Auteur Topic: [DE MOL] Jan Versteegh  (gelezen 223405 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #400 Gepost op: 25-02-2018, 13:29:08 »


http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=61890.0;attach=135699;image

Volgens mij heeft Stine hier de Mol in de wielen gereden... Wie juichen er oprecht, en wie gebaart (eufemistisch uitgedrukt) niet zo blij te zijn?

Heel plausibel Lama1997.  ::ok::
Maar toch... Als je dit screenshot bekijkt, dan lijkt het er toch wel op dat Jan daar zelf ook niet zo blij mee is. ;-)
« Laatst bewerkt op: 25-02-2018, 13:32:32 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #401 Gepost op: 25-02-2018, 13:36:51 »
Middelvinger? ::oink::

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #402 Gepost op: 25-02-2018, 13:48:06 »
Is het iemand toevallig al opgevallen dat deze zin gebruikt wordt bij de intro van de afleveringen?
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #403 Gepost op: 25-02-2018, 14:06:29 »
Die intro viel mij ook op... Kon er niet meteen een hint aan koppelen, maar bijzonder is het wel.

En wauw, Jan staat nu gewoon bovenaan in de poll.  ::tandpastasmiley:: Wie had dat twee weken geleden gedacht toen we met een handjevol mensen in deze tunnel zaten (en ook nog niet eens volledig: er bleven ook nog allerlei twijfels naar andere potentiële mollen)? En dat heel veel mensen daar niks bij konden voorstellen, want ‘Jan kon nooit de mol zijn’?

Legendarisch seizoen. Nu al.

Ik hoop zo dat hij de Mol is en dat mijn hint serieus een hint was. OMG ZOU ECHT TOP ZIJN!

Dat zou zomaar kunnen.  :D Top!
« Laatst bewerkt op: 25-02-2018, 14:24:05 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #404 Gepost op: 25-02-2018, 14:41:26 »
Ik ga denk ik deze week eens alle afleveringen opnieuw bekijken. Maar de reden waarom ik Jan niet als mol zag, was het feit dat hij zo fanatiek was.

Altijd het voortouw nemen en zijn ideeën leken ook altijd logisch, maar achteraf gezien betwijfel ik dat ten zeerste. Als hij de verkeerde kokers pakte in de raftopdracht, is dit voor mij een van de beste molacties in jaren. De hele tijd zijn kleuren en landen zeggen en door het zoveel te zeggen, hebben de anderen er geen aandacht meer voor en kan hij ze subtiel omwisselen en dan die snoekduik, prachtig!  ::bravo::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #405 Gepost op: 25-02-2018, 14:53:10 »
Middelvinger? ::oink::

Jep!

En dit screenshot maakte ik nav een hele goede tip van Cool Cat _86;
Nét nadat Art heeft gezegd dat de zin van de woordzoeker fout is.  Dat ziet er niet uit als een balende kandidaat, vind ik.

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=61890.0;attach=135700
« Laatst bewerkt op: 25-02-2018, 14:58:54 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #406 Gepost op: 25-02-2018, 15:14:00 »
Nadat mijn Simone-tunnel is ingestort hoop ik vooral heel erg dat Jan de mol is.  :P
Jan zou voor mij een topmol zijn, zoals Dennis dat voor velen is (die had ik destijds na afl. 2 door ;D). Bij Jan heb ik het al die tijd niet echt kunnen geloven, misschien afgeleid door Stine en Simone. ::rofl::

En ik hoop vooral niet dat het Ruben is... ik wil het niet.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #407 Gepost op: 25-02-2018, 15:26:43 »

@Suuus: dat rolverdelen doet hij volgens mij om invloed te hebben op het spel. En dus op de beste mol-positie. En jouw teen is natuurlijk ook welkom in deze tunnel.  ;)

Dank je wel! En ik denk dat je gelijk hebt. Alles in controle houden.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #408 Gepost op: 25-02-2018, 15:52:38 »
Vanuit de ingestorte Simone tunnel gisteren in de Rubentunnel gestapt, maar vol twijfels.
Vandaag besloten dat ik in de Jan tunnel kom en hier nu ook blijf.
Alleen al omdat ik heel erg hoop dat hij de mol is  ::jaja::

Online KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #409 Gepost op: 25-02-2018, 15:59:46 »
Heb nu twee ingestorte tunnels gehad... vind het wel ff goed zo  ::rofl::

Ik heb geen idee meer over wie De Mol is. Heb in de MolApp al mijn punten verloren gister en geen van de drie is voor mij ooit top-verdachte geweest.

