Auteur Topic: [DE MOL] Jan Versteegh  (gelezen 223434 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #840 Gepost op: 10-03-2018, 13:38:59 »
Volledig akkoord hoor. Maar voor de opdracht had het geen gevolg. Maar een kandidaat hoeft het niet te doen. Zeker niet in aflevering 9.
Ze doen allemaal raar met de bordjes. Ze kunnen niet allemaal de mol zijn.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #841 Gepost op: 10-03-2018, 13:42:19 »
Maar het grote verschil met Ruben en Olcay is dat het bij Jan een bewuste actie moet zijn geweest. Hoe klunzig het ook is, kandidaten kunnen nog bordjes omver rijden of op de motorkap laten liggen. Een kandidaat zal als hij alleen is nooit een verkeerd bordje pakken, na al met zekerheid de goede in handen te hebben gehad.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #842 Gepost op: 10-03-2018, 13:49:08 »
Maar het grote verschil met Ruben en Olcay is dat het bij Jan een bewuste actie moet zijn geweest. Hoe klunzig het ook is, kandidaten kunnen nog bordjes omver rijden of op de motorkap laten liggen. Een kandidaat zal als hij alleen is nooit een verkeerd bordje pakken, na al met zekerheid de goede in handen te hebben gehad.
Ik zou niet weten waarom de acties van Ruben en Olcay niet opzettelijk zouden kunnen zijn  ::ohno:: Ik zie niets wat opzettelijkheid uitsluit iig. Idem voor "een kandidaat zou dat nooit doen".

Wel bijzonder dat al het gedoe met de bordjes echt helemaal niks uitmaakt voor het vinden vd oplossing.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2018, 14:00:00 door Whiskers »

Offline gemini2012

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #843 Gepost op: 10-03-2018, 13:56:05 »
Ik zit nu sinds het vertrek van Simone in de Jan-tunnel. Begin de afgelopen dagen een beetje richting Olcay te neigen. Ik heb voor het eerst in alle seizoenen toch al op 2 foute mollen gezeten(Stine en Simone), volgens mij is mijn intuïtie kapot, dan kan die derde er ook wel bij. Mij krijg je niet meer uit de tunnel.

Voor iedereen valt iets te zeggen op dit moment, en dat maakt het eindelijk weer eens een spannend seizoen, waardoor ik me weer eens oprecht verheug op de finale.

De belangrijkste redenen dat ik Jan verdenk zijn:
- "Waar in Kiev zijn jullie?"
- Zijn reactie na de Niets is wat het lijkt opdracht. Iedereen is of stil in zichzelf in shock, of begint te lachen. Jan kijkt vooral zenuwachtig om zich heen naar de rest.
- In diezelfde opdracht denk ik nog steeds dat Jan die soort van travestiet is in het wit gekleed, niet die met die pet en die pruik, maar die andere die ook best op Jan lijkt die je ook van voren ziet. En vooral omdat ik vermoed dat Georgië een nogal conseevatief land is waar dit soort extravagante types niet snel over straat zullen lopen. Dus denk ik dat dit een verklede mol is. Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd en is men daar toleranter dan ik dacht.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #844 Gepost op: 10-03-2018, 14:19:18 »
Ik zou niet weten waarom de acties van Ruben en Olcay niet opzettelijk zouden kunnen zijn  ::ohno:: Ik zie niets wat opzettelijkheid uitsluit iig. Idem voor "een kandidaat zou dat nooit doen".

Wel bijzonder dat al het gedoe met de bordjes echt helemaal niks uitmaakt voor het vinden vd oplossing.

Het klopt dat het opzettelijk kan zijn ook. Het verschil is dat het wisselen van de bordjes niet onopzettelijk kan zijn. Ik bedoel maar: Alle 3 hebben acties gedaan die opzettelijk kunnen zijn, maar enkel die van Jan kan niet niet opzettelijk gedaan zijn, want hij is actief iets fout gaan doen.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #845 Gepost op: 10-03-2018, 15:04:45 »
Vast al eerder benoemd op het forum, ergens in het begin, maar de serie start wel als een soort van 3 op reis backpack  ::rofl::
Meer L

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #846 Gepost op: 10-03-2018, 16:33:25 »

Wel bijzonder dat al het gedoe met de bordjes echt helemaal niks uitmaakt voor het vinden vd oplossing.

Dat vind ik ook.
Eigenlijk deden vooral de locals het goed bij deze opdracht. ;D  Voor de rest maakte het niet zoveel uit inderdaad.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #847 Gepost op: 10-03-2018, 17:25:36 »
- In diezelfde opdracht denk ik nog steeds dat Jan die soort van travestiet is in het wit gekleed, niet die met die pet en die pruik, maar die andere die ook best op Jan lijkt die je ook van voren ziet. En vooral omdat ik vermoed dat Georgië een nogal conseevatief land is waar dit soort extravagante types niet snel over straat zullen lopen. Dus denk ik dat dit een verklede mol is.
Ik noemde die clown, bedoel jij dat ook? Duidelijk een pruik, maar geen pet, wel tuinbroek, en ik vond het toen passen bij Stine, maar iemand zei dat qua postuur het meer bij Jan zou passen. Het is bij Emilio, precies als gezegd, een shot op afstand, tweede zie je hem in een waas voorbij gaan, derde is die weg, dus vlak langsgelopen. OK, ik ga daarvoor vanavond want dan gaan we dat zeker zien ;)!!!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline gemini2012

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #848 Gepost op: 10-03-2018, 18:22:13 »
Ik noemde die clown, bedoel jij dat ook? Duidelijk een pruik, maar geen pet, wel tuinbroek, en ik vond het toen passen bij Stine, maar iemand zei dat qua postuur het meer bij Jan zou passen. Het is bij Emilio, precies als gezegd, een shot op afstand, tweede zie je hem in een waas voorbij gaan, derde is die weg, dus vlak langsgelopen. OK, ik ga daarvoor vanavond want dan gaan we dat zeker zien ;)!!!


Nee ik bedoelde niet 'De clown', die is naar mijn mening te dun en te lang om Jan te zijn (ik dacht bij de clown eerst nog aan Loes toen die er nog in zat). Ik bedoel deze. En als dit Jan niet is, dan is Olcay de mol en is zij 'De hoodie'. Maar ik vind deze wel erg op Jan lijken hoor met een beetje visagie.


En homoseksualiteit is behoorlijk taboe in Georgië, dus ik weet niet of je zo over straat kan daar. De voetballer Kashia van Vitesse heeft een keer een wedstrijd met een regenboogvlag als armband omgelopen (deed iedereen in de eredivisie) en heeft daarna heel veel kritiek gekregen vanuit zijn thuisland. Dus ik weet niet of er veel mannen zo vrouwelijk over straat kunnen daar.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2018, 18:29:21 door gemini2012 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #849 Gepost op: 10-03-2018, 18:27:35 »
Je ziet heel duidelijk aan de armen dat Jan het niet is. Jan is breder

Offline gemini2012

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #850 Gepost op: 10-03-2018, 18:33:41 »
Je ziet heel duidelijk aan de armen dat Jan het niet is. Jan is breder

Ik denk dat dat nog wel mee valt, Jan is niet super breed gebouwd en als hij zijn armen ontspannen houdt en er valt een blouse over zijn biceps dan kan het best

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #851 Gepost op: 10-03-2018, 18:34:44 »
De man op de foto heeft overduidelijk dunnere armen. Als je dat niet ziet ook goed hoor  ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #852 Gepost op: 10-03-2018, 18:35:40 »
Nee maar die 1-weekse-baard kun je ook niet ff snel erop tekenen en dan er weer snel afvegen... lijkt helemaal niet naar mijn smaak, deze. En heeft toch ook niks met travestie te maken? Dit is gewoon Georgische klederdracht. Super mannelijk, macho.

Ik houd het op het clowntje... was te groot voor Stine wellicht, maar perfect op Jan... we zullen zien. Niks te schminken, niks aan doen, gewoon pruik/zonnebril op en tuinbroek aan over die hele lichte kledij die Jan als enige aan had, en klaar ben je.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline gemini2012

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #853 Gepost op: 10-03-2018, 18:36:41 »
De man op de foto heeft overduidelijk dunnere armen. Als je dat niet ziet ook goed hoor  ::ok::

Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt, maar met de juiste camerahoek enz, wie weet  ;)

We zullen het vanavond zien  ::jaja::

Offline gemini2012

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #854 Gepost op: 10-03-2018, 18:38:04 »
Nee maar die 1-weekse-baard kun je ook niet ff snel erop tekenen en dan er weer snel afvegen... lijkt helemaal niet naar mijn smaak, deze. En heeft toch ook niks met travestie te maken? Dit is gewoon Georgische klederdracht. Super mannelijk, macho.

Ik houd het op het clowntje... was te groot voor Stine wellicht, maar perfect op Jan... we zullen zien. Niks te schminken, niks aan doen, gewoon pruik/zonnebril op en tuinbroek aan over die hele lichte kledij die Jan als enige aan had, en klaar ben je.

Travestie is het niet echt, maar de eerste mannelijke macho met blond barbiehaar in een lange vlecht en een roze linnen tasje moet ik nog tegenkomen  ;D

Bovendien heeft Jan gewoon een stoppelbaard, kwestie van iets met donker poeder/potlood aanzetten en je bent er. Ik maak me eerder toch zorgen  om zijn armen  ;D
« Laatst bewerkt op: 10-03-2018, 18:40:43 door gemini2012 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #855 Gepost op: 10-03-2018, 18:38:55 »
Ben benieuwd idd waar Jan precies liep en of wij hem hebben kunnen zien als kijker

 ::hyper::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #856 Gepost op: 10-03-2018, 18:40:16 »
Nee, want de vertaling van de onderste lijn geeft de oplossing. Die rechterbovenhoek maakt niet uit.
Maar waarom doet hij dit dan? Raar!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #857 Gepost op: 10-03-2018, 18:40:26 »
Travestie is het niet echt, maar de eerste mannelijke macho met blond barbiehaar in een lange vlecht en een roze linnen tasje moet ik nog tegenkomen  ;D

Ik zou zeggen, kom eens een dagje in Groningen kijken...
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #858 Gepost op: 10-03-2018, 18:42:31 »
Ja inderdaad. Dit is het helemaal niet. Die vlecht en dat hoofddekseltje zijn typisch Georgisch. Die snor ook, en ziet er nogal echt uit ook. Lijkt wel op Borat, maar die kwam uit Kazachstan he.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #859 Gepost op: 10-03-2018, 18:42:39 »
De zwarte hoodie vind ik de meest waarschijnlijke. Qua lengte is dat iig niet Ruben.