"

www demolisjan

Maar gelukkig levert www.demolisjan.nl of www.janisdemol.nl (of .nu, dan gebruik je ook dat woordje) niet zo'n pagina op als in 2009 met Jon. ;D
« Laatst bewerkt op: 6-01-2018, 12:36:13 door Heinz »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #15 Gepost op: 6-01-2018, 12:13:30 »
Die is goed gevonden!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #16 Gepost op: 6-01-2018, 20:17:33 »
Ik vind het ook een goede! Ware het niet dat ik me haast niet kan voorstellen dat ze de bekendste van de groep de mol gaan maken, maar ze weten dat iedereen dat denkt, dus dan kan het juist weer wel...  ;D

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #17 Gepost op: 6-01-2018, 22:01:29 »
Op de een of andere manier zie ik Jan wel eens een volgend seizoen van WIDM presenteren.

Gebaseerd op zijn houding, die bij mij als oprecht overkomt, denk ik niet dat hij de Mol is. Ook al vindt hij het niet erg om nog even in de taxi te blijven zitten en alsnog nog even Art te bellen.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #18 Gepost op: 6-01-2018, 22:08:55 »
Jan vroeg of tips voor iedereen hetzelfde waren. Antwoord was: "Dat weten we dus niet." Vervolgens belt hij Art, hoort M18 en zegt dan: "Ja, dat wist ik dus al." Wat Jan daar zegt en doet, klopt niet helemaal. Aangenomen dat ze wel weten dat iedereen een verschillende locatie zoekt...

1) Vanwaar de vraag of de aanwijzing voor ieder gelijk is. Dat ligt dan toch niet in de lijn der verwachting? Checkt hij hier in hoeverre de andere groepen het hebben uitgevogeld?

2) Na het antwoord "weet ik niet" belt hij alsnog (-1000) en zegt dan: "Wist ik al." Hoe dan? Op basis van wat? Hij had juist aangetoond dat hij het niet wist.

Offline Hans97

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Let's go amigo! 🎶🎶
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #19 Gepost op: 6-01-2018, 22:25:17 »
Jan vroeg of tips voor iedereen hetzelfde waren. Antwoord was: "Dat weten we dus niet." Vervolgens belt hij Art, hoort M18 en zegt dan: "Ja, dat wist ik dus al." Wat Jan daar zegt en doet, klopt niet helemaal. Aangenomen dat ze wel weten dat iedereen een verschillende locatie zoekt...

1) Vanwaar de vraag of de aanwijzing voor ieder gelijk is. Dat ligt dan toch niet in de lijn der verwachting? Checkt hij hier in hoeverre de andere groepen het hebben uitgevogeld?

2) Na het antwoord "weet ik niet" belt hij alsnog (-1000) en zegt dan: "Wist ik al." Hoe dan? Op basis van wat? Hij had juist aangetoond dat hij het niet wist.

Het kwam op mij niet over als molactie hij belde om wellicht het antwoord van de kluis te krijgen vervolgens krijgt hij de coördinaten van de kluis en baalt hij dat hij heeft gebeld.