Auteur Topic: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk  (gelezen 45361 keer)

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #20 Gepost op: 17-02-2018, 22:32:21 »
Perongeluk 》peron geluk? Of per ongeluk?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #21 Gepost op: 17-02-2018, 22:37:54 »
Perongeluk 》peron geluk? Of per ongeluk?
Perron is met 2 r-en  ;)
Of ik mis waar je op doelt, dat kan ook  ::rofl::

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #22 Gepost op: 17-02-2018, 22:39:31 »
Ik meen ook dat in het begin van de opdracht een pakje van de trein viel. Heeft de mol opzettelijk een (rood) pak uit de trein gegooid? Volgens mij zijn er 2 rode pakjes niet geleverd (3 x 3 pakjes lijkt mij logisch). De mol zit liefst in één van de wagons waar de pakjes gesorteerd moeten worden (Simone, Olcay, Jan).

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #23 Gepost op: 17-02-2018, 22:40:54 »
Viel er nou een pakje van de trein bij dat shot van de trein? Ik zal straks even opzoeken waar, even moltalk afkijken.

Het lijkt inderdaad uit de trein te vallen, maar als de trein voorbij is ligt er volgens mij geen doos in het gras.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #24 Gepost op: 17-02-2018, 22:41:32 »
Ik meen ook dat in het begin van de opdracht een pakje van de trein viel. Heeft de mol opzettelijk een (rood) pak uit de trein gegooid? Volgens mij zijn er 2 rode pakjes niet geleverd (3 x 3 pakjes lijkt mij logisch). De mol zit liefst in één van de wagons waar de pakjes gesorteerd moeten worden (Simone, Olcay, Jan).
Ja, dat was te zien in Moltalk. Maar in dat tussenstuk zou ook iemand moeten staan (in dit geval Ruben meen ik, bij het andere tussenstuk Stine).

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #25 Gepost op: 17-02-2018, 22:44:38 »
2 Dozen met rode letters zijn vast fijngestampt en in en andere doos gedaan.


*Past precies....*
Omnia vincit amor

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #26 Gepost op: 17-02-2018, 22:46:31 »
Ben ik nu gek of verplaatst Simone dozen heen en neemt ze die daarna weer terug mee? Ze roept veel over controleren maar gaat er zelf even lekker bij zitten. Moe van al dat mollen natuurlijk ;)

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #27 Gepost op: 17-02-2018, 22:49:34 »
Ruben had gelijk, zeven is een raar aantal als je op 3 stations iets moet afleveren. Toen Art gezegd had dat er twee rode dozen niet goed bezorgd waren, was ik dan ook niet verbaasd en ik wist toen ook meteen dat het sorteren mislukt zou zijn. Door die twee rode dozen gewoon in de trein te laten liggen, sloeg de mol met deze opdracht twee vliegen in één klap.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #28 Gepost op: 17-02-2018, 22:56:32 »
Ruben had gelijk, zeven is een raar aantal als je op 3 stations iets moet afleveren. Toen Art gezegd had dat er twee rode dozen niet goed bezorgd waren, was ik dan ook niet verbaasd en ik wist toen ook meteen dat het sorteren mislukt zou zijn. Door die twee rode dozen gewoon in de trein te laten liggen, sloeg de mol met deze opdracht twee vliegen in één klap.
De vraag is hoe dat gelukt is  ;) Juist omdat er wel degelijk gecontroleerd is...

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #29 Gepost op: 17-02-2018, 23:02:37 »
Perron is met 2 r-en  ;)
Of ik mis waar je op doelt, dat kan ook  ::rofl::
En per ongeluk is met een spatie, dus de titel van de opdracht leek me wel degelijk een slechte woordgrap ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #30 Gepost op: 17-02-2018, 23:03:52 »
Maar er zaten toch twee dozen op de verkeerde plaats en er zijn twee rode dozen niet afgeleverd. Ook bij de controle werd er blijkbaar gemold.
De mol heeft wellicht de twee rode dozen goed verborgen (of anders weggegooid).
« Laatst bewerkt op: 17-02-2018, 23:06:10 door Luc »

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #31 Gepost op: 17-02-2018, 23:07:26 »
De vraag is hoe dat gelukt is  ;) Juist omdat er wel degelijk gecontroleerd is...

