Auteur Topic: [DE MOL] Jan Versteegh  (gelezen 223470 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #80 Gepost op: 17-01-2018, 03:01:26 »
Wat mij eigenlijk vooral op viel is hoe ver hij in aflevering 2 bij Jean-Marc vandaan bleef. Hij ging ergens anders zitten, heeft amper met hem gepraat, pakte als eerste de sleutel van een hotelkamer en koos Emilio met de mededeling dat als hij toch met iemand op een kamer moest slapen, hij wel een leuk iemand op de kamer wilde.

Verder zie ik niets mols. Hoop wel dat hij er lang in blijft, leuke kandidaat.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #81 Gepost op: 17-01-2018, 03:22:21 »
Inderdaad, viel me ook op. Vond het zelfs een tikkeltje sneu voor Jean-Marc, die het toch al zo zwaar had. Hier nog aan toe gevoegd: Jan zegt zonder blikken of blozen aan de ontbijttafel dat ze twee keer betaald of voor 1.500 euro hebben verbeld, terwijl voor zover wij weten dat maar 1.000 euro was. Kijkt Jean-Marc niet eens even aan. Terwijl Emilio en Stine juist de bal naar elkaar proberen toe te spelen, als de vraag gesteld wordt. Jan wilde ook volgens een biecht informatie in aflevering 1 niet doorgeven aan anderen. Hij komt over als een fanatieke kandidaat die ondanks zijn joviale uitstraling het spel hard kan spelen, en daar op dit moment helemaal geen bondje voor nodig heeft. Het zou me niet verbazen als hij na Jean-Marc en Emilio volgende keer weer bij iemand anders gaat kijken wat voor vlees hij in de kuip heeft. Overigens zou ik als mol denk ik het liefst bij een persoon blijven hangen. Dan loop je toch minder risico dan wanneer je weer door iemand anders met frisse argwaan bekeken wordt.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2018, 04:03:19 door Newbie2 »

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #82 Gepost op: 17-01-2018, 08:44:11 »
Jan zegt zonder blikken of blozen aan de ontbijttafel dat ze twee keer betaald of voor 1.500 euro hebben verbeld, terwijl voor zover wij weten dat maar 1.000 euro was.

Jan wil zichzelf blijkbaar verdacht maken door te beweren dat hij veel geld verbeld heeft met die opdracht. Dat zou de mol nooit doen. Een van de weinige kandidaten waar ik een dikke streep doorheen heb gezet.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline invmat

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #83 Gepost op: 17-01-2018, 09:37:48 »
Is er iemand die niet vindt dat Jan een hardwerkende, fanatieke, zichzelf zijnde kandidaat is?


Offline kameel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #84 Gepost op: 17-01-2018, 09:53:24 »
Is er iemand die niet vindt dat Jan een hardwerkende, fanatieke, zichzelf zijnde kandidaat is?


Ja, ik. Op sommige momenten dan.  ::tandpastasmiley:: Vind dat Jan het enorm kan laten lijken alsof hij veel bijdraagt, maar ondertussen verpest hij ook opdrachten en doet hij helemaal niet zoveel. Ik blijf het nog even aankijken bij Jan.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #85 Gepost op: 17-01-2018, 10:11:26 »
Is er iemand die niet vindt dat Jan een hardwerkende, fanatieke, zichzelf zijnde kandidaat is?


Ik kan er mijn vinger nog niet op leggen. Het ene moment is hij inderdaad puur kandidaat, maar op andere momenten krijg ik toch het gevoel dat er meer achter zijn acties zit. Hierdoor kan ik hem nog steeds niet uitsluiten van mogelijk mol-zijn.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #86 Gepost op: 17-01-2018, 18:43:17 »
Citaat
Een van de weinige kandidaten waar ik een dikke streep doorheen heb gezet.

Jan is degene die ervoor zorgt dat op de markt de gezochte vrouw met tomaten verandert in een man met uien... Jan belt in Aflevering 1 totaal zinloos 1000 euro. In aflevering 2 blijkt het al 1500 te zijn.

Wat hij bij de opdracht met de graafmachines doet in het begin, zet ik daar wel neer.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #87 Gepost op: 17-01-2018, 18:56:54 »
Jan doet inderdaad wel exact wat je van een mol verwacht voor een eerste, gezamenlijke, aflevering. Vertrouwen winnen en het doen lijken alsof je heel erg je best doet. Qua bepaalde reacties zou ik hem minder snel verdenken, maar ik houd toch het gevoel dat hij zich op momenten inhoud ofzo.