Als Jan De Mol is getuigt het echt van behoorlijke lef van de programmamakers... al was het alleen al om het feit dat mevrouw Versteegh 6 maanden zwanger was ten tijde van de opname... ::jaja::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #410 Gepost op: 25-02-2018, 16:18:54 »


Als Jan De Mol is getuigt het echt van behoorlijke lef van de programmamakers... al was het alleen al om het feit dat mevrouw Versteegh 6 maanden zwanger was ten tijde van de opname... ::jaja::

Hmmm ... weet ik niet. In het eerste dagboek van de mol stond iets van dat de mol "lang" naar dit moment had toegeleefd. Ik denk dat de mol van dit jaar het al veel eerder wist dan bijvoorbeeld Klaas...

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #411 Gepost op: 25-02-2018, 16:32:13 »

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #412 Gepost op: 25-02-2018, 17:39:44 »
Mijn probleem met Jan als Mol hier is, waarom zou hij zelf met het idee komen om te gaan duwen? Stine leek er niet aan te denken. Jan verdient hier basically 450 euro voor de pot. Wat hij zonder verdacht te lijken eruit had kunnen houden.

------ KNIP ------


Absolouut 'spot on' Orphen. Als Jan de mol is dan had hij hier kunnen chillen  ::zon:: door niet te gaan duwen. Deed hij niet. => Geen Mol  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 25-02-2018, 17:42:02 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #413 Gepost op: 25-02-2018, 17:42:20 »
Jep!

En dit screenshot maakte ik nav een hele goede tip van Cool Cat _86;
Nét nadat Art heeft gezegd dat de zin van de woordzoeker fout is.  Dat ziet er niet uit als een balende kandidaat, vind ik.

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=61890.0;attach=135700
Stine lijkt blijer dan Jan, en was toch echt een kandidaat...

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #414 Gepost op: 25-02-2018, 17:43:38 »
Aangezien ik deze hint nog nergens heb gelezen plaats ik hem maar hier en niet in de titel topic. Maar de titel van aflevering 6 heet ''verlost'' tijdens de groen/rood opdracht vraagt Art aan Jan onder welke stoelnummers het geld lag in de circus opdracht. Het antwoord is stoel 1 en stoel 8. Jan wordt hier verlost als mol 18  ::oink::.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2018, 18:01:54 door Sanmol »

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #415 Gepost op: 25-02-2018, 17:56:15 »
Aangezien ik deze hint nog nergens heb gelezen plaats ik hem maar hier en niet in de titel topic. Maar de titel van aflevering 6 heet ''verlost'' tijdens de groen/rood opdracht vraagt Art aan Jan onder welke stoelnummers het geld lag in de circus opdracht. Het antwoord is stoel 1 en stoel 8. Jan verlost zichzelf hier als mol 18  ::oink::.

"Zichzelf verlossen als mol" is volgens mij geen Nederlands. Zichzelf verraden als mol, zou ik wel begrijpen. Maar de aflevering wat niet getiteld "Verraden".
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #416 Gepost op: 25-02-2018, 18:04:57 »
Ik zie hier geen middelvinger in?





Ik zag zelfs 2 middelvingers...  :-X Maar zo aan de uitvergroting te zien zijn mijn ogen minder goed dan die van Jan. Oeps!
Maar wellicht toch zijn linkerhand...?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #417 Gepost op: 25-02-2018, 18:07:03 »
Ik zag zelfs 2 middelvingers...  :-X Maar zo aan de uitvergroting te zien zijn mijn ogen minder goed dan die van Jan. Oeps!
Maar wellicht toch zijn linkerhand...?

Nu lijkt het of je hoopt dat hij een middelvinger opsteekt. ???

Ook links is er geen middelvinger, want de vinger die we zien staat te ver aan de buitenkant van zijn hand.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #418 Gepost op: 25-02-2018, 18:19:43 »
Stine lijkt blijer dan Jan, en was toch echt een kandidaat...

Je  moet het eigenlijk in beweging bekijken, dan zie je echt een grijns die meer is dan gewoon lachen bij Stine. Ook zijn hand beweging erbij.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #419 Gepost op: 25-02-2018, 18:40:29 »
Nu lijkt het of je hoopt dat hij een middelvinger opsteekt. ???


Nee hoor, want eigenlijk vind  ik dat juist heel stom als dat zou kloppen.
De linkerhand zie ik niet zo goed (kleine weergave op mijn scherm), maar dat lijkt wel zo hier.

Sorry voor de verwarring.

Voor de rest lijkt hij zich wel wat afzijdig te houden tijdens het slot van deze opdracht, dat dan weer wel.  ;)
« Laatst bewerkt op: 25-02-2018, 20:03:01 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)