Een bezorg doos in een van de grotere sorteerpakketten verstoppen, Simone kan ze achter de deur richting machinist hebben verstopt (denk ik, nog even kijken of dat werkelijk mogelijk is). Of het is toch Jan, die kan ze ergens onder de berg wegstoppen of ongemerkt uit de trein gooien.


Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #32 Gepost op: 17-02-2018, 23:08:18 »
En per ongeluk is met een spatie, dus de titel van de opdracht leek me wel degelijk een slechte woordgrap ;D
Ja, dat zie ik ook wel  :P ::rofl::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #33 Gepost op: 17-02-2018, 23:11:58 »
Ja, dat zie ik ook wel  :P ::rofl::
Dan is het toch ook logisch dat mastermol het daar ook over had? :P (of ik lees het erin omdat ik het logisch vind, terwijl hij wel iets anders bedoelt. Who even knows :P)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #34 Gepost op: 17-02-2018, 23:15:58 »
Olcay molt de dozen? En tellen die misschien niet mee?

Lijkt me sterk, ze waren immers afgeleverd.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #35 Gepost op: 17-02-2018, 23:19:10 »
Olcay molt de dozen? En tellen die misschien niet mee?

Lijkt me sterk, ze waren immers afgeleverd.

Haha, ik zie dit nu helemaal voor me: pakketbezorger levert mijn pakketten af. Gaat er vervolgens opzitten. Pakketen kapot.
PostNL: sorry meneer wat is precies uw probleem? De pakketten zijn toch immers afgeleverd.   ::rofl::
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #36 Gepost op: 17-02-2018, 23:21:34 »
Oke, weer een opdracht waarbij er vrij makkelijk door de productie voor wordt gezorgd dat er geld uit de pot komt
Goh met zo'n team hoef je ook niet te mollen
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #37 Gepost op: 17-02-2018, 23:28:20 »
Oke, weer een opdracht waarbij er vrij makkelijk door de productie voor wordt gezorgd dat er geld uit de pot komt
Goh met zo'n team hoef je ook niet te mollen

Voor mij had een min geld opdracht ook niet gehoeven. Maar de mol heeft echt wel moeite moeten doen om twee pakketten spoorloos te laten verdwijnen en ondanks alle controle twee pakketten verkeerd te hebben staan.

Vraag me daarbij af, zou het om dezelfde pakketten te gaan, dat de rode pakketten die niet afgeleverd zijn worden gezien als op de verkeerde plek Zal toch niet??

Offline Jayq

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #38 Gepost op: 17-02-2018, 23:31:42 »
Het mysterie van het vallende pakketje. Kijk hier

Volgens mij zit Simone in wagon 1. Ik zie een rooie vlek achter het raam. Misschien kan de HD opname later helpen om te zien of dit echt Simone is.

Het pakketje valt vanuit wagon 2 (Olcay), daar waar Ruben hoort te staan (het balkonnetje is al aardig vol gelegd met dozen, wat Ruben heeft gedaan).
EDIT: Ik zie nu pas dat Ruben achterop wagon 1 staat. Volgens mij met de rug naar het vallende pakketje toe.

Stine en Jan staan tussen de wagons 2 en 3.

Helemaal achterop staat ook nog iemand, maar ik denk dat dat iemand van de productie is.

Volgens mij is het vallende pakketje ook met rode opdruk. Ik kan niet wachten op de HD upload. Maar als alles klopt wat ik zeg, dan kan het niet anders dan Olcay zijn.

« Laatst bewerkt op: 18-02-2018, 11:06:56 door Jayq »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Perongeluk
« Reactie #39 Gepost op: 17-02-2018, 23:36:27 »
Voor mij had een min geld opdracht ook niet gehoeven. Maar de mol heeft echt wel moeite moeten doen om twee pakketten spoorloos te laten verdwijnen en ondanks alle controle twee pakketten verkeerd te hebben staan.

Vraag me daarbij af, zou het om dezelfde pakketten te gaan, dat de rode pakketten die niet afgeleverd zijn worden gezien als op de verkeerde plek Zal toch niet??

nee dat zou het echt te makkelijk zijn geweest
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?