Auteur Topic: [DE MOL] Jan Versteegh  (gelezen 223378 keer)

Online Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #960 Gepost op: 11-03-2018, 11:07:13 »
Leuk stuk Rogue! ::ok:: Petje af voor Jan (doet me aan een onderschrift denken ;)). Ik ben er compleet ingetuind. Ik heb respect voor zijn lef, wat was dat spannend zo voorbij lopen (had zomaar fout kunnen gaan)en hoe hij de kandidaat speelde, die jongen was zo zenuwachtig bij de tests. In afl. 9 zegt hij tegen Olcay, Ruben is weer bezig , hij doet weer iets raars ::rofl::,kortom manipuleren was hij ook goed in. Ben nog wat flabbergasted :P na gisteren. Moest een paracetaMOL nemen voor de hoofdpijn vanmorgen.... Ik vond het een geweldig seizoen juist ook omdat ik helemaal fout zat.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2018, 11:09:28 door Lonneke*L »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #961 Gepost op: 11-03-2018, 11:19:58 »
Leuk stuk Rogue! ::ok:: Petje af voor Jan (doet me aan een onderschrift denken ;)). Ik ben er compleet ingetuind. Ik heb respect voor zijn lef, wat was dat spannend zo voorbij lopen (had zomaar fout kunnen gaan)en hoe hij de kandidaat speelde, die jongen was zo zenuwachtig bij de tests. In afl. 9 zegt hij tegen Olcay, Ruben is weer bezig , hij doet weer iets raars ::rofl::,kortom manipuleren was hij ook goed in. Ben nog wat flabbergasted :P na gisteren. Moest een paracetaMOL nemen voor de hoofdpijn vanmorgen.... Ik vond het een geweldig seizoen juist ook omdat ik helemaal fout zat.

Dank je, ik had het nog wel tien keer langer kunnen maken. Zo overvol zit mijn hoofd nog. Wil alle afleveringen nog eens zien. Weet iemand waar je die kan terug kijken? Lijkt me zoveel leuker om te zien nu je weet wie het is. Ben benieuwd wat hij bij alle opdrachten gedaan heeft. Ja hij zat Olcay duidelijk op Ruben te pushen, ook omdat hij natuurlijk wist dat zij vol op hem zat. Toen hij dat deed was ik helemaal overtuigd.

Zo bizar dat het Jan was, had ik nooit gedacht vanaf het begin. Zat echt pas na Stine's  vertrek op hem.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #962 Gepost op: 11-03-2018, 11:34:41 »
Aflevering 1.  ::tandpastasmiley::
Hier zegt Jan: (nadat hij in de taxi met Art belt, duur telefoontje): “Art gaf niet de locatie door, maar de coördinaten van de kluis. M18. Thanks Art. Dat wist ik al.”

Stiekem toch een onthulling van de mol?

O tof, dit blijkt ook een hint te zijn. Ik ben helemaal niet van het hint-jagen, maar dit vind ik leuk!  ::tandpastasmiley::

En ook de D1 schaakhint wat bij een ander topic staat (niet mijn hint, maar mooi gevonden) klopt!  Hulde daarvoor.  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #963 Gepost op: 11-03-2018, 11:37:33 »
Ik ben nog steeds verbijsterd dat Jan het zo in your face deed bij iedereen en dat niemand, maar dan ook niemand het door had. Echt ongelooflijk gewoon. Alleen Ruben kreeg hem in de smiezen maar denk dat hij ook pas zeker was nadat Simone eruit vloog.

Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #964 Gepost op: 11-03-2018, 11:41:44 »
Wat een lef, wat een mol  ::bravo::
Ma how, zeg!

Online Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #965 Gepost op: 11-03-2018, 12:42:28 »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #966 Gepost op: 11-03-2018, 12:42:53 »
. Ben nog wat flabbergasted :P na gisteren. Moest een paracetaMOL nemen voor de hoofdpijn vanmorgen.... Ik vond het een geweldig seizoen juist ook omdat ik helemaal fout zat.

Ja, volgens mij hebben waren we beide nogal fanatiek: jij vanuit de Olcay-tunnel en ik vanuit deze tunnel.  ;D Maar dat vind ik wel leuk. En ook begrijpelijk, want op een gegeven moment ben je overtuigd en ga je ook niet meer switchen van mol.

Jan vind ik een goede mol: hij heeft bijna iedereen misleid en enorme risico ‘s genomen. Hier en daar wel geld verdiend (wat misschien minder had kunnen zijn, wat Duncton al zegt)), maar vooral om dat rookgordijn in stand te houden vermoed ik. Groot nadeel van zo’n live uitzending is dat je ook niet alle acties van de mol kunt uitlichten. Vind ik wel jammer eigenlijk.

Vooral knap dat de meeste kijkers hem een tijd helemaal niet verdachten. Zelfs dit forum niet.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #967 Gepost op: 11-03-2018, 12:58:29 »
wat een waanzinnige mol, op alle vlakken goed, mooie acties, kandidaten op een dwaalspoor, kijkers lastig gemaakt
zelden ook zo genoten en gelachen om een finale-uitzending, chapeau ook voor de makers!  ::ok::

geweldig hoe jan het allemaal heeft uitgespeeld en iedereen een rad voor de ogen heeft gedraaid, alles en iedereen manipuleren, ruben overal de schuld van laten krijgen, zelf tegen ruben weer een spelletje spelen dat het olcay is, echt fantastisch

de een-tweetjes met de camera, de enorme risico's, zo heb ik het echt in geen jaren gezien, fantastisch!  ;D

Offline kierewiet

  • Forumlid
  • MAAR!!!!!!
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #968 Gepost op: 11-03-2018, 13:14:00 »
Supergoed serie dit jaar, mooie sfeerbeelden, onbekende bekende Nederlanders erbij, maar ook chapeau voor het gehele WIDM productieteam. Ik ben wel benieuwd of er ergens een eindstand is van de App met punten zodat je kunt zien hoe hoog je bent geëindigd.Daar ik eigenlijk heel veel punten heb ingezet vanaf aflevering 2 op Mol Jan en nu dus geëindigd met een voor mij monsterscore van 141.323 ben ik reuze benieuwd.  ;D
En Jan wat deed je onschuldige jongensblik het geweldig, en je zogenaamde inzet, geweldig. ik heb genoten.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #969 Gepost op: 11-03-2018, 13:35:46 »
voor de forummers die WIDM al langer volgen, nam er ooit een mol zo veel risico als Jan toen hij niet vermomd 'vlak langs' een paar kandidaten liep?

Echt bizar dat hij daar door niemand werd ontdekt! :o


Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #970 Gepost op: 11-03-2018, 13:39:06 »
En bizar dat ze dit risico hebben aangedurfd. Stel je voor dat iemand Jan zag en na Arts praatje bij de groep zomaar eruit flapte dat hij/zij Jan gezien heeft. Dat zou natuurlijk niet slim zijn om te zeggen, maar het kon gebeuren. Brrr.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #971 Gepost op: 11-03-2018, 13:52:54 »
Even 'boete' doen in het hol van de Mol  ;). Jan heeft het zeer knap gedaan!. Chapeau voor ieder die in de juiste tunnel zat.  ::bravo::

Ik had echter gedacht dat er gisteren tijdens de onthulling in Vondel CS wel een plausibele verklaring zou komen waarom Jan als mol de auto met de verdubbelaar over de finish duwde. Toen heb ik hem echt afgestreept als potentiële mol.  Die verklaring heb ik niet gezien: alleen een fragment met Stine achter het stuur met Jan naast de auto die zegt: "jammer he dat ie niet meer wil starten..". Heb ik iets gemist? Jan nam hier toch serieus het risico dat er 1500 euro of nog meer in de pot zou komen? En hij mazzelde dat Olcay strandde met 750 euro (eigenlijk 1500 dus).
« Laatst bewerkt op: 11-03-2018, 14:20:11 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #972 Gepost op: 11-03-2018, 14:19:08 »
De molactie bij het raften vond ik een van de beste molacties in jaren. Simpel maar geniaal de hele tijd je kleuren opnoemen en na een tijdje (op het irritante af) gewoon de kleuren omwisselen. Daarnaast nog eens de fanatieke kandidaat uithangen door een snoekduik te maken en er zo voor te zorgen dat er veel tijd verloren gaat. Op het einde ook nog eens wat tegensturen zodat Ruben niet bij zijn koker kan. In deze opdracht heeft hij zo subtiel en toch onder de ogen van alle kandidaten gemold, daarnaast wordt hij ook nog chagrijnig als de anderen niet genoeg meewerkten in de boot, wat een acteur!  ::bravo::

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #973 Gepost op: 11-03-2018, 14:21:19 »

Ik had echter gedacht dat er gisteren tijdens de onthulling in Vondel CS wel een plausibele verklaring zou komen waarom Jan als mol de auto met de verdubbelaar over de finish duwde.

Als je die beelden van dat duwen in slowmotion bekijkt, dan zie je dat Jan écht niet meehelpt  ::ohno::  ;D


Offline IlonaJessy

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #974 Gepost op: 11-03-2018, 14:51:21 »
Weet iemand leuke Jan quotes?

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #975 Gepost op: 11-03-2018, 15:06:42 »
Jan kan ook knipogen  ;D


Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #976 Gepost op: 11-03-2018, 15:19:39 »
Weet iemand leuke Jan quotes?
Zie het  'Grappige momenten' topic.

Toch benieuwd waarom Jan niet echt met Olcay meeging toen ze bij 'Geluids mix' voorstelde om koor 5 ergens bij in te delen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #977 Gepost op: 11-03-2018, 15:21:02 »
Zie het  'Grappige momenten' topic.

Toch benieuwd waarom Jan niet echt met Olcay meeging toen ze bij 'Geluids mix' voorstelde om koor 5 ergens bij in te delen.
Ja, inderdaad. Een van de vele vraagtekens die blijven bestaan.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #978 Gepost op: 11-03-2018, 15:41:22 »
En bizar dat ze dit risico hebben aangedurfd. Stel je voor dat iemand Jan zag en na Arts praatje bij de groep zomaar eruit flapte dat hij/zij Jan gezien heeft. Dat zou natuurlijk niet slim zijn om te zeggen, maar het kon gebeuren. Brrr.

En dat ook nog grotendeels met de capuchon af inderdaad. Ik zat gisteren echt met open mond voor de televisie alsof ik verwachtte dat het gewoon alsnog kon gebeuren dat iemand Jan ontwaarde  ;D

Maar goed, aan de andere kant is het ook wel logisch dat niemand hem zag. Als Art je een opdracht uitlegt kijk je hem natuurlijk recht aan, dan ga je niet een beetje om je heen gaan lopen kijken. Dat zou vrij apart en tevens redelijk onbeleefd zijn.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline IlonaJessy

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Jan Versteegh
« Reactie #979 Gepost op: 11-03-2018, 15:45:06 »
En dat ook nog grotendeels met de capuchon af inderdaad. Ik zat gisteren echt met open mond voor de televisie alsof ik verwachtte dat het gewoon alsnog kon gebeuren dat iemand Jan ontwaarde  ;D

Maar goed, aan de andere kant is het ook wel logisch dat niemand hem zag. Als Art je een opdracht uitlegt kijk je hem natuurlijk recht aan, dan ga je niet een beetje om je heen gaan lopen kijken. Dat zou vrij apart en tevens redelijk onbeleefd zijn.
maar het had ook super fout kunnen aflopen. Ik ben ook altijd snel afgeleid als mensen tegen mij praten. En Ruben blijkbaar ook  ::rofl::