Daarnaast vindt ik de hoofdverdachten van dit forum momenteel nog wat saai. Dus waarschijnlijk is het meer hoop dan verwachting van Jan als mol. Maar hoop maakt verwachting.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #88 Gepost op: 18-01-2018, 02:27:21 »
Citaat van: LdHmolletje
Ik kan er mijn vinger nog niet op leggen. Het ene moment is hij inderdaad puur kandidaat, maar op andere momenten krijg ik toch het gevoel dat er meer achter zijn acties zit. Hierdoor kan ik hem nog steeds niet uitsluiten van mogelijk mol-zijn.

Helemaal eens!
Vooralsnog voor mij een fanatieke kandidaat.
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #89 Gepost op: 19-01-2018, 00:55:49 »
Ik denk dat Jan er heel snel uit zal vliegen. Hij is zo verschrikkelijk druk bezig met regelen en druk doen dat hij veel te weinig tijd besteed aan wat de anderen doen, bv achter zijn rug. Jan kijkt niet achterom. Ik denk dat hij ook weinig kan onthouden zo, hij moet doodmoe zijn elke dag.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #90 Gepost op: 19-01-2018, 18:29:17 »
Ik vond dat Jan nog wel een interessante uitspraak afgelopen aflevering. Hij zei iets als: 'op naar die 0' zolang je in de min staat is de uitspraak niet zo heel vreemd. Maar misschien dat het ook wel zijn streven is voor de rest van het seizoen??
Het viel me gewoon op.

En als je dan eenmaal begint met tunnelen, dan vallen er steeds meer (nutteloze) dingen op.
Op het geld staan veel driehoeken. Die bestaan uit, ja je raadt het niet, drie hoeken. Jan's naam bestaat uit drie letters.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2018, 00:57:22 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #91 Gepost op: 20-01-2018, 11:06:48 »
Tja. Mij viel die uitspraak ook op, maar als je ziet hoe onmols Jan bezig is in de opdrachten, vind ik het zoeken naar eventuele hints naar hem een futiele bezigheid. Als je iemand verdenkt als mol, wijs dan aan waars hij verdacht gedrag vertoont. Niet welke hints er naar hem zijn, want daar gaat dit spel niet over. Dit spel heet "wie is de mol" en niet "wat is de hint".
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #92 Gepost op: 20-01-2018, 13:29:45 »
Het is trouwens juist het gedrag dat hij vertoont waarom ik hem verdenk. Als ik puur op hints af zou gaan, was Stine of Simone mijn verdachte. Maar bij Jan krijg ik steeds het gevoel alsof hij meer weet en zich soms inhoudt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #93 Gepost op: 20-01-2018, 15:03:42 »
Zie zijn tweet, het is de naakte waarheid voor hem vandaag ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #94 Gepost op: 20-01-2018, 22:32:47 »
Als hij de Mol is dan verdient hij een oscar. ::tandpastasmiley:: Zelden iemand zo nerveus gezien tijdens de test.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #95 Gepost op: 20-01-2018, 22:40:30 »
Als hij de Mol is dan verdient hij een oscar. ::tandpastasmiley:: Zelden iemand zo nerveus gezien tijdens de test.
Idd.. hij was completely terrified. En dat was niet gespeeld m.i

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #96 Gepost op: 20-01-2018, 22:46:56 »
Ik begon ook heel erg met hem mee te leven tijdens de executie. Hij zat daar echt met tranen in zijn ogen  ::rofl:: ::love::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #97 Gepost op: 20-01-2018, 22:52:43 »
Als we die vooruitblik voor aflevering 4 mogen geloven gaat hij de vrijstelling voor de finale binnenhalen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #98 Gepost op: 20-01-2018, 23:21:58 »
Zijn reacties en emoties zijn/ lijken kandidaats...
Toch kan ik hem op 1 of andere manier niet helemaal afstrepen, hij heeft gekke acties of dingen die opvallen:
- benoemen dat ze in Kiev zitten
- die biechten met dat soort teksten inderdaad (op naar de 0)
- in de verdubbelaar gaan zitten tijdens de 'rode autos'/ Pac opdracht
- sturend zijn en meteen de lead pakken

Mmmmmmmmm, ik neem hem nog mee in lijstje met verdachten....al zit ik in een ander tunneltje.
Meer L

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #99 Gepost op: 20-01-2018, 23:25:01 »

die biechten met dat soort teksten inderdaad (op naar de 0)


Mmmmmmmmm, ik neem hem nog mee in lijstje met verdachten....al zit ik in een ander tunneltje.
Er zit altijd wel een kandidaat in de groep met vreemde biechten  ::rofl::
Denk aan een Tycho of Tim in 2016. Heeft hij waarschijnlijk van Tim overgenomen  ::rofl::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris