Auteur Topic: [DE MOL] Jan Versteegh  (gelezen 223432 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #900 Gepost op: 10-03-2018, 21:13:18 »
Toch even posten:

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=62385.msg2092924#msg2092924

Hate to say I told you so but I told you so  ::rofl::

Hate to say: Je had hem ook niet.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #901 Gepost op: 10-03-2018, 21:15:44 »
Wow, zonder vermomming  ::oink::
Fantastisch  ::bravo::

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #902 Gepost op: 10-03-2018, 21:20:42 »
Na het vertrek van Stine was al duidelijk dat de Mol dit jaar sowieso iemand was die me grandioos misleid heeft. En niemand heeft me dit jaar misschien wel ooit meer op het verkeerde been gezet dan Jan.
Petje af, jij fantastische Mol!  ::bravo::
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #903 Gepost op: 10-03-2018, 22:05:10 »
Geweldig gedutfde mol, wat ik hoopt bij Olcay heeft Jan gewoon gedaan  ::bravo::
Chapeau!  ::joehoe::

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #904 Gepost op: 10-03-2018, 22:06:03 »
Geweldig gedaan, wat een leuke, brutale in your face mol is Jan geweest. Jan-verdenkers, gefeliciteerd!!  ::bravo:: ::bravo::

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #905 Gepost op: 10-03-2018, 22:06:12 »
 ::tandpastasmiley::


Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #906 Gepost op: 10-03-2018, 22:12:50 »
BAAAAAAS!!!!!
Wat was jij een brilJANte mol!!!!!
Chapeau!!!!!
  ::bravo::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #907 Gepost op: 10-03-2018, 22:15:05 »
Heb erg genoten van het zoeken naar molacties deze serie; stak er met kop en schouders bovenuit vergeleken met afgelopen seizoenen. Ik heb een filmpje gemaakt met alle verdachte acties van zowel Jan als Olcay. Jan is mijn mol btw. Hoop dat ze online mogen blijven staan van dailymotion.

Maar hier zijn alle molmomenten van Jan (onder het filmpje staat steeds de doorkliklink naar het volgende deel): https://www.dailymotion.com/video/k3HScWAZQ36wLmqkyXZ


Het was een pens met werk maar ben blij ermee want vond Jan echt een giga topmol, rechtstreeks in mijn top 3 mollenlijstje  ::bravo::
Heel veel goede hints zijn hier op het forum gevonden voor Jan, veel meer dan in de finaleuitzending te zien waren uiteraard. Ben erg benieuwd naar de hints op de WIDM website, maar wat wij er allemaal uit hebben kunnen halen was van een grote gelaagdheid en kwaliteit vond ik. De hier in dit topic fenomenaal gevonden schaakhint bijvoorbeeld miste ik in de uitzending, maar ook de titel 'schijnwerper', en Jan die in het licht van de als eerst ingedraaide lamp komt te staan. Ook het Ja/Nee element van de parkopdracht is nog niet helemaal toegelicht, en mogelijk een rode haring  ::rofl::

Heerlijk seizoen en hele goede mol.

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #908 Gepost op: 10-03-2018, 22:17:06 »
Jeumig, wat heeft die Jan me zand in de ogen gestrooid. Veel te fanatiek, kan nooit de mol zijn. Al sprong hij tien keer uit de boot, ik wilde er niet aan. Super mol  ::bravo::  Super genoten  ::bravo:: Super seizoen  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 10-03-2018, 22:25:09 door snugger »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #909 Gepost op: 10-03-2018, 22:18:31 »
Dank je wel!
En toch ook wel jammer dat het Olcay niet was.
Maar ik ben wel heel blij dat dit klopte. Zeker nadat we met wel heel weinig mensen in deze tunnel zaten. 
 :D :D :D :D :D :D <-- zoveel?  ::rofl::
Wauw...

Haha. Ja. Toch leuk, hè.

En wat heeft Jan het goed gedaan. Ik houd ook erg van dit 'type' brutale Mol.
Zo'n Rotterdams straatschoffie leek hij telkens als hij, inderdaad in het bijzijn van kandidaten, naar de camera liep te grijnzen ::trots::.
En meer dan dat.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #910 Gepost op: 10-03-2018, 22:20:21 »
Hulpmol en anderen:  ::bravo:: om vroeger dan aflevering 8 na het wegvallen van Simone en Stine al Jan te verdenken. ::ok:: Zijn dekmantel is precies waarom ik net zoals Olcay hem nooit verdacht. Jan is gewoon de fanatieke kandidaat. Maar om dat zo goed te benutten en zoals Dennis Weening en Kees Tol met plezier molacties uit te voeren en die een tweetjes met de camera. Chapeau! ::joehoe::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #911 Gepost op: 10-03-2018, 22:21:54 »



Offline Molair

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #912 Gepost op: 10-03-2018, 22:23:14 »
Mooie foto's.
Jan was echt een top mol met een hele goede dekmantel.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #913 Gepost op: 10-03-2018, 22:24:20 »
Haha. Ja. Toch leuk, hè.

En wat heeft Jan het goed gedaan. Ik houd ook erg van dit 'type' brutale Mol.
Zo'n Rotterdams straatschoffie leek hij telkens als hij, inderdaad in het bijzijn van kandidaten, naar de camera liep te grijnzen ::trots::.
En meer dan dat.
Ik was zoooooooo toe aan een mol van dit type  ::jaja::
En ik hoopte dat Olcay dat zou brengen.

Maar nu doet Jan het gewoon, geweldig  ::bravo::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #914 Gepost op: 10-03-2018, 22:25:14 »
Ik was zoooooooo toe aan een mol van dit type  ::jaja::
En ik hoopte dat Olcay dat zou brengen.

Maar nu doet Jan het gewoon, geweldig  ::bravo::

Dit. Ik zag Olcay het zo doen, heeft Jan het gewoon geflikt.

Kan zo in het rijtje George, Dennis, Kees en Jan! ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #915 Gepost op: 10-03-2018, 22:27:09 »
Haha. Ja. Toch leuk, hè.

En wat heeft Jan het goed gedaan. Ik houd ook erg van dit 'type' brutale Mol.
Zo'n Rotterdams straatschoffie leek hij telkens als hij, inderdaad in het bijzijn van kandidaten, naar de camera liep te grijnzen ::trots::.
En meer dan dat.

 ::respect:: voor Jan.
Ik zit hier nog steeds met een smile van oor tot oor Marisa  ::bravo::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #916 Gepost op: 10-03-2018, 22:32:47 »
Wow mijn nummer 1 mol ooit!!!!
Ik houd daarvan, zo’n brutale mol....
dank Jan het was echt fantastisch  ::bravo::

Wat ons allen niet is opgevallen volgens mij: Jan komt zonder geld enveloppe aan bij de test, terwijl Ruben deze wel meeneemt.
Meer L

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #917 Gepost op: 10-03-2018, 22:37:39 »
Heb teruggelezen net in het Perongeluk topic en ook hier in het Jan topic, ik zal deze hint wel gemist hebben hier (in de herhaling dan maar), maar vond het toch een goede naar Jan. By halte Tsemi lijkt de Georgische vertaling erg op BJan. B voor het muziekmolteken.




Deze zat er gewoon echt in  :D

"Bij “per ongeluk” bouwt de Mol een molshoop van de blauwe pakketten. De Mol houdt tijdens deze laatste opdracht ook een rood pakket in zijn hand met daarop de naam van het eindstation; Tsemi, wat een anagram is van “It’s me”. Erboven staat in het Georgische schrift de naam van de Mol, Jan."

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #918 Gepost op: 10-03-2018, 22:40:49 »
Echt mijn complimenten voor Jan.

Door velen bestempeld als veels te fanatieke kandidaat die never nooit de mol zou kunnen zijn. (ook door mij overigens) en dan uiteindelijk zo brutaal en in your face mollen, dat is precies waar ik van hou. Ik heb er lang op moeten wachten, maar eindelijk was het weer eens zover. Ik heb genoten.

Echter heb ik nog wel een hele hoop vragen over de vele niet vertoonde molacties in opdrachten ik hoop echt dat er net als in 2014 en 2015 video's met extra molacties online komen. deze miste ik vorig jaar een beetje.

Nogmaals, mijn complimenten aan mol jan.
Alleen wel jammer dat hij geen krijtje heeft weggegooid.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #919 Gepost op: 10-03-2018, 22:43:13 »
Aangezien ik deze hint nog nergens heb gelezen plaats ik hem maar hier en niet in de titel topic. Maar de titel van aflevering 6 heet ''verlost'' tijdens de groen/rood opdracht vraagt Art aan Jan onder welke stoelnummers het geld lag in de circus opdracht. Het antwoord is stoel 1 en stoel 8. Jan wordt hier verlost als mol 18  ::oink::.

" De Mol is bij deze laatste opdracht ook degene die als antwoord op een vraag van Art de cijfers “1” en “8” uitspreekt, een verwijzing naar de Mol van seizoen 18. " .. even heel erg trots dat ik deze hint heb gevonden en dat niemand er naar heeft geluisterd.