Auteur Topic: [DE MOL] Jan Versteegh  (gelezen 223348 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #440 Gepost op: 25-02-2018, 22:58:54 »
 
Wat een mooie hint naar Jan blijft is uit afl 1. Achterop zijn kaartje stond: in deze straat kan je geld laten rollen. De enige aanwijzing die over geld uitgeven ging. In die afl maakt hij ook een M teken in de lucht met zijn handen.

Ik wil gewoon niet aan  een anti climax met Ruben dus ik blijf lekker bij Jan.  ::bravo::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #441 Gepost op: 25-02-2018, 23:07:56 »
Jan is niet de mol omdat als Ron en Loes de kluis wel gevonden hadden, hij Jean-Marc er actief uitgespeeld zou hebben. De mol stuurt geen mensen naar huis, nooit.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #442 Gepost op: 25-02-2018, 23:09:00 »
Jan is niet de mol omdat als Ron en Loes de kluis wel gevonden hadden, hij Jean-Marc er actief uitgespeeld zou hebben. De mol stuurt geen mensen naar huis, nooit.

Dat was ook eerst mijn visie, maar ik ben stilaan toch aan het overwegen dat Jan gebriefd kon worden onderweg.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #443 Gepost op: 25-02-2018, 23:16:03 »
Als Jan de mol is zal het wel zijn taak zijn geweest om Jean-Marc sowieso terug te brengen als zij inderdaad als enige team de kluis niet hadden gehaald. Dat was niet het geval, dus hoefde dat niet. Of hij kon inderdaad toch gebriefd worden onderweg.

Ik had Jan in eerste instantie ook o.a. daarom afgestreept, maar momenteel sluit ik niets meer uit :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #444 Gepost op: 25-02-2018, 23:18:55 »
Als Jan de mol is zal het wel zijn taak zijn geweest om Jean-Marc sowieso terug te brengen als zij inderdaad als enige team de kluis niet hadden gehaald. Dat was niet het geval, dus hoefde dat niet. Of hij kon inderdaad toch gebriefd worden onderweg.

Ik had Jan in eerste instantie ook o.a. daarom afgestreept, maar momenteel sluit ik niets meer uit :P
Net zat je nog op Olcay toch? Of verwar ik je met Daisy?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #445 Gepost op: 25-02-2018, 23:19:27 »
Bovendien stond Jan's kistje op een onmogelijke plek (boven op dat kerkje (en nu doe ik dat gebouw waarschijnlijk oneer aan)). Het is altijd maar te zien hoe ver de Mol gebriefd is. Die zal wel weten dat ze alle 5 in een verschillende stad zijn, hoe je de code vindt en hoe je de kluis vindt op de kaart, maar weet die ook waar op M18 die moet zijn?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #446 Gepost op: 25-02-2018, 23:26:29 »
Dat was ook eerst mijn visie, maar ik ben stilaan toch aan het overwegen dat Jan gebriefd kon worden onderweg.

Daar heb ik ook aan gedacht maar het lijkt me toch te omslachtig. Ten eerste moet je er voor zorgen dat JM niks door heeft, terwijl ze continu samen zijn. Lijkt me al lastig. Daarnaast is het geen zekerheid dat Jan de kluis haalt. Hij heeft dat niet helemaal zelf in de hand.

Als Jan de mol is zal het wel zijn taak zijn geweest om Jean-Marc sowieso terug te brengen als zij inderdaad als enige team de kluis niet hadden gehaald.

Dat is waar maar dat had JM op een achterstand gezet doordat hij vanaf dan een beetje naast de groep komt te staan en de marktopdracht gemist zou hebben. Wel beter dan actief naar huis sturen maar het voelt toch niet eerlijk. En het had Jan enorm verdacht gemaakt.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #447 Gepost op: 25-02-2018, 23:28:09 »
Daarnaast leggen ze het er ZO dik bovenop in de montage naar Ruben.. Zelfs Arts intropraatje waarin hij benadrukt dat iedereen op dezelfde mol zit... vervolgens alle kandidaten die roepen dat Ruben de mol is.. Zouden ze het er echt zo vet opleggen?
Ik hoop van niet en denk ook van niet

Er komt een Jan twist  8)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #448 Gepost op: 25-02-2018, 23:29:57 »
Daarnaast leggen ze het er ZO dik bovenop in de montage naar Ruben.. Zelfs Arts intropraatje waarin hij benadrukt dat iedereen op dezelfde mol zit... vervolgens alle kandidaten die roepen dat Ruben de mol is.. Zouden ze het er echt zo vet opleggen?
Ik hoop van niet en denk ook van niet

Er komt een Jan twist  8)
Olcay  ::jaja::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #449 Gepost op: 25-02-2018, 23:33:52 »
Olcay  ::jaja::

 ::rofl:: dat hopen we allemaal

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #450 Gepost op: 25-02-2018, 23:34:45 »
Net zat je nog op Olcay toch? Of verwar ik je met Daisy?
Ik denk dat je me sowieso met iemand anders verwart. Ik hoop nog bijna harder dat Olcay het niet is dan dat Ruben het niet is :-X
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #451 Gepost op: 25-02-2018, 23:37:07 »
Ik denk dat je me sowieso met iemand anders verwart. Ik hoop nog bijna harder dat Olcay het niet is dan dat Ruben het niet is :-X

Foei foei. Olcay zou toch leuker zijn dan Ruben?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #452 Gepost op: 25-02-2018, 23:37:22 »
Ik denk dat je me sowieso met iemand anders verwart. Ik hoop nog bijna harder dat Olcay het niet is dan dat Ruben het niet is :-X
Sorry dan. Ik wens echt met heel mijn hart dat Ruben het niet is  :-X

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #453 Gepost op: 25-02-2018, 23:43:58 »
Bovendien stond Jan's kistje op een onmogelijke plek (boven op dat kerkje (en nu doe ik dat gebouw waarschijnlijk oneer aan)). Het is altijd maar te zien hoe ver de Mol gebriefd is. Die zal wel weten dat ze alle 5 in een verschillende stad zijn, hoe je de code vindt en hoe je de kluis vindt op de kaart, maar weet die ook waar op M18 die moet zijn?
 

Ze waren volgens mij op locatie maar net niet op tijd......
De mol kan ook gewoon pech hebben gehad met die taxichauffeur.
Bovendien was er een optie dat de afvaller terug kon komen.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #454 Gepost op: 25-02-2018, 23:44:56 »
Foei foei. Olcay zou toch leuker zijn dan Ruben?
Olcay is één van mijn minst favoriete kandidaten ooit dus ik hoop dat ik geen hele aflevering hoef te bekijken waarin ze haar molacties uitlegt :-X Daarnaast denk ik toch dat Olcay meer onnodige dingen goed heeft gedaan dan Ruben, en ben ik meer van de subtiele mollen dan de in-your-face mollen. Dus ik denk dat ik nog liever Ruben heb eigenlijk.

Maar dit is het topic over Jan, dus ontopic maar weer ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #455 Gepost op: 25-02-2018, 23:45:58 »
Ze waren volgens mij op locatie maar net niet op tijd......
De mol kan ook gewoon pech hebben gehad met die taxichauffeur.

Dubbel akkoord hier. Het was net op tijd en de taxichauffeur werkte niet mee.

Bovendien was er een optie dat de afvaller terug kon komen.

Hier ben ik het niet mee eens. Op voorhand kon je al raden dat ze daar niet met 9 naartoe zouden gaan. Dat was voor mij nooit een reële kans om de afvaller terug te halen.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #456 Gepost op: 25-02-2018, 23:48:07 »
Olcay is één van mijn minst favoriete kandidaten ooit dus ik hoop dat ik geen hele aflevering hoef te bekijken waarin ze haar molacties uitlegt :-X Daarnaast denk ik toch dat Olcay meer onnodige dingen goed heeft gedaan dan Ruben, en ben ik meer van de subtiele mollen dan de in-your-face mollen. Dus ik denk dat ik nog liever Ruben heb eigenlijk.

Maar dit is het topic over Jan, dus ontopic maar weer ;D
Ellie Lust bedoel je toch?
Olcay niet leuk vinden  ::ohno::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #457 Gepost op: 25-02-2018, 23:51:34 »
Ok. En hoe vaak komt die kaart-hint verder nog voor in dit seizoen?

Ik probeer echt niet vervelend te doen, maar ik vind het nogal hap-snap. Hier iets met schaken, daar iets met kaartspellen, daar iets met kruisen. Niet echt coherent of doordacht en dus niet 1 duidelijke doorlopende coherente hint gedurende dit seizoen. Het overtuigt me dus niet.  ::ohno::

Ondanks dat ik (met wensmol Olcay) meer neig naar Jan dan naar Ruben of Olcay...

Het gaat niet om een kaartspel of schaken of kruizen maar om de letter J die overduidelijk in beeld wordt gebracht door de clown in het circus en het shot met de hartenboer.

De letter J spreek je in het Georgisch uit als jhan en schrijf je als een kruis.
Thats it.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #458 Gepost op: 25-02-2018, 23:55:06 »
Het gaat niet om een kaartspel of schaken of kruizen maar om de letter J die overduidelijk in beeld wordt gebracht door de clown in het circus en het shot met de hartenboer.

De letter J spreek je in het Georgisch uit als jhan en schrijf je als een kruis.
Thats it.
Dus alleen de circusopdracht? Dat lijkt me wat karig..

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #459 Gepost op: 25-02-2018, 23:58:45 »
Het gaat niet om een kaartspel of schaken of kruizen maar om de letter J die overduidelijk in beeld wordt gebracht door de clown in het circus en het shot met de hartenboer.

De letter J spreek je in het Georgisch uit als jhan en schrijf je als een kruis.
Thats it.

Dit
Plus de hint over geld uitgeven in afl 1
Het M gebaar maken in de lucht
De opgeluchte reactie in afl 1 toen JM groen kreeg
Kiev noemen om t spel op gang te brengen

Ruben en Olcay brengen meteen in de eerste opdracht 2000 in de pot. Als 1 van de 2 de mol was geweest zou dit toch niet gebeuren?

Of gaan we straks echt een beetje teleurgesteld zijn omdat Ruben het toch is..?  :-